Trouwtopic 2013
+64
Harrison
Sterre
Alex
_Lacey_
Mermaid
Bisq
Bloem86
Dennenappel
Eep
Marin
LindaK
Tsjip
Aziraphale
Destino
Kat1980
Purpleflower
Willem
mii_joyce
ShallY
Luce
rapa nui
Ibbeltje
Laced
Davinia
KOL
Elliot
Tabbert
Laurientje
Hannah_
Moira
Caribbeanlover
Sanne
munk
Stuiterbal
Parisienne
Burn
Shopaholic
me1987
Raven
Funk
Snirp
Kylie
flower
Arwyn
mouette
Suus
Pommes
Lejow
Mamsie
Charles
Zonnetje
Gizmo
minoessepoes
Bosjesvrouw
Ster
Appeltje
baboeska
Linnie1985
Rebecca
Sent
Minx
Mikki
Sam
Fearie
68 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
Ster schreef:Dat klinkt als een super dag en wat een geluk hebben jullie gehad met het weer. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, erg leuk om dat op de trouwdag te kunnen vertellen, dat maakt z'n dag nog eens extra speciaal. En natuurlijk een hele fijne vakantie, ik hoop voor je dat de misselijkheid snel wegtrekt en dat het je vakantie niet verpest.
Ik wordt er wel zewuwachtig van, want nu ben ik de volgende in het lijstje:D.
Spannend! Ben je er al helemaal klaar voor?
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Wat een mooie dag Baboeska, gefeliciteerd!
En gefeliciteerd met je zwangerschap, wat bijzonder omdat op je trouwdag te kunnen delen!
Jullie hebben echt geluk gehad met het weer, moest nog aan je denken donderdag toen de zon scheen...
Een fijne vakantie!!
En gefeliciteerd met je zwangerschap, wat bijzonder omdat op je trouwdag te kunnen delen!
Jullie hebben echt geluk gehad met het weer, moest nog aan je denken donderdag toen de zon scheen...
Een fijne vakantie!!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Joehoe!!! Woensdag avond andere schoenen besteld op een Engelse website en vandaag heb ik ze al En dat ook nog €50,- goedkoper als in Nederland. En ze zitten echt super.
Het zijn deze van Pink paradox geworden:
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Mooi! Mijn schoenen zijn ook van dat merk!Kat1980 schreef:Joehoe!!! Woensdag avond andere schoenen besteld op een Engelse website en vandaag heb ik ze al En dat ook nog €50,- goedkoper als in Nederland. En ze zitten echt super.
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Baboeska dubbel gefeliciteerd!
Klinkt als een mooie dag.
Klinkt als een mooie dag.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Dubbel gefeliciteerd Baboeska! Klinkt als een geweldige dag. Hopelijk wordt het overgeven snel minder, en kunnen jullie genieten van de reis.
kat1980: mooie schoenen!
kat1980: mooie schoenen!
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Hele mooie schoenen Kat! Gelukkig dat deze meteen goed zitten!
Appeltje- Fluisteraar
Baboeska, dubbel gefeliciteerd !! Het klonk als een erg mooie dag, geniet van jullie vakantie en tot in de zwangerschaps/mama pijler
Kat, wat een mooie schoenen. Ik heb ongeveer dezelfde maar dan nog met een rondje met steentjes erop.
@Dilemma, ik zit een beetje met een drankdilemma, wij hebben bier/fris/wijn en sap besteld bij de slijterij. Nu dacht ik de hele tijd gedurende het plannen van de bruiloft, daar moet ook andere drank bij (ondertussen zijn er 3 van de dames zwanger van de daggasten) en begin ik erg te twijfelen. Moet ik wel andere drank halen, een vriendin van me zei ook, ze drinken toch wel wat er aangeboden wordt, hoe meer je aanbiedt, hoe meer er wordt gedronken.
Ik begin nu steeds meer te neigen naar gewoon binnenlands gedestilleerd (en mezelf dus zelf nog andere mixdranken niet te laten halen, haal mezelf ondertussen echt teveel op de hals).
Wat vinden jullie ervan? Wat zouden jullie met een kleine bruiloft doen?
Kat, wat een mooie schoenen. Ik heb ongeveer dezelfde maar dan nog met een rondje met steentjes erop.
@Dilemma, ik zit een beetje met een drankdilemma, wij hebben bier/fris/wijn en sap besteld bij de slijterij. Nu dacht ik de hele tijd gedurende het plannen van de bruiloft, daar moet ook andere drank bij (ondertussen zijn er 3 van de dames zwanger van de daggasten) en begin ik erg te twijfelen. Moet ik wel andere drank halen, een vriendin van me zei ook, ze drinken toch wel wat er aangeboden wordt, hoe meer je aanbiedt, hoe meer er wordt gedronken.
Ik begin nu steeds meer te neigen naar gewoon binnenlands gedestilleerd (en mezelf dus zelf nog andere mixdranken niet te laten halen, haal mezelf ondertussen echt teveel op de hals).
Wat vinden jullie ervan? Wat zouden jullie met een kleine bruiloft doen?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik denk dat het ook erg per groep verschilt Fearie. In mijn vriendengroep en familie drinkt iedereen eigenlijk gewoon standaard bier en wijn. Dus ik zou niet eens twijfelen om een hoop mixjes en sterke drank te halen. Ik ben ook wel eens op feesten geweest waarbij het grootste deel aan de mixjes en sterkere drank zat, in dat geval zou ik het wel doen. Weet je wat je gasten normaal drinken?
Gast- Gast
Gefeliciteerd met de zwangerschap, Baboeska!
@Fearie: wij gaan gewoon voor bier/fris/wijn, anders wordt het ook vrij duur op onze locatie en onze vrienden drinken toch bier, wijn en fris. Als er mixdranken zijn, zullen ze dat misschien wel drinken, maar als ze er niet zijn, is het ook prima en drinken ze gewoon bier, wijn en fris.
@Fearie: wij gaan gewoon voor bier/fris/wijn, anders wordt het ook vrij duur op onze locatie en onze vrienden drinken toch bier, wijn en fris. Als er mixdranken zijn, zullen ze dat misschien wel drinken, maar als ze er niet zijn, is het ook prima en drinken ze gewoon bier, wijn en fris.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Fearie: Wij hebben ook alleen wijn/bier/fris. Bij ons lust iedereen die alcohol drinkt ook gewoon bier of wijn en ik denk dat sowieso het meerendeel van de mensen dat wel lust. Haal jezelf gewoon niet te veel op je hals, mensen passen zich echt wel aan.
Kat1980- Kletskop
Fearie ik zou dan idd gewoon bier/wijn/fris doen! Er zit dan altijd wel iets bij wat mensen graag drinken.
Appeltje- Fluisteraar
Hoe zit dat bij jullie, regelen de partners ook van alles voor de bruiloft of komt dat toch meer op jullie aan? Mijn vriend is namelijk heel relaxed van we hebben alles zo goed als geregeld, maar ik heb dat gevoel helemaal niet (heb nog steeds een to do lijstje liggen, dus moet nog van alles gebeuren).
Kat1980- Kletskop
Kat1980 schreef:Hoe zit dat bij jullie, regelen de partners ook van alles voor de bruiloft of komt dat toch meer op jullie aan? Mijn vriend is namelijk heel relaxed van we hebben alles zo goed als geregeld, maar ik heb dat gevoel helemaal niet (heb nog steeds een to do lijstje liggen, dus moet nog van alles gebeuren).
Mijn vriend heeft helemaal geen zeggenschap haha
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Bij ons regel ik ook meer dan mijn vriend. Hij heeft ook het gevoel dat het allemaal wel losloopt, maar ik heb wel het gevoel dat er nog wat dingen geregeld moeten worden. Ik heb inderdaad ook een to do lijst.
Zonnetje- Kletskop
Wat grappig, bij ons is dat ook zo en ik vroeg me laatst al eens af of dat bij iedereen zo gaat
Mijn vriend bemoeit zich er uit zichzelf maar weinig mee, als ik hem wat vraag doet hij wel mee en hij wil ook overal wel mee naartoe als er iets geregeld moet worden maar verder moet ik het meeste regelen en initiatief nemen
Mijn vriend bemoeit zich er uit zichzelf maar weinig mee, als ik hem wat vraag doet hij wel mee en hij wil ook overal wel mee naartoe als er iets geregeld moet worden maar verder moet ik het meeste regelen en initiatief nemen
Appeltje- Fluisteraar
Zo is dat bij ons ook precies, Appeltje. Mijn vriend wil wel overal mee naar toe en als ik hem zijn mening ergens over vraag, geeft hij die ook, maar verder lijkt hij er wat minder mee bezig dan ik.
Zonnetje- Kletskop
Hahaha, de meesten mannen zijn dus zo! Ach ja, kunnen we het ook helemaal naar onze wens maken
Kat1980- Kletskop
Wat herkenbaar om te lezen dat de vrouw toch voornamelijk alles regelt. Bij ons gaat het precies hetzelfde. We hebben wel alle afspraken en keuzes samen gemaakt. Verder heb ik mijn vriend wel wat taken gegeven, hij heeft de vakantie gekozen en geboekt, het kerkboekje gemaakt en de muziek voor bij de gemeente uitgekozen.
Fearie ik zou het ook gewoon bij bier-wijn-fris houden. Bij ons is op dit moment Kir Royal erg populair, weet niet of dat bij jullie te krijgen is, maar dat wordt bij ons daar bijna alles dames gedronken.
Voor ons komt het wel erg dichtbij, nog 1 week. We hebben eigenlijk alles wel klaar en ben nog helemaal niet zenuwachtig. Morgen komt de kapster om het kapsel en make-up nog een keer te proberen en te kijken hoe lang we 's morgens tijd nodig hebben. 's middags mag ik eindelijk mijn jurk weer passen, hier maak ik me wel een beetje zorgen over. De vorige keer met passen, past hij helemaal niet. Deze is toen afgespeld en nou moet die morgen dus passen. Mocht het niet zo zijn, dan wordt hij ter plekke nog vermaakt.
Hebben jullie nog een speciaal bedankje voor bijv. de fotograaf, kapster, dj enz? En wat zou ik ze kunnen geven? Verder zou ik mijn moeder graag willen bedanken, maar ik heb geen idee wat ik haar zou kunnen geven. Misschien een nachtje weg met mij ofzo?
Fearie ik zou het ook gewoon bij bier-wijn-fris houden. Bij ons is op dit moment Kir Royal erg populair, weet niet of dat bij jullie te krijgen is, maar dat wordt bij ons daar bijna alles dames gedronken.
Voor ons komt het wel erg dichtbij, nog 1 week. We hebben eigenlijk alles wel klaar en ben nog helemaal niet zenuwachtig. Morgen komt de kapster om het kapsel en make-up nog een keer te proberen en te kijken hoe lang we 's morgens tijd nodig hebben. 's middags mag ik eindelijk mijn jurk weer passen, hier maak ik me wel een beetje zorgen over. De vorige keer met passen, past hij helemaal niet. Deze is toen afgespeld en nou moet die morgen dus passen. Mocht het niet zo zijn, dan wordt hij ter plekke nog vermaakt.
Hebben jullie nog een speciaal bedankje voor bijv. de fotograaf, kapster, dj enz? En wat zou ik ze kunnen geven? Verder zou ik mijn moeder graag willen bedanken, maar ik heb geen idee wat ik haar zou kunnen geven. Misschien een nachtje weg met mij ofzo?
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Baboeska; wat leuk! Dubbel gefeliciteerd dus!
Fearie; wij hebben ook alleen bier/wijn/fris, dat drinken de meesten.
Ster; spannend je jurk weer passen! Hopelijk is het goed.
Wij regelen wel veel samen eigenlijk, qua aankleding en dergelijke doe ik het meeste. Maar het regelen van tent, stoelen, servies, fotograaf etc dat doet mijn vriend allemaal.
Wij hebben al veel dingen geregeld, moeten alleen de muziek nog. Kom er nog niet zo goed uit wat we willen in het gemeentehuis.
Fearie; wij hebben ook alleen bier/wijn/fris, dat drinken de meesten.
Ster; spannend je jurk weer passen! Hopelijk is het goed.
Wij regelen wel veel samen eigenlijk, qua aankleding en dergelijke doe ik het meeste. Maar het regelen van tent, stoelen, servies, fotograaf etc dat doet mijn vriend allemaal.
Wij hebben al veel dingen geregeld, moeten alleen de muziek nog. Kom er nog niet zo goed uit wat we willen in het gemeentehuis.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
De muziek vonden wij ook heel erg lastig, hebben ze gisteravond pas de CD gemaakt. Wij gaan voor:
Bij binnenkomst: Vivo per Lei - Nick Schilder en Pearl Jozefzoon
Bij het tekenen: From this moment on - Shania Twain
Naar buiten lopen: It's a beautifull day - U2
Bij binnenkomst: Vivo per Lei - Nick Schilder en Pearl Jozefzoon
Bij het tekenen: From this moment on - Shania Twain
Naar buiten lopen: It's a beautifull day - U2
Ster- Fluisteraar
Gefeliciteerd Baboeska!
Ster, het schiet nu op hè! Wij trouwen een dag na jou Morgen koffer inpakken en morgen na het eten vertrekken we! Eerst naar m'n broer en schoonzus, nog even wat slaap proberen te pakken. Zij brengen ons 's nachts naar R'dam CS en dan gaan we met de trein naar Schiphol.
Ster, het schiet nu op hè! Wij trouwen een dag na jou Morgen koffer inpakken en morgen na het eten vertrekken we! Eerst naar m'n broer en schoonzus, nog even wat slaap proberen te pakken. Zij brengen ons 's nachts naar R'dam CS en dan gaan we met de trein naar Schiphol.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Spannend Aziraphale, morgen al vliegen, dan komt het echt dichtbij. Moeten jullie daar nog eerst vanalles regelen of vooral lekker vakantie houden?
Alvast een hele fijne trouwdag en heerlijke dagen in Griekenland!
Alvast een hele fijne trouwdag en heerlijke dagen in Griekenland!
Ster- Fluisteraar
@ ster en aziraphale: het komt nu echt dichtbij he? Spannend! Geniet van alle laatste voorbereidingen en geniet van jullie grote dag! Het wordt vast onvergetelijk
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Aziraphale: alvast een goede reis en natuurlijk een hele mooie trouwdag toegewenst!!
Ster: nog maar een weekje Vivo per lei vind ik ook een heel mooi lied.
Ster: nog maar een weekje Vivo per lei vind ik ook een heel mooi lied.
Appeltje- Fluisteraar
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2012
» trouwtopic 2011 !
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013
» trouwtopic 2012