Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is jouw leven?

+55
M_as
Sterre
Shisha
ShallY
Marin
Capt'n Zero
Pinkel
Rouxxxe
Catwoman79
Stuiterbal
Luce
Atelier Madame
Zwerver
Snirp
SarahKey
Nigella
Exogenesis
Kiekeboe
Jeanette
Chocolate Cookie
Bolleke
Printje
Paper Crown
Punk'd
Razz
JD
bolus26
Mamsie
Silver
Sorella
Reeza
Bazinga
Kaboutertje
_Lacey_
Nyx
Caroow
Rouge
Gympie
RioolSpook
Ragazza
Burn
Arwyn
Kowalski
SoGood
Elodie
nijntje4
Lonely Goatherd
Poubelle
Bisq
VeryCherry
Océane
Mari
Rush
Tania
Toet
59 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Exogenesis vr 15 maa 2013 - 8:33

Ik wou dat ik dit leven kon opzeggen en voor altijd kon reizen. De hele wereld over. Mensen ontmoeten, plaatsen bekijken, totaal onthaast zijn, totaal één zijn met de wereld om me heen, vrij. Ik voel me nu zo opgesloten, geleefd door het werk, geleefd door anderen. Ik geef mijn leven een 2 op de schaal van 10.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Gast vr 15 maa 2013 - 8:41

@exo dat klinkt niet erg gelukkig :-( hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Nigella vr 15 maa 2013 - 10:50

Mijn leven is wat chaotisch op dit moment. Nog niet helemaal mijn draai gevonden in mijn nieuwe huis, elke week lijkt op de vorige week (werken, studie, huishouden) en de laatste jaren zijn er wat contacten verwaterd door allerlei omstandigheden. Maar ooit komt alles goed Hoe is jouw leven? - Pagina 4 3079029344
Nigella
Nigella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 26
Punten : 30
Registratiedatum : 11-02-12
Woonplaats : Bollenstreek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Gast vr 15 maa 2013 - 10:53

Mijn leven is wel fijn, al heb ik er wel een beetje moeite mee dat er elke keer 'iets' is in mijn vriend zijn familie, of mijn familie. Allemaal losstaande dingen, maar het kost veel tijd & energie! Daarom kijk ik héél erg uit naar onze vakantie, tijd voor elkaar, ons eigen leven en even ontspannen. Dan ben ik (nog) wat positiever. Alleen nog even een baan voor mijn vriend, dan kunnen we het huis opknappen en aan onze toekomst denken I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  SarahKey vr 15 maa 2013 - 20:25

Als mijn man nu een baan gaat vinden is het plaatje weer compleet. Krijg echt de zenuwen nu af en toe voor de financiele kant. Voor de rest gaat alles goed Hoe is jouw leven? - Pagina 4 281626781
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Snirp vr 15 maa 2013 - 22:09

Mijn leven is op dit moment een vat vol positieve veranderingen.
Ten huwelijk gevraagd en volgend jaar trouwen, binnen nu en korte tijd een huis kopen, lekker bezig met afvallen, lieve vrienden om me heen, zowel vriendlief en ik een goede baan...
Kortom, weinig te klagen smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Zwerver di 19 maa 2013 - 11:57

Mijn leven is momenteel niet zo heel fijn. Ik ga momenteel niet naar school, ben werkloos en heb geen recht op een inkomen.


Wil heel graag de Kappersopleiding doen, maar ik ben te oud. Sad Verder wil ik graag wel een MBO opleiding afmaken maar ik heb geen idee wat ik leuk vind. Ik heb al heel veel opleidingen geprobeerd. silent
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 18:59

Zwerver schreef:Mijn leven is momenteel niet zo heel fijn. Ik ga momenteel niet naar school, ben werkloos en heb geen recht op een inkomen.


Wil heel graag de Kappersopleiding doen, maar ik ben te oud. Sad Verder wil ik graag wel een MBO opleiding afmaken maar ik heb geen idee wat ik leuk vind. Ik heb al heel veel opleidingen geprobeerd. silent
Is HBO geen optie? En waarom ben je te oud voor een kappersopleiding?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Atelier Madame di 19 maa 2013 - 19:28

Gisteren kwam ik tot de conclusie dat ik op dit moment niet zo lekker in mijn vel zit Sad. Ik kan echt alleen maar overal negatief tegenaan kijken. Er is niets wat ik leuk vind voor mijn gevoel de laatste paar weken tot maanden. Ik vind mijn opleiding niet uitdagend (ben van uni naar hbo gegaan), op het werk sta ik nog boventallig dus dat is kut (geen eigen verantwoordelijkheden, niets zelf mogen). Mijn hobby kost teveel inspanning net zoals sociale contacten, ik haat het weer op dit moment. Thuis zitten vind ik saai maar als ik dan weg ben vind ik het ook niet leuk.
Dit resulteert in een negatieve spiraal waar ik maar niet uitkom. Gisteren werd m'n vriend boos dat ik zo lullig tegen m deed de afgelopen weken. Toen kwam dit hele verhaal er dus uit. Ik zit niet lekker in m'n vel, alleen hoe ik daar uit moet komen?
Ik vestig de hoop op de lente maar ben ergens ook bang dat dat tegen gaat vallen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Luce di 19 maa 2013 - 19:42

Exogenesis schreef:Ik wou dat ik dit leven kon opzeggen en voor altijd kon reizen. De hele wereld over. Mensen ontmoeten, plaatsen bekijken, totaal onthaast zijn, totaal één zijn met de wereld om me heen, vrij. Ik voel me nu zo opgesloten, geleefd door het werk, geleefd door anderen. Ik geef mijn leven een 2 op de schaal van 10.

Hè joh, dat klinkt niet fijn..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Luce di 19 maa 2013 - 19:45

SoGood schreef:
Paper Crown schreef:
Indigo schreef:Ik ben gelukkig! Moet alleen mijn draai met werken nog een beetje vinden.

Ik vind 40 uur toch wel erg veel. Maar goed wie weet went het nog Hoe is jouw leven? - Pagina 4 561177
Joh, dat zie ik je nu vaker zeggen maar het is heel normaal om 40 uur te werken! Stel je erop in, niet denken: pff morgen weer een dag maar gewoon zeggen: 'Het wordt vanzelf weer vrijdag!'

Ik begrijp je wel hoor, ik zou het met mijn huidige baan namelijk echt niet trekken. Ik heb me daar voor geschaamd maar bij ons ligt de werkdruk heel erg hoog en ik als persoon ben iemand die de hele dag impulsen binnen krijgt en die steeds weer moet verwerken. Ik kan me moeilijk afsluiten van bepaalde dingen, dat kost me gewoon energie. Ik werd een gezelliger mens toen ik niet meer 40 uur hoefde te werken.

+1. Ik heb het een jaar gedaan. Vond mijn leven echt niet leuk meer. Was in het weekend alleen maar aan het bijslapen, kon de grote hoeveelheid prikkels gewoon niet aan. Ik ken meer mensen die dat hebben. Dus als het mogelijk is om minder te werken, zou ik dat altijd doen. Dat 'je bent jong, dus je moet makkelijk 40u kunnen werken' hing me zo de keel uit toen.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Stuiterbal di 19 maa 2013 - 19:56

Ik geniet eindelijk van mijn leven. Vooral nadat ik 2 jaar toch wel behoorlijk in de put heb gezeten en heel erg zoekende was naar wie ik was.
Vanaf dat mijn opleiding is begonnen heb ik mezelf echt gevonden. Ik zit daar helemaal op mijn plek.
Thuis loopt het goed ben gelukkig in mijn relatie. Het contact in de familie is verbeterd.
Kortom ik heb nu het gevoel de hele wereld aan te kunnen.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Catwoman79 di 19 maa 2013 - 21:05

Ik heb het gevoel op een kruispunt te staan. En ik weet niet welke kant ik op moet.
Het is een soort van chaos in mijn hoofd.
Ik ben bezig met een (verplichte) opleiding waar ik geen zin in heb en waar ik de meerwaarde niet van inzie. Ik doe er daardoor ook te weinig voor. Wat juist voor stress zorgt. Terwijl ik weet dat ik eind juni klaar ben/moet zijn.
Verder voel ik me niet thuis in mijn lijf. Ik ben veel te zwaar en heb niet meer de moed om er iets aan te doen. Niet nu in ieder geval.
Ik heb het gevoel dat ik wordt geleefd, dat alles in het teken staat van moederschap en huishouden.
Wie ben ik en wat wil ik ... ik heb geen idee meer.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Rouxxxe di 19 maa 2013 - 22:56

Als ik mijn leven objectief bekijk, heb ik een prima leven. Leuke baan, leuke vriend, leuke familie en vrienden enz. Maar ik wil nog heel veel, vooral in de toekomst, en daardoor merk ik dat ik vaak heel onrustig ben. Dus geen rust heb in m'n huidige leven zeg maar. Nu zit ik weer in een periode waarin ik daar heel veel mee bezig bent, en dat maakt me dan wat somber en dat ik niet zo lekker in m'n vel zit. Ik probeer nu steeds meer te genieten van het moment en de mooie dingen in m'n leven mezelf voor te houden, hopelijk kan ik die onrust dan weer loslaten.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Luce di 19 maa 2013 - 22:59

Catwoman79 schreef:Ik heb het gevoel op een kruispunt te staan. En ik weet niet welke kant ik op moet.
Het is een soort van chaos in mijn hoofd.
Ik ben bezig met een (verplichte) opleiding waar ik geen zin in heb en waar ik de meerwaarde niet van inzie. Ik doe er daardoor ook te weinig voor. Wat juist voor stress zorgt. Terwijl ik weet dat ik eind juni klaar ben/moet zijn.
Verder voel ik me niet thuis in mijn lijf. Ik ben veel te zwaar en heb niet meer de moed om er iets aan te doen. Niet nu in ieder geval.
Ik heb het gevoel dat ik wordt geleefd, dat alles in het teken staat van moederschap en huishouden.
Wie ben ik en wat wil ik ... ik heb geen idee meer.

hug
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Pinkel wo 20 maa 2013 - 0:03

Ik kan eindelijk oprecht zeggen dat ik ontzettend gelukkig ben momenteel!! Ik heb een geweldige man, een prachtige dochter van 12 weken, een hele goede band met mijn ouders/schoonouders.
Lichamelijk laat het nog wel te wensen over, maar ik ben van heel ver gekomen, dus hier sla ik me uiteindelijk ook wel weer doorheen. Ik merk nu dat ik de gebeurtenis na mijn bevalling een plekje heb gegeven, en durf weer vooruit te kijken naar de toekomst!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Capt'n Zero wo 20 maa 2013 - 0:29


Ik mis echt een leuke relatie. De rest wat ik "mis", is puur luxe en heeft ook nauwelijks invloed op mijn humeur.
Ik wil graag trouwen en daarna aan kinderen denken, maar dat is zo lastig als single... ik heb wel een erg leuk leven verder, dit zou het gewoon weer een level verder brengen.


Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Marin wo 20 maa 2013 - 5:09

Leuk hoor!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  ShallY wo 20 maa 2013 - 7:48

Ik ben best tevreden. Goede relatie, leuk huis, mijn papa is 'schoon' verklaard en met mijn moeder gaat het gelukkig ook weer goed. Alleen een baan en een kindje en dan is mijn geluk compleet!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 10:08

Ik ben tevreden en zeer dankbaar voor hoe mijn leven zich heeft ontwikkeld de laatste jaren:

- Een baan waarin ik mezelf intellectueel mag ontwikkelen en die me iedere dag weer uitdaagt, op universitair niveau. Heerlijk!
- Een man die 100% voor me heeft gekozen en waarmee ik getrouwd ben.
- Genoeg tijd, ruimte en flexibiliteit buiten deze twee grootheden om te reizen en mezelf te ontwikkelen op andere gebieden, plezier te halen uit mijn hobby's, gesprekken met vrienden, uitgaan, dansen, literatuur, culinair bezig zijn, etc.

Ik ben nog wel eens treurig, omdat het leven mij niet altijd zo gunstig gezind is geweest, een lastige traumatische jeugd achtervolgt me soms nog en ik ben niet altijd stabiel en vrolijk, maar dit geeft ook diepgang aan mijn leven, dit maakt dat er plek is voor contemplatie, filosofische bespiegelingen, etc.

Al me al vind ik mijn leven op dit moment zeer geslaagd! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 21:08

Met mijn leven ben ik redelijk tevreden. Er zijn altijd dingen die beter kunnen. Ik heb een lieve vriend, lieve familie, leuke vrienden/vriendinnen, een leuk huis, werk waar ik mijn voldoening uithaal en ik volg een master om me meer te verdiepen. Alleen de ziekte van mijn moeder houdt me bezig. Dat is eigenlijk het enige wat minder goed gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Shisha wo 20 maa 2013 - 21:24

Prima! Ik ben gelukkig getrouwd, eerste kindje op komst, ik vind mijn werk leuk en ik heb leuke vrienden.
Het enige wat momenteel beter kan is onze financiele situatie. We hebben de laatste maanden nogal wat tegenslagen gehad maar dat komt ook vast wel weer goed.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Sterre wo 20 maa 2013 - 22:30

Ik heb een leuk leven! Ik woon heel fijn met mijn vriend en kat op een plek die rust geeft maar ook op een plek waarbij ik binnen no time drukte en gezelligheid kan opzoeken. Ik ben heel blij met mijn vrienden, heb een vast inkomen en ook genoeg vrijheid om reizen te maken en andere dingen te doen waar ik gelukkig van word.

Momenteel heb ik ook weinig zorgen om mensen om me heen, iedereen is relatief gezond en er spelen op het moment geen ernstige dingen. Het enige wat me dwars zit is dat ik vaak migraine heb waardoor ik mijn plannen om moet gooien en dat dat me tegenhoudt om bepaalde stappen te zetten. Maar ook dat kan ik steeds beter accepteren en genieten van momenten dat ik me goed voel.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  M_as do 21 maa 2013 - 2:00

Ik vind mijn leven vooral erg moeilijk. Dat is denk ik het goede woord er voor. Ik probeer wel te genieten van de mooie dingen en momenten.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  ForeverLove vr 22 maa 2013 - 4:55

JD schreef:
nijntje4 schreef:
JD schreef:Om heel eerlijk te zijn; verschrikkelijk saai, met de hoofdletter S. en op dit moment toch ook nog wel ongelukkig en onzeker.

Ik wil lekker genieten van het leven, lekker de deur uit, lunchen,shoppen of borrelen met vriendinnen, maar niks van dat alles gebeurt. Mijn vriendinnen hebben me als een baksteen laten vallen, en elke dag is het zelfde.... opstaan, werken,eten, tv kijken, naar bed. Zelfs in het weekend..... ik voel me echt 60+! saai!

Zo herkenbaar! We moeten er wat mee doen, lees toch van aardig wat meiden hier hetzelfde

Op naar een actieplan! Hoe is jouw leven? - Pagina 4 281626781



JD dit weekend dansen in Haarlem???Het is tijd voor verandering!!!!WIe gaat er meee
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 4 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum