Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie slikt er ook Paroxetine of o.id. tegen angsten?

+6
piertje
SoGood
strawberry
Stranger
Nyx
Soleine
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wie slikt er ook Paroxetine of o.id. tegen angsten? Empty Wie slikt er ook Paroxetine of o.id. tegen angsten?

Bericht  Soleine do 14 maa 2013 - 7:59

Ik ben vandaag bij de arts van een GGZ instelling geweest.
Ze schreef me Paroxetine 20 mg 1 x daags voor. Tot nu toe zijn de klachen niet erger geworden ( dit schijnt te kunnen de eetste weken )
Ook kan je er van aankomen, doordat je eetlust toeneemt.
Hoe voelde je je de eerste week/weken toen je dit nam? Ik ben warrig, suffig...

Soleine
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 06-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie slikt er ook Paroxetine of o.id. tegen angsten? Empty Re: Wie slikt er ook Paroxetine of o.id. tegen angsten?

Bericht  Nyx do 14 maa 2013 - 8:19

Ik slik sinds anderhalve week Venlafaxine, oftewel Efexor. Sinds het gebruik slaap ik meer en ben ik ook vaker moe. Warrig ben ik er volgens mij niet van geweest en toename van mijn klachten heb ik ook niet gehad. Ook al weet ik dat het nog niet werkt, omdat ik nog dezelfde klachten heb.

Venlafaxine wordt eigenlijk voor hetzelfde voorgeschreven als Paroxetine, zag ik net.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Wie slikt er ook Paroxetine of o.id. tegen angsten? Empty Re: Wie slikt er ook Paroxetine of o.id. tegen angsten?

Bericht  Stranger do 14 maa 2013 - 8:23

Dat heb ik een tijdje geslikt. Ik werd er alleen heel erg misselijk van en mijn angsten werden erger, ik vond het heel naar en ben er mee gestopt.
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Bericht  strawberry do 14 maa 2013 - 9:38

Ik had de eerste 2/3 weken het gevoel alsof ik onder de drugs zat. Mijn pupillen waren groter, ik trilde de hele dag door en voelde mezelf heel vreemd. Na 3 weken was dat gevoel weg en ging het prima.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  SoGood do 14 maa 2013 - 9:45

Ik heb het zo'n 10 jaar geleden even geslikt voor paniekaanvallen. Ik ben toen in korte tijd ook veel aangekomen, werd heel snel duizelig en had ook problemen met vrijen. Verder heeft het me wel geholpen, ik ben toen ook vrij snel weer af gaan bouwen en was toen snel klachtenvrij.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  piertje do 14 maa 2013 - 9:55

Ik gebruik op dit moment 20 mg per dag. Ik ben in sept. begonnen omdat ik niet uit mijn depressie kwam.
Ik werd steeds angstiger en kon echt in paniek wakker worden en heel erg tegen de dag opzien.
De medicijnen hadden eerst inderdaad bijwerkingen, ik voelde me wazig, duizelig. Een beetje alsof ik erg aangeschoten was.
Ook kreeg ik na een aantal weken meer klachten. Maar na de wenperiode voelde ik me langzaam beter.
Op dit moment kan ik me niet meer voorstellen dat ik toen zo in paniek was. Het heeft dus zeker geholpen.
Wel moet ik er zelf voor zorgen dat ik niet meer in mijn depressieve gedachten ga zitten, want ik kan mezelf nog steeds goed de put in praten.
Als het goed is ga ik vanaf april afbouwen, maar ik ben blij dat ik het gebruikt heb, het heeft me door een hele moeilijke periode geholpen.
Dat was me alleen nooit gelukt, ik zat veel te diep in mijn depressie en angsten.
Ik hoop dat het jou ook zo kan helpen
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Katrien za 16 maa 2013 - 1:29

Ik heb een jaar paroxetine gebruikt. Vooral de eerste week moest ik erg wennen. Ik was heel erg duizelig, voelde me alsof ik dronken was. Toen mijn lichaam eenmaal gewend was bleef ik wel erg moe en had ik nachtmerries. Op dat moment heeft de paroxetine mij enorm geholpen om weer wat stabieler en vrolijker te worden. Na een jaar ben ik m.b.v. de huisarts af gaan bouwen. Daarbij kun je ook last krijgen van ontwenningsverschijnselen, gelukkig heb ik hier geen last van gehad.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  duckie za 16 maa 2013 - 2:25

ik slik clomip.ramine tegen angst en dwang klachten, de eerste 2 weken had ik weinig last van en daarna (het werd in 3 weken opgebouwd) heb ik een week last gehad van de ophoging door veel duizelig voelen en hoofdpijn en nu heb k nog veel last van zweten en een droge mond... nu slik ik het al een aantal weken en ik merk nu dat het met mezelf gelukkig weer wat beter gaat
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Maudy za 16 maa 2013 - 3:05

Ik slik Sertraline voor mijn angsten. Ik ben nu ruim 6 weken op weg, en begin echt verschil te merken. Door de angst hyperventileerde ik ook veel waardoor het cirkeltje rond was. De meeste lichamelijke klachten zijn nu weg. Heb alleen nog vaak een afwezig gevoel. Net of ik er niet echt helemaal bij ben en vanaf een afstandje toe kijk.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  Sea of Trees za 16 maa 2013 - 3:19

Ik heb Efexor gebruikt voor mijn depressie en paniekaanvallen. Ik had geen echte emoties meer na een tijdje, kon niet echt meer iets voelen. Mijn paniekaanvallen waren daarna wel weg, had er op z'n ergst 3 of 4 per dag. Dus daar was ik wel blij mee. Ik vond het wel heel rottig dat toen ik af begon te bouwen, het leek alsof ik stroomstootjes in mijn hoofd had. Heel naar en onprettig gevoel. Ook droomde ik gek en hoorde ik continu hetzelfde liedje in mijn hoofd, alsof het op repeat stond, erg raar.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: