Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie slikt er ook Paroxetine of o.id. tegen angsten?

+6
piertje
SoGood
strawberry
Stranger
Nyx
Soleine
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wie slikt er ook Paroxetine of o.id. tegen angsten? Empty Wie slikt er ook Paroxetine of o.id. tegen angsten?

Bericht  Soleine do 14 maa 2013 - 7:59

Ik ben vandaag bij de arts van een GGZ instelling geweest.
Ze schreef me Paroxetine 20 mg 1 x daags voor. Tot nu toe zijn de klachen niet erger geworden ( dit schijnt te kunnen de eetste weken )
Ook kan je er van aankomen, doordat je eetlust toeneemt.
Hoe voelde je je de eerste week/weken toen je dit nam? Ik ben warrig, suffig...

Soleine
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 06-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie slikt er ook Paroxetine of o.id. tegen angsten? Empty Re: Wie slikt er ook Paroxetine of o.id. tegen angsten?

Bericht  Nyx do 14 maa 2013 - 8:19

Ik slik sinds anderhalve week Venlafaxine, oftewel Efexor. Sinds het gebruik slaap ik meer en ben ik ook vaker moe. Warrig ben ik er volgens mij niet van geweest en toename van mijn klachten heb ik ook niet gehad. Ook al weet ik dat het nog niet werkt, omdat ik nog dezelfde klachten heb.

Venlafaxine wordt eigenlijk voor hetzelfde voorgeschreven als Paroxetine, zag ik net.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Wie slikt er ook Paroxetine of o.id. tegen angsten? Empty Re: Wie slikt er ook Paroxetine of o.id. tegen angsten?

Bericht  Stranger do 14 maa 2013 - 8:23

Dat heb ik een tijdje geslikt. Ik werd er alleen heel erg misselijk van en mijn angsten werden erger, ik vond het heel naar en ben er mee gestopt.
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Bericht  strawberry do 14 maa 2013 - 9:38