Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Constant overgeven

5 plaatsers

Ga naar beneden

Constant overgeven Empty Constant overgeven

Bericht  Razz wo 13 maa 2013 - 7:59

En ik ben er klaar mee Cry

Vandaag wel 8 keer! Bij iedere slok drinken of hapje eten komt het er na 10 minuten weer uit. Ik ben vanmorgen als naar de huisarts gegaan maar die zei dat het nog een week mocht duren. Zolang hij redelijk dronk, niet suf was en niet is uitgedroogd is het nog niet alarmerend (en dat heeft hij ook allemaal niet) Onze wasmachine draait overuren en het breekt me echt als ik hem zo zie huilen en steeds dunner zie worden. Hij is al 2 weken niet lekker. Eerst flink verkouden en vanaf afgelopen zaterdag flinke diarree. Voor de diarree heb ik wel iets gekregen en dat lijkt gelukkig meteen al wat te helpen. Maar dat overgeven..

Hij wil wel goed drinken maar eten wil helemaal niet. Hij heeft over heel de dag een klein broodje op, 2 hapjes banaan en 2 flesjes met ranja gevulde fruitshootflesjes. Maargoed dat is er ook weer allemaal uitgekomen.

Hebben jullie misschien nog tips? Ik ga morgen iig weer terug naar de huisarts want dit kan gewoon niet langer Sad

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Constant overgeven Empty Re: Constant overgeven

Bericht  Aagje! wo 13 maa 2013 - 8:03

oh ja mijn dochter had dit vorige week vrijdag (de nacht van donderdag op vrijdag tot en met vrijdag avond), op haar verjaardag nog wel. Elk slokje thee kwam eruit. Gelukkig zegt ze goed van te voren als ze moet spugen, en gaat hier alles gelukkig netjes in een bakje, maar toch ik vond het zo sneu voor haar!

Euhm, nee tips niet. Ik heb haar gewoon elke keer wel maar weer laten drinken, ook al spuugde ze het weer uit. Ze wilde zelf ook elke keer weer drinken. Eten heb ik haar niet gegeven, vroeg ze ook niet om. Ik vind in dit geval drinken belangrijker dan eten.

Sterkte Constant overgeven 1371890812

Het heeft bij D trouwens tot vrijdag avond geduurd. Opeens hield ze wel dingen binnen. Maar pas gister is ze weer 'gewoon' gaan eten. Tot die tijd heeft ze veel geklaagd over een 'auw' buik.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Constant overgeven Empty Re: Constant overgeven

Bericht  Printje wo 13 maa 2013 - 8:27

Aagje, een hele week overgegeven?? Of dezelfde vrijdag zeg maar.

Wat erg, ik vind overgeven echt vreselijk. Ik wilde zeggen hier hielp domperidom enorm goed maar ja gezien de actuele feiten.....

Idd geval ors en hele kleine lepeltjes water geven om de ongeveer tien minuten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Constant overgeven Empty Re: Constant overgeven

Bericht  Aagje! wo 13 maa 2013 - 8:28

Oh nee sorry, ruim 1,5 dag zeg maar. Begon in nacht donderdag op vrijdag, tot vrijdag avond
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Constant overgeven Empty Re: Constant overgeven

Bericht  Antibes wo 13 maa 2013 - 8:29

Oh, wat ontzettend sneu zeg.. Sad Goed in de gaten houden of hij goed blijft drinken inderdaad. Toevallig hadden wij van de week op de poli een peutertje met uitdrogingsverschijnselen. Kinderarts gaf toen aan dat het enorm belangrijk is om gewicht in de gaten te houden, daarmee kunnen ze ook goed inschatten of er veel vochtverlies is. Zolang je bij CB loopt is er vaak wel een recent gewicht bekend, maar hij vond het ontzettend jammer dat dat met peuters en kleuters vaak afzwakt. Dus eventueel zou je dat nog kunnen doen. smile Hoewel dat hopelijk helemaal niet belangrijk gaat zijn. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Constant overgeven Empty Re: Constant overgeven

Bericht  Printje wo 13 maa 2013 - 8:31

Aagje, ik schrok al, maakt het niet minder erg natuurlijk. Ik krijg altijd helemaal de kriebels als R overgeeft een paar keer achter elkaar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Constant overgeven Empty Re: Constant overgeven

Bericht  Aagje! wo 13 maa 2013 - 8:41

Ik ben echt een beetje panisch voor spugen, dus heb haar geleerd in een bakje te spugen Embarassed maar volgens mij vind ze dat zelf ook lekkerder.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Constant overgeven Empty Re: Constant overgeven

Bericht  Printje wo 13 maa 2013 - 8:51

Ik ben er ook panisch voor maar daar reageert R weer op dus ik probeer het te verbergen maar ondertussen,....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Constant overgeven Empty Re: Constant overgeven

Bericht  Razz wo 13 maa 2013 - 9:18

Ik blijf er er wel rustig onder en heb hem ook geleerd op in een bakje te spugen. Dan gaat het wel maar als heel z'n bed onder zit en ik die zure lucht op snuif krijg ik het toch ook een beetje moeilijk haha. Hij ligt nu op bed dus ik hoop dat hij de rest van de nacht niet meer hoeft te spugen.

Ik blijf hem ook ieder half uur een klein beetje drinken geven. De dokter vertelde me als het 10 minuten in z'n lichaam zou blijven er wel iets van opgenomen wordt.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Constant overgeven Empty Re: Constant overgeven

Bericht  Razz wo 13 maa 2013 - 9:21

Aagje! schreef:Oh nee sorry, ruim 1,5 dag zeg maar. Begon in nacht donderdag op vrijdag, tot vrijdag avond

S. heeft zaterdag 6x moeten overgeven, dinsdag 2x en vandaag dus 8x. De diarree wordt gelukkig wel minder. Gisteren 5x en nu 1x

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Constant overgeven Empty Re: Constant overgeven

Bericht  Tiara wo 13 maa 2013 - 9:24

Mijn dochter heeft laatst ook 4 dagen over gegeven en diarree gehad, niks aan echt heel sneu. Ze hield ook amper binnen. Goed letten op uitdrogingsverschijnselen.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Constant overgeven Empty Re: Constant overgeven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum