Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer...

5 plaatsers

Ga naar beneden

vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer... Empty vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer...

Bericht  munk ma 11 feb 2013 - 9:21

... hoe ziet dit precies bij jullie eruit. Ik vind het namelijke heel stoer. Maar ik weet eigenlijk niet zo goed of het nu wel of niet iets is voor op de nieuwe kamer van T.

IK vind de oude locker PS serie (2 boven elkaar) van de ikea erg mooi. Maar er is heel moeilijk aan te komen :-(, ze worden niet meer verkocht via de winkel.
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer... Empty Re: vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer...

Bericht  Susan ma 11 feb 2013 - 9:24

Wij hebben dat kastje gehad in de huiskamer, maar dan naast elkaar, als televisiekastje. Ik vond het geen fijn kastje, ik vond de kwaliteit niet super en kinderen kunnen zich er ook aan bezeren. Ik zou er niet voor kiezen voor de kinderkamer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer... Empty Re: vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer...

Bericht  Printje ma 11 feb 2013 - 9:31

Totaal off topic maar wat is t toch een scheetje I love you


Hij moet maar heel snel met de trein komen spelen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer... Empty Re: vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer...

Bericht  munk ma 11 feb 2013 - 9:59

@ Susan: Ik bedoel deze (plaatje van MP af gehaald). Vond hem wel mooi, en dan 3 naast elkaar ofzo. Maar ik ben het met je eens dat je hem dan beter uit één stuk kan nemen. Is dan ook makkelijker schoon te houden onder de kast.

vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer... $T2eC16VHJF8E9nnC7NzMBRFk31i8vQ~~60_85

Deze vind ik zelf nog mooier, en ik mag deze ook over nemen voor €150,-. Maar dat past nooit door het trapgat naar boven toe vrees ik :-(:

vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer... $T2eC16JHJGoE9nuQe(FYBQ+WSdv+Bw~~60_85

Ik zit anders nog te denken aan een oude meidenkast. Dat is zo'n half hoge kast met deuren. en 1 lade boven in. Opknappertje, maar tja.

Vindt het zo moeilijk, de kamer valt of staat ermee. Maaaar... ik heb vanavond wel een oud retro nachtkastje op de kop getikt (opkanppertje). Die ga ik eens goed opschuren en daarna een mooi kleurtje geven (misschien wel rood ofzo!).

@ Printje! Thanks vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer... 561177. Ja dat moeten we echt snel eens doen!!! Is leuk voor de kids (en ook voor onszelf)
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer... Empty Re: vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer...

Bericht  Teddyaapje ma 11 feb 2013 - 12:19

Ik zal proberen morgen n foto te plaatsen
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer... Empty Re: vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer...

Bericht  Funk ma 11 feb 2013 - 19:20

Wij hebben een kast van het Nederlandse leger in deze kleuren. Ik ben er erg blij mee. Ik vind degene die je post ook erg leuk, ik zou er dan alleen wel op letten dat je voldoende opberg mogelijkheden hebt. De kast van ikea is volgens mij een cd kast? Succes met kiezen, ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer... 20130203121512

vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer... 20130203121450
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer... Empty Re: vraagje voor de mama's met lockers op de kinderkamer...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum