Kinderkamer voor peuter
+8
PapillonRose
Aimee
Floor
NoMercy
meisjesmama
Annemie
Charles
Star007
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kinderkamer voor peuter
http://www.wehkamp.nl/kinderen/baby-kinderkamer/kinderbedden-ledikanten/bedhuis/C23_8K1_HCY_527095/?PRmin=25&PRmax=600&KAPRmin=2500&KAPRmax=60000&F=1,2,3,17&PI=4&SM=0
Ik ben wat aan het rondkijken voor een nieuw bed etc. voor D. , voor als haar broertje of zusje er straks is. Ik vind dit soort bedden helemaal geweldig, maar is dit gevaarlijk voor kindjes van 2?
Hebben jullie een peuterbed gekocht, of meteen een 1 persoonsbed?
Ik ben wat aan het rondkijken voor een nieuw bed etc. voor D. , voor als haar broertje of zusje er straks is. Ik vind dit soort bedden helemaal geweldig, maar is dit gevaarlijk voor kindjes van 2?
Hebben jullie een peuterbed gekocht, of meteen een 1 persoonsbed?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Re: Kinderkamer voor peuter
Hey...wist niet dat je zwanger was! gefeliciteerd!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
DankjeCharles schreef:Hey...wist niet dat je zwanger was! gefeliciteerd!
Star007- Kletskop
Wij hebben een 1 persoonsbed. Ik vind dat bed wel erg mooi, maar lijkt me lastig met bed opmaken enz.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Word ik vanzelf wel handig in denk ikAnnemie schreef:Wij hebben een 1 persoonsbed. Ik vind dat bed wel erg mooi, maar lijkt me lastig met bed opmaken enz.
Star007- Kletskop
Bij de oudste hadden we een 1persoonsbed.
De jongste heeft een juniorbed gekregen.
Ik vind het bed heel leuk maar met opmaken en samen gezellig een boekje lezen op bed gaat dan lastiger.
De jongste heeft een juniorbed gekregen.
Ik vind het bed heel leuk maar met opmaken en samen gezellig een boekje lezen op bed gaat dan lastiger.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben ook een halfhoogslaper van 1.20m ongeveer! Hij sliep er in vanaf 2,5 ongeveer! En ging gelijk vanaf de eerste dag goed! Het opmaken is verder ook alleen maar ideaal kwa hoogte, alleen met zo een huisje lijkt me ook wel lastig inderdaad!
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Superleuk!!
Voor H. hebben we een meegroeibed gekocht.
Voor A. zal er straks een hoogslaper komen met vangnet .
Hij kan zich nu, als hij wil, uit bed laten vallen. Een hoogslaper heeft eigenlijk niet mijn voorkeur bij die jonge kindjes maar op zijn kamer kan het niet anders. Ik kan daar geen bed, kast en speelgoed en t.z.t. een tafeltje/bureautje kwijt. Mijn man gaat zelf een hoogslaper maken met kastruimte eronder. Van steigerhout.
Voor H. hebben we een meegroeibed gekocht.
Voor A. zal er straks een hoogslaper komen met vangnet .
Hij kan zich nu, als hij wil, uit bed laten vallen. Een hoogslaper heeft eigenlijk niet mijn voorkeur bij die jonge kindjes maar op zijn kamer kan het niet anders. Ik kan daar geen bed, kast en speelgoed en t.z.t. een tafeltje/bureautje kwijt. Mijn man gaat zelf een hoogslaper maken met kastruimte eronder. Van steigerhout.
Gast- Gast
Dat vind ik ook echt super mooi, steigerhout!
Star007- Kletskop
leuk bed. maar ik zou het niet aandurven. Onze zoon klimt te veel overal op, kijkt nergens naar en pleurt overal weer vanaf (omdat hij niet oplet wat hij doet)
Ben nu wel aan het kijken naar een nieuw bedje want ik ben bang dat hij gevaarlijk wordt in zijn ledikant nu (hij kan nu zijn slaapzak open ritsen en dus gemakkelijker klimmen)
Ben nu wel aan het kijken naar een nieuw bedje want ik ben bang dat hij gevaarlijk wordt in zijn ledikant nu (hij kan nu zijn slaapzak open ritsen en dus gemakkelijker klimmen)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dat bed echt superleuk! En D. is niet zo'n klimmer toch? Als zij veilig de trap op en af kan zou ik het wel aandurven.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb zoiets voor A. gekocht, maar hij zit nog in de doos. Over een maandje of 2 gaan we hem neerzetten. Eruit rollen kan bij ons bed niet zomaar, en het trapje kan ze hoogstwaarschijnlijk goed mee overweg, dus ik durf het dan wel aan. Bed opmaken lijkt me bij die van ons iig geen probleem, hoofd en voeteneinde zijn goed bereikbaar. En als het voorlezen lastig wordt klim ik wel in bed
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
D. is tot nu toe niet echt een klimmer nee , Aimee.
PR : Ja dat denk ik dus ook, dan klim ik er ook gewoon in blijft moeders ook een beetje lenig haha.
PR : Ja dat denk ik dus ook, dan klim ik er ook gewoon in blijft moeders ook een beetje lenig haha.
Star007- Kletskop
Star007 schreef:D. is tot nu toe niet echt een klimmer nee , Aimee.
ach, ik heb met 38 weken zwangerschap nog een nacht in het peuterbedje geslapen. Dan moet zo'n bedje ook wel lukken
Gast- Gast
Haha , dan moet het me zeker lukken Maar hoe kwam je daar dan bij? Om dat met 38 weken te doen ?Rejoy. schreef:Star007 schreef:D. is tot nu toe niet echt een klimmer nee , Aimee.
ach, ik heb met 38 weken zwangerschap nog een nacht in het peuterbedje geslapen. Dan moet zo'n bedje ook wel lukken
Star007- Kletskop
Ik vind het fantastisch leuk, maar hier gaat dat hem echt niet worden voor haar 3de verjaardag denk ik.. Ik zie haar al balanceren op het randje, dat deed ik namelijk ook
Ik wil trouwens wel een bedstee dan, dat is 1 open ruimte en niet zo heel erg hoog.
Ik wil trouwens wel een bedstee dan, dat is 1 open ruimte en niet zo heel erg hoog.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Gaaf bed
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik vind um echt super! Zit ook al een tijd naar zoiets te kijken maar zou zo bang zijn dat ze eruit valt. Maar volgens mij zou je nog best iets voor dat gat kunnen maken.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Zo'n zijkant ding van de ikea zou je er best tussen kunnen zetten denk ikM@niek schreef:Ik vind um echt super! Zit ook al een tijd naar zoiets te kijken maar zou zo bang zijn dat ze eruit valt. Maar volgens mij zou je nog best iets voor dat gat kunnen maken.
Star007- Kletskop
Mijn nichtje heeft precies hetzelfde bed. Zij kreeg hem toen ze 2.5 jaar was en dat ging heel goed. Ze is nu 5 en is nooit gevallen tot nu.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer
» vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer...
» Kinderkamer, welke kleur voor jongen en meisje?
» tuigje voor peuter
» Rugdrager voor peuter van bijna 2
» vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer...
» Kinderkamer, welke kleur voor jongen en meisje?
» tuigje voor peuter
» Rugdrager voor peuter van bijna 2
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: