Constant 'vekouden'
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Constant 'vekouden'
R. Heeft eigenlijk sinds dat hij 2 maanden is snot in zijn neus. Niet diep zodat hij niet kan ademen, maar echt bij de neusgaten. Soms klinkt hij een beetje roggelend en niesen doet hij 3 a 4 keer per dag. Ik dacht er nooit veel van, tot 2 weken geleden en we erachter kwamen dat hij een dubbele oorontsteking had. Nu weet ik niet of ik hiermee naar de huisarts moet omdat hij er geen last van heeft, maar ik wil wel oorontstekingen voor blijven want dat deed zoveel pijn en was zo sneu!
Wat zouden jullie doen? Even naar de huisarts? Of zelf beginnen met sprayen (met een zoutoplossing)?
Wat zouden jullie doen? Even naar de huisarts? Of zelf beginnen met sprayen (met een zoutoplossing)?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Constant 'vekouden'
Hoe weet je eigenlijk dat je kindje een oorontsteking heeft?
Hier is mijn zoontje ook regelmatig verkouden. Heeft er verder geen last van, maar ik sta regelmatig met zo'n neusdingetje de snot uit zijn neusje te halen. Dan heeft hij er weer van die dikke hard geworden stukjes inzitten haha.
Hier is mijn zoontje ook regelmatig verkouden. Heeft er verder geen last van, maar ik sta regelmatig met zo'n neusdingetje de snot uit zijn neusje te halen. Dan heeft hij er weer van die dikke hard geworden stukjes inzitten haha.
Gast- Gast
Heb je huisdieren? Toen mijn broer een een paar maanden oud was, was hij ook altijd verkouden en het bleek dat hij allergisch was voor de vogels en de kat. Toen deze weg waren, had hij er helemaal geen last meer van.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
We hadden het ook niet door, tot hij een loopoor kreeg. Teon zijn we gelijk naar de HA gegaan en hebben we een kuurtje gekregen en neusspray (die je een week mag gebruiken).
We hebben er ook aan gedacht dat hij allergisch zou kunnen zijn (we hebben een hond), maar hij heeft het ook als we ergens zijn waar geen huisdieren zijn.
En het zijn eigenlijk bijna altijd harde stukjes, alleen onder de douche komt er echt snot uit als hij niest..
We hebben er ook aan gedacht dat hij allergisch zou kunnen zijn (we hebben een hond), maar hij heeft het ook als we ergens zijn waar geen huisdieren zijn.
En het zijn eigenlijk bijna altijd harde stukjes, alleen onder de douche komt er echt snot uit als hij niest..
Steep- Kletskop
Hoe lang ben je dan ergens anders? Een weekend of week zonder hond of een paar uur?Steep schreef:
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Vaak dagen (van 8 tot 22) en weekenden.
Steep- Kletskop
Ik ben zelf allergisch voor huisdieren (katten, honden, knaagdieren, enz). Van de hondenallergie kwam ik er pas na 4 jaar achter. We hadden al die tijd een hond en ik was constant verkouden... Inmiddels hebben we de hond niet meer, die hebben we in augustus moeten laten inslapen. Oh ja, als we op vakantie waren zonder hond, ging het bij mij vaak pas na een week beter wat de verkoudheid betreft. en dan gingen we weer naar huis...
Bij F merk ik ook dat hij al sinds dat we uit het ziekenhuis zijn, na zijn geboorte, dat hij verkouden is. Ik heb er een neusspray voor, maar die gebruik ik maar af en toe. Hij knort af en toe wat, doordat zijn neusje wat verstopt lijkt te zijn. Maar ik zie niet echt wat in zijn neusje. Als ik wel wat zie, gebruik ik de neusspray en dan gaat het een stuk beter. Hij niest inderdaad ook regelmatig.
Bij F merk ik ook dat hij al sinds dat we uit het ziekenhuis zijn, na zijn geboorte, dat hij verkouden is. Ik heb er een neusspray voor, maar die gebruik ik maar af en toe. Hij knort af en toe wat, doordat zijn neusje wat verstopt lijkt te zijn. Maar ik zie niet echt wat in zijn neusje. Als ik wel wat zie, gebruik ik de neusspray en dan gaat het een stuk beter. Hij niest inderdaad ook regelmatig.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Hmm, misschien dan toch maar ff een afspraakje maken! Wat jij zegt Mickey, dat heeft R dus ook.. Met neusspray gaat het ook beter!
Steep- Kletskop
Verkouden hoort er helaas bij, ze moeten weerstand opbouwen. Ons mannetje is ook aan de lopende band verkouden/hoesten etc. De huisarts zegt dat ze er verder niets aan kunnen doen. Maar vervelend is het wel.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Soortgelijke onderwerpen
» Constant ruziemaken
» Constant duizelig
» Constant overgeven
» Constant honger
» Speen valt er constant uit..
» Constant duizelig
» Constant overgeven