Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwtopic 2013

+64
Harrison
Sterre
Alex
_Lacey_
Mermaid
Bisq
Bloem86
Dennenappel
Eep
Marin
LindaK
Tsjip
Aziraphale
Destino
Kat1980
Purpleflower
Willem
mii_joyce
ShallY
Luce
rapa nui
Ibbeltje
Laced
Davinia
KOL
Elliot
Tabbert
Laurientje
Hannah_
Moira
Caribbeanlover
Sanne
munk
Stuiterbal
Parisienne
Burn
Shopaholic
me1987
Raven
Funk
Snirp
Kylie
flower
Arwyn
mouette
Suus
Pommes
Lejow
Mamsie
Charles
Zonnetje
Gizmo
minoessepoes
Bosjesvrouw
Ster
Appeltje
baboeska
Linnie1985
Rebecca
Sent
Minx
Mikki
Sam
Fearie
68 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 15 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Rebecca wo 1 mei 2013 - 8:28

Ik regel bij ons ook het meeste, of ik doe al het uitzoekwerk en overleg dan met mijn vriend. Hij heeft er in zijn hoofd ook even geen ruimte voor, hij is nóg drukker met zijn studie dan ik met de mijne, dus ik vind het prima zo, wil hem ook niet teveel belasten.
De muziek is hier ook nog iets dat geregeld moet worden. Ik heb wel al een lijstje met mogelijkheden. Denk dat ik die liedjes even op een usbstick zet, zodat als we volgende week richting mijn ouders gaan we in de auto even kunnen luisteren en mijn vriend zijn mening kan geven, kan er vast weer wat van het lijstje!

Hier even wat schoonouderfrustratie (haal dit stukje straks maar weer weg denk ik)...ze waren al een keer begonnen over stukjes op de bruiloft, waarbij we heel duidelijk hadden aangegeven dat absoluut niet te willen. Schijnbaar is mijn schoonmoeder er tegen mijn vader over begonnen op mijn verjaardag, maar die wist niet zo goed wat daarmee aan te moeten en had daar niet echt op gereageerd. Nu had mijn vriend zaterdag weer de discussie met zijn ouders dat we het niet willen, het was echt een: wat is het mailadres/telefoonnummer van jullie ceremoniemeester want daar regelen we het wel mee... weer duidelijk gezegd dat we het niet willen. Ik klaagde daar net over tegen mijn moeder, dus die heeft naar aanleiding van dat mijn schoonmoeder aan mijn vader had gevraagd mee te doen met een stukje haar opgebeld en gezegd dat wij dat niet willen en dat ze dan aan onze wensen voorbijgaat etc... antwoord van mijn schoonmoeder: M. (mijn vriend) kan een stijfkop zijn en als er geen stukjes gedaan worden is het maar een kale bedoening... pffff.... ze gaat iig ook van onze ceremoniemeester te horen krijgen dat we het niet willen, maar ik denk ook niet dat ze daarnaar luistert...

Aziraphale, geniet van de dagen voor je bruiloft in Griekenland, en natuurlijk ook de dag zelf!

spannend Ster, leuk die laatste dagen van voorbereidingen!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Raven wo 1 mei 2013 - 8:49

Pfff.. Wat kan zij zeuren zeg.Maak je maar niet druk Rebecca dat komt allemaal goed.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Rebecca do 2 mei 2013 - 0:07

Tnx smile...geloof ook wel dat ze bij jou geen steek verder komt Wink, maar gewoon het idee dat ze dit nu al van 3 mensen gehoord heeft en er nog schijt aan heeft!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Mikki do 2 mei 2013 - 0:08

Aziraphale; het komt voor jullie ook al zo dichtbij! Goede reis en een hele mooie dag toegewenst!
Rebecca; wat vervelend zeg, hopelijk kan jullie ceremoniemeester duidelijk maken dat jullie dit echt niet willen.
Gisteren nog bezig geweest met de bedankjes, ze zijn bijna af. Volgende week komt de fotograaf en dan gaan we de fotolocaties nog even langs. De kinderen hebben hem dan ook al een keertje gezien, dan zijn ze hopelijk minder verlegen!

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Rebecca do 2 mei 2013 - 0:09

O ja, en nog even een leuk dingetje, ik heb mijn jurk!! :cheering: :cheering: Vanochtend kon ik 'm ophalen, lekker nog een keertje kunnen passen. Zo even kijken waar ik 'm op kan hangen.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  minoessepoes do 2 mei 2013 - 1:48

Azira: Heb je nog internet in Griekenland? Anders wens ik je nu al een prachtige trouwdag toe! En geniet ook meteen van de vakantie! Heel veel geluk en plezier.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aziraphale do 2 mei 2013 - 2:47

minoessepoes schreef:Azira: Heb je nog internet in Griekenland? Anders wens ik je nu al een prachtige trouwdag toe! En geniet ook meteen van de vakantie! Heel veel geluk en plezier.

Als het goed is hebben we wifi in het appartement Wink Tnx! En de rest ook bedankt!
Ster, voor de zekerheid alvast een prachtige dag gewenst!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zonnetje do 2 mei 2013 - 3:00

@Arizaphale: ik wens je alvast voor de zekerheid een hele fijne bruiloft en een heerlijke vakantie!
@Rebecca: wat leuk dat je je jurk al hebt! En wat een gedoe met je schoonouders zeg. Ik vraag me altijd af waarom mensen er zoveel moeite mee hebben om rekening te houden met de wensen van het bruidspaar. Waarom zijn ze zo eigenwijs dat ze toch per se een stukje willen doen? Wij hebben er ook voor gekozen dat we geen stukjes willen op onze bruiloft. Ik hoop niet dat er bij ons iemand zo eigenwijs is om dan toch iets te willen doen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Arwyn do 2 mei 2013 - 3:01

Azi: Geniet ervan en vast een fantastische dag toegewenst!!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Fearie do 2 mei 2013 - 8:53

Azi en Ster, allebei alvast een fijne dag toegewenst! Geniet ervan!

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Kat1980 do 2 mei 2013 - 18:28

Ster en aziraphale: Een hele mooie dag toegewenst! Geniet er lekker van.
Rebecca: Wat irritant zeg! Het is jullie dag dus waar bemoeit ze zich mee.
Wat leuk dat je je jurk hebt. Zo komt het wel heel dichtbij.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  LindaK vr 3 mei 2013 - 0:37

Ster en aziraphale, heel veel plezier! Geniet van jullie dag!!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  LindaK vr 3 mei 2013 - 3:38

Zo even tijd om op iedereen te reageren...

Kat, is je vriend al geslaagd voor een pak? Leuk dat jullie een kaart hebben uitgezocht!
Mijn vriend denkt mee als ik het vraag smile En hij is er heel goed in om regelmatig te vragen: We hoeven niet zoveel meer te doen he? Heel fijn, haha!

Mikki, wij hebben DJ K.oen...ken je die? Hoe was jullie gesprek met de ambtenaar?

Peachy, wij hebben bedacht wie we graag overdag om ons heen wilden hebben...Dat lijstje was eigenlijk snel gemaakt. We zijn in totaal met 40 mensen/kinderen. 'De rest' is allemaal uitgenodigd voor de ceremonie en voor het feest. Maar moeilijk is het wel hoor...
Pippi, zijn jullie eruit gekomen met de opa en oma van je vriend?

Ster, wij hebben geen bedankje voor de fotograaf enz. Hebben jullie ondertussen iets bedacht?
Voor onze ouders kopen we een fotolijst, die na de bruiloft wordt gevuld...

Muziek, wij hebbenbij binnenkomst een instrumentaal nummer uit Love Actually, tijdens het tekenen Love you you more van Racoon en bij het weggaan Feel the love van Rudimental.

Rebecca, wat onwijs vervelend zeg! Dat zou ik ook echt niet leuk vinden! Ohh je hebt je jurk! Wat leuk!!

Ons gesprek met de ambtenaar is geweest, was leuk, niet heel bijzonder smile
Verder nog wat dingetjes besteld, bedankje voor de ceremoniemeester, stof om nog wat dingen te maken en zo blijf ik lekker bezig!
We zijn ook geslaagd voor kleding voor de kinderen, het stond ze erg leuk Very Happy
Vandaag nog maar 4 weken! Ik ging vanmorgen naar de kapper en voelde opeens stress haha! Maar, als ik zo naar de to do lijst kijk...valt het allemaal reuze me.
Morgen ga ik shoppen voor een bikini, zodat we in Barcelona ook lekker op het strand kunnen liggen Wink
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Marin vr 3 mei 2013 - 3:47

LindaK schreef:
Ster, wij hebben geen bedankje voor de fotograaf enz. Hebben jullie ondertussen iets bedacht?

Als fotograaf zijnde: Dit heb ik nog nooit meegemaakt, lijkt me ook niet dat dat hoeft hoor! Wel heel erg leuk en attent natuurlijk! Als ik af en toe een glaasje water of cola mag en tijdens het diner (als ik dan aanwezig ben) een artiestenbordje, ben ik al heel erg gelukkig.

Aziraphale en Ster: HEEL veel plezier!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Ster vr 3 mei 2013 - 5:05

Marin, eet jij normaal ook niet mee dan? Wij hebben een fotograag en videograaf die er de hele dag bij zijn. Ik vind dat we het niet kunnen maken om ze apart aan een tafel te zetten en iets simpels laten eten, tijdens het diner. Mijn vriend vindt het weer niet leuk als ze bij ons aan tafel zitten. We gaan op de locatie nog even navragen hoe ze dat normaal doen. Maar jij zit dus apart en krijgt niet het complete 3/4 gangen diner?

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240

Bericht  Kat1980 vr 3 mei 2013 - 7:12

Muziek: Is het gebruikelijk om 3 nummers voor de ceromonie te kiezen (bij binnenkomst, tekenen en weggaan)? Ik lees namelijk dat meerdere er 3 hebben. Wij zijn er nog niet helemaal over uit. Ik vind Racoon met Love you more heel mooi en verder hebben we beide sentimentele waarde bij liedjes van Marco Borsato, omdat onze relatie officieel werd tijdens een concert van hem.

LindaK: Hahaha, mijn vriend zou het ook zo kunnen zeggen Wink Vandaag had hij even een opleving en stuurde me via wa allemaal afbeeldingen van taarten, boeketten, bedankjes etc. Nee, mijn vriend is nog niet geslaagd voor een pak. Vorige keer dat hij zou gaan, kwam er wat tussendoor en nu gaat hij volgend weekend dus.
Nog maar 4 weken voor jullie! Wat gaat dat snel. Leuk dat je ook voor de kids bent geslaagd. Ook D. in fuchsia Wink

Ster: Wij hadden wel in gedachten om de fotograaf mee te laten eten en drinken, omdat hij ook heel de dag aanwezig is. Maar wij hebben niet echt een 3 gangen diner maar een bbq, dus ik verwacht dat hij tussendoor een beetje mee eet tussen het foto's maken door. We gaan hem ook geen apart cadeautje geven, maar waarschijnlijk wel gewoon het bedankje dat de rest ook krijgt.

Hier ook weer wat dingen geregeld. Heb datums vastgelegd om mijn jurk nog eens te gaan doorpassen en ophalen, ook nog een afspraak gemaakt om taarten te proeven, kleding voor de kinderen gekocht, een springkussen geregeld voor de kinderen tijdens ons feest en een bedankje gevonden dat we waarschijnlijk gaan geven.
Morgen wil ik even langs de bloemist gaan om te kijken voor bruidsboeketten. En dit weekend gaan we ook even de tekst voor de kaart afronden, zodat deze maandag bij de drukker besteld en gedrukt kan gaan worden.

Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Ster vr 3 mei 2013 - 7:22

Kat1980: Ik denk dat meer of minder liedjes ook wel mogelijk is. Wij trouwen ook nog voor de kerk, dus daar hebben we ook al 5 nummers. We waren blij dat we er ook nog 3 konden vinden voor bij de gemeente.
Leuk om die dingen allemaal te kunnen regelen hé. Geeft ook een heerlijk gevoel als je vanalles van je lijstje kunt afstrepen.
Ik heb gister mijn jurk opgehaald, ze moeten m ter plekke nog een keer vermaken, maar nou is die perfectTrouwtopic 2013 - Pagina 15 281626781. Verder hebben we gister voor de laatste keer de make-up en mijn kapsel geprobeert en hebben we zojuist de ringen opgehaald. Volgens mij is eigenlijk alles geregeld. Mijn moeder maakt morgen de bloemstukken voor in de kerk en op de feestlocatie en dan mag het wel snel woensdag zijn.

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240

Bericht  Appeltje vr 3 mei 2013 - 7:34

Kat: wij mogen bij de ceremonie ook 3 liedjes kiezen. Ik heb al een paar mooie nummers op mijn lijstje staan, nu nog een definitieve keuze maken!

Ster: volgens mij heb je mooi weer woensdag! Mooi dat je jurk nu perfect is. Wat heerlijk dat nu alles geregeld is, dat lijkt me zo'n fijn gevoel Wink

Ik heb mijn bruidsboeket besteld, het wordt er een met rozen I love you verder ben ik nu bezig om kousen te bestellen.
We zijn vorige week op pad geweest en hebben twee fotolocaties bekeken, en daar waren we het samen over eens dus dat is ook klaar.
Het komt steeds dichterbij.. vandaag over 9 weken whaa!
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  Marin vr 3 mei 2013 - 7:36

Ster schreef:Marin, eet jij normaal ook niet mee dan? Wij hebben een fotograag en videograaf die er de hele dag bij zijn. Ik vind dat we het niet kunnen maken om ze apart aan een tafel te zetten en iets simpels laten eten, tijdens het diner. Mijn vriend vindt het weer niet leuk als ze bij ons aan tafel zitten. We gaan op de locatie nog even navragen hoe ze dat normaal doen. Maar jij zit dus apart en krijgt niet het complete 3/4 gangen diner?

Het hangt in principe heel erg van het bruidspaar af en ook het soort bruiloft. Bij een bbq is de sfeer sowieso al informeler dan bij een 3 gangen diner natuurlijk.

Het fijnste vind ik wanneer ik inderdaad gewoon een beetje op afstand, maar wel in dezelfde ruimte kan zitten. Ik hoef echt geen 3 gangen diner (maar mag wel hoor, wanneer het wordt aangeboden), maar een bordje frietjes (oid) vind ik wel fijn, zodat ik even iets kan eten. Ik kan prima broodjes meenemen hoor, maar dan heb ik weer minder ruimte in m'n tas voor bijv een tweede flitser of lens ofzo Wink Dus als het mag, eet ik altijd liever iets wat aangeboden wordt, maar dan wel iets kleins, zodat ik het snel op kan eten en dan daarna weer verder kan fotograferen.
Ik zit zoals gezegd liever even aan de bar, of aan een ander tafeltje in m'n eentje, zodat ik zelf even rustig kan eten (en m'n arm kan laten rusten, want na 8 uur fotograferen doet m'n arm altijd héél erg pijn!), maar ik wil wel alert zijn, dus in dezelfde ruimte als het bruidspaar+gasten. Vaak zijn er tijdens het diner speeches, dus dan wil ik wel alert en snel kunnen reageren met m'n camera (laat 'm dus ook gewoon aanstaan, terwijl ik aan het eten ben), en dan kan ik foto's maken tijdens de speeches of als er iets anders gebeurt. Ook maak ik vaak foto's van het eten zelf (leuk om te herinneren voor in het album), en een paar portretten. Maar ik probeer er wel op te letten dat ik niet te veel etende mensen op de foto zet, want dat is niet charmant Wink

Al met al vind ik het belangrijk om alert te zijn, maar wel ook even íets van rust te krijgen en daar is het diner vaak een goed moment voor. En ik hoef dus idd echt niet volledig mee te eten, maar iets van eten is wel erg fijn.

Nou al met al dus mijn eet-logica tijdens het diner :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fearie vr 3 mei 2013 - 7:58

@ Eten en fotograaf, onze fotografe eet mee. Maar dat is ook meer omdat ze bevriend is met ons, en we hebben een BBQ dus dat is wat informeler.

@ Muziek, wij hebben nu alleen een binnenkomst en weggaan nummer. Ik wist niet dat een handtekening zetten-nummer ook nog een mogelijkheid was, dat gaan we wel even overleggen met de ambtenaar as dinsdag.
Voor nu hebben we Bruno Mars - Marry you en Jason Mraz - I'm Yours.

@ Rebecca, wat vervelend van je schoonmoeder. Ik hoop dat ze zich neerlegt bij jullie wensen en dus het gedram opgeeft.

@ Pippi, ik ben ook benieuwd of jullie er met de familie uit zijn gekomen?

@ All, wij hebben vorige week zaterdag onze ringen opgehaald, erg mooi. Leuk om te zien. Gisteravond de stad in geweest om te zoeken naar een blouse voor mijn vriend, gelukkig meteen bij de V&D geslaagd, met een stropdas en een mooie riem smile Morgen wordt zijn broek en gilet en mijn jurk gebracht, ik ben erg benieuwd naar het totaalplaatje van ons beiden.
Van de week druk geweest met de trouwbedankjes, hebben een simpel cadeaudoosje (waren vorig jaar bij de Wibra in de aanbieding) met hartsnoepjes erin en een kaartje eraan.
Wil vanavond of morgenavond nog met de gastenlijst (gastenboek zoals Linda) aan de slag. Ben benieuwd naar het resultaat (en niet geheel onbelangrijk, de reacties).
Nog een 11 dagen, en dan is het zover. Spannend !

@ Bedankje ceremoniemeester, wat doen jullie voor een bedankje voor jullie ceremoniemeester(s)? Ik weet het niet zo goed, voornamelijk omdat ik praktisch alles zelf heb geregeld en ze alleen hoeven te zorgen dat het op de dag zelf goed loopt. Laten jullie dat nog meewegen in het bedankje?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  me1987 vr 3 mei 2013 - 10:57

Zo.. Ik meld me ook een keer weer...

Nog 4 maandjes te gaan, wat gaat de tijd snel...

@ Baboeska: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een bijzonder idee dat de kleine er al bij was! Had je geen last van misselijkheid op je grote dag.. Dit is voor ons op dit moment de grootste angst om nog maar even te wachten..

Hier is de laatste tijd veel geregeld.. Er moeten nog kleine dingen geregeld worden.. Binnenkort definitief de kaart uitkiezen en vriend moet nog een pak verder is eigenlijk alles geregeld!!!

Iedereen heel veel succes met het verder plannen van jullie grote dag...
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Mikki vr 3 mei 2013 - 22:03

Lindak; ja, die ken ik! Dat is een vriend van ons, zit in onze carnavalsgroep! En geslaagd voor een bikini?
Kat1980; wij mogen ook drie nummers uitzoeken, bij binnenkomst, bij tekenen en bij weggaan.
Gisteren de offerte voor de bloemen gehad, wat een geld weer zeg. Verder van de week nog wat aankleding voor het feest gekocht, en de datum voor ons vrijgezellenfeest is verklapt. Mijn vriend wilde naar een festival, maar dat kon dus niet! Vandaag eerst de verjaardagen van onze meiden vieren en meteen de visite vertellen dat we er nog een meisje bijkrijgen! Daarna nog wat dingen regelen, want de bruiloft is ook al over zes weken!

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Appeltje vr 3 mei 2013 - 23:06

Zijn er nog dames die rond de trouwdag ongesteld moeten worden?

Ik ben vorig jaar gestopt met de pil en kan nu dus mijn menstruatie niet uitstellen. Het is nog een beetje onregelmatig dus ik weet ook niet wanneer ik precies ongesteld moet worden. Er bestaat een pilletje ''Primolut'' waarmee je het kan uitstellen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb namelijk ook geen zin in bijwerkingen (in ieder geval niet op de trouwdag) Laughing
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  Marin vr 3 mei 2013 - 23:11

Ik gebruikte dat als tiener wel vaker als ik op zomervakantie ging en nog niet aan de pil was. Nooit bijwerkingen gehad en heeft altijd gewerkt (menstruatie werd daadwerkelijk uitgesteld, geen last van spotting).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  minoessepoes vr 3 mei 2013 - 23:25

Onze ambtenaar raadde muziek tijdens het tekenen af, zij vond dat juist alle aandacht naar de getuigen moest gaan omdat het hele getuigen zijn niet meer voorsteld dan een handtekening zetten. Daar was ik het ergens wel mee eens.

Wij hadden bij het feliciteren in het stadhuis: Proosten, van Guus Meeuwis. Hij zingt, o.a want we vieren vandaag de liefde en de liefste dat ben jij. Dat vonden wij wel toepasselijk, maar toch ook lekker luchtig en we houden beide van de muziek van Guus Meeuwis.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud