Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klacht indienen, nuttig of niet?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Klacht indienen, nuttig of niet? Empty Klacht indienen, nuttig of niet?

Bericht  Bubbelicious wo 13 maa 2013 - 20:47

Graag jullie mening.
Wie heeft er ervaring met klachten indienen bij de gemeente? Bij ons in de straat zijn ze al maanden bezig met de straten en riolering. Alles wordt opengebroken en weer dichtgegooid. Moet gebeuren, daar hoor je me niet over. Komt wel bij dat wij echt een gigantisch parkeeroverlast hebben in de wijk. Dus een straat dicht gooien, is niet handig maar wederom niets aan te doen. NU is het zo dat ik tot twee keer toe ingebouwd ben met mijn auto dat ik bija niet meer weg kwam. De eerste keer hebben de rondom mn auto helemaal uitgegraven, waardoor ik niet weg kon rijden ander zou ik een diepe kuil in rijden. Er stonden toen overigens geen borden dat ik niet mocht parkeren. Later wel. Afin, dat kan gebeuren. Geen probleem. Nu vanochtend stond ik aan het einde van de straat, dus waar nog geen borden stonden. Dus ik loop naar mn auto toe. Blijkt dat er voor mijn auto een enorme zandberg te staan waar je dan niet meer doorheen of langs kan gaan. En achter me een stellage met zo'n bord met doorgaand verkeer afgesloten. Die werklui staan erbij en kijken ernaar dus ik denk, ze helpen me om dat bord wel opzij te zetten. Maar niets van dat alles. Ik heb dat zelf opzij moeten zetten. Zelf zaten ze pools tegen elkaar te praten en keken dus toe.
Nu ik het zo lees denk ik, ach lekker belangrijk. Maar ik vind het zo irritant dat er gewoon geen rekening mee wordt gehouden met het feit dat het al zo lastig parkeren is. Ik snap dat zij hun werk moeten doen, maar kunnen zij dan geen begrip opbrengen dat wij ook helaas onze auto ergens moeten neer zetten? En dat doen we echt niet in de gebieden waar zij aan het werk zijn. Helaas is het 3 wijken verder ook zo, dus het is geen kwestie van je auto een wijkje verderop neerzetten.
Zucht .....
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht indienen, nuttig of niet? Empty Re: Klacht indienen, nuttig of niet?

Bericht  Lady1984 wo 13 maa 2013 - 20:49

Wat ontzettend irritant. Ik zou de opdrachtgever (gemeente waarschijnlijk) en de uitvoerder benaderen met je klacht.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht indienen, nuttig of niet? Empty Re: Klacht indienen, nuttig of niet?

Bericht  Bubbelicious wo 13 maa 2013 - 20:54

Mm toch wel? Hoe kom ik erachter wie de uitvoerder is? (stomme vraag, maar ben er helemaal niet in thuis)
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht indienen, nuttig of niet? Empty Re: Klacht indienen, nuttig of niet?

Bericht  Nyx wo 13 maa 2013 - 20:56

Worden jullie niet geïnformeerd over de werkzaamheden in de straat en de consequenties daarvan?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht indienen, nuttig of niet? Empty Re: Klacht indienen, nuttig of niet?

Bericht  Bubbelicious wo 13 maa 2013 - 20:59

Ja we hebben vorig jaar een brief gekregen dat de straten geherindeeld (is dat een woord Klacht indienen, nuttig of niet? 878948377) zou worden, met de planningen erbij. Maar verder niet wie dat zou doen, en welke overlast dat zou geven
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht indienen, nuttig of niet? Empty Re: Klacht indienen, nuttig of niet?

Bericht  Lady1984 wo 13 maa 2013 - 21:06

Via de gemeente kun je de naam van de uitvoerder wel achterhalen. Of je kan de projectleider van de herindeling benaderen. Er staat vast een naam onder de brief die je toen gekregen hebt.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht indienen, nuttig of niet? Empty Re: Klacht indienen, nuttig of niet?

Bericht  Jeanette wo 13 maa 2013 - 22:44

Je kunt het altijd proberen toch? Hebben andere in de buurt ook zo veel last?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht indienen, nuttig of niet? Empty Re: Klacht indienen, nuttig of niet?

Bericht  Bubbelicious wo 13 maa 2013 - 23:22

Jaja, de hele buurt wordt opgeknapt. Ik weet niet of ze ook last hebben van de dingen waar ik tegen aanloop smile
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht indienen, nuttig of niet? Empty Re: Klacht indienen, nuttig of niet?

Bericht  Gast do 14 maa 2013 - 0:39

Heel vervelend! Maar waarom ben je niet wat assertiever geweest en heb je gevraagd of zij dat bord even voor je aan de kant wilden zetten zodat jij eruit kon?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht indienen, nuttig of niet? Empty Re: Klacht indienen, nuttig of niet?

Bericht  Printje do 14 maa 2013 - 1:15

Wat lastig, een klacht indienen lijkt me toch wel wat ver gaan.

Wij hebben dit een jaar of twee geleden gehad, wonen aan een doodlopende weg met parkeergelegenheid en er werd dus alles opengegooid. Wij konden echt weken nergens onze auto kwijt in de buurt, moesten echt straten verderop parkeren. Daarna bleek dat die slimmeriken iets hadden fout gedaan en ging weer alles open...en daarna waren de straten grenzend aan onze straat aan de beurt waardoor we dus nog steeds niet bij onze straat konden, ook dat werd namelijk enorm handig gedaan, gewoon alles hup in 1x....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht indienen, nuttig of niet? Empty Re: Klacht indienen, nuttig of niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum