Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwtopic 2013

+64
Harrison
Sterre
Alex
_Lacey_
Mermaid
Bisq
Bloem86
Dennenappel
Eep
Marin
LindaK
Tsjip
Aziraphale
Destino
Kat1980
Purpleflower
Willem
mii_joyce
ShallY
Luce
rapa nui
Ibbeltje
Laced
Davinia
KOL
Elliot
Tabbert
Laurientje
Hannah_
Moira
Caribbeanlover
Sanne
munk
Stuiterbal
Parisienne
Burn
Shopaholic
me1987
Raven
Funk
Snirp
Kylie
flower
Arwyn
mouette
Suus
Pommes
Lejow
Mamsie
Charles
Zonnetje
Gizmo
minoessepoes
Bosjesvrouw
Ster
Appeltje
baboeska
Linnie1985
Rebecca
Sent
Minx
Mikki
Sam
Fearie
68 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 8 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  minoessepoes do 28 maa 2013 - 3:13

@Kat: Nee helaas hebben we geen vrij mee, alleen de paasdagen, maar die twee dagen ga ik denk ik heerlijk genieten van ons nieuwe huis en lekker rustig aan wat aanrommelen en dozen uitpakken.

@ Fearie: Wij hebben thuis alleen de taart gegeten, we wonen heel klein en hadden een staantafel van mijn vriend zijn werk staan, heel mooi met een laken met een strik er omheen en een waxinelichtje erop. Verder niks. 's Ochtends is er een prachtig boeket bezorgd van vrienden van ons en die staat op alle foto's, lijkt net of we dat z gepland hadden.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kat1980 do 28 maa 2013 - 6:28

Zonnetje: Wat een leuk idee van de fotograaf om 's avonds de foto's van overdag op een scherm te laten zien.

Fearie: Ik ben me nog een beetje aan het orienteren qua decoratie. Ik wil in ieder geval vaasjes met bloemen op tafel. Verder vind ik lampionen of ander soort tuinverlichtings-slingers wel erg leuk, maar weet niet of dat veel zin heeft aangezien het in juli pas laat donker is.

Minoessepoes: Is toch ook lekker om even van jullie nieuwe huis te genieten.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mikki vr 29 maa 2013 - 3:07

Fearie; ik heb kleine vaasjes met bloemen voor op de tafels, en potjes met waxinelichtjes en fakkels voor buiten. Ook versieren we de tent met slingers en ballonnen, en lampionnen lampjes. Wij twijfelen ook nog wat we doen met de kinderen 's avonds. Wij vieren het bij vrienden in de tuin, hun kinderen gaan 's avonds logeren dus die van ons kunnen dan daar aan de voorkant slapen. Al onze oppas is natuurlijk op het feest en ik denk eerlijk gezegd dat ze niet blij zijn als zij naar huis moeten om bij een vreemde te blijven en wij daar blijven.
Zonnetje; fijn dat je je jurk nog steeds mooi vind! Leuk dat je van je schoonouders een sieraad mag uitzoeken.
Onze kaarten zijn binnen en erg mooi geworden! We hebben ze ook maar meteen verstuurd. Al leuke reacties op gekregen. Ik ben eruit wat ik met mijn boeket wil, dus dan kan de bloemiste een offerte maken, ben benieuwd. Onze kinderen krijgen geen boeketje, maar een kleine polscorsage, met dezelfde bloemen als in mijn boeket.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  mouette vr 29 maa 2013 - 3:53

Vandaag weer wat decoratieshopping gedaan. Ik heb fotolijstjes gekocht voor op de grote cadeautafel. En ik liep vandaag tegen een heel mooi gastenboek aan! Ik ben helemaal in mijn sas dus. :cheering:

Nu alleen binnenkort nog een enveloppenbox knutselen en vanavond de lampionnen eens bestellen.

Verder krijgen we echt al best vaak kaartjes in de bus van kennissen en vrienden met gelukwensen. Zo leuk! Het wordt steeds 'echter' nu en ook wel steeds spannender. Ik heb er zo veel zin in! Very Happy
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Bericht  flower vr 29 maa 2013 - 7:17

Zonnetje: leuk idee van de foto's!

Linda: erg leuk en orgineel jullie gastenboek!

Zonnetje: leuk je jurk weer aan gehad!
Ben benieuwd naar alle jurken!

Enveloppendoos: Per toeval kwam ik er 1 tegen van 5 euro, niet super bijzonder maar betaalbaar dus toch maar voor gekozen om een enveloppendoos te doen. WIj hebben overigens 25 daggasten en 50 avondgasten.
De link mocht iemand geintreseerd zijn!
http://www.beslist.nl/products/r/enveloppendoos/

Verder naar de bloemist geweest, we gaan volgende week vrijdag terug. Ze gaat 5 verschillende kleuren paarse rozen bestellen, aan de hand daarvan gaan we kiezen, waarschijnlijk worden het meerdere verschillende kleuren.
Het lijkt hier een beetje op maar dan een andere kleuren:
Trouwtopic 2013 - Pagina 8 Biedermeyer2
Verder zijn onze trouwringen klaar, edelsmid heeft een foto gestuurd, erg mooi!
Fijne paasdagen allemaal!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Zonnetje vr 29 maa 2013 - 9:04

@Flower: bedankt voor de link van de enveloppendoos! Wij overleggen eerst even met het kasteeltje, maar als ze daar niks hebben, bestellen we er daar waarschijnlijk een van.

@Mouette: wat ga je precies in die fotolijstjes doen? Het klinkt wel leuk om wat neer te zetten op de cadeautafel.

@Fearie: bij ons zorgt de catering van het kasteel voor de aankleding. Wij laten wel een bekende van mijn vriend een ballonnenboog maken. We moeten nog bedenken met welke kleuren ballonnen erin.

We hebben net onze trouwringen uitgezocht. Ik ga voor een witgouden ring met drie steentjes erin en mijn vriend voor een witgouden ring met waarschijnlijk drie vierkantje vlakjes witgoud erop. Omdat we ons niet zo goed in kunnen beelden hoe dat eruit ziet, gaat de goudsmit daar een proefexemplaar van maken. Ik ben benieuwd!
Hebben jullie allemaal al een bruidstaart uitgezocht? En zat daar echt een proeverij bij? Voor welke smaken zijn jullie gegaan?
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rebecca vr 29 maa 2013 - 9:47

Alweer een tijdje niet geschreven hier, maar wel steeds alles meegelezen. Vorige week hebben wij met onze trouwfotograaf een fotoshoot gehad voor de trouwkaart. Nu nog even afwachten op de foto's en dan kunnen we onze kaart gaan ontwerpen!

Verder heb ik een afspraak staan bij iemand om het over de make-up te hebben. De kapper moet ik nog regelen, degene die ik graag wil wordt overgenomen per 1 april en wist nog niks, dus volgende week wil ik teruggaan voor meer informatie.

Bij ons is het net als bij Zonnetje zo dat de locatie voor de aankleding zorgt. Wij kunnen dan wel aangeven welke kleur en dan passen zij het daarop aan.

@ Zonnetje, ik maak mijn eigen taart, heb al helemaal in mijn hoofd hoe het eruit gaat zien en kan ik april nog even oefenen, dan gaat een collega trouwen waarvoor ik de taart mag maken! Vorig jaar heb ik voor een vriendin haar taart gemaakt, toen had ik ook gezorgd voor een proeverij. Nu maak ik in de komende tijd af en toe een taartje voor onszelf met de smaken die we willen proeven. We hebben 4 smaakcombinaties waaruit we willen kiezen.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Kat1980 za 30 maa 2013 - 4:26

Help... ik begin te twijfelen aan mijn bruidsschoenen! Ik ben gisteren begonnen met ze inlopen / wennen om te lopen op hoge hakken. Ik loop er echt nog heel onwennig op en na een half uurtje heb ik al best last van mijn voeten, dus vraag me af of ik er over 3,5 maand wel normaal op kan lopen. Ik vind ze verder wel super mooi... Waarom zijn de hakken niet gewoon een paar cm lager Rolling Eyes Weet nu even echt niet wat ik er mee zal doen; hopen dat ik er nog normaal op leer lopen of toch andere lagere schoenen zoeken en deze maar verkopen op mp? Dilemma's...

Rebecca: Heb je al een idee wat je met de make-up wil?

Zonnetje: Leuk dat jullie de trouwringen hebben uitgezocht! Wij hebben nog geen bruidstaart uitgezocht, maar wel al iemand die ze maakt op het oog. We willen daar dan ook wat dingen gaan proeven, wil toch wel graag weten wat ik op de dag zelf krijg voorgeschoteld.

Flower: Mooi boeket! Is paars bij jullie de thema kleur?

Mouette: Leuk dat decoratieshopping! Waar heb je de lampionnen vandaan? Ik heb gisteren ook wat inspiratie opgedaan op pinterest wat decoratie betreft en zag ook veel leuke dingen met lampionnen.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Appeltje za 30 maa 2013 - 23:49

@ Kat: wat vervelend dat je gaat twijfelen! Ik zou er nog een paar keer vaker op lopen, misschien dat je er toch nog even aan moet wennen en dat het straks wel beter gaat. Als het over een maand nog niet anders is kun je alsnog andere gaan bestellen!

@ flower: heel mooi boeket!

@ Zonnetje: leuk dat jullie de ringen hebben uitgezocht. Wel goed dat er een proefexemplaar gemaakt wordt, zodat je weet hoe hij eruit gaat zien!
Wij hebben al wel een gesprek gehad over de bruidstaart, bij ons wordt de smaak framboos. We doen een klein taartje met daaronder gevulde cupcakes.
Ik had zelf eerst de smaak aardbei in mijn hoofd maar de ''bruidstaartmevrouw'' Wink zei dat framboos wat frisser is en minder zoet, en dat aardbei erg zoet is. Heb jij trouwens de uitnodiging al uitgezocht? (omdat wij op dezelfde dag trouwen ben ik benieuwd hoe ver jij daarmee bent) Wij zijn er nog niet helemaal uit!

Wij hebben volgende week een gesprekje met de videograaf, we hebben besloten dat we het leuk zouden vinden als de ceremonie gefilmd wordt. Verder moeten we de uitnodiging gaan uitkiezen, en wil ik binnenkort het gastenboek gaan bestellen en mijn vriend gaat de enveloppendoos zelf maken Very Happy

Hebben jullie ook al nagedacht over of er iets gestrooid wordt als jullie het stadhuis / kerk uitlopen? Of laten jullie dat aan iemand anders over om dat te regelen? Mij lijkt belleblaas wel leuk of bloemblaadjes.. I love you
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  Zonnetje zo 31 maa 2013 - 0:20

@Appeltje: wij hebben de kaarten uitgezocht en een proefdruk via de mail en als echte kaart gehad. De kaarten worden nu gedrukt en we ontvangen ze ergens in april. Wij hebben een Dymo label writer, daarmee printen we alle adressen. We willen ze begin mei op de bus doen, dus ongeveer twee maanden van tevoren, omdat we in de vakantieperiode trouwen. Wanneer willen jullie ze op de bus doen?

Wij hebben ook een videograaf. Het is een klasgenoot van mij van de middelbare school. Zij filmt overdag de ceremonie en het aansnijden van de bruidstaart en gaat daarna weer. Wat filmt ze bij jullie?

Slim wat je zegt van die smaken, dat aardbei wel erg zoet is. Ik hou ook wel van zoet, maar het moet niet te worden.

Het lijkt mij ook heel mooi als ze bellen blazen als wij naar buiten komen op het kasteel.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Appeltje ma 1 apr 2013 - 0:42

Wij willen ze eigenlijk ook begin mei op de post doen inderdaad. Ik ga deze week een afspraak maken bij de drukkerij.

Wat grappig, bij ons wordt ook de ceremonie gefilmd en daarna ook het aansnijden van de bruidstaart. Daarna vertrekt onze videograaf ook weer.
Lijkt me zo leuk om de film nog eens terug te kijken, dan heb je toch iets meer dan alleen foto's Trouwtopic 2013 - Pagina 8 561177
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  flower ma 1 apr 2013 - 19:58

Zonnetje: Wat leuk
dat de edelsmid een proefring maakt!! Wij hebben onze locatie foto s gestuurd
wat voor soort taart we mooi vinden en laten ons verder verassen! Qua smaak hebben we wel uitgezocht. Wij hebben
verschillende paarse vruchten, iets zuurder omdat de buitenkant van de taart al
zo zoet is!

Kat1980: Ik zou eerst je schoenen is 2 weken elke dag
inlopen, dan gaat het hopelijk elke dag wat beter. Zelf heb ik vrij lage
schoenen gekocht omdat ik echt heel slecht op hakken loop.

Ons thema kleur is inderdaad paars, wel verschillende
kleuren paars, dus wat donkerder en lichter.

Strooien stadshuis: bij ons mag je geen rijst,blaadjes e.d.
wel ballonnen of bellenblaas, maar ballonnen vonden wij niet zo leuk en met
bellen ben ik nogal bang voor de vlekken

Hebben jullie een tip om ingelogd te blijven, elk bezoek
moet ik opnieuw inloggen, ondanks dat het vinkje blijf ingelogd aanstaat, heel
irritant

Vanmiddag ga ik onze kaarten naar de ceremoniemeester
brengen, dan gaan ze van de week nog op de post, ben erg benieuwd!

De kriebels nemen langzaam toe..Very Happy
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Funk wo 3 apr 2013 - 20:33

Ik mag me opeens hierbij aansluiten! Wij hebben besloten om toch te trouwen voor ons 2e kindje komt. (anders wilden we dit volgend jaar doen)
Mijn schoonvader zou het heel leuk vinden om taart, koffie etc. en luxe broodjes enzo ervoor en erna te verzorgen, die woont op 1 minuut lopen van de trouwlocatie.
Het gratis trouwen zat t/m eind september vol hier dus mijn ouders hebben aangeboden om te betalen voor een verkorte ceremonie. Dit gaat gebeuren op 24 juni.
Het is wel in een hele mooie zaal, we mogen ook gasten erbij hebben, alleen geen muziek draaien haha.
Dus ik ben nu druk op zoek naar een leuk jurkje, vandaag komen er 3 binnen, ik ben erg benieuwd!
Wij twijfelen over wat we zullen doen met de ringen, we hebben weinig te besteden, maar zouden het wel erg leuk vinden om een mooie ring te hebben.
Hebben jullie nog tips hiervoor? Wij houden niet van geel/rood goud. Liefst dus zilver, of witgoud, maar dat is niet te betalen haha smile.
Verder hebben we onze gezinnen uitgenodigd, we twijfelen of we allebei nog een bevriend stel uitnodigen.
De rest van de familie/vrienden wilden we een kaart sturen met daarop dat we getrouwd zijn/gaan trouwen en dat er volgend jaar een knalfeest komt met iedereen erbij. Zouden jullie dit voor of na het trouwen sturen?

Sorry voor het ego bericht smile Ik ga eens teruglezen waar jullie het allemaal over hebben!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Appeltje wo 3 apr 2013 - 22:52

@ flower: er is ook speciale belleblaas te krijgen voor huwelijken, die dus niet vlekt Wink anders zou het idd zonde zijn als er vlekken van komen!

Wat betreft je inlogprobleem, ik heb geen idee!

@ pippi: wat leuk dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd!
Ik zou denk ik die kaart vlak voor het trouwen sturen naar je familie/vrienden. Misschien een paar dagen voor de datum.
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  minoessepoes do 4 apr 2013 - 0:01

pippi schreef:Ik mag me opeens hierbij aansluiten! Wij hebben besloten om toch te trouwen voor ons 2e kindje komt. (anders wilden we dit volgend jaar doen)
Mijn schoonvader zou het heel leuk vinden om taart, koffie etc. en luxe broodjes enzo ervoor en erna te verzorgen, die woont op 1 minuut lopen van de trouwlocatie.
Het gratis trouwen zat t/m eind september vol hier dus mijn ouders hebben aangeboden om te betalen voor een verkorte ceremonie. Dit gaat gebeuren op 24 juni.
Het is wel in een hele mooie zaal, we mogen ook gasten erbij hebben, alleen geen muziek draaien haha.
Dus ik ben nu druk op zoek naar een leuk jurkje, vandaag komen er 3 binnen, ik ben erg benieuwd!
Wij twijfelen over wat we zullen doen met de ringen, we hebben weinig te besteden, maar zouden het wel erg leuk vinden om een mooie ring te hebben.
Hebben jullie nog tips hiervoor?
Wij houden niet van geel/rood goud. Liefst dus zilver, of witgoud, maar dat is niet te betalen haha Trouwtopic 2013 - Pagina 8 561177.
Verder hebben we onze gezinnen uitgenodigd, we twijfelen of we allebei nog een bevriend stel uitnodigen.
De rest van de familie/vrienden wilden we een kaart sturen met daarop dat we getrouwd zijn/gaan trouwen en dat er volgend jaar een knalfeest komt met iedereen erbij. Zouden jullie dit voor of na het trouwen sturen?

Sorry voor het ego bericht Trouwtopic 2013 - Pagina 8 561177 Ik ga eens teruglezen waar jullie het allemaal over hebben!

Wij hebben ringen van de Lucardi, wij hebben gekozen voor vriendschapsringen i.p.v trouwringen, dat scheelt enorm in de prijs. Ze hadden op dat moment een aanbieding dat de ringen, die eigen beide rond de 100 euro waren (mijne 130 euro dacht ik en die van mijn man 90euro), 60% waren afgeprijsd, op dat moment zijn we ze dus gaan kopen, toen bleek er een aanbieding te zijn dat de tweede ring maar 5 euro koste, die aanbiedingen mochten we stapelen en graveren was ook nog eens gratis. Mijn man heeft de ringen betaald dus ik weet niet precies meer wat hij kwijt was maar dat lag ergens rond de 60 euro voor twee ringen Laughing.

Ik zag dat ze nu ook vergelijkbare acties hebben, dus het is de moeite om te kijken of er iets van jullie smaak tussen zit!

Wij hebben onze vrienden en familie die we niet uitgenodigd hadden een mail gestuurd met de vorderingen over ons nieuwe huis en de mededeling dat we klein gingen trouwen om alles geregeld te hebben, die mail hebben we op dezelfde avond verstuurd als de uitnodigingen naar de gasten die we wel uitnodigden, daarin hebben we inderdaad ook vermeld dat er een soort van housewarming feest komt om alles in 1 keer te vieren.

Laatst aangepast door minoessepoes op do 4 apr 2013 - 0:08; in totaal 2 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Funk do 4 apr 2013 - 0:02

minoessepoes schreef:
pippi schreef:Ik mag me opeens hierbij aansluiten! Wij hebben besloten om toch te trouwen voor ons 2e kindje komt. (anders wilden we dit volgend jaar doen)
Hebben jullie nog tips hiervoor?
Wij houden niet van geel/rood goud. Liefst dus zilver, of witgoud, maar dat is niet te betalen haha Trouwtopic 2013 - Pagina 8 561177.

Sorry voor het ego bericht Trouwtopic 2013 - Pagina 8 561177 Ik ga eens teruglezen waar jullie het allemaal over hebben!

Wij hebben ringen van de Lucardi, wij hebben gekozen voor vriendschapsringen i.p.v trouwringen, dat scheelt enorm in de prijs. Ze hadden op dat moment een aanbieding dat de ringen, die eigen beide rond de 100 euro waren (mijne 120 dacht ik en die van mijn man 90euro), 60% waren afgeprijsd, op dat moment zijn we ze dus gaan kopen, toen bleek er een aanbieding te zijn dat de tweede ring maar 5 euro koste, die aanbiedingen mochten we stapelen en graveren was ook nog eens gratis. Mijn man heeft de ringen betaald dus ik weet niet precies meer wat hij kwijt was maar dat lag ergens rond de 60 euro voor twee ringen Laughing.

Ik zag dat ze nu ook vergelijkbare acties hebben, dus het is de moeite om te kijken of er iets van jullie smaak tussen zit!

Dank je voor de tip! Ik ga gelijk kijken! smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Kat1980 do 4 apr 2013 - 1:26

Pippi: Leuk dat jullie dit jaar al gaan trouwen! Ik ben benieuwd of er wat tussen die jurkjes zit die je besteld hebt.

Meiden, ik heb besloten om inderdaad nog even door te gaan met het wennen om op de hakken te gaan lopen en mocht het over een maandje nog niet gaan dan koop ik toch maar lagere Wink Echt raar dat een paar cm zo'n verschil kan maken, mijn hoogste pumps zijn bijna 7,5 cm en mijn trouwschoenen dus 9,5/10 cm.

Verder zit ik te kijken wat ik nu met mijn haar ga doen. Ik heb wel wat leuke dingen gevonden, maar ik denk dat de opgestoken dingen net niet gaan lukken met mijn haarlengte en de laagjes die ik erin heb. Die met de krullen vind ik ook erg mooi, maar weet niet of dat een hele dag blijft zitten in mijn fijne haar. Zit nu dus ook nog naar haarextensions te kijken. Het houdt me lekker bezig Laughing
Dit zijn kapsels die ik leuk vind:
Trouwtopic 2013 - Pagina 8 B20cf06918066402843b284

Trouwtopic 2013 - Pagina 8 C4ba2d4519737d9d7c32532

Trouwtopic 2013 - Pagina 8 694d054bd1336892c57887b

Trouwtopic 2013 - Pagina 8 112f48c076273afe23c2de5

Trouwtopic 2013 - Pagina 8 Shortromantichair10e135

Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Appeltje do 4 apr 2013 - 7:36

Kat, ik hoop voor je dat je schoenen nog wat lekkerder gaan lopen!
Ik vind de kapsels op foto 1, foto 3 en 4 het mooist!

Wij zijn nog steeds bezig met de uitnodigingen, maar jee wat moeilijk is dit zeg. Ik vind dit een van de moeilijkste dingen!
We hebben wel een stuk of 4/5 kaarten die we het mooist vinden.. maar nu moeten we nog kiezen... :O
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Appeltje vr 5 apr 2013 - 7:24

Vraagje voor iedereen: doen jullie corsages? Wij niet maar ik dacht zelf voor mijn vriend wel 1 corsage te bestellen.
Nu weet ik niet zeker of we dat moeten doen want de verkoper van het pak van mijn vriend had gezegd dat hij adviseerde om het niet te doen.
Met als reden dat het bruidsboeket dan minder op zou vallen.
Hoe doen jullie dit?
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fearie vr 5 apr 2013 - 8:08

Kat, foto 1 vind ik het leukst, beetje nonchalant.

Appeltje, wij hebben alleen corsages voor mijn vriend, mijn zoontje en een klein boeket voor mij. We gaan het donderdag uitzoeken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Zonnetje vr 5 apr 2013 - 8:38

@Appeltje:wij doen wel corsages. Ik heb dat van kleins af aan altijd heel leuk gevonden, dus we hebben daar wel voor gekozen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mikki za 6 apr 2013 - 1:45

ik ben vandaag geslaagd voor jurken voor de meiden! Ze zijn licht ivoor met organza eroverheen, net als mijn jurk. schoenen erbij werd lastig , maar nu hebben we zilveren gevonden. Ze zijn er zelf helemaal gelukkig mee!

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Funk za 6 apr 2013 - 3:44

Kat1980, ik vind de 1e, 3e en 4e foto het mooist! smile Ik ga binnenkort experimenteren met een vriendin met mijn haar en make-up. Ben benieuwd!
Appeltje, wij doen geen corsages, maar wij doen het ook erg klein.

Ik ben nu bezig met een trouwkaart voor onze gezinnen plus 2 vrienden, maar ik vind de tekst erg moeilijk. Wie kan me helpen er een wat lopender/leuker geheel van te maken?

Links in de kaart staat nu:

Wij verwachten jullie om 10.15 uur bij (adres schoonvader) voor koffie en taart.
Half 12 vindt de huwelijksceremonie plaats.
Hierna willen wij samen met jullie vieren dat wij elkaar het ja-woord hebben gegeven.

Daaronder staat ons adres.

(moet hier nog bij of ze willen laten weten als ze niet kunnen, of is dit overbodig aangezien het maar zo'n klein clubje is?)

Rechts in de kaart staat nu:

Wij gaan trouwen!

Wij geven elkaar het ja-woord op 24 juni 2013 in de (naam zaal, plaatsnaam).
Wij zouden het erg fijn vinden als jullie hierbij aanwezig willen zijn om dit met ons te vieren.

Daaronder onze namen.

Wie heeft er tips/andere ideeën? Ben ik nog wat vergeten?
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Funk za 6 apr 2013 - 3:59

We zijn er al uit, het wordt simpeler:

Rechts:

PROGRAMMA

10.15 uur: koffie en taart (Adres schoonvader)
11.30 uur: JA-woord
12.00 uur: hapje en een drankje

(Adres van ons)

Links:

Wij gaan trouwen!

Op maandag 24 juni 2014 gaan wij trouwen!
Wij vinden het leuk als jullie deze dag met ons mee vieren.

Willen jullie laten weten of je erbij kunt zijn?

(onze namen)

___

Vergeten we dan nog iets?
Funk
Funk
Prater
Prater