Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 14 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Puggle vr 10 mei 2013 - 19:30

Wow gefeliciteerd!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 14 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Happydobby vr 10 mei 2013 - 19:46

Gefeliciteerd

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje vr 10 mei 2013 - 21:26

Jeeeeeeej, Weegschaal, super. Ben zo blij voor jullie en ga weer keihard duimen dat het goed mag gaan!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kalishi vr 10 mei 2013 - 21:34

gefeliciteerd weegschaal! Super leuk voor je.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  vlinder-2011 vr 10 mei 2013 - 21:42

Weegschaal, gefeliciteerd!! Helemaal super zeg!!!
Hier helaas weer een ronde verder, begin wat bloedverlies te krijgen.. Jammer maar helaas.. Sad Nog 4 rondes voor we weer naar de fertiliteitsarts mogen..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Filoria vr 10 mei 2013 - 21:50

Gefeliciteerd Weegschaal! Heb je goede hoop met de Progesteron nu? Spannend hoor.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  LDJ vr 10 mei 2013 - 22:16

Gefeliciteerd weegschaal!!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Steep vr 10 mei 2013 - 22:27

Jaaa!! Gefeliciteerd Weegschaal!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Twellie za 11 mei 2013 - 1:01

Fijn weegschaal, ik duim heel erg hard dat de progesteron zijn werk maar mag doen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  liesje za 11 mei 2013 - 1:20

gefeliciteerd weegschaal hopelijk mag alles nu goed gaan
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Lejow za 11 mei 2013 - 1:32

Wat super Weegschaal!!! Ik duim weer ontzettend hard voor je!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Stokstaartje za 11 mei 2013 - 2:39

JEEEEJ gefeliciteerd!!! Hopelijk is het een voorteken dat je je nu al echt zwanger voelt!!!
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Joli86 za 11 mei 2013 - 3:24

Weegschaal, super goed nieuws! Alweer zwanger!
Nu ga ik echt heel hard duimen dat het goed blijft gaan!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Flip Fluitketel za 11 mei 2013 - 3:27

Gefeliciteerd Weegschaal! Hopelijk mag dit keer alles goed blijven gaan!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  SleepingBeauty za 11 mei 2013 - 22:36

Weegschaal; gefeliciteerd!

Wij hebben begin juni afspraak bij fertiliteitsafdeling.
Morgen moet mijn man weer een zaadonderzoek doen, nu een opwerktest??
IK weet nog niet helemaal waar dit voor dient, maar het was weer een andere test volgens de assistente.

Dus we moeten nog even afwachten weer!
Ik heb echt een beetje angst momenteel dat we altijd met z'n tweeën zullen blijven.
Aan de andere kant heeft mijn man ook wel gezegd dat hij dan ook wel verder wil kijken. Dat was voor mij ook wel een opluchting.

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Jasmine za 11 mei 2013 - 23:26

Ik kom hier even een dikke knuffel uitdelen aan iedereen voor wie het vandaag (alweer) geen Moederdag is. Ik hoop voor jullie dat jullie volgend jaar ook Moederdag mee mogen vieren. Of dat nu is met een kindje ín of óp je buik.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Amber- za 11 mei 2013 - 23:31

Jasmine schreef:Ik kom hier even een dikke knuffel uitdelen aan iedereen voor wie het vandaag (alweer) geen Moederdag is. Ik hoop voor jullie dat jullie volgend jaar ook Moederdag mee mogen vieren. Of dat nu is met een kindje ín of óp je buik.

Hier ben ik het volledig mee eens!
hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Weegschaal za 11 mei 2013 - 23:45

Jasmine schreef:Ik kom hier even een dikke knuffel uitdelen aan iedereen voor wie het vandaag (alweer) geen Moederdag is. Ik hoop voor jullie dat jullie volgend jaar ook Moederdag mee mogen vieren. Of dat nu is met een kindje ín of óp je buik.

Erg lief van je! Ik vind vandaag, net als vorig jaar, zo'n confronterende dag!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Weegschaal za 11 mei 2013 - 23:52

@ Vlinder; Wat ontzettend jammer zeg?

@ Razz; Hoe is het bij jou?

@ Sleepingbeauty; Wat heftig toch allemaal voor jullie. Ik begrijp je angst helemaal, wel fijn dat je vriend al aangeeft voor andere opties open te staan. Succes weer morgen! En fijn dat je begin juni al een afspraak hebt.

@ LCN; Hoe is het met jou?? Dinsdag de afspraak toch?

Bedankt iedereen voor de felicitaties!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Razz zo 12 mei 2013 - 0:35

Weegschaal wat gaaf! Gefeliciteerd!!!!!

Gisteren een test gedaan maar die was helaas negatief. Misschien ook wel te vroeg gedaan want ik moet vandaag of morgen ongesteld worden. En zo niet doe ik dinsdag weer een test. Maar ik denk het niet hoor. Al loop ik wel al een aantal dagen rond met lage rugpijn wat ik normaal nooit heb. Maargoed we zullen het de komende week weten smile

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Snoes zo 12 mei 2013 - 22:29

Weegschaal, gefeliciteerd weer meid! Ik hoop van harte dat het nu gewoon goed mag gaan, ik duim voor je! hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Razz ma 13 mei 2013 - 6:04

Ik moet vandaag ongesteld worden volgens mijn eigen berekeningen (en die van het ziekenhuis)

Maar ik ben het nog niet en ik voel niks.. bounce

Ik durf ook niet te testen haha. Die van afgelopen zaterdag was niks te zien en als het nog nodig is doe ik morgen een test. Dit is echt de spannendste ronde (qua gevoel) tot nu toe pale En dit is dus ook 3 weken na die baarmoederfoto..

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Susanne84 ma 13 mei 2013 - 6:09

Hi allemaal,

Tijdje niet meegeschreven, maar ik lees en leef wel nog mee hoor!

Weegschaal van harte!! Ook mijn duimen draaien weer. Heb je er een goed gevoel over?

LCN hoe gaat het met jou??

SB: weer een zaadtest? Raar! Wat bedoelen ze met een opwerktest? Lijkt t net of er toch nog wel wat zaadcellen inzitten, anders kun je niet 'opwerken'? Of begrijp ik het nu verkeerd? Hebben wij nooit gehad iig.. (pff krijg ik ook meteen twijfels of ze bij ons misschien toch niet voldoende ver hebben gekeken / moeite hebben gedaan?!)
Fijn dat je begin juni al terecht kan bij de fertiliteitsafdeling! Welk ziekenhuis zitten jullie?

En ik snap je angst helemaal hoor, die komt bij mij ook redelijk vaak terug. Probeer het alleen van me af te zetten. Je moet maar zo denken, mocht t echt niet lukken kun je tegen die tijd nog zat verdrietig zijn. Zolang er nog een (behoorlijke!!) kans is, probeer ik die gedachten iig nog ver voor me uit te schuiven (lukt natuurlijk niet altijd). Fijn ook zeg dat je vriend openstaat voor alternatieven als t nodig blijkt!!

Een knuffel ook voor alle anderen!!

x
Susanne

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11

Bericht  Laurientje ma 13 mei 2013 - 6:24

Ohh Razz wat spannend joh!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Aardbei ma 13 mei 2013 - 6:46

Oh weegschaal, wat goed, gefeliciteerd! Ik hoop dat het dit keer dan eindelijk goed mag gaan voor je!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: