Hoe belangrijk is seks in jouw leven?
+14
PapillonRose
Laquisia
Roze Roos
Tania
GoldenIndy
Sugarfall
Rumble
Merai
Mermaid
Makamba
SoGood
Jente10
Jeanette
TGR
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe belangrijk is seks in jouw leven?
Ik dacht altijd dat ik het niet zo belangrijk vond. Maar daar kom ik keihard op terug.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Hoe belangrijk is seks in jouw leven?
Darcy schreef:Belangrijk, maar niet het belangrijkste.
+1
Op dit moment dan haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ook belangrijk maar niet het belangrijkste. Ik zou niet helemaal zonder kunnen denk ik.
Gast- Gast
Ik kan hier nog vrij weinig over zeggen maar ik kan me niet voorstellen dat het iets heeeel belangrijks in me leven gaat worden. Maar misschien kom ik daar over een tijdje ook op terug
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Natuurlijk niet het belangrijkste, maar wel erg belangrijk..
Gast- Gast
Toch wel erg belangrijk. Sex hebben met je partner onderscheid je van gewoon vrienden zijn, denk ik.
Wij hebben regelmatig sex.. maar het is minder dan in het begin toen we net met elkaar gingen, dat is denk ik niet meer dan normaal..
Voor mij: erg belangrijk, en wel in de top 3 van de meest belangrijke dingen in mijn relatie.
Wij hebben regelmatig sex.. maar het is minder dan in het begin toen we net met elkaar gingen, dat is denk ik niet meer dan normaal..
Voor mij: erg belangrijk, en wel in de top 3 van de meest belangrijke dingen in mijn relatie.
Gast- Gast
TGR, waarom kom je er nu keihard op terug?
Voor mij is het ook belangrijk, het is iets van ons samen. Iets intiems wat alleen wij weten. En bovendien vind ik het lekker.
Voor mij is het ook belangrijk, het is iets van ons samen. Iets intiems wat alleen wij weten. En bovendien vind ik het lekker.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
_Donnaa schreef:Natuurlijk niet het belangrijkste, maar wel erg belangrijk..
Mooi gezegd! Ben ik het mee eens.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Nu even niet belangrijk. Maar als ik straks mn vriend in de buurt heb is het wel weer belangrijk
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Sogood schreef:TGR, waarom kom je er nu keihard op terug?
+1
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Mijn mening over seks is de laatste tijd erg veranderd, het is niet alleen fijn, maar ook een manier om mezelf te uiten en dat wil niet zo lukken als bepaalde chemie mist.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Heel belangrijk, maar idd niet het belangrijkste.
Staat denk ik op nr 3 in de top 3
Staat denk ik op nr 3 in de top 3
Gast- Gast
Ik vind intimiteit heel belangrijk, dat kan sex zijn, maar daar kan zoenen of knuffelen ook onder vallen. Zonder sex, maar wel met intimiteit zou ik ook wel kunnen leven.
Gast- Gast
Belangrijk, maar niet het belangrijkste. Zolang er iig intimiteit is, is het in onze relatie prima. Máár seks blijft wel belangrijk, dat zeker!
Gast- Gast
+1Liva schreef:Belangrijk, maar absoluut niet het belangrijkste.
Gast- Gast
Belangrijk. In mijn vorige relatie heb ik ontdekt dat ik echt niet zonder kan, dat maakt me ook onzeker en daarbij heb ik ook een vrij hoog libido.
Als de seks niet goed is zou ik wel proberen om het beter te maken maar als er seksueel gewoon geen klik is dan heeft dat bij mij meteen invloed op de relatie blijkbaar.
Als de seks niet goed is zou ik wel proberen om het beter te maken maar als er seksueel gewoon geen klik is dan heeft dat bij mij meteen invloed op de relatie blijkbaar.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Belangrijk, als er in een relatie even wat minder seks is dan trek ik dat nog wel, maar als het gewoon niet klikt of de seks is niet fantastisch, dan houdt het op. Slechte seks zou voor mij echt inhouden dat ik géén relatie met iemand wil.
Gast- Gast
Mnou, het staat niet op de eerste plaats op het moment. Maar dat komt omdat ik me zo depri voel. Ik wil alleen nog maar geknuffeld en gezoend worden door mn lieve vriend. Die nu in suriname zit en die ik nu mis.
Gast- Gast
Als ik geen relatie heb is het niet belangrijk in mijn leven, zodra ik wel een relatie heb vind ik het een van de belangrijkste dingen. Geen seks of een heel groot verschil tussen de libido's zou voor mij ook een reden kunnen zijn om de relatie te beeindigen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall schreef:Als ik geen relatie heb is het niet belangrijk in mijn leven, zodra ik wel een relatie heb vind ik het een van de belangrijkste dingen. Geen seks of een heel groot verschil tussen de libido's zou voor mij ook een reden kunnen zijn om de relatie te beeindigen.
Sugarfall, ben jij geen moslima?
Ik dacht dat ik zoiets had gelezen ooit, dat je aan de ramadan deed en suikerfeest enzo? Je moet dan toch (eigenlijk) maagd blijven tot je trouwt?
Gewoon interesse!
Gast- Gast
Ik vind seks wel belangrijk.
Natuurlijk is liefde an sich het belangrijkste maar een relatie zonder seks? No way.
Natuurlijk is liefde an sich het belangrijkste maar een relatie zonder seks? No way.
GoldenIndy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 40
Registratiedatum : 02-01-11
Ik vind het belangrijk dat de sex goed en fijn is. Als die chemie zou missen dan zou een relatie denk ik niet lang duren. Maar ik vind sex niet het belangijkste in een relatie. Dus wat dat betreft zou het ook niet erg zijn als het door omstandigheden een tijdje niet of weinig gebeurt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Sex is zeker wel belangrijk, helemaal in een relatie! Merk dat ik een vrij hoog libido heb en dat sex ook wel essentieel is als je een goede relatie hebt!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zou jij het kunnen? Een leven zonder seks?
» Hoe is jouw leven?
» Wat maakt jouw leven
» Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven?
» Hoe is jouw leven op dit moment?
» Hoe is jouw leven?
» Wat maakt jouw leven
» Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven?
» Hoe is jouw leven op dit moment?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: