Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Triesje wat leuk weer een jongen zeg!
Ik heb jou trouwens laatst gespot op een ander forum
Ik heb jou trouwens laatst gespot op een ander forum
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
@ Razz: is dat zo? Welk forum?
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Triesje1983 schreef:@ Razz: is dat zo? Welk forum?
Ik pm je even!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Triesje, leuk dat jullie weer een jongen krijgen. Gefeliciteerd.
Vlinder en Weegschaal, sterkte allebei.
Vlinder en Weegschaal, sterkte allebei.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
@weegschaal: eindelijk de afspraak in Gent! Is dat lang rijden! Gelukkig voel je je momenteel weer goed in je vel. Ben heel benieuwd hoe het behandelplan er uit gaat zien.
@triesje:lang niks gehoord! Wat leuk, weer een jongen. Fijn dat alles goed gaat.
@vlinder: wat rot dat je zoveel pijn had, inmiddels weer over?
@holaagirl, razz, firda: inderdaad rot zo lang te moeten wachten. Ik ben zelf ook echt de meeste tijd kwijt geraakt puur door wachten... Ook vanaf de intake in DD en de start vd behandeling zat 3 maand, door onderzoeken e.d. Maar ik had al zo lang gewacht dat ik het maar wat losliet. Ik herken dat ongeduld vooral van de eerste 2 jaar. Zo afhankelijk van anderen en of je lichaam meewerkt enzovoort.
@papercrown: jij hebt voorspellende dromen ;-)!
@all: zoals jullie vast mee hebben gekregen is onze poging in DD gelukt! Het besef begint steeds meer te komen, we zijn er ongelooflijk blij mee en hopen ontzettend dat het goed mag blijven gaan. Je gaat maar door en door met behandelingen en dan ineens is daar de dag dat de test een 2e streepje laat zien. Wat er dan door je heengaat is echt met geen pen te beschrijven. Maar goed, nu wachten op de 1e echo en dan zijn we hopelijk nog blijer!
@triesje:lang niks gehoord! Wat leuk, weer een jongen. Fijn dat alles goed gaat.
@vlinder: wat rot dat je zoveel pijn had, inmiddels weer over?
@holaagirl, razz, firda: inderdaad rot zo lang te moeten wachten. Ik ben zelf ook echt de meeste tijd kwijt geraakt puur door wachten... Ook vanaf de intake in DD en de start vd behandeling zat 3 maand, door onderzoeken e.d. Maar ik had al zo lang gewacht dat ik het maar wat losliet. Ik herken dat ongeduld vooral van de eerste 2 jaar. Zo afhankelijk van anderen en of je lichaam meewerkt enzovoort.
@papercrown: jij hebt voorspellende dromen ;-)!
@all: zoals jullie vast mee hebben gekregen is onze poging in DD gelukt! Het besef begint steeds meer te komen, we zijn er ongelooflijk blij mee en hopen ontzettend dat het goed mag blijven gaan. Je gaat maar door en door met behandelingen en dan ineens is daar de dag dat de test een 2e streepje laat zien. Wat er dan door je heengaat is echt met geen pen te beschrijven. Maar goed, nu wachten op de 1e echo en dan zijn we hopelijk nog blijer!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
LCN, ik snap je gevoel precies. Je wacht zo lang en krijg dan een test in handen met twee streepjes. Wanneer heb je de echo?
Wat is het verschil in behandeling geweest in NL en in Duitsland? Geniet ervan. Ik ben heel blij voor je.
Wat is het verschil in behandeling geweest in NL en in Duitsland? Geniet ervan. Ik ben heel blij voor je.
Lindsya- Kletskop
Ik ga morgen bellen, want heel officieel was vandaag de Testdag. Kreeg weer een mooie streep. Maar ze hebben wel gezegd dat ik met 6 wk al een echo moet krijgen, week eerder dan in Nl. Wel gevaar dat je geen hartje ziet, maar wel sneller weet of t verder klopt.
Ik heb deze poging veel vitamines/supplementen in hoge dosis genomen, waaronder vit D (tekort vastgesteld volgens duitse maatstaven) en visolie. Heb een hysteroscopie gehad wat bevorderend kan werken, om te kijken of de baarmoeder er goed uit zag (ja dus).
Bij de behandeling werd ik minder onderdrukt en hoefde ik niet eerst aan de pil. Moet zeggen dat ik de 2e poging in Nl meer rijpe eitjes had en meer bevruchtingen.
Daarna zijn ze in de embryoscoop gegaan, nieuwe techniek, ze hebben daar een heel goed lab. Ze laten ze doorgroeien tot blastocysten en kunnen heel goed selecteren op die manier.
Verder kreeg ik een infuus om acceptatie te bevorderen, heeft met immuunsysteem te maken. Heb t gister nogmaals gehad naar aanleiding van bloedonderzoek vorige week.
Na de punctie ben ik naast de standaard progesteron ook gestart met een speciale neusspray, die lh stimuleert en hypofyse onderdrukt. Tja wat technisch verhaal.
Kortom een combinatie van meerdere nieuwe dingen!
Ik heb deze poging veel vitamines/supplementen in hoge dosis genomen, waaronder vit D (tekort vastgesteld volgens duitse maatstaven) en visolie. Heb een hysteroscopie gehad wat bevorderend kan werken, om te kijken of de baarmoeder er goed uit zag (ja dus).
Bij de behandeling werd ik minder onderdrukt en hoefde ik niet eerst aan de pil. Moet zeggen dat ik de 2e poging in Nl meer rijpe eitjes had en meer bevruchtingen.
Daarna zijn ze in de embryoscoop gegaan, nieuwe techniek, ze hebben daar een heel goed lab. Ze laten ze doorgroeien tot blastocysten en kunnen heel goed selecteren op die manier.
Verder kreeg ik een infuus om acceptatie te bevorderen, heeft met immuunsysteem te maken. Heb t gister nogmaals gehad naar aanleiding van bloedonderzoek vorige week.
Na de punctie ben ik naast de standaard progesteron ook gestart met een speciale neusspray, die lh stimuleert en hypofyse onderdrukt. Tja wat technisch verhaal.
Kortom een combinatie van meerdere nieuwe dingen!
Le Chat Noir- Prater
Hoe is het nu met jou eigenlijk? Zijn jullie nog bezig met ivf?
Le Chat Noir- Prater
LCN, noem me een emotionele muts, ben ik ook, maar ik krijg serieus weer tranen in mn ogen als ik naar je ticker kijk. Ik ben zó blij voor jullie!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:LCN, noem me een emotionele muts, ben ik ook, maar ik krijg serieus weer tranen in mn ogen als ik naar je ticker kijk. Ik ben zó blij voor jullie!!
Dit heb ik ook hoor haha ik heb zitten janken toen LCN het vertelde, zitten janken toen ik haar topic las en toen ik haar ticker zag kreeg ik weer een brok in mijn keel. Dus je bent niet de enige emotionele muts haha.
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
En hoe leuk is haar nieuwe avatar!Creabea_28 schreef:Muppetje schreef:LCN, noem me een emotionele muts, ben ik ook, maar ik krijg serieus weer tranen in mn ogen als ik naar je ticker kijk. Ik ben zó blij voor jullie!!
Dit heb ik ook hoor haha ik heb zitten janken toen LCN het vertelde, zitten janken toen ik haar topic las en toen ik haar ticker zag kreeg ik weer een brok in mijn keel. Dus je bent niet de enige emotionele muts haha.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Haha ja schattig is die hè!
Zo lief hoe jullie meeleven en altijd meegeleefd hebben.
Ik ben nog steeds wel zo van...gaat het allemaal goed komen, maar heb nu de kans om me uit te leven met zw schaps tickers en avatars .
Zo lief hoe jullie meeleven en altijd meegeleefd hebben.
Ik ben nog steeds wel zo van...gaat het allemaal goed komen, maar heb nu de kans om me uit te leven met zw schaps tickers en avatars .
Le Chat Noir- Prater
Ik had het ook toen ik je topic zag en toen ik het bericht las en net weer toen ik je avatar zag. Ik vind hem zooo leuk! Ik loop dan nog niet zo lang mee op het forum, maar vind het zo erg dat jullie dit allemaal moeten mee maken. Ik ben zooo blij elke keer als er weer iemand zwanger is die er zo lang op heeft moeten wachten. Ik realiseer me heel goed hoe makkelijk het bij mij is gegaan en daarom doe ik ook mee aan moeders voor moeders.
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Le Chat Noir schreef:Hoe is het nu met jou eigenlijk? Zijn jullie nog bezig met ivf?
Wat een techniek allemaal daar maar het heeft wel geholpen. Ik snap niet dat ze in NL niet doen. Ik heb een gevoel dat ze hier niet verder leren of proberen in NL. Ze kunnen nu deze techniek en ze vinden het allemaal wel best en als je zwanger ben is het mooi en als het niet zo is heb je pech hier in NL. Dat ze je ook aan een infuus leggen en alles verder controleren echt super goed daar. Hier krijg je inderdaad tussen 7 en 8 weken een echo. Moet je elke keer naar Duitsland voor de controle of kan het ook bij een ziekenhuis in de buurt?
Met mij gaat het redelijk. Het jaar is niet al te goed begonnen voor ons daarom heb ik even afstand gedaan van het forum. Ik ben heel onverwachts een dierbare verloren waar ik het heel moeilijk mee heb. Mijn oma die snel achteruit is gegaan waardoor ze nu in een verpleeghuis zit. Wat heel zwaar is want ze heeft heel slecht naar haar zin daar. Gelukkig staat ze op de wachtlijst voor een andere dus ik hoop dat dat snel gaat gebeuren.
We zijn nog steeds bezig met ivf, we zitten nu inmiddels in poging 2. Ik heb maandag een echo om te kijken of de eitjes aan het groeien zijn. Ik spuit nu een kleine week Gonal F dus ik ben benieuwd. Van de eerste poging heb ik twee terug plaatsing gehad en helaas allebei niet blijven zitten dus hopen dat het nu goed gaat.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
De echo's kunnen hier gewoon, maar voor infuus enzo moeten we wel helemaal naar DD. Maar goed, als we er zoiets moois voor terugkrijgen maakt dat ook niet uit.
Wat heftig dat je een dierbare bent verloren... En ook niet makkelijk om je oma zo te zien. Is ze lichamelijk of geestelijk sterk achteruit gegaan?
Hoeveel gonal f spuit je nu? Ik had 75 eh gonal f en 225 eh Menopur, best veel dus.
Hoop dat je eitjes al goed groeien! Voel je het al aan je buik? Veel succes!
Wat heftig dat je een dierbare bent verloren... En ook niet makkelijk om je oma zo te zien. Is ze lichamelijk of geestelijk sterk achteruit gegaan?
Hoeveel gonal f spuit je nu? Ik had 75 eh gonal f en 225 eh Menopur, best veel dus.
Hoop dat je eitjes al goed groeien! Voel je het al aan je buik? Veel succes!
Le Chat Noir- Prater
@ LCN; 1,5 uur is het rijden. Maar omdat we dinsdag al vroeg daar moeten zijn hebben we een hotel geboekt. Dus we maken er morgen eerst een leuk dagje van! Ik vind je avatar ook helemaal leuk Het is wel waar wat je zegt, het is nog even spannend. Maar zeg, je bent gewoon zwanger! Alleen dat is al heel wat vreugdedansjes waard, het kan gewoon, een kindje van jullie samen! Dat gevoel wat jullie moeten hebben gehad toen de test positief was, vast niet te beschrijven. Ik hoop dat gevoel ook ooit te krijgen als ik een echte goede echo mag hebben. Wat betreft de hele vroege echo, groot gelijk. Dan zie je toch vast of het allemaal goed zit. En in jouw geval zelfs of het een meerling is, extra spannend. Hoe voel je je verder? En heb je het nieuws al met veel mensen gedeeld?
@ Lindsya; Wat een rottijd heb je achter de rug Ik hoop dat deze poging wel resultaat mag hebben!
@ Triesje; Fijn dat ze je extra goed in de gaten houden. En groot gelijk dat je de fysio vast inschakelt, je kan er maar niet vroeg genoeg bij zijn. Hoop dat de komende 20 weken van je zwangerschap ook voorspoedig mogen verlopen!
@ Lindsya; Wat een rottijd heb je achter de rug Ik hoop dat deze poging wel resultaat mag hebben!
@ Triesje; Fijn dat ze je extra goed in de gaten houden. En groot gelijk dat je de fysio vast inschakelt, je kan er maar niet vroeg genoeg bij zijn. Hoop dat de komende 20 weken van je zwangerschap ook voorspoedig mogen verlopen!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Lcn, dat is zeker een eindje rijden waard als je er zoiets moois voor terug krijgt. Gelukkig dat de echo's wel in de buurt kunnen gedaan worden. Gebruik je nu nog medicijnen of iets of niet? Ik spuit nu Gonal F 125 en Decapeptyl er naast nog. Ik voel nog niks aan mijn buik maar ik ben benieuwd morgen met de echo. Mijn oma gaat lichamelijk achteruit. Geestelijk is ze nog goed gelukkig. Maar ze heeft een harde klap ook gehad van die dierbare die we zijn verloren en dat kan ze helaas ook slecht verwerken.
Weegschaal, succes dinsdag. Hoe voel je nu? Dank je wel.
Weegschaal, succes dinsdag. Hoe voel je nu? Dank je wel.
Lindsya- Kletskop
@weegschaal: leuk dat jullie er even een uitje van maken. Anderhalf uur valt ook mee, DD is voor ons bijna 3 uur als we in 1 x door kunnen rijden!
Kan me voorstellen dat jij pas echt blij bent na een goede echo. Wat is het verste waar jij bent gekomen? Ben wat dat betreft wel blij dat mijn bloed nog wordt gecontroleerd op afstoting en tolerantie.
Ik voel me verder goed, vooral last van zeurend gevoel en krampjes, verder vaak plassen. Soms wat duizelig, heb een lage bloeddruk van mezelf en moet regelmatig wat eten!
@lindsya: succes met je echo, laat je t hier nog weten?
Ik gebruik nu nog 3 x daags 2 utrogestan en 2 x daags 1 pufje suprefact.
Kan me voorstellen dat jij pas echt blij bent na een goede echo. Wat is het verste waar jij bent gekomen? Ben wat dat betreft wel blij dat mijn bloed nog wordt gecontroleerd op afstoting en tolerantie.
Ik voel me verder goed, vooral last van zeurend gevoel en krampjes, verder vaak plassen. Soms wat duizelig, heb een lage bloeddruk van mezelf en moet regelmatig wat eten!
@lindsya: succes met je echo, laat je t hier nog weten?
Ik gebruik nu nog 3 x daags 2 utrogestan en 2 x daags 1 pufje suprefact.
Le Chat Noir- Prater
Zooo leuk om te lezen LCN, je bent gewoon zwanger!! Heerlijk.
Snap de onzekerheid wel tot 1e echo, maar gewoon zoveel mogelijk proberen te genieten hoor!
Zou ook nog een meerling kunnen zijn dus, helemaal spannend!
Weegschaal fijn dat er voor jou ook weer wat stappen in zicht zijn.
Hoop dat de positieve vibes van LCN overslaan naar jou ;-)
SB hoe gaat het met jou? Gaat het wachten een beetje?
Ik mag inmiddels gaan starten met de KID-behandeling.
Hebben ruim een halfjaar op de wachtlijst gestaan en kan haast niet geloven dat het nu zo ver is!
Vind het superspannend nu. Weet dat de kans klein is dat het direct lukt natuurlijk, maar toch. Wie weet.
Snap de onzekerheid wel tot 1e echo, maar gewoon zoveel mogelijk proberen te genieten hoor!
Zou ook nog een meerling kunnen zijn dus, helemaal spannend!
Weegschaal fijn dat er voor jou ook weer wat stappen in zicht zijn.
Hoop dat de positieve vibes van LCN overslaan naar jou ;-)
SB hoe gaat het met jou? Gaat het wachten een beetje?
Ik mag inmiddels gaan starten met de KID-behandeling.
Hebben ruim een halfjaar op de wachtlijst gestaan en kan haast niet geloven dat het nu zo ver is!
Vind het superspannend nu. Weet dat de kans klein is dat het direct lukt natuurlijk, maar toch. Wie weet.
Susanne84- Fluisteraar
- Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11
LCN wat geweldig dat je zwanger bent! Geniet er van!
Hier gaat alles goed.. Een week voor mij vakantie ga ik weer een keer bloedprikken.
Ben benieuwd wat de gyn zegt, want ik ben al tijdje niet geweest.
Verder gaat het hier goed. Het einde is inzicht.. nouja eind Sept..
Hier gaat alles goed.. Een week voor mij vakantie ga ik weer een keer bloedprikken.
Ben benieuwd wat de gyn zegt, want ik ben al tijdje niet geweest.
Verder gaat het hier goed. Het einde is inzicht.. nouja eind Sept..
firda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11
LCN, aaah jouw avatar is zo leuk!
Lindsya, wat een rottijd heb jij achter de rug zo te lezen. Balen dat het bij jullie nog niet gelukt is totnogtoe, veel sterkte!
Lindsya, wat een rottijd heb jij achter de rug zo te lezen. Balen dat het bij jullie nog niet gelukt is totnogtoe, veel sterkte!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hallo allemaal,
LCN, de echo zag er goed uit. Ik heb 15 eitjes die goed mee doen. Ik ben wel van 125 terug gezet naar 100 van de Gonal F. Woensdag heb ik weer een echo dus ik ben benieuwd. Die Utrogestan vind ik altijd lastig dingen maar het is voor een goed doel. Een pufje suprefact ken ik niet, is dat je neusspray ofzo waar je het over had. Hoe voel je jezelf? Kan je het al een beetje bevatten?
Snoes, dank je wel meis. Hoe gaat het met jou en je zoontje?
Groetjes
LCN, de echo zag er goed uit. Ik heb 15 eitjes die goed mee doen. Ik ben wel van 125 terug gezet naar 100 van de Gonal F. Woensdag heb ik weer een echo dus ik ben benieuwd. Die Utrogestan vind ik altijd lastig dingen maar het is voor een goed doel. Een pufje suprefact ken ik niet, is dat je neusspray ofzo waar je het over had. Hoe voel je jezelf? Kan je het al een beetje bevatten?
Snoes, dank je wel meis. Hoe gaat het met jou en je zoontje?
Groetjes
Lindsya- Kletskop
Met ons gaat het best goed, Lindsya. Hij is alweer bijna 7 maanden, de tijd gaat echt zo ontzettend snel!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@Lindsya: Wow wat veel eitjes Lindsya. Kun je nagaan, nu nog maar 100 eh. Dat vergeleken met mij! Ik hoop voor je dat het deze keer lukt! Ik gebruikte eerder Lutinus ipv Utrogestan omdat dit vrouwvriendelijker zou zijn, maar ik vind Utrogestan zelf eigenlijk erg meevallen en veel minder erg! Een beetje afscheiding, maar that's it. Het zit er niet helemaal onder .
@Snoes: Ik kan het nog niet echt bevatten, aan de ene kant wel, aan de andere kant nog steeds het gevoel dat het niet echt is. Vanmorgen niet getest en dan gelijk 'bang' van..straks is het weer lichter geworden. En ik wil later deze week wel weer gaan testen en dan ben ik ook bang dat ik straks ineens geen donkere teststreep krijg enz.
Maar goed, ben niet ongesteld geworden, dus ja .
@Snoes: Ik kan het nog niet echt bevatten, aan de ene kant wel, aan de andere kant nog steeds het gevoel dat het niet echt is. Vanmorgen niet getest en dan gelijk 'bang' van..straks is het weer lichter geworden. En ik wil later deze week wel weer gaan testen en dan ben ik ook bang dat ik straks ineens geen donkere teststreep krijg enz.
Maar goed, ben niet ongesteld geworden, dus ja .
Le Chat Noir- Prater
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten