tuigje voor peuter
+17
Mama Titty
Teddyaapje
snoezel
Printje
SparklingEyes
duckie
Thunder
Tania
_Nina
Jazzlyn
Darius
Flower_L
Annie24
Liadan
Sanne
Parisienne
loesje
21 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
tuigje voor peuter
Wij zitten te denken om een tuigje te halen voor a omdat hij als hij los
loopt in de stad vaak de andere kant op wilt lopen als wij gaan. wie
heeft hier er ervaring mee of het echt helpt.
http://www.kidsplaza.nl/reisartikelen/10175.html
loopt in de stad vaak de andere kant op wilt lopen als wij gaan. wie
heeft hier er ervaring mee of het echt helpt.
http://www.kidsplaza.nl/reisartikelen/10175.html
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: tuigje voor peuter
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou eerder voor een rugzakje met looplijn gaan i.p.v. een echt tuigje. Of eentje die om de pols gaat.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Noem mij maar Mevrouw schreef:Je kunt ook een hond nemen..
Wat een onzinreactie...
TO, ik zou ook eerder voor een polsbandje gaan, zoals Parisienne zegt. De prijzen voor de tuigjes vallen wel mee, dus je zou het altijd gewoon eens kunnen proberen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Noem mij maar Mevrouw schreef:Je kunt ook een hond nemen..
Jij zegt t, ik dacht t.
Gast- Gast
Grappig zeg.PrinsesBo schreef:Noem mij maar Mevrouw schreef:Je kunt ook een hond nemen..
Jij zegt t, ik dacht t.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ja sorry, maar ik snap dus echt niet dat je je kind zo'n verschrikkelijk ding om gaat doen.
Gast- Gast
denk dat het toch niet gaat werken net met een stukje touw geprobeerd maar hij gaat gewoon voorover leunen en de richting op lopen die hij wil.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
loesje schreef:denk dat het toch niet gaat werken net met een stukje touw geprobeerd maar hij gaat gewoon voorover leunen en de richting op lopen die hij wil.
Slim kind!
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Ja sorry, maar ik snap dus echt niet dat je je kind zo'n verschrikkelijk ding om gaat doen.
Naar de begrafenis van je kindje gaan is erger.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
PrinsesBo schreef:Ja sorry, maar ik snap dus echt niet dat je je kind zo'n verschrikkelijk ding om gaat doen.
Volgens mij is dit een discussie hier op het forum die eens in de zoveel tijd terugkomt. En als je dan goed leest waarom sommige mensen hier gebruik van maken, dan begrijp ik dat eigenlijk wel. Het is doorgaans geen kwestie van onwil om op het desbetreffende kind te letten, maar het wordt gebruikt omdat het onder sommige omstandigheden hulp kan bieden. En dan kun je maar beter je kind een tuigje om doen dan dat je kind wellicht kwijt raakt. En ja, je kunt je kind ook continue aan de hand vasthouden als het zo beweeglijk en snel is dat je het anders kwijt raakt, maar dat is voor het kind misschien wel minder leuk. Nu heeft het kind nog wel een beetje vrijheid.
Sanne- Ratel
Sanne schreef:PrinsesBo schreef:Ja sorry, maar ik snap dus echt niet dat je je kind zo'n verschrikkelijk ding om gaat doen.
Volgens mij is dit een discussie hier op het forum die eens in de zoveel tijd terugkomt. En als je dan goed leest waarom sommige mensen hier gebruik van maken, dan begrijp ik dat eigenlijk wel. Het is doorgaans geen kwestie van onwil om op het desbetreffende kind te letten, maar het wordt gebruikt omdat het onder sommige omstandigheden hulp kan bieden. En dan kun je maar beter je kind een tuigje om doen dan dat je kind wellicht kwijt raakt. En ja, je kunt je kind ook continue aan de hand vasthouden als het zo beweeglijk en snel is dat je het anders kwijt raakt, maar dat is voor het kind misschien wel minder leuk. Nu heeft het kind nog wel een beetje vrijheid.
Nouja dan zou mn kind maar geen vrijheid hebben en in de kinderwagen gaan, sommige dingen moet je gewoon niet willen..
Gast- Gast
PrinsesBo, wat is er dan zoveel erger aan een tuigje dan een kind van 2 of 3 in de kinderwagen? De mensen die zo'n tuigje gebruiken, doen dat volgens mij echt niet, omdat dat 'zo lekker gemakkelijk' is. Een kind dat liever wil lopen, maar door enthousiasme o.i.d. niet bij je wil blijven, 'sluit' je toch evengoed op in de kinderwagen? Dan beperk je zijn bewegingsvrijheid ook.
Sanne- Ratel
Dat is ook wel zo, maar ik kan me herinneren dat ik een meisje van 9/10 was en zoiets voor het eerst zag. Ik vond dat er zo 'naar' uitzien, vergeet ik nooit meer.
Daarom zal ik er zelf nooit voor kiezen.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Dat is ook wel zo, maar ik kan me herinneren dat ik een meisje van 9/10 was en zoiets voor het eerst zag. Ik vond dat er zo 'naar' uitzien, vergeet ik nooit meer.
Ik vond het er ook altijd wel naar uitzien, maar sinds ik hier op het forum las waarom mensen het gebruiken, heb ik er veel meer begrip voor gekregen. Ik snap de beweegredenen nu veel beter. Dat maakt het ook een stuk minder zielig.
Sanne- Ratel
Beetje jammer weer van de reacties. Ik heb ook ooit gezegd zoiets nooit te gebruiken. Ik gebruik het nu zelf niet, zou het ook niet snel doen, maar ik begrijp beweegredenen van ouders die het wel doen heel erg goed. Liever dit dan je kind kwijt.
Parisienne- Ratel
Parisienne schreef:Beetje jammer weer van de reacties. Ik heb ook ooit gezegd zoiets nooit te gebruiken. Ik gebruik het nu zelf niet, zou het ook niet snel doen, maar ik begrijp beweegredenen van ouders die het wel doen heel erg goed. Liever dit dan je kind kwijt.
+1
Ben ook benieuwd waarom dit zielig is. ik zou het niet kopen voor dagelijks gebruik, maar op vakantie was het soms best handig geweest...
Bedoel, intentie is ongetwijfeld niet om kind mee te sleuren, puur om ervoor te zorgen dat het kind niet verder weg kan lopen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Liever een tuigje dan je kind kwijt. Geloof me, ik ben Laurens ooit een halve minuut kwijt geweest in de Appie, en ik werd helemaal hysterisch (bijna, hij kwam net weer op tijd op zn dooie gemakje naar me toe akkeren).
Ik snap op zich best dat je het raar vind als je een kind van een jaar of 9 / 10 met een tuigje ziet lopen, maar zolang je geen reden weet waarom, vind ik niet dat je erover mag en kan oordelen.
Ik snap op zich best dat je het raar vind als je een kind van een jaar of 9 / 10 met een tuigje ziet lopen, maar zolang je geen reden weet waarom, vind ik niet dat je erover mag en kan oordelen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik dacht eerst precies hetzelfde 'het lijkt wel een hond'PrinsesBo schreef:Dat is ook wel zo, maar ik kan me herinneren dat ik een meisje van 9/10 was en zoiets voor het eerst zag. Ik vond dat er zo 'naar' uitzien, vergeet ik nooit meer.
Maar als je Susan haar verhaal kent en waarom zij E. een tuigje om doet dan denk je er al heel anders over, tenminste ik wel.
Gast- Gast
Ik zou L. ook geen tuigje aan doen en die is ook zooo eigenwijs en snel en brutaal ik doe maar gewoon makkelijke schoenen aan zodat ik er beter achteraan kan En het gaat gelukkig steeds beter, maar het blijft een boef.
Vind het er zelf wel raar uitzien ja, ach smaken verschillen
Vind het er zelf wel raar uitzien ja, ach smaken verschillen
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Het heeft niks te maken met smaken verschillen. Ik denk dat degenen die een zo'n wandelkoord gebruiken dit liever ook niet doen. Soms kan het niet anders. Denk aan een moeder met een ziekte waarbij ze niet kan rennen, of een hoogzwangere met een altijd weglopende dreumes. Zij zullen het ook niet 'hip' of leuk vinden om zo met hun kind te lopen, maar als dit de enige manier is...
Parisienne- Ratel
Het kan er wel vreselijk uit zien, maar wat als het wel helpt? Dan zou ik het wel doen. Mijn ouders hebben zo'n uitloopriem voor de hond met een speciale halsband, maar als ze een stukje gaan lopen en Y. gaat ook mee doen ze die om haar pols, het is een zachte halsband en doet dus geen pijn of knelt ook niet af, maar het helpt wel! Y. blijft netjes bij ze lopen.
Laatst aangepast door Anniej_S op za 2 jun 2012 - 8:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Parisienne schreef:Het heeft niks te maken met smaken verschillen. Ik denk dat degenen die een zo'n wandelkoord gebruiken dit liever ook niet doen. Soms kan het niet anders. Denk aan een moeder met een ziekte waarbij ze niet kan rennen, of een hoogzwangere met een altijd weglopende dreumes. Zij zullen het ook niet 'hip' of leuk vinden om zo met hun kind te lopen, maar als dit de enige manier is...
ik was ook hoogzwanger met een wegrennende peuter. Terwijl ik eigenlijk zo veel mogelijk moest liggen ivm weeen. Maar ik wil mijn kind zelf niet vast laten lopen. Ieder zijn keuze. Mijn zoon kennende krijst hij aan 1 stuk door met zon ding aan en dat neem ik hem niet eens kwalijk. Als hij te veel wegrent wordt hij toegesproken of hij gaat in de buggy tot hij wel kan luisteren... Komt tijd, komt raad.
Het gaat nu al vaak goed.
Iedereen moet het voor zich weten of hij of zij zoiets wil gebruiken. Ik zou er alleen zelf niet achterstaan.
Jazzlyn- Prater
Anniej_S schreef:Het kan er wel vreselijk uit zien, maar wat als het wel helpt? Dan zou ik het wel doen. Mijn ouders hebben zo'n uitloopriem voor de hand met een speciale halsband, maar als ze een stukje gaan lopen en Y. gaat ook mee doen ze die om haar pols, het is een zachte halsband en doet dus geen pijn of knelt ook niet af, maar het helpt wel! Y. blijft netjes bij ze lopen.
Hahha, dat is dan een karakter verschil. Mijn zoontje zou zeggen. Nee die moet affe. En als hij omblijft gaat hij wel zitten
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:Anniej_S schreef:Het kan er wel vreselijk uit zien, maar wat als het wel helpt? Dan zou ik het wel doen. Mijn ouders hebben zo'n uitloopriem voor de hand met een speciale halsband, maar als ze een stukje gaan lopen en Y. gaat ook mee doen ze die om haar pols, het is een zachte halsband en doet dus geen pijn of knelt ook niet af, maar het helpt wel! Y. blijft netjes bij ze lopen.
Hahha, dat is dan een karakter verschil. Mijn zoontje zou zeggen. Nee die moet affe. En als hij omblijft gaat hij wel zitten
Nu vind ze het nog wel leuk, vooral als de hond er bij loopt zonder riem dus zeg maar, maar ze krijgt inmiddels wel door dat ze de halsband dus heel makkelijk kan afschuiven
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Kinderkamer voor peuter
» Rugdrager voor peuter van bijna 2
» Nav babykamer, Kamer voor peuter
» wat is leuk van android gratis app (voor een peuter)
» wandelkoord / tuigje
» Rugdrager voor peuter van bijna 2
» Nav babykamer, Kamer voor peuter
» wat is leuk van android gratis app (voor een peuter)
» wandelkoord / tuigje
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: