tuigje voor peuter
+17
Mama Titty
Teddyaapje
snoezel
Printje
SparklingEyes
duckie
Thunder
Tania
_Nina
Jazzlyn
Darius
Flower_L
Annie24
Liadan
Sanne
Parisienne
loesje
21 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
tuigje voor peuter
Wij zitten te denken om een tuigje te halen voor a omdat hij als hij los
loopt in de stad vaak de andere kant op wilt lopen als wij gaan. wie
heeft hier er ervaring mee of het echt helpt.
http://www.kidsplaza.nl/reisartikelen/10175.html
loopt in de stad vaak de andere kant op wilt lopen als wij gaan. wie
heeft hier er ervaring mee of het echt helpt.
http://www.kidsplaza.nl/reisartikelen/10175.html
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: tuigje voor peuter
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou eerder voor een rugzakje met looplijn gaan i.p.v. een echt tuigje. Of eentje die om de pols gaat.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Noem mij maar Mevrouw schreef:Je kunt ook een hond nemen..
Wat een onzinreactie...
TO, ik zou ook eerder voor een polsbandje gaan, zoals Parisienne zegt. De prijzen voor de tuigjes vallen wel mee, dus je zou het altijd gewoon eens kunnen proberen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Noem mij maar Mevrouw schreef:Je kunt ook een hond nemen..
Jij zegt t, ik dacht t.
Gast- Gast
Grappig zeg.PrinsesBo schreef:Noem mij maar Mevrouw schreef:Je kunt ook een hond nemen..
Jij zegt t, ik dacht t.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ja sorry, maar ik snap dus echt niet dat je je kind zo'n verschrikkelijk ding om gaat doen.
Gast- Gast
denk dat het toch niet gaat werken net met een stukje touw geprobeerd maar hij gaat gewoon voorover leunen en de richting op lopen die hij wil.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932