Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar klacht indienen?

+4
Jerry
Vanilla Queen
Rush
Ayla
8 plaatsers

Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Waar klacht indienen?

Bericht  Ayla di 2 okt 2012 - 23:14

Ik heb even een vraag.

Maandag heb ik bij bol.com 2 pakken luiers besteld. Bol.com zegt; vandaag besteld is morgen in huis. Nu stond er bij de track and trace code al dat ze vandaag tussen 10 en 12 geleverd zouden worden, eigenlijk 1 dag te laat. Opzich geen probleem, maar inmiddels is het 12 uur geweest én er is een postnl bus door de straat gereden, maar niet bij ons geweest. Nu heb ik weer op de track and trace code gekeken en nu worden de luiers pas morgen afgeleverd. Ik heb ze eigenlijk nu nodig en morgen ben ik de hele dag weg. Het gaat me niet zo zeer om die luiers, ik kan in de winkel ook wel een pak kopen, maar ik had ze eigenlijk gisteren al verwacht en nu wordt het dus pas morgen.

Zou ik een klacht in moeten dienen bij bol.com of bij postNL? Want dit is niet de afspraak.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Rush di 2 okt 2012 - 23:17

Bij Bol.com als zij het product niet dezelfde dag uitgeleverd hebben Waar klacht indienen? 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 23:17

Ik heb dit ook al meerdere malen meegemaakt bij PostNL. Het ligt denk ik niet zozeer aan Bol.com, heb het ook bij andere webwinkels meegemaakt.

Zo staat het het ene moment op aflevering morgen en het volgende moment nog een dag later.
Denk dat het aan PostNL ligt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Vanilla Queen di 2 okt 2012 - 23:19

Ik had precies het zelfde. Ik heb de klacht bij postNL neergelegd. Heb de klantenservice gebeld, verhaal uitgelegd (dat die luie postbezorger gewoon niet zijn auto is uitgestapt) en zij hebben het gerapporteerd. Of het werkt? Geen idee! Maar irritant is het wel!
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Rush di 2 okt 2012 - 23:20

Ik heb het nog nooit meegemaakt met een pakketje dat het aan PostNL lag. Meestal was het gewoon een dag later door de webshop pas aangeboden.

Wanneer heb je de verzendbevestiging van Bol.com gekregen?

Als je een klacht indient bij Bol.com kan je er nog iets uithalen, een korting ofzo. Bij PostNL natuurlijk niet. Waar klacht indienen? 2474380249
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Ayla di 2 okt 2012 - 23:23

Ik heb dinsdag een mailtje gehad dat ze het pakket hebben verzonden, dus dan zijn hun ook een dag te laat toch? Ik heb het maandagmiddag besteld.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Rush di 2 okt 2012 - 23:24

Ayla schreef:Ik heb dinsdag een mailtje gehad dat ze het pakket hebben verzonden, dus dan zijn hun ook een dag te laat toch? Ik heb het maandagmiddag besteld.
Ja, dan had je maandagnacht wel een verzendbevestiging ontvangen. Ik zou klagen bij Bol.com.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Jerry di 2 okt 2012 - 23:38

Als Bol adverteert met 'vandaag besteld, morgen in huis' moet je bij Bol gaan klagen Yes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Ayla wo 3 okt 2012 - 0:46

Ik heb een mail gestuurd, ben benieuwd naar het antwoord.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Ringling wo 3 okt 2012 - 2:29

Heel vaak ligt het aan PostNL. Als jij maandag wat besteld dan wordt dat in de nacht van maandag op dinsdag aan PostNL overgedragen en daarna krijg je een e-mail. PostNL moet het dan nog diezelfde dag uitleveren. Dat stond toch ook in je track&trace? Dat het niet op dinsdag bezorgd is heeft dus 100 % te maken met PostNL want jij krijgt alleen een verzendbevestiging als het aan hen is overgedragen.
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Ayla wo 3 okt 2012 - 3:15

In mijn track and trace stond ie voor vandaag, en nu is het vanmorgen(?) dus veranderd naar morgen, maar dan ben ik weg. Het gaat mij erom dat ze bij bol.com zeggen vandaag besteld morgen in huis en dat dat dus gewoon 3 dagen later pas is. Wel ben ik het met je eens dat de veranderde bezorgdatum aan postNL ligt, daar kan bol niks aan doen. De veranderde datum van vanmorgen hé
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Ringling wo 3 okt 2012 - 3:16

Ayla schreef:In mijn track and trace stond ie voor vandaag, en nu is het vanmorgen(?) dus veranderd naar morgen, maar dan ben ik weg. Het gaat mij erom dat ze bij bol.com zeggen vandaag besteld morgen in huis en dat dat dus gewoon 3 dagen later pas is. Wel ben ik het met je eens dat de veranderde bezorgdatum aan postNL ligt, daar kan bol niks aan doen.

Ok 1 dagje te laat kan gebeuren, als het product onverhoopt toch niet op voorraad is, dat is het risico dat je loopt met online bestellen. Maar wat ik probeer te zeggen is dat de schuld ligt vooral ligt bij PostNL omdat zij de enige zijn die het aflevermoment en dus de track en trace informatie bepalen. bol.com zal zijn excuses aanbieden maar geeft hetzelfde aan als wat ik net zei en raden jou waarschijnlijk aan om te klagen bij PostNL.
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Niekske wo 3 okt 2012 - 3:19

Bol.com zou beter moeten weten met de belabberde service van postNL de laatste tijd... maar als ze dan nog volhouden dat het de dag na bestelling geleverd wordt, zou ik bij hen klagen.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 3:21

Ringling schreef:Heel vaak ligt het aan PostNL. Als jij maandag wat besteld dan wordt dat in de nacht van maandag op dinsdag aan PostNL overgedragen en daarna krijg je een e-mail. PostNL moet het dan nog diezelfde dag uitleveren. Dat stond toch ook in je track&trace? Dat het niet op dinsdag bezorgd is heeft dus 100 % te maken met PostNL want jij krijgt alleen een verzendbevestiging als het aan hen is overgedragen.

Maar dit kan toch nooit kloppen? Bij H&M krijg ik altijd na 5 minuten een mailtje van 'Je pakket is verzonden!'. Terwijl hij dan nog écht niet bij PostNL is. Ik heb nog nooit problemen gehad met PostNL, en als het te laat was, lag het aan het bedrijf dat het pakket verzond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Niekske wo 3 okt 2012 - 3:21

Bol.com maakt trouwens wel onderscheid met de tijden trouwens, bij sommige producten is het 'voor 15.00 besteld, morgen in huis' en bij andere weer voor 21.00... misschien heb je daar niet goed op gelet...?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Ringling wo 3 okt 2012 - 3:24

Fruity schreef:
Ringling schreef:Heel vaak ligt het aan PostNL. Als jij maandag wat besteld dan wordt dat in de nacht van maandag op dinsdag aan PostNL overgedragen en daarna krijg je een e-mail. PostNL moet het dan nog diezelfde dag uitleveren. Dat stond toch ook in je track&trace? Dat het niet op dinsdag bezorgd is heeft dus 100 % te maken met PostNL want jij krijgt alleen een verzendbevestiging als het aan hen is overgedragen.

Maar dit kan toch nooit kloppen? Bij H&M krijg ik altijd na 5 minuten een mailtje van 'Je pakket is verzonden!'. Terwijl hij dan nog écht niet bij PostNL is. Ik heb nog nooit problemen gehad met PostNL, en als het te laat was, lag het aan het bedrijf dat het pakket verzond.

Bij bol.com krijg je meteen na het bestellen een mailtje en daarnaast een mailtje als het daadwerkelijk overgedragen wordt aan postNL. Bij H&M had ik het idee dat ik ook meerdere mails kreeg...
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 4:27

Kleine lettertjes hebben sommige websites ook..

Vandaag besteld morgen in huis..

(vandaag voor 16:00 uur besteld.. morgen in huis.. Of 'als het aan ons ligt heb je je pakje morgen.. maar de TNT kan het verprutsen' :P )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Linnie1985 wo 3 okt 2012 - 6:56

Wij hebben meer dan n maand geleden n hoesje besteld, en tot 2x toe een mail gehad dat het niet op voorraad is, wil hem nou toch wel n keer binnen krijgen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  pindaatje wo 3 okt 2012 - 6:57

Bij ons kwam het dan wel op tijd, maar bestelde ik luiers maat 4+, stond ook op de factuur, en krijg ik maat 3 geleverd... :O

Ik zal ook klagen bij bol, want zij maken het niet waar... En als het niet op voorraad is, staat het er wel bij toch, dan weet je van te voren dat het later komt...

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar klacht indienen? Empty Re: Waar klacht indienen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum