Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

+3
Liadan
pantuf
Mirror
7 plaatsers

Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Mirror vr 25 feb 2011 - 2:29

Weet er iemand een site waar ik leuke schilderijtjes of andere leuke dingen voor aan de muur kan kopen? Wij gaan morgen verhuizen en de kamer van onze zoon is heel mooi, ruim en er staan allemaal mooie nieuwe meubeltjes, maar de muren zijn zo kaal!
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 2:35

Wat voor iets zoek je?

Je kunt zelf ook heel leuk iets maken met wat stof en lint en applicaties en wat canvasdoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Mirror vr 25 feb 2011 - 2:42

Ik ben zelf heel creatief met de computer, maar met 'echte' materialen niet Embarassed Dat is niets voor mij en het resultaat zal vast enorm tegenvallen.. ahum haha :P
Ik zoek misschien twee leuke schilderijtjes voor op een grote witte muur. Met dieren, geschilderd.. of misschien iets van een plaat met auto's of dieren die ik in een lijst kan doen denk ik. Of misschien dat iemand iets leuks en origineels weet of een originele webshop kent..
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  pantuf vr 25 feb 2011 - 2:46

Heb je al op mp gekeken? Daar zitten heel veel creatieve mensen die hun zelfgemaakte schilderijtjes/canvasdoeken daar verkopen!
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Mirror vr 25 feb 2011 - 2:52

Nee nooit aan gedacht idd om op mp te kijken smile Ga ik sowieso ook doen, thnx. Nog meer tips zijn natuurlijk welkom Very Happy
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Liadan vr 25 feb 2011 - 3:07

Mijn dochter heeft een paar schilderijtjes van www.prinsenkind.nl op haar kamertje. Ik vind www.kinderkamerschilderijtje.nl ook leuk en www.lievekunst.nl

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  PapillonRose vr 25 feb 2011 - 3:26

Ik lees dat je niet zo heel erg creatief bent met echte materialen? Want ik heb naast wat leuke canvas dingetjes en een mooie lijst zelf ook iets gemaakt. Dat was verder niet ingewikkeld ofzo, maar is wel heel mooi geworden.
Ik heb een collage gemaakt van leuke plaatjes in kleuren die bij het kamertje pasten en deze ingelijst. Heb al veel opmerkingen gehad erover, waar ik dat leuke ding gekocht had enzo angel Dus misschien is dit nog een idee?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 4:38

Ik heb deze zelf gemaakt voor mijn zoontje (het zijn er 2 maar van de andere heb ik geen foto)

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer IMG_0281-1

Het is echt niet moeilijk om zoiets te maken hoor en het is nog leuk om te doen ook !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  PapillonRose vr 25 feb 2011 - 5:29

Razz: wat leuk gedaan! Heb je dat met canvas en verf gedaan? Knap hoor!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 6:31

Razz_ schreef:Ik heb deze zelf gemaakt voor mijn zoontje (het zijn er 2 maar van de andere heb ik geen foto)

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer IMG_0281-1

Het is echt niet moeilijk om zoiets te maken hoor en het is nog leuk om te doen ook !

Heel tof Razz smile lang mee bezig geweest? En heb je gewoon een plaatje overgenomen of echt helemaal zelf?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 7:44

Ik heb het nagetekend op het doek met potlood. Toen heb ik met acryl verf alles "ingekleurd" en daarna heb ik met een merkstift de zwarte lijntjes gedaan. Ik ben er zo'n 4 uurtjes mee bezig geweest. Het is ook maar een klein doekje van 30x30.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Mirror vr 25 feb 2011 - 8:58

Wow Razz, das mooi gedaan! Eh.. niet zo moeilijk.. het ziet er enorm moeilijk uit!! :shock: Zelf een collage maken kan inderdaad ook. En de sites van Liadan zijn erg leuk! Ik ga eens rondneuzen. Misschien wil ik wel zo'n schilderijtje als Razz proberen, maar daar moet je dan behoorlijk wat geduld voor hebben denk ik. Had je het plaatje overgetrokken of echt nagetekend? En het plaatje van internet gehaald ofzo? Ik zat ook te bedenken.. ik kan ook hele leuke afbeeldingen/tekeningen van een fotosite downloaden en dan zelf dit op een canvasdoek laten drukken. Ja.. en als je zo verder gaat kan ik ook zelf wat creëren (ben grafisch ontwerper) en laten afdrukken op canvas natuurlijk, maar ik weet gewoon dat dat er gewoon niet van komt. Vandaar ook dat ik iets zoek wat al 'af' is of niet heel veel moeite kost
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Mirror vr 25 feb 2011 - 8:59

Oh ik lees dat je er vier uur mee bezig bent geweest.. dat valt dan inderdaad wel mee.. Very Happy
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 9:13

Mirror schreef:Wow Razz, das mooi gedaan! Eh.. niet zo moeilijk.. het ziet er enorm moeilijk uit!! :shock: Zelf een collage maken kan inderdaad ook. En de sites van Liadan zijn erg leuk! Ik ga eens rondneuzen. Misschien wil ik wel zo'n schilderijtje als Razz proberen, maar daar moet je dan behoorlijk wat geduld voor hebben denk ik. Had je het plaatje overgetrokken of echt nagetekend? En het plaatje van internet gehaald ofzo? Ik zat ook te bedenken.. ik kan ook hele leuke afbeeldingen/tekeningen van een fotosite downloaden en dan zelf dit op een canvasdoek laten drukken. Ja.. en als je zo verder gaat kan ik ook zelf wat creëren (ben grafisch ontwerper) en laten afdrukken op canvas natuurlijk, maar ik weet gewoon dat dat er gewoon niet van komt. Vandaar ook dat ik iets zoek wat al 'af' is of niet heel veel moeite kost

Ik heb het echt nagetekend van een boek. Je kan eigenlijk heel goedkoop een schilderijtje maken. Gewoon bij de action een canvasdoek kopen en een setje acrylverf. Kost nog geen 5 euro !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Mirror vr 25 feb 2011 - 9:30

Dat kost idd bijna niets. Op die sites zit je toch zo rond de €30,- voor een schilderijtje. En voor die paar euro denk ik dat ik het maar eens moet proberen, op z'n minst haha. Mix je dan zelf nog wel wat kleuren of redde je dat met dat setje acrylverf?
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 22:34

Meetal doe ik het gewoon met de kleuren die ik heb. We heb ik 3 extra tube's gekocht bij de hobbywinkel (paars, donker roze en licht roze) omdat die kleuren niet bij zo'n pakketje zitten. Maar je kan het heel makkelijk mengen hoor. Je kan het altijd proberen en als het niet lukt nouja pech. Het is dan maar een paar euro dat je weggooit en je bent weer even bezig geweest Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Teddyaapje za 26 feb 2011 - 2:04

ik heb deze gemaakt voor mn zoontje...had de plaatjes via google gevonden op www.kukels.com je kunt ze op deze site ook bestellen maar ik vond het leuker om ze zelf te maken en het scheelde een hoop geld!

* afbeelding verwijderd*


Laatst aangepast door Teddyaapje op do 5 jan 2012 - 4:14; in totaal 1 keer bewerkt
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  PapillonRose za 26 feb 2011 - 3:55

@teddyaapje: ook al zo leuk gedaan! Creatieve forummers hier Very Happy

Het gaat nu bij mij toch ook wel kriebelen om een schilderijtje te maken met verf, ik zal eens kijken bij de action en als ik er dan eentje verpruts is het in elk geval niet zo duur geweest angel
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Teddyaapje za 26 feb 2011 - 8:21

Ik had de canvasdoeken van de kwantum, die kosten ook niks, de verf heb ik via internet besteld maar die kun je idd ook bij action gaan halen, daar ben ik ook geweest maar er waren toen heel veel kleuren op.

Ik heb de plaatjes eerst nagetekend met potlood op het canvasdoek (hier kun je ook gewoon op gummen) en daarna met een dikke zwarte stift overgetrokken. Toen met de acrylverf geschilderd (dit moet je met een natte kwast doen kwam ik achter bij het 3e schilderijtje haha) en daarna de lijnen nog eens overgetrokken met de zwarte stift.

Succes!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Darius zo 27 feb 2011 - 0:39

Ik heb die lijstjes van Ikea met zo'n gekleurde rand erom heen en doe daar ansichtkaarten van prentenboeken in. Nijntje, Dikkie Dik, Kikker. Laurens vindt het ook geweldig!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Mirror ma 28 feb 2011 - 8:12

Ook heel erg leuk teddyaapje Very Happy En ook een goed idee om een ansichtkaart in te lijsten!
Nou ik heb vanmiddag maar eens een canvasdoekje gekocht met verf bij de action en daarnaast zit een hele grote hobbyzaak. Daar heb ik nog eens twee canvasdoekjes voor een euro kunnen kopen, wat stof erbij, garen en daar ga ik ook wat mee doen. Ik zag op marktplaats iemand die zoiets aanbood, maar dat kost dan ook weer veel te veel, dus ik ga gewoon zelf eens aan de slag. Als het een beetje gelukt is zal ik het hier wel eens laten zien, maar ik weet nog niet wanneer ik er uberhaupt aan toe kom allemaal. We zijn zaterdag verhuisd en er is nog zoveel uit te pakken :shock:, maar goed.. dag en nacht met dozen uitpakken bezig zijn kan ook niet, dus dan maar tussendoor even 'ontspannend' bezig zijn denk ik haha
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Angela_1986 ma 28 feb 2011 - 8:43

Als je niet zo goed kunt natekenen *zoals ik angel * dan kun je de afbeelding die je wilt ook achter je canvasdoek plakken, het tegen de raam houden en met potlood/zwarte stift overtrekken.

Wat ik ook leuk vind is een tekststicker op de muur, met 'n spreuk of gedichtje. Als je muur daar niet voor geschikt is kun je dat ook op een canvasdoek plakken en die aan de muur hangen.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer Empty Re: Schilderijtje(s) voor kinderkamer/jongenskamer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum