Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar rekening mee houden na operatie?

+10
ShallY
Burn
marjoleinnn
VeryCherry
Pompoen
Tiana
Elodie
Pitufo
rapa nui
Prosecco
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waar rekening mee houden na operatie? - Pagina 2 Empty Re: Waar rekening mee houden na operatie?

Bericht  Burn za 16 maa 2013 - 9:33

Ik woon helaas niet in de buurt!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar rekening mee houden na operatie? - Pagina 2 Empty Re: Waar rekening mee houden na operatie?

Bericht  ShallY za 16 maa 2013 - 9:56

Haha dan wonen we dicht bij elkaar elodie!
Ik wil je best helpen met iets als het nodig is. Ik hoor het wel.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PrimaBella za 16 maa 2013 - 11:01

Wat ik na mijn knie operaties steeds weer moeilijk vind is douchen! Mijn knie mocht een paar dagen niet echt nat worden vanwege de hechtingen. En ik kon ook nog niet zolang staan onder de douche omdat ik er nog helemaal geen gewicht op mocht zetten. Dus dat werd zittend op een oude stoel douchen. Misschien ook iets om over na te denken?
Want die stoel kreeg ik zelf niet eens in en uit de douche getild Rolling Eyes
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  marjoleinnn zo 17 maa 2013 - 7:25

Ik kreeg de fysio toen gewoon van het ziekenhuis aangeboden. Volgens mij is dat gewoon standaard dat de fysio langs komt. Ze kunnen je ook moeilijk naar huis sturen als je nog niet met krukken kan lopen. Bij mij was het de laatste keren helemaal niet nodig omdat ik al erg vaak met krukken gelopen heb, toen moest ik het toch laten zien. Ik deed 1 stap uit bed en mocht meteen weer terug gaan liggen omdat ik het al kon.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Elodie zo 17 maa 2013 - 10:43

ShallY schreef:Haha dan wonen we dicht bij elkaar elodie!
Ik wil je best helpen met iets als het nodig is. Ik hoor het wel.
Wat super lief!! Ga ik onthouden :-)
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Bericht  Elodie zo 17 maa 2013 - 10:45

Ik heb inderdaad al een plastic krukje geregeld voor in de douche.
Volgens mij ga ik echt een klungel met krukken zijn haha, dus ben benieuwd.. Pff heb er echt geen zin in. Zit er wel een beetje doorheen..komt zoveel op m'n dak.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Bericht  ShallY wo 20 maa 2013 - 22:48

Succes morgen met de operatie!

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Elodie za 23 maa 2013 - 3:12

Lief dat je eraan dacht:)
De pijn nu is natuurlijk niet tof, maar nog wel te doen..mits ik m'n been omhoog hou. Zelfs met een toilet bezoek hangt ie al te lang en doet erg pijn. Gelukkig is m'n pa nu even met z'n zoon weg.
Helaas ziet het er alleen voor die voet allemaal niet zo goed uit. Het doet me ook flink pijn dat de kans groot is dat ik nooit meer op hakken zal lopen.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Bericht  Schaapke za 23 maa 2013 - 21:55

Waar ben je aan geopereerd, Elodie?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Elodie zo 24 maa 2013 - 0:24

Door een doorbloedingsstoornis was er een botje in m'n voet een beetje afgebrokkeld, wat uiteraard voor pijn zorgde. Ze hebben het schoongemaakt en alle scherpe puntjes glad gemaakt enzo. Tijdens de operatie zagen ze dat een stuk kraakbeen, wat als kapsel om het botje zit ofzo, los zat. Dit hebben ze ook weg moeten halen.
De kans is groot dat de pijn straks minder dan voor de operatie zal zijn maar de kans is heel klein dat ik pijnvrij aan die voet zal zijn:( daarbij is er een grotere kans op slijtage omdat het bot niet goed is.
Waarschijnlijk zal ik al m'n schoenen moeten laten aanpassen bij een orthopedische schoenmaker. Ik vind de pijn kut natuurlijk, maar het steekt me nu echt behoorlijk dat ik geen leuke schoenen meer zal kunnen kopen. En dan ben je 27...
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Bericht  marjoleinnn zo 24 maa 2013 - 0:35

Ah dat van die schoenen is wel heel erg vervelend Sad Is het al zeker dat je aangepaste schoenen moet dragen?
Mij raden ze ook aan om orthopedische schoenen te gaan dragen omdat ik artrose in mijn enkel heb maar ik begin er maar niet meer aan. Nou ligt het er natuurlijk ook maar net aan wat voor aanpassingen ze moeten gaan maken. En als ze bij jou gewoon jouw eigen schoenen aan kunnen passen valt het vast wel mee.
Maar ik heb toen schoenen laten maken, a.h.v. een plaatje wat ik zelf opgezocht had, de schoenen die ze toen voor mij gemaakt hebben vond ik er echt niet uitzien. Ik draag nu voortaan ook gewoon normale schoenen.
Niet leuk inderdaad als je dat op jonge leeftijd al moet dragen.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 2:38

Klinkt toch allemaal best heftig Elodie Waar rekening mee houden na operatie? - Pagina 2 1371890812 Sterkte met je herstel!

Gast
Gast

Bericht  Schaapke zo 24 maa 2013 - 3:54

Ja, dat is inderdaad naar, dat je geen leuke schoenen zal kunnen dragen.
Wel is het fijn dat je straks veel minder pijn zult hebben. Staat er een termijn voor het herstel?

Verder heb ik niet echt een nuttige bijdrage aan dit topic... confused
Wens je in ieder geval heel veel sterkte met het herstel.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Elodie ma 25 maa 2013 - 8:53

Over 6 weken heb ik een afspraak met de arts en dan hoor ik meer maar hij verwacht wel dat het nodig zal zijn anders wordt het alleen maar erger met die voet en deze operatie was verder de enige optie.

Waarschijnlijk loop ik twee weken met krukken.. Maar ik ben heel benieuwd. Kan nu nog niks en als dat eind van de week nog zo is dan krijg ik gips voor 4 weken.

Ik heb nu onwijs spierpijn in m'n been met goede voet;) en m'n knieën doen erg zeer van de trap op gaan. Huishouden ligt een beetje op z'n gat :s

Maar ik ben zo verdrietig over geldzorgen. Ben natuurlijk ineens alleenstaand in een te duur huis, m'n zoon moet therapie volgen waar maar een gedeelte voor vergoed wordt en nu straks ook nog mijn schoenen. Ik weet gewoon echt niet hoe ik het moet doen Cry want tot overmaat van ramp ben ik ook nog eens ziek uit dienst gegaan en krijg geen drol omdat ik parttime werkte en m'n ex de kostwinnaar was.

Dus genoeg geklaag even laughcry
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 10:51

hug

Gast
Gast

Bericht  Elodie ma 25 maa 2013 - 14:59

Dankje:)

Ik kan niet slapen door pijn. Hopelijk slaapt m'n zoon vannacht door, hij heeft de gekste nachtmerries de laatste tijd.

Denk dat ik morgen de gemeente ga bellen om te vragen of ik huishoudelijke hulp kan krijgen. Geen idee of ze dat doen voor korte duur maar kan het allicht proberen.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Bericht  Floor ma 25 maa 2013 - 20:10

ik zou het inderdaad proberen bij de gemeente. Ik woon niet in je buurt anders kwam ik je graag helpen.
Veel sterkte hopelijk gaat het snel wat beter en is gips niet nodig.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Elodie ma 25 maa 2013 - 21:46

Ik heb kunnen regelen dat iemand van de gemeente donderdag ochtend langs komt voor een huisbezoek om te kijken of ik er recht op heb. smile
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Bericht  Floor di 26 maa 2013 - 9:29

fijn dat ze komen kijken of je er recht op hebt. succes!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Elodie di 26 maa 2013 - 10:58

Dankjewel!
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Bericht  Liz di 26 maa 2013 - 11:16

Jij woont in t. toch? Mocht je via de gemeente niets geregeld krijgen wil ik je best een keer komen helpen smile
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Elodie do 28 maa 2013 - 7:15

Ja! Hoe weet je dat?smile
Ik krijg huishoudelijke hulp! Jeej:) dus thanks voor je aanbod maar niet nodig.

Vanmiddag wel weer in het ziekenhuis gezeten omdat het niet beter ging. En heb gips gekregen.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Bericht  ShallY vr 29 maa 2013 - 9:19

Ahh wat naar Elodie, dat je zoveel pijn hebt. Hopelijk is het snel minder.

Wat fijn trouwens dat je huishoudelijke hulp krijgt, anders had ik je graag willen helpen.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Elodie vr 29 maa 2013 - 10:14

Lief:)
Ik kan weer een klein beetje lopen smile gelukkig maar want m'n zoon is ziek.

Volgende week heb ik een sollicitatiegesprek en ik hoop echt heel erg dat het doorgaat. Dat vanaf nu alles weer een beetje de goede kant op gaat! Ik ben in ieder. Geval nog nooit op sollicitatie op m'n sok geweest..wellicht brengt het geluk;)
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Bericht  Liz vr 29 maa 2013 - 10:40

Daar hebben we ooit over ge-pmd. Fijn dat je huishoudelijke hulp krijg en dat het iets beter gaat!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: