Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is jouw leven?

+55
M_as
Sterre
Shisha
ShallY
Marin
Capt'n Zero
Pinkel
Rouxxxe
Catwoman79
Stuiterbal
Luce
Atelier Madame
Zwerver
Snirp
SarahKey
Nigella
Exogenesis
Kiekeboe
Jeanette
Chocolate Cookie
Bolleke
Printje
Paper Crown
Punk'd
Razz
JD
bolus26
Mamsie
Silver
Sorella
Reeza
Bazinga
Kaboutertje
_Lacey_
Nyx
Caroow
Rouge
Gympie
RioolSpook
Ragazza
Burn
Arwyn
Kowalski
SoGood
Elodie
nijntje4
Lonely Goatherd
Poubelle
Bisq
VeryCherry
Océane
Mari
Rush
Tania
Toet
59 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Bazinga do 14 maa 2013 - 10:44

Huh waar de dinges slaat jouw onderschrift op, Mams?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  bolus26 do 14 maa 2013 - 10:46

Rustig maar heerlijk! Het moederschap en parttime werken bevalt goed en zit goed in m'n vel. Af en toe een zwart randje markante dat goed handelen,veel beter als een jaar terug
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Gast do 14 maa 2013 - 10:47

Mijn leventje gaat echt heerlijk, al is ex weer even bezig en mis ik vooral financiële zekerheid, maar over het algemeen ben ik gelukkiger dan ik de afgelopen 15 jaar ooit ben geweest Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Mamsie do 14 maa 2013 - 11:12

Bazinga schreef:Huh waar de dinges slaat jouw onderschrift op, Mams?
Dat is een mooie quote van Luce!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  JD do 14 maa 2013 - 11:47

Om heel eerlijk te zijn; verschrikkelijk saai, met de hoofdletter S. en op dit moment toch ook nog wel ongelukkig en onzeker.

Ik wil lekker genieten van het leven, lekker de deur uit, lunchen,shoppen of borrelen met vriendinnen, maar niks van dat alles gebeurt. Mijn vriendinnen hebben me als een baksteen laten vallen, en elke dag is het zelfde.... opstaan, werken,eten, tv kijken, naar bed. Zelfs in het weekend..... ik voel me echt 60+! saai!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  nijntje4 do 14 maa 2013 - 12:16

JD schreef:Om heel eerlijk te zijn; verschrikkelijk saai, met de hoofdletter S. en op dit moment toch ook nog wel ongelukkig en onzeker.

Ik wil lekker genieten van het leven, lekker de deur uit, lunchen,shoppen of borrelen met vriendinnen, maar niks van dat alles gebeurt. Mijn vriendinnen hebben me als een baksteen laten vallen, en elke dag is het zelfde.... opstaan, werken,eten, tv kijken, naar bed. Zelfs in het weekend..... ik voel me echt 60+! saai!

Zo herkenbaar! We moeten er wat mee doen, lees toch van aardig wat meiden hier hetzelfde
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  JD do 14 maa 2013 - 12:25

nijntje4 schreef:
JD schreef:Om heel eerlijk te zijn; verschrikkelijk saai, met de hoofdletter S. en op dit moment toch ook nog wel ongelukkig en onzeker.

Ik wil lekker genieten van het leven, lekker de deur uit, lunchen,shoppen of borrelen met vriendinnen, maar niks van dat alles gebeurt. Mijn vriendinnen hebben me als een baksteen laten vallen, en elke dag is het zelfde.... opstaan, werken,eten, tv kijken, naar bed. Zelfs in het weekend..... ik voel me echt 60+! saai!

Zo herkenbaar! We moeten er wat mee doen, lees toch van aardig wat meiden hier hetzelfde

Op naar een actieplan! :cheering:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Razz do 14 maa 2013 - 23:51

Ik ben tevreden! Alleen zou een mooi nieuw huis en een baby op komst het allemaal iets mooier maken.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Punk'd vr 15 maa 2013 - 0:15

Ik ben gelukkig! Moet alleen mijn draai met werken nog een beetje vinden.

Ik vind 40 uur toch wel erg veel. Maar goed wie weet went het nog smile

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Paper Crown vr 15 maa 2013 - 0:20

Indigo schreef:Ik ben gelukkig! Moet alleen mijn draai met werken nog een beetje vinden.

Ik vind 40 uur toch wel erg veel. Maar goed wie weet went het nog Hoe is jouw leven? - Pagina 3 561177
Joh, dat zie ik je nu vaker zeggen maar het is heel normaal om 40 uur te werken! Stel je erop in, niet denken: pff morgen weer een dag maar gewoon zeggen: 'Het wordt vanzelf weer vrijdag!'
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Printje vr 15 maa 2013 - 0:22

Aan de ene kant heel mooi met twee geweldige kinderen maar aan de andere kant momenteel ook dodelijk saai, en de nachten maken het er ook niet altijd leuker op.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Toet vr 15 maa 2013 - 0:24

Ben het wel een beetje eens met PC, Indigo! Niet om jouw gevoel te bagatelliseren maar ik zou er ook proberen iets meer het positieve van in te zien. Je hebt een hartstikke leuke baan, direct na je afsturen begonnen, auto van de zaak en je werkt ook nog eens gewoon lekker op regelmatige tijden (nooit in avonduren of weekend). Ik snap wel dat 't zwaar is hoor maar ik denk inderdaad dat, hoe vaker je dat tegen je zelf zegt, hoe zwaarder het wordt smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Toet vr 15 maa 2013 - 0:25

Vesper schreef:@Toet; Ik doe nu HBO Communicatie. 9 van de 10 keer vraag me af wát ik precies aan het doen ben, maar gaandeweg vallen de kwartjes en dat voelt goed! Zeker als er dan ook nog goede cijfers aan hangen! Very Happy Wat doe jij Toet?

Hee wat leuk! Studeer je gewoon voltijd? Ik dacht dat jij eerst ook iets met kinderen/onderwijs/ofietsdergelijks deed, of zit ik er naast? Ik studeer nu Pedagogiek, eerste jaar.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Paper Crown vr 15 maa 2013 - 0:27

Ik ben hartstikke gelukkig. Ik heb een supermooi kind op de wereld gezet, vandaag precies een jaar geleden ben ik begonnen met hormonen te injecteren, en nu ligt ie te roepen in zijn bedje... Ik heb een leuke lieve grappige man, mijn allerbeste vriend, en hij is zo leuk met ons kind. En dan heb ik een prachtig huis, mooie spullen, niemand is ernstig ziek in mijn familie..
Alles gaat goed in huize Weltevree.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Bolleke vr 15 maa 2013 - 0:32

Eigenlijk gaat het heel erg goed. Ik ben begonnen met de achterstand in mijn studie in te halen, dat gaat goed, en krijg complimenten van docenten over dat ik het weer zo goed op pak. Heb een super lief gezond kind, mooi huisje om in te wonen, doe een studie die ik geweldig vind en waar ik vanavond weer een super mooi concert door mag geven, mijn ouders zijn gezond. Alleen de laatste tijd mis ik wel toch een soort van partner.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  SoGood vr 15 maa 2013 - 0:32

Paper Crown schreef:
Indigo schreef:Ik ben gelukkig! Moet alleen mijn draai met werken nog een beetje vinden.

Ik vind 40 uur toch wel erg veel. Maar goed wie weet went het nog Hoe is jouw leven? - Pagina 3 561177
Joh, dat zie ik je nu vaker zeggen maar het is heel normaal om 40 uur te werken! Stel je erop in, niet denken: pff morgen weer een dag maar gewoon zeggen: 'Het wordt vanzelf weer vrijdag!'

Ik begrijp je wel hoor, ik zou het met mijn huidige baan namelijk echt niet trekken. Ik heb me daar voor geschaamd maar bij ons ligt de werkdruk heel erg hoog en ik als persoon ben iemand die de hele dag impulsen binnen krijgt en die steeds weer moet verwerken. Ik kan me moeilijk afsluiten van bepaalde dingen, dat kost me gewoon energie. Ik werd een gezelliger mens toen ik niet meer 40 uur hoefde te werken.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  SoGood vr 15 maa 2013 - 0:33

Paper Crown schreef:Ik ben hartstikke gelukkig. Ik heb een supermooi kind op de wereld gezet, vandaag precies een jaar geleden ben ik begonnen met hormonen te injecteren, en nu ligt ie te roepen in zijn bedje... Ik heb een leuke lieve grappige man, mijn allerbeste vriend, en hij is zo leuk met ons kind. En dan heb ik een prachtig huis, mooie spullen, niemand is ernstig ziek in mijn familie..
Alles gaat goed in huize Weltevree.

Wat mooi dat ie nu, precies een jaar later, gewoon in zijn bedje ligt te roepen. Hoe is jouw leven? - Pagina 3 561177 En hij is nog goed gelukt ook!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Punk'd vr 15 maa 2013 - 0:33

Toet schreef:Ben het wel een beetje eens met PC, Indigo! Niet om jouw gevoel te bagatelliseren maar ik zou er ook proberen iets meer het positieve van in te zien. Je hebt een hartstikke leuke baan, direct na je afsturen begonnen, auto van de zaak en je werkt ook nog eens gewoon lekker op regelmatige tijden (nooit in avonduren of weekend). Ik snap wel dat 't zwaar is hoor maar ik denk inderdaad dat, hoe vaker je dat tegen je zelf zegt, hoe zwaarder het wordt smile

Wie zegt dat? Ik ga de functie waarvoor ik aangenomen ben niet vervullen omdat er dan van je verwacht wordt dat je avonduren werkt en zo nu en dan op zondagen zonder daarvoor extra betaald te krijgen of compensatie op een andere manier te krijgen (vrije dagen). Een gemiddelde werkweek bestaat uit 50 uur werken waarvan 40 betaald. Ik wil dat gewoon niet. Noem me zwak of zonder doorzettingsvermogen. Maar er zijn belangrijkere dingen in het leven dan werken.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Chocolate Cookie vr 15 maa 2013 - 0:37

Ik heb erg veel tegenslagen (gehad). Ook allemaal te snel achter elkaar waardoor ik het ene nog geen plek had gegeven voor het andere kwam. Dat is nu echt zijn tol aan het eisen. Ik ga binnenkort ook hulp zoeken, in de hoop dat mijn hoofd weer een beetje op orde komt.

En ik hoop dat, wanneer ik stage loop, het zonnetje weer voor mij schijnt.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Jeanette vr 15 maa 2013 - 0:40

Op dit moment goed. Leuke nieuwe job, huisje wordt bijna opgeleverd en heb lieve mensen om mij heen. Mis soms alleen een leuke vent.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Paper Crown vr 15 maa 2013 - 0:41

Indigo schreef:
Toet schreef:Ben het wel een beetje eens met PC, Indigo! Niet om jouw gevoel te bagatelliseren maar ik zou er ook proberen iets meer het positieve van in te zien. Je hebt een hartstikke leuke baan, direct na je afsturen begonnen, auto van de zaak en je werkt ook nog eens gewoon lekker op regelmatige tijden (nooit in avonduren of weekend). Ik snap wel dat 't zwaar is hoor maar ik denk inderdaad dat, hoe vaker je dat tegen je zelf zegt, hoe zwaarder het wordt Hoe is jouw leven? - Pagina 3 561177

Wie zegt dat? Ik ga de functie waarvoor ik aangenomen ben niet vervullen omdat er dan van je verwacht wordt dat je avonduren werkt en zo nu en dan op zondagen zonder daarvoor extra betaald te krijgen of compensatie op een andere manier te krijgen (vrije dagen). Een gemiddelde werkweek bestaat uit 50 uur werken waarvan 40 betaald. Ik wil dat gewoon niet. Noem me zwak of zonder doorzettingsvermogen. Maar er zijn belangrijkere dingen in het leven dan werken.
Niemand noemt je zwak, joh. Ik heb zelf ook 50+ uren gewerkt. 4 jaar lang. In het begin vond ik het ook zo moeilijk, alleen het weekend hebben want eer je 's avonds op de bank zit gegeten en wel en je afwas is weg, dan was het alweer 20:00 en dan moest ik de volgende dag wéér.
Kijk als jij het niet trekt, dan moet je dat aangeven en als het mogelijk is minder werken want er zijn inderdaad meer dingen in het leven dan werken, maar 40uur werken is in mijn ogen een normale werkweek.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Punk'd vr 15 maa 2013 - 0:44

Maar dat vind ik ook hoor. 40 uur is zeker normaal en iedereen moet voor zichzelf weten hoeveel tijd hij/zij wilt besteden aan werk. En ik kan er alleen maar respect voor hebben.

Maar puur persoonlijk vind ik 40 uur de max. Ik heb gewoon een 9 tot 5 mentaliteit waar ik mij niet voor schaam :P . Zet om 6 uur lekker een pot eten op tafel en ik ben tevreden.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Mari vr 15 maa 2013 - 0:45

Toet schreef:Hoe komt dat Mari? En denk je dat het op korte termijn te veranderen is? Of waarom pas volgend jaar?

Verschillende redenen:
Ouders liggen in scheiding waardoor ik steeds mijn moeder op moet rapen, ik heb geen baan meer want mijn vader was mijn werkgever maar die is vreemd gegaan met een werk relatie. Doordat ik geen baan meer heb is het uitzicht op een huis ook verder weg, en het huisje waar we nu zitten is tijdelijk. Ik ben iemand die slecht tegen veranderingen kan en een verhuizing, scheiding en werkeloos worden in een korte tijd hakt er nogal in.

Ben druk op zoek naar woonruimte voor mijn moeder, wil dat ze een nieuw leven kan beginnen, dat zou al een zorg minder zijn. Hopelijk wordt ik ergens aangenomen, haal ik mijn avondopleiding en kunnen mijn vriend en ik samen een ander huise kopen.

Denk dat het wel een jaartje kost om bovenstaand te bereiken.



:
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Kiekeboe vr 15 maa 2013 - 3:07

Ik ben op dit moment wel tevreden eigenlijk. Ja, niet alles gaat zoals ik eigenlijk zou willen dat het gaat maar ik kan dat op dit moment allemaal goed relativeren.

Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Gast vr 15 maa 2013 - 8:09

Toet schreef:
Vesper schreef:@Toet; Ik doe nu HBO Communicatie. 9 van de 10 keer vraag me af wát ik precies aan het doen ben, maar gaandeweg vallen de kwartjes en dat voelt goed! Zeker als er dan ook nog goede cijfers aan hangen! Very Happy Wat doe jij Toet?

Hee wat leuk! Studeer je gewoon voltijd? Ik dacht dat jij eerst ook iets met kinderen/onderwijs/ofietsdergelijks deed, of zit ik er naast? Ik studeer nu Pedagogiek, eerste jaar.

Ja klopt hoor! Ik heb hiervoor MBO Onderwijsassistent gedaan en afgerond. Onderwijs was alleen niet wat ik wilde gaan doen, dus heb ik voor deze opleiding gekozen! Very Happy

@Mamsie. Dit is m'n eerste jaar, al moet ik zeggen dat ik wel doorheen vlieg. Het gaat allemaal zo snel. Ik heb wel het gevoel dat ik op m'n plek zit al trekt het grafische me wel meer dan het schrijven van marketingplannen en dergelijk. Vind jij het ook leuk? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is jouw leven? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is jouw leven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum