Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwtopic 2013

+64
Harrison
Sterre
Alex
_Lacey_
Mermaid
Bisq
Bloem86
Dennenappel
Eep
Marin
LindaK
Tsjip
Aziraphale
Destino
Kat1980
Purpleflower
Willem
mii_joyce
ShallY
Luce
rapa nui
Ibbeltje
Laced
Davinia
KOL
Elliot
Tabbert
Laurientje
Hannah_
Moira
Caribbeanlover
Sanne
munk
Stuiterbal
Parisienne
Burn
Shopaholic
me1987
Raven
Funk
Snirp
Kylie
flower
Arwyn
mouette
Suus
Pommes
Lejow
Mamsie
Charles
Zonnetje
Gizmo
minoessepoes
Bosjesvrouw
Ster
Appeltje
baboeska
Linnie1985
Rebecca
Sent
Minx
Mikki
Sam
Fearie
68 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  baboeska di 26 feb 2013 - 9:59

Wat fijn dat je blij bent met je jurk Linda! Dat nummer van Racoon is ook erg mooi, hebben wij ook nog over gedacht.

Appeltje: You raise me up is ook erg mooi! Ik vind de versie van Josh Groban ook erg mooi, maar daar moet je van houden, van die stijl Trouwtopic 2013 - Pagina 2 561177

Hebben jullie ook al ideeen om de trouwlocatie eventueel te versieren? Ik ben even wat ideeen aan het op doen op internet. Ik denk dat we iets met heliumballonnen doen in onze themakleur ( ijsblauw/grijsblauw ) en het lijkt me wel leuk om de stoelen met tule strikken te versieren.
Verder ga binnenkort opzoek naar leuke kleine vaasjes/glaasjes voor op de tafels, daar komen dan bloemetjes in. Mn tante is bloemiste en gaat daar iets leuks van maken ( ze maakt ook mijn boeket )
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Zonnetje di 26 feb 2013 - 10:07

Wij zijn nog na aan het denken welke muziek we zullen kiezen. We denken ook over Love you more van Racoon, maar het kan ook nog wat anders worden.
Verder laten wij een ballonnenboog plaatsen op de binnenplaats van het kasteel. Ik zag het op de Love&marriagebeurs en vind dat echt heel mooi. Voor de rest van de versiering zorgt het kasteel.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  LindaK di 26 feb 2013 - 20:09

Appeltje, ben benieuwd hoe de jurk is met je schoenen...
Mooie nummers ook!

Baboeska, we zijn wel een beetje bezig met de aankleding van de locatie(s)
Er komen bij de 2 locaties waar we eten en feesten in ieder geval fuchsia ballonnen buiten en een fuchsia loper smile, die leggen we eerst bij m'n ouders neer.
De achterwand van de bar waar we ons feest vieren kan op verschillende kleuren worden ingesteld...en een van die kleuren is fuchsia! Alleen dat ziet er al supertof uit!
De locaties regelt de bloemen, dat worden in ieder geval dezelfde bloemen als in m'n boeket.
Op de feest locatie zijn een aantal witte 'pilaren', ik denk dat ik daar nog iets omheen wil...een fuchsia lint denk ik.
Ik was laatst bij de Ikea en vond deze vaasjes zo leuk...
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40113180/
Ik had er bijna een zooi meegenomen voor de bruiloft...maar we moesten eerst nog bedenken wat we wilden haha!

Ik heb gisteren m'n schoenen, pantykousen, bustier enzo meegekregen naar huis. Zag alleen bij het wegleggen dat m'n schoenen maat 39 zijn...heb normaal altijd 38!
Meteen nog maar even gepast, met de kous erin, maar heb aan de achterkant een paar millimeter over...irritant!
Gelijk de bruidszaak maar even gemaild, dat ik de volgende keer ook een maat 38 wil passen en dan wil kijken welke maat het beste is.
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Appeltje di 26 feb 2013 - 23:44

Wat een leuke ideeën voor de versiering, wij hebben er eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht. Ik ga binnenkort eens vragen bij de locatie wat zij aan versiering doen.

Grappig Linda, die vaasjes van Ikea hebben wij thuis in de vensterbank Wink

Jammer van die schoenen in de verkeerde maat, waarschijnlijk zit maat 38 dan wel veel beter als je nu een paar millimeter over hebt.
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  LindaK wo 27 feb 2013 - 0:14

Appeltje schreef:Wat een leuke ideeën voor de versiering, wij hebben er eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht. Ik ga binnenkort eens vragen bij de locatie wat zij aan versiering doen.

Grappig Linda, die vaasjes van Ikea hebben wij thuis in de vensterbank Wink

Jammer van die schoenen in de verkeerde maat, waarschijnlijk zit maat 38 dan wel veel beter als je nu een paar millimeter over hebt.

Ja, wij hebben die vaasjes ook staan smile in plaats van een heleboel heb ik er maar een paar meegenomen voor thuis haha!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Sent wo 27 feb 2013 - 20:51

Mijn vriend en ik trouwen op de manier van Minoessepoes, in mei, met 16 gasten. We dragen een leuke feestjurk/leuke blouse met spijkerbroek, hebben simpele ringen, verzorgen een buffet in de achtertuin (wel met een serveerster erbij), een bevriende fotograaf voor de foto's en hebben er veel zin in.
Een dag later vertrekken we op vakantie!
Op Minoessepoes na heb ik niet veel dames gezien die klein trouwen. Zijn die er niet of zijn wij zo uitzonderlijk?

Sent
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 34
Registratiedatum : 19-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Fearie do 28 feb 2013 - 0:56

Wij vinden dat we klein trouwen, overdag 30 mensen en savonds 40. Wij houden het simpel en klein binnen ons budget.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  minoessepoes do 28 feb 2013 - 1:21

Sent schreef:Mijn vriend en ik trouwen op de manier van Minoessepoes, in mei, met 16 gasten. We dragen een leuke feestjurk/leuke blouse met spijkerbroek, hebben simpele ringen, verzorgen een buffet in de achtertuin (wel met een serveerster erbij), een bevriende fotograaf voor de foto's en hebben er veel zin in.
Een dag later vertrekken we op vakantie!
Op Minoessepoes na heb ik niet veel dames gezien die klein trouwen. Zijn die er niet of zijn wij zo uitzonderlijk?

Wij trouwen inderdaad klein (maar hopelijk fijn).

Onze dag zal er in detail als volgt uitzien.

Wij hebben 13 gasten, we beginnen met een zwart/wit taart met twee lagen (die de vrouw van een collega van mijn vriend voor ons maakt) en een kopje koffie/ thee thuis, lopen daarna naar het stadsdeelkantoor, na het officiele gedeelte lopen we naar het restaurant waar we ontvangen worden met bubbels en daarna eten we een 3 gangen menu. Het restaurant is niet afgehuurd of zo, maar we hebben wel een leuk, wat luxer menu samen laten stellen. Wij hebben geen fotograaf, dat laten we over aan de gasten en mijn beste vriendin die heel leuk foto's maakt als hobby. Ik heb inderdaad een gewoon jurkje, mijn vriend wel een pak, maar die gaat hij daarna gewoon dragen naar zijn werk. Na het eten is het ook gewoon klaar en zullen de meeste mensen ook weer naar huis gaan, aangezien de meeste van ver komen en het een door de weekse dag is. De volgende dag slapen we lekker uit en gaan we vervolgens weer verder met klussen in ons huis.

Ik had nooit de wens om groot te trouwen met alles erop en eraan, maar ik vind het wel een speciaal moment en we wilden er dus wel bij stilstaan met de mensen die heel dicht bij ons staan. Voor ons is dit dus een prima middenweg. Wat is de reden dat jullie klein trouwen? Vergelijkbaar met die van ons?

Ik vind het grote voordeel dat we wel een hele speciale dag hebben, maar dat we ook weer niet zo heel veel hoeven te regelen, er komt geen stress bij kijken voor ons en alles bij elkaar is het ook niet zo vreselijk duur. Ik vind het ook altijd heel leuk om een buffet of een barbecue in je tuin te doen, helaas hebben wij geen tuin en is het er ook niet echt de tijd van het jaar voor, dus dat was voor ons geen optie. Kunnen jullie de gasten ook wel kwijt als het slecht weer is? Zo in mei kan het prachtig weer zijn, maar ook koud en nat namelijk.

Volgens mij gaat Aziraphale ook wel klein trouwen, maar dan wel weer in Griekenland, wat het weer specialer maakt.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Kat1980 do 28 feb 2013 - 23:05

Even een tijd niet geweest, dus even snel bijgelezen!

Minoessepoes: Wat balen dat je ziek was op je vrijgezellenfeest, maar gelukkig hebben je vriendinnen de avond een beetje aan je aangepast. Gelukkig heb je het nog kunnen regelen met dat gesprek met de gemeente. Volgens mij wordt je hier een paar weken voor de bruiloft gebeld om nog wat dingen door te spreken.

Zonnetje: Je hebt helemaal gelijk, het is jullie feest dus als jullie willen beginnen met koffie en een gebakje dan doe je dat toch gewoon! Wij doen ’s middags bruidstaart maar doen daar dan wel iets van champagne bij om te toosten, maar als mensen koffie wil kan dat uiteraard ook. Wij hebben niet echt een avondfeest zoals jullie, maar ik vind het echt heel normaal om daar de avond mee te beginnen.

LindaK: Fijn dat je jurk nu met een halter helemaal naar wens is! Balen van je schoenen. Kan je nog een maat kleiner krijgen? Die vaasjes zijn leuk zeg. Ik wil ook iets van kleine vaasjes met bloemen doen om de tafels hier een beetje aan te kleden.

Sent: Wij trouwen ook vrij klein met ongeveer 26 gasten. Het trouwfeest houden we thuis in onze achtertuin. Alleen heb ik wel een echte trouwjurk. Ik heb er nog aan gedacht om een gewone mooie jurk te kopen, maar was bang later spijt te hebben en heb daarom toch voor een trouwjurk gekozen.

Muziek: Ik vind love you more van Racoon ook een erg mooi nummer. Maar we zitten er ook aan te denken om een nummer van Marco Borsato te kiezen, omdat onze relatie ‘officieel’ is geworden na onze date op een concert van Marco.

Volgens mij had ik het al verteld maar de cateraar en de fotograaf liggen hier nu vast.
Bij de cateraar zijn we wel nog aan het kijken of we het toch iets kunnen wijzigen qua hapjes omdat er een aantal dingen tussen zitten die we zelf niet eens lusten. Dat is verder allemaal geen probleem en de cateraar denkt daar ook goed in mee.
De fotograaf gaat in het voorjaar nog een pre-shoot doen van ons en de kids. Misschien zelfs voor een foto voor op de trouwkaart. Laat het mooie weer dus maar komen, want ik ben echt heel benieuwd!
Verder staat het even een beetje stil qua dingen regelen. Ik wil binnenkort wel graag voor ringen gaan kijken. Ondertussen probeer ik wat inspiratie op te doen via internet en pinterest voor oa het boeket en de aankleding van de tuin.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Rebecca za 2 maa 2013 - 22:34

Raar Zonnetje, dat die 'baas' zo moeilijk doet over koffie met gebak! Wij hebben geen echt feest, maar alleen een diner met aansluitend lekker borrelen. Na het diner beginnen we ook eerst met koffie/thee en een bonbonnetje.

Leuk dat je je vrijgezellenfeest hebt gehad Minoesepoes, maar wat jammer dat je ziek was!

Over de muziek hebben wij nog niet echt nagedacht, ik heb wel al een lijstje gemaakt, maar moet er nog met mijn vriend naar kijken.

Gisteren hebben wij onze ringen gemaakt! Ze zijn zo mooi smile! Ik blijf er maar naar kijken!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Mikki ma 4 maa 2013 - 21:01

Rebecca; wat leuk dat jullie zelf de ringen hebben gemaakt!
Sent; wij trouwen ook redelijk klein, hebben de hele dag 30 gasten, daar komen dan wel nog zo'n 15 kinderen bij.
Lindak; fijn dat je jurk goed is!
Muziek; we hebben wel een lijstje, maar nog geen echte nummers uitgekozen.
Decoratie; ik ben al een tijdje lege flesjes/potjes/vaasjes aan het sparen. Die ga ik dan versieren met blauwe linten en daar komen bloemen en waxinelichtjes in voor op de tafels.
Onze ringen worden toch nog een probleempje. We wilden zirkonium met gehard zilver, en voor mij drie diamantjes. Maar door de bewerking wordt het nog lastig, dus misschien wordt het zirkonium met titanium. Verder hebben we dit weekend weer een avond gepland om muziek, kaarten etc uit te gaan zoeken. Mijn vriend gaat zaterdag zijn pak uitzoeken met zijn ouders en mijn moeder. De cateraar heeft ons een lijst met mogelijke hapjes gegeven en daar gaan we uitzoeken wat we lekker vinden. Het is een vriend van ons, dus hij zou een mooi prijsje maken! Altijd fijn.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Sent ma 4 maa 2013 - 22:40

minoessepoes schreef:
Sent schreef:Mijn vriend en ik trouwen op de manier van Minoessepoes, in mei, met 16 gasten. We dragen een leuke feestjurk/leuke blouse met spijkerbroek, hebben simpele ringen, verzorgen een buffet in de achtertuin (wel met een serveerster erbij), een bevriende fotograaf voor de foto's en hebben er veel zin in.
Een dag later vertrekken we op vakantie!
Op Minoessepoes na heb ik niet veel dames gezien die klein trouwen. Zijn die er niet of zijn wij zo uitzonderlijk?

Wij trouwen inderdaad klein (maar hopelijk fijn).


Ik had nooit de wens om groot te trouwen met alles erop en eraan, maar ik vind het wel een speciaal moment en we wilden er dus wel bij stilstaan met de mensen die heel dicht bij ons staan. Voor ons is dit dus een prima middenweg. Wat is de reden dat jullie klein trouwen? Vergelijkbaar met die van ons?

Ik vind het grote voordeel dat we wel een hele speciale dag hebben, maar dat we ook weer niet zo heel veel hoeven te regelen, er komt geen stress bij kijken voor ons en alles bij elkaar is het ook niet zo vreselijk duur. Ik vind het ook altijd heel leuk om een buffet of een barbecue in je tuin te doen, helaas hebben wij geen tuin en is het er ook niet echt de tijd van het jaar voor, dus dat was voor ons geen optie. Kunnen jullie de gasten ook wel kwijt als het slecht weer is? Zo in mei kan het prachtig weer zijn, maar ook koud en nat namelijk.

Volgens mij gaat Aziraphale ook wel klein trouwen, maar dan wel weer in Griekenland, wat het weer specialer maakt.
Om dezelfde reden als bij jullie inderdaad! De mensen om ons heen die we er deelgenoot van uit willen laten maken zijn erbij, toch een beetje uitgebreider dan het 'gratis trouwen wij tegen de wereld'-idee, samen een bijzondere dag ervan maken. Het komt natuurlijk voort uit liefde, maar ook de praktische kant speelde mee.
We hopen op goed weer maar we kunnen binnen ook iedereen kwijt gelukkig. Er moet dan wel wat verschoven worden (banken) maar het kan wel.
Ik wens jullie een hele fijne bruiloft!

Sent
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 34
Registratiedatum : 19-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Sent ma 4 maa 2013 - 22:44

Leuk om te lezen dat er meer mensen klein trouwen. Waar trekken jullie de grens met een uitgebreidere bruiloft? Wij hebben wel een taart (maakt schoonzusje), fotograaf (familie van vriendin), buffet en ringen. Maar geen bedankjes en 'echte' trouwkleding.
@ Kat; ik heb nooit het assepoester-idee gehad, voor wat betreft de jurk, dat scheelt misschien :-)

Sent
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 34
Registratiedatum : 19-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Linnie1985 ma 4 maa 2013 - 23:46

Wij willen mei dit jaar trouwen. Ook klein houden en dan op maandag of dinsdag, dan is het gratis. Ik denk alleen met familie (onze ouders, mijn broertje, schoonzusjes en zwagers, misschien opa's en oma's van mijn vriend, ik heb ze niet meer). En dan op een vrijdag of zaterdag uit eten met de familie.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Aziraphale di 5 maa 2013 - 5:41

minoessepoes schreef:
Azi, hoe staat het met jullie voorbereidingen? Alles al bijna klaar om het vliegtuig te nemen?

Jaaaa, heb er zo'n zin in. Over 2 maanden zitten wij heerlijkheid Samos. sunny
Alles is geregeld. Zondag weer m'n jurk aan gehad en zit nog steeds prima. M'n vriend moet alleen nog kleding, we gaan donderdagmiddag naar de Suit Supply. Waarschijnlijk laat hij een broek en een hesje/gilet maken omdat hij twee verschillende kleuren wil. Misschien dat we als accentkleur toch voor geel gaan, als dat zo is wil ik nog gele pumps en een gele bloem voor in m'n haar en m'n vriend misschien gele Allstars smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Aziraphale di 5 maa 2013 - 5:41

Linnie1985 schreef:Wij willen mei dit jaar trouwen. Ook klein houden en dan op maandag of dinsdag, dan is het gratis. Ik denk alleen met familie (onze ouders, mijn broertje, schoonzusjes en zwagers, misschien opa's en oma's van mijn vriend, ik heb ze niet meer). En dan op een vrijdag of zaterdag uit eten met de familie.

Gefeliciteerd! :cheering:
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Linnie1985 di 5 maa 2013 - 6:50

Aziraphale schreef:
Linnie1985 schreef:Wij willen mei dit jaar trouwen. Ook klein houden en dan op maandag of dinsdag, dan is het gratis. Ik denk alleen met familie (onze ouders, mijn broertje, schoonzusjes en zwagers, misschien opa's en oma's van mijn vriend, ik heb ze niet meer). En dan op een vrijdag of zaterdag uit eten met de familie.

Gefeliciteerd! :cheering:

Dankjewel Very Happy!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Appeltje wo 6 maa 2013 - 0:02

Linnie1985: gefeliciteerd!!

Aziraphale: super zeg, wat een heerlijk vooruitzicht dat je over 2 maanden in Griekenland bent. Very Happy

@ iedereen: gaan jullie nog onder de zonnebank voor de bruiloft?
Ik wil dat zelf wel gaan doen maar weet nog niet goed wanneer ik daarmee moet beginnen..

- plannen jullie het proefkapsel en de proef make-up op 1 dag?

- doen jullie ook nog kousen aan onder de trouwjurk of gewoon blote benen?
Het ligt er ook een beetje aan hoe warm het is maar dat weet je helaas niet van tevoren. Ik ben er nog niet helemaal uit..
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  baboeska wo 6 maa 2013 - 0:38

Gefeliciteerd Linnie!!

@ Appeltje: ja ik ga wel onder de zonnebank van te voren. Ik ben vorige week voor het eerst geweest. Ga nu 1 keer per week en de laatste weekjes voor de bruiloft ga ik denk ik 2 keer.

Proefkapsel en make-up doe ik op 1 dag, want dit laat ik ook op dezelfde locatie doen. 4 april heb ik een afspraak.

Kousen heb ik eerlijk gezegd nog niet over nagedacht. Het kan bij ons, op 25 april, natuurlijk alle kanten op met het weer. Dus ik ben er ook nog niet helemaal uit.

Maandag hebben we de kaarten verstuurd. Gister al allemaal leuke reacties gehad. Ben er zelf ook helemaal tevreden over. Toch afwachten hoe het wordt bij een helemaal zelf ontworpen kaart. Zal straks wel even proberen een foto te plaatsen ( nog nooit gedaan dus even uitvogelen hoe dat moet ).

Nog maar 7 weekjes dan gaan wij al trouwen! Gaat echt zo snel nu!
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  LindaK wo 6 maa 2013 - 0:56

Sent, gefeliciteerd! Schiet ook al op, leuk!

Kat, fijn dat er dingen vast zijn gelegd. Kan mooi weer afgestreept worden smile

Rebecca, leuk dat jullie ringen zijn gemaakt!!

Mikki, ben benieuwd hoe de ringen uiteindelijk worden...Ideaal zo'n vriend als cateraar ;-)

Linnie, gefeliciteerd, leuk!

Appeltje, ik ga ook nog onder de zonnebank. Ik word vrij snel bruin, dus als de zon nu blijft de komende maanden...dan hoef ik niet haha!
Ik heb volgende week een afspraak voor m'n proefmake-up en kapsel. Is allebei bij de kapper, dus dat is handig.
Ik heb kousen, maar zie tegen die tijd wel of ik ze aan doe...

Baboeska, leuk dat de reacties zo leuk zijn op de kaart! Ik ben benieuwd...;-)

Wij hebben de ringen thuis, we zijn er blij mee. Ook de kaarten werden gisteren bezorgd, ook al zo leuk smile Er kunnen steeds meer dingen worden afgestreept van het lijstje, het zijn nu echt de details die we nog moeten afronden.
We zijn bezig met het filmpje voor de opening van de avond, daar gaan we vrijdag weer mee verder, als de kinderen op bed liggen ;-)
Er moeten nog 2 bakken geschuurd en geschilderd worden voor onze snoepmeisjes smile en ik moet nog wat versiering afmaken.
Volgende week vrijdag is m'n vriend ook vrij, dus dan gaan we weer wat dingen afronden. Fuchsia loper bestellen, ballonnen, lunchen op de feestlocatie haha!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Fearie wo 6 maa 2013 - 7:34

@Appeltje, ik ga ook een maand van tevoren een zonnebank kuur doen. Heb ook gekeken naar spraytan, maar omdat we ook naar Ibiza op vakantie gaan kies ik toch voor de zonnebank.

@Proefkapsel en makeup, laat ik 2 weken van te voren doen. Althans de makeup, want mijn haar kan maar op 1 manier. Laat het 4 dagen van te voren nog wel verven en knippen. Makeup zal redelijk basic blijven. En heb een week eerder nog een schoonheidsbehandeling gepland.

Wij zijn begonnen met vlees inslaan voor de bbq en gaan volgende week nog een keer op de locatie kijken, hebben ook een afspraak met de dj volgende week dinsdag.
Zondag heb ik een afspraak staan voor het vermaken van mijn trouwjurk.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Aziraphale wo 6 maa 2013 - 7:41

Ik ga ervan uit dat ik de dagen voor ons huwelijk wel een kleurtje opdoe op Samos smile We zijn er dan al 6 dagen. En ik draag geen kousen :P

Make-up en haar doe ik zelf. Ik ga binnenkort weer wat experimenteren, heb de laatste tijd allerlei mooie producten aangeschaft bij Sephora.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  minoessepoes wo 6 maa 2013 - 9:28

Ik ben druk aan het smeren met Dove sunshine.

LindaK: leuk he, de ringen in huis! Ik maak het doosje elke keer open om even te kijken!
Fearie: Genoeg vriezer ruimte om al het vlees op te slaan? Zo leuk een barbecue.
Azi: Jullie reis en dag klinkt zo heerlijk, ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt, het aftellen kan beginnen!

Vandaag het gesprek gehad met de ambtenaar gehad, vreemde vrouw die zichzelf graag hoort praten, maar ze bedoeld het goed. Onze vaders zullen een woordje spreken. Bij binnenkomt luisteren we naar 'ik ook van jou' en bij het feliciteren naar 'proosten' van Guus Meeuwis. Nog een week en dan is het zo ver. Maar eerst nog full-time klussen in ons nieuwe huis!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Appeltje do 7 maa 2013 - 8:37

minoessepoes; voor jou komt het nu echt dichtbij! Spannend Very Happy wat jammer dat jullie ambtenaar een beetje vreemd is.

Linda: wat leuk dat jullie de ringen nu thuis hebben, wij ook! We hebben ze vorige week opgehaald en ze zijn nu ook gegraveerd. Bij jullie schiet het ook allemaal al op.

Nog een vraagje, wij moeten een borg gaan betalen voor de standaard van de bruidstaart. Vinden jullie dat normaal? We bestellen de bruidstaart bij een vrouw die in haar prive tijd taarten maakt, ze gaat binnenkort een etagiere/standaard aanschaffen en daar vraagt ze dus een borg voor, mocht er iets mee gebeuren op de huwelijksdag.
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Rebecca do 7 maa 2013 - 10:47

Dat is heel normaal hoor Appeltje, zo'n standaard kan afhankelijk van welke het is wel rond de 100,- kosten. Er zijn mensen die na de bruiloft niet de moeite nemen om de standaard weer terug te brengen, daarvoor is die borg, anders draai je er als taartenmaker behoorlijk verlies op, zeker als je de standaard ook nog voor de gelegenheid nieuw gaat kopen.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 2 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum