Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe belangrijk is seks in jouw leven?

+14
PapillonRose
Laquisia
Roze Roos
Tania
GoldenIndy
Sugarfall
Rumble
Merai
Mermaid
Makamba
SoGood
Jente10
Jeanette
TGR
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe belangrijk is seks in jouw leven? Empty Hoe belangrijk is seks in jouw leven?

Bericht  TGR za 1 jan 2011 - 21:12

Ik dacht altijd dat ik het niet zo belangrijk vond. Maar daar kom ik keihard op terug.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is seks in jouw leven? Empty Re: Hoe belangrijk is seks in jouw leven?

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 21:27

Belangrijk, maar niet het belangrijkste.

Gast
Gast

Hoe belangrijk is seks in jouw leven? Empty Re: Hoe belangrijk is seks in jouw leven?

Bericht  Jeanette za 1 jan 2011 - 21:29

Darcy schreef:Belangrijk, maar niet het belangrijkste.

+1

Op dit moment dan haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 21:56

Ook belangrijk maar niet het belangrijkste. Ik zou niet helemaal zonder kunnen denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Jente10 za 1 jan 2011 - 23:47

Ik kan hier nog vrij weinig over zeggen maar ik kan me niet voorstellen dat het iets heeeel belangrijks in me leven gaat worden. Maar misschien kom ik daar over een tijdje ook op terug Wink
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 0:04

Natuurlijk niet het belangrijkste, maar wel erg belangrijk..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 0:48

Toch wel erg belangrijk. Sex hebben met je partner onderscheid je van gewoon vrienden zijn, denk ik.
Wij hebben regelmatig sex.. maar het is minder dan in het begin toen we net met elkaar gingen, dat is denk ik niet meer dan normaal..

Voor mij: erg belangrijk, en wel in de top 3 van de meest belangrijke dingen in mijn relatie.

Gast
Gast

Bericht  SoGood zo 2 jan 2011 - 0:51

TGR, waarom kom je er nu keihard op terug?

Voor mij is het ook belangrijk, het is iets van ons samen. Iets intiems wat alleen wij weten. En bovendien vind ik het lekker. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Makamba zo 2 jan 2011 - 0:52

_Donnaa schreef:Natuurlijk niet het belangrijkste, maar wel erg belangrijk..

Mooi gezegd! Ben ik het mee eens.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mermaid zo 2 jan 2011 - 2:09

Nu even niet belangrijk. Maar als ik straks mn vriend in de buurt heb is het wel weer belangrijk Laughing
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 3:21

Belangrijk, maar absoluut niet het belangrijkste.

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 2 jan 2011 - 4:23

Sogood schreef:TGR, waarom kom je er nu keihard op terug?

Voor mij is het ook belangrijk, het is iets van ons samen. Iets intiems wat alleen wij weten. En bovendien vind ik het lekker. Wink

+1
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  TGR zo 2 jan 2011 - 4:25

Mijn mening over seks is de laatste tijd erg veranderd, het is niet alleen fijn, maar ook een manier om mezelf te uiten en dat wil niet zo lukken als bepaalde chemie mist.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 7:41

Heel belangrijk, maar idd niet het belangrijkste.
Staat denk ik op nr 3 in de top 3 Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 8:06

Ik vind intimiteit heel belangrijk, dat kan sex zijn, maar daar kan zoenen of knuffelen ook onder vallen. Zonder sex, maar wel met intimiteit zou ik ook wel kunnen leven.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 8:39

Belangrijk, maar niet het belangrijkste. Zolang er iig intimiteit is, is het in onze relatie prima. Máár seks blijft wel belangrijk, dat zeker!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 9:18

Liva schreef:Belangrijk, maar absoluut niet het belangrijkste.
+1

Gast
Gast

Bericht  Rumble zo 2 jan 2011 - 11:27

Belangrijk. In mijn vorige relatie heb ik ontdekt dat ik echt niet zonder kan, dat maakt me ook onzeker en daarbij heb ik ook een vrij hoog libido.
Als de seks niet goed is zou ik wel proberen om het beter te maken maar als er seksueel gewoon geen klik is dan heeft dat bij mij meteen invloed op de relatie blijkbaar.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 1:43

Belangrijk, als er in een relatie even wat minder seks is dan trek ik dat nog wel, maar als het gewoon niet klikt of de seks is niet fantastisch, dan houdt het op. Slechte seks zou voor mij echt inhouden dat ik géén relatie met iemand wil.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 2:47

Mnou, het staat niet op de eerste plaats op het moment. Maar dat komt omdat ik me zo depri voel. Ik wil alleen nog maar geknuffeld en gezoend worden door mn lieve vriend. Die nu in suriname zit en die ik nu mis.

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall ma 3 jan 2011 - 3:16

Als ik geen relatie heb is het niet belangrijk in mijn leven, zodra ik wel een relatie heb vind ik het een van de belangrijkste dingen. Geen seks of een heel groot verschil tussen de libido's zou voor mij ook een reden kunnen zijn om de relatie te beeindigen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 4:35

Sugarfall schreef:Als ik geen relatie heb is het niet belangrijk in mijn leven, zodra ik wel een relatie heb vind ik het een van de belangrijkste dingen. Geen seks of een heel groot verschil tussen de libido's zou voor mij ook een reden kunnen zijn om de relatie te beeindigen.

Sugarfall, ben jij geen moslima?
Ik dacht dat ik zoiets had gelezen ooit, dat je aan de ramadan deed en suikerfeest enzo? Je moet dan toch (eigenlijk) maagd blijven tot je trouwt?

Gewoon interesse!

Gast
Gast

Bericht  GoldenIndy ma 3 jan 2011 - 9:05

Ik vind seks wel belangrijk.
Natuurlijk is liefde an sich het belangrijkste maar een relatie zonder seks? No way.
GoldenIndy
GoldenIndy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 40
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Tania ma 3 jan 2011 - 9:09

Ik vind het belangrijk dat de sex goed en fijn is. Als die chemie zou missen dan zou een relatie denk ik niet lang duren. Maar ik vind sex niet het belangijkste in een relatie. Dus wat dat betreft zou het ook niet erg zijn als het door omstandigheden een tijdje niet of weinig gebeurt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 21:40

Sex is zeker wel belangrijk, helemaal in een relatie! Merk dat ik een vrij hoog libido heb en dat sex ook wel essentieel is als je een goede relatie hebt!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: