Hoe is jouw leven?
+55
M_as
Sterre
Shisha
ShallY
Marin
Capt'n Zero
Pinkel
Rouxxxe
Catwoman79
Stuiterbal
Luce
Atelier Madame
Zwerver
Snirp
SarahKey
Nigella
Exogenesis
Kiekeboe
Jeanette
Chocolate Cookie
Bolleke
Printje
Paper Crown
Punk'd
Razz
JD
bolus26
Mamsie
Silver
Sorella
Reeza
Bazinga
Kaboutertje
_Lacey_
Nyx
Caroow
Rouge
Gympie
RioolSpook
Ragazza
Burn
Arwyn
Kowalski
SoGood
Elodie
nijntje4
Lonely Goatherd
Poubelle
Bisq
VeryCherry
Océane
Mari
Rush
Tania
Toet
59 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Hoe is jouw leven?
Mijn leven is echt super leuk de laatste tijd. Ja, ik ben gelukkig
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Hoe is jouw leven?
Momenteel een beetje saai.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Een zootje, echt een mega contrast met vorig jaar... Maar hopelijk volgend jaar weer terug op het oude niveau.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ren mezelf voorbij momenteel. Being a single mom isn't easy! Nee, we zijn niet uit elkaar. We zijn met een mega verbouwing bezig waardoor het niet handig is om met de kids aan boord te zijn. Ik mag het 4 weken helemaal alleen doen, respect for all the single mothers pffff... Aangezien ik ook nog aan het rennen/regelen ben voor de zaak is het best drukjes zo.
Laatst aangepast door Océane op do 14 maa 2013 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Nu, na 86.000 jaar eindelijk leuk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Moeilijk
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ik ben heel gelukkig nu! Tuurlijk kunnen er dingen beter, maar ik prijs mezelf gelukkig met wat ik heb!
Gast- Gast
Ik ben ook heel blij met m'n leven! Beetje druk op het moment, maar ik ben gelukkig!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Heel fijn, maar ontzettend vermoeiend.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Hoe komt dat Mari? En denk je dat het op korte termijn te veranderen is? Of waarom pas volgend jaar?
Pfoe dat lijkt me inderdaad zwaar Océane, succes!
Bisq Hoe gaat het nu met je?
VC, Harri & Poubelle
Pfoe dat lijkt me inderdaad zwaar Océane, succes!
VC, Harri & Poubelle
Toet- Lady Post-a-lot
Hier een beetje positieve energie voor iedereeen!
Toet- Lady Post-a-lot
Saai en eenzaam
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
voor iedereen waarbij het minder gaat.
Hier gaat het echt heel erg slecht. Maar ik word wel een beetje blij als ik jullie positieve berichtjes lees.
Hier gaat het echt heel erg slecht. Maar ik word wel een beetje blij als ik jullie positieve berichtjes lees.
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Elodie schreef: voor iedereen waarbij het minder gaat.
Vind ik echt vervelend om te lezen Ben je nog steeds zo met je ex bezig?
Toet- Lady Post-a-lot
Wel leuk, ik heb weinig te klagen. Iedereen is gezond, ik heb leuke mensen om me heen maar ikzelf ben minder spannend als een paar jaar geleden. Gelukkig komt er weer lekker weer aan (hoop ik!) en dan worden er meer terrasjes gepakt, meer naar feestjes gegaan, met vriendinnen afgesproken en kom ik uit mijn winterluiheid. Ik moet meer genieten en minder zorgen maken.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Elodie schreef: voor iedereen waarbij het minder gaat.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Toet schreef:
.
Laatst aangepast door Bisq op do 14 maa 2013 - 7:34; in totaal 1 keer bewerkt
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Balen Bisq Elodie ook een hele dikke knuffel En voor de rest die hem kan gebruiken!
Mijn leven is 'beter'. Ik ben nog niet gelukkig, maar het gaat nog steeds vooruit en ik ben nu op een punt wat ik lang niet heb bereikt, dus ik moet vertrouwen blijven houden en mezelf en anderen dat het binnenkort wel 'gewoon goed' is/voelt
Mijn leven is 'beter'. Ik ben nog niet gelukkig, maar het gaat nog steeds vooruit en ik ben nu op een punt wat ik lang niet heb bereikt, dus ik moet vertrouwen blijven houden en mezelf en anderen dat het binnenkort wel 'gewoon goed' is/voelt
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Bisq:
Mijn leventje is euh.. rustig. We werken tegenwoordig allebei 32/40 uur per week. Werk bevalt ook goed gelukkig, leuke collega's. In het weekend doen we de boodschappen en spreken we eens af met vrienden (samen of apart) of juist lekker samen iets kijken of doen.
We zouden wel eens wat meer mogen ondernemen, zijn toch best bankhangers geworden.. In de zomer gaat dat meestal weer beter gelukkig!
Mijn leventje is euh.. rustig. We werken tegenwoordig allebei 32/40 uur per week. Werk bevalt ook goed gelukkig, leuke collega's. In het weekend doen we de boodschappen en spreken we eens af met vrienden (samen of apart) of juist lekker samen iets kijken of doen.
We zouden wel eens wat meer mogen ondernemen, zijn toch best bankhangers geworden.. In de zomer gaat dat meestal weer beter gelukkig!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Het gaat hier weer iets beter, zonder de hulp van het GGZ. Het weer doet me goed, de problemen blijven, maar ik kan het iets beter achter me laten. Wel vind ik het vertrouwen van mensen nog erg moeilijk.
Ik ben op dit moment gelukkiger dan 4/5maand geleden, maar ik ben er nog niet. Morgen kan het weer anders zijn..
Ik ben op dit moment gelukkiger dan 4/5maand geleden, maar ik ben er nog niet. Morgen kan het weer anders zijn..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn Misschien moeilijk om te accepteren omdat het alweer wat beter gaat dan een aantal maanden geleden, maar dipjes horen erbij! Niet bij de pakken neer gaan zitten als het 'morgen ineens weer anders is', daar kom je dan ook wel weer uit! En je zal zien dat die periodes tussen rotdagen steeds langer worden en de rotdagen zelf minder heftig, ik duim voor je!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Mijn leven is momenteel niet zo heel geweldig. Ik voel me al een hele tijd wat neerslachtig.. Ik ben toe aan zon en warmte, denk ik.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Toet schreef:Elodie schreef: voor iedereen waarbij het minder gaat.
Vind ik echt vervelend om te lezen Ben je nog steeds zo met je ex bezig?
Dat valt gelukkig wel mee. Er spelen wel heel veel andere dingen die deels daardoor komen. Maar het ergste is dat het met m'n zoon slecht gaat. Ik weet even niet meer hoe ik het aan moet pakken. Volgende week krijg ik de uitslag van verschillende onderzoeken die bij hem zijn gedaan, hopelijk geeft dat wat handvatten. En deze situatie maakt het er niet beter op, hij lijkt in een soort rouwproces te zitten en is al 2 dagen thuis van school.
Waarschijnlijk moet ik hem nu al gaan vertellen dat z'n papa z'n papa niet is enzo. Bah.
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Mijn leven is hectisch.. Maar ik voel me wel gelukkig en gezegend. Ook al gaat het met veel dingen gewoon goed mis. Werk is kut en broertje is daarbij ook vervelend. Maar daarbij heb ik een super leuke vriend, zijn we gelukkig samen en hebben we het leuk. Ik voel me niet heel snel echt ongelukkig. Er zijn tegenslagen, daar voel ik me dan even boos of verdrietig om. Maar pak het daarna allemaal snel weer op
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat had jouw leven op zijn kop kunnen gooien?
» Wat maakt jouw leven
» Jouw leven op dit moment
» Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?
» Hoe belangrijk is seks in jouw leven?
» Wat maakt jouw leven
» Jouw leven op dit moment
» Wat zou beter kunnen in jouw leven/Maakt jou ongelukkig?
» Hoe belangrijk is seks in jouw leven?
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: