Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Gefeliciteerd Lindsya!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan!
Ik spuit nu 50 eh Puregon per dag. De vorige keer spoot ik 75 eh maar dat was iets teveel van het goede dus nu weer terug gezet naar 50. Ben benieuwd hoe dit weer gaat lopen!
Ik spuit nu 50 eh Puregon per dag. De vorige keer spoot ik 75 eh maar dat was iets teveel van het goede dus nu weer terug gezet naar 50. Ben benieuwd hoe dit weer gaat lopen!
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
waauw gefeliciteerd Razz en Lindsey. Hopelijk gaat deze positieve vibe door en is iedereen nu gewoon direct zwanger en blijvend zwanger!!
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Wat ontzettend goed nieuws Lindsya, gefeliciteerd! Nu komt er weer een spannende tijd, maar hopelijk zie je over een paar weken een mooi kloppend hartje.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
@ Knillis; Fijn dat je weer een een volgende ronde bent begonnen. Hopelijk nu 1 mooie rijpende eicel die ook bevrucht gaat worden!
Bedankt voor je reacties meiden. Het is gewoon allemaal zo dubbel. Ik zeg wel vaker, als er om me heen niet zoveel veranderde was het zoveel makkelijker te dragen. Nu zijn ontspanningsmomenten als bijv verjaardagen niet meer zo ontspannend, omdat er een kindje en zwangeren bij zijn die voor mij best confronterend zijn. Het is niet dat ik het totaal niet kan verdragen, maar ik heb gewoon momenten nodig waar ik er even helemaal niet mee bezig hoef te zijn. Mijn man voelt het goed aan, die vroeg gisteren toen we thuis waren gelijk hoe het met me ging. Zijn voordeel is dat hij tegenwoordig ook heel veel met vrijgezelle vrienden omgaat. En mannen zijn er sowieso niet zoveel mee bezig als vrouwen.
Ik heb aan maatschappelijk werk tips gevraagd hier mee om te gaan, hoe kan ik negatieve gevoelens omzetten in neutrale of positieve gevoelens. Maar zij is het niet met me eens, vind dat ik minder wenselijk gedrag moet vertonen en aan mijn gevoelens moet toegeven. Maar ik wil geen verbitterde vrouw worden... Ik denk trouwens dat vriendinnen dit alles niet eens aan mij merken, maar vind het fijn mijn gedachten hier wel kwijt te kunnen.
Bedankt voor je reacties meiden. Het is gewoon allemaal zo dubbel. Ik zeg wel vaker, als er om me heen niet zoveel veranderde was het zoveel makkelijker te dragen. Nu zijn ontspanningsmomenten als bijv verjaardagen niet meer zo ontspannend, omdat er een kindje en zwangeren bij zijn die voor mij best confronterend zijn. Het is niet dat ik het totaal niet kan verdragen, maar ik heb gewoon momenten nodig waar ik er even helemaal niet mee bezig hoef te zijn. Mijn man voelt het goed aan, die vroeg gisteren toen we thuis waren gelijk hoe het met me ging. Zijn voordeel is dat hij tegenwoordig ook heel veel met vrijgezelle vrienden omgaat. En mannen zijn er sowieso niet zoveel mee bezig als vrouwen.
Ik heb aan maatschappelijk werk tips gevraagd hier mee om te gaan, hoe kan ik negatieve gevoelens omzetten in neutrale of positieve gevoelens. Maar zij is het niet met me eens, vind dat ik minder wenselijk gedrag moet vertonen en aan mijn gevoelens moet toegeven. Maar ik wil geen verbitterde vrouw worden... Ik denk trouwens dat vriendinnen dit alles niet eens aan mij merken, maar vind het fijn mijn gedachten hier wel kwijt te kunnen.
Weegschaal- Kletskop
@ LCN; Heel veel succes morgen! Je gevoel zegt idd veel. Wij hebben de tweede keer een kloppend hartje gezien, maar het liep wat achter. De gyn had er alle vertrouwen in, maar mij zat het eigenlijk al niet lekker. Feit dat het er bij jou voor het termijn gewoon goed uitzag en je er volgens mij wel een goed gevoel bij hebt, is een positief teken. Hopelijk kan je er na morgen echt van genieten!!
Weegschaal- Kletskop
Lindsay gefeliciteerd wat een goed nieuws!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Wauw Lindsya, gefeliciteerd!
LCN, heel veel succes morgen!
Weegschaal, hele dikke knuffel voor jou. Het is ook allemaal niet niks wat je meemaaakt en al mee hebt gemaakt. Logisch dat je zelf soms niet meer weet hoe je hiermee om moet gaan.
LCN, heel veel succes morgen!
Weegschaal, hele dikke knuffel voor jou. Het is ook allemaal niet niks wat je meemaaakt en al mee hebt gemaakt. Logisch dat je zelf soms niet meer weet hoe je hiermee om moet gaan.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@Lindsya: Gefeliciteerd!
@ Razz: jij ook gefeliciteerd!!
@Weegschaal:
@ Knillis: Ik ga menopur gebruiken, dat is neem ik aan ongeveer hetzelfde als wat jij spuit? Ik ga volgens met 75 eh beginnen.
Is het klaar maken van de spuit ook niet moeilijk? En wanneer spuit jij, 's morgens of 's avonds?
Ik moet dan volgende week woensdag naar het ziekenhuis voor een prikinstructie. Ben benieuwd of ik ook moet oefenen met prikken. Mijn zus en een vriendin hebben dit helemaal niet gehad (zitten dan wel in een ander ziekenhuis).
Ik heb enorme dip dagen en moet heel veel huilen. Het zal wel weer over gaan hoor maar merk ook dat ik nergens geen zin in heb. Zelfs het werken staat me tegen en moet mezelf er toe zetten om te gaan. Meestal ben ik positief maar sinds een aantal dagen bekruipt me telkens het gevoel 'wat als het niet gaat lukken'. En ik weet ook dat in deze situatie geduld een schone zaak is maar soms zo moeilijk.
@ Razz: jij ook gefeliciteerd!!
@Weegschaal:
@ Knillis: Ik ga menopur gebruiken, dat is neem ik aan ongeveer hetzelfde als wat jij spuit? Ik ga volgens met 75 eh beginnen.
Is het klaar maken van de spuit ook niet moeilijk? En wanneer spuit jij, 's morgens of 's avonds?
Ik moet dan volgende week woensdag naar het ziekenhuis voor een prikinstructie. Ben benieuwd of ik ook moet oefenen met prikken. Mijn zus en een vriendin hebben dit helemaal niet gehad (zitten dan wel in een ander ziekenhuis).
Ik heb enorme dip dagen en moet heel veel huilen. Het zal wel weer over gaan hoor maar merk ook dat ik nergens geen zin in heb. Zelfs het werken staat me tegen en moet mezelf er toe zetten om te gaan. Meestal ben ik positief maar sinds een aantal dagen bekruipt me telkens het gevoel 'wat als het niet gaat lukken'. En ik weet ook dat in deze situatie geduld een schone zaak is maar soms zo moeilijk.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
het gaat goed hier, razz en lindsya gefeliciteerd!!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Wauw Lindsya wat super, ik had eigenlijk al zo'n vermoeden! Wat fijn zeg.
Razz ook heel erg gefeliciteerd!
@weegschaal: morgen is voor mijn gevoel de echo waar het een beetje van afhangt allemaal. Ik zelf zag met 6 weken nog niet heel veel en dat is ook nog zo pril! Zal morgen wel weer flink zenuwachtig zijn! Maar aan de andere kant voel ik me heel erg zwanger en gaat ook alles prima in de zin van geen bloed/bruinverlies etc.
Is de 2e keer de enige keer dat jullie een hartje hebben gezien?
Ik denk dat je wat een middenweg moet zien te vinden in omgaan met je omgeving. Zelf was ik hier ook niet zo goed in, deed me altijd vrolijk en normaal voor terwijl ik van binnen dan verdrietig was, en ik dus vooral aan het ontwijken... Het is niet echt ten koste gegaan van vriendschappen, maar sommige contacten waren denk ik wel hechter geweest! Tja dat was mijn zelfbescherming, niet teveel confrontaties. Wel is dat lastiger als het echt je beste vriendinnen zijn die moeder worden....
Ik merk nu zelfs dat ik erg moet wennen dat ik baby's nu weer gewoon leuk kan vinden i.p.v. leuk met toch een gevoel van verdriet en gemis op de voorgrond.
Razz ook heel erg gefeliciteerd!
@weegschaal: morgen is voor mijn gevoel de echo waar het een beetje van afhangt allemaal. Ik zelf zag met 6 weken nog niet heel veel en dat is ook nog zo pril! Zal morgen wel weer flink zenuwachtig zijn! Maar aan de andere kant voel ik me heel erg zwanger en gaat ook alles prima in de zin van geen bloed/bruinverlies etc.
Is de 2e keer de enige keer dat jullie een hartje hebben gezien?
Ik denk dat je wat een middenweg moet zien te vinden in omgaan met je omgeving. Zelf was ik hier ook niet zo goed in, deed me altijd vrolijk en normaal voor terwijl ik van binnen dan verdrietig was, en ik dus vooral aan het ontwijken... Het is niet echt ten koste gegaan van vriendschappen, maar sommige contacten waren denk ik wel hechter geweest! Tja dat was mijn zelfbescherming, niet teveel confrontaties. Wel is dat lastiger als het echt je beste vriendinnen zijn die moeder worden....
Ik merk nu zelfs dat ik erg moet wennen dat ik baby's nu weer gewoon leuk kan vinden i.p.v. leuk met toch een gevoel van verdriet en gemis op de voorgrond.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Hoe laat mag je morgen LCN? Ik ben zo benieuwd!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik ben ook benieuwd hoelaat je morgen mag, kan ik het topic komen checken!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hallo allemaal,
Dank jullie wel, lief van jullie.
Ik heb 6 augustus de eerste echo, dan ben ik 7 weken geweest. Ik hoop dat alles goed blijft gaan maar ik ben erg misselijk kan ook een deels komen door het weer erbij want dit had ik nog niet in het begin van de zwangerschap van mijn zoontje, wel verder in de zwangerschap maar het is te doen gelukkig.
Weegschaal, het is moeilijk als je vriendinnen/familieleden zwanger ziet of een baby hebben en dat het bij jezelf uit blijft terwijl je er ook heel erg naar verlangt. Ik kon er ook gelukkig goed met mijn man over praten, andere mensen ook wel maar die zeiden dan altijd op het laatst "komt wel goed bij jullie komt het ook wel" daarom praten ik er ook met niemand meer over. Maar je moet je gevoelens niet opkroppen, als je ze kwijt wil kan je ze altijd hier kwijt, dikke knuffel meis.
Shally, ik heb ook prikles gehad. Ik vond het wel goed, weet je precies waar je moet prikken en of je het durf, succes.
Knillis, goed dat je eerst met een lage dosering begin, had ik ook in het begin veel te hoog ingezet. Succes met prikken. Wanneer krijg je eerste echo?
LCN, ik ga voor je duimen dat je morgen twee mooie kloppende hartjes heb, succes.
Groetjes
Dank jullie wel, lief van jullie.
Ik heb 6 augustus de eerste echo, dan ben ik 7 weken geweest. Ik hoop dat alles goed blijft gaan maar ik ben erg misselijk kan ook een deels komen door het weer erbij want dit had ik nog niet in het begin van de zwangerschap van mijn zoontje, wel verder in de zwangerschap maar het is te doen gelukkig.
Weegschaal, het is moeilijk als je vriendinnen/familieleden zwanger ziet of een baby hebben en dat het bij jezelf uit blijft terwijl je er ook heel erg naar verlangt. Ik kon er ook gelukkig goed met mijn man over praten, andere mensen ook wel maar die zeiden dan altijd op het laatst "komt wel goed bij jullie komt het ook wel" daarom praten ik er ook met niemand meer over. Maar je moet je gevoelens niet opkroppen, als je ze kwijt wil kan je ze altijd hier kwijt, dikke knuffel meis.
Shally, ik heb ook prikles gehad. Ik vond het wel goed, weet je precies waar je moet prikken en of je het durf, succes.
Knillis, goed dat je eerst met een lage dosering begin, had ik ook in het begin veel te hoog ingezet. Succes met prikken. Wanneer krijg je eerste echo?
LCN, ik ga voor je duimen dat je morgen twee mooie kloppende hartjes heb, succes.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Lindsya, super gefeliciteerd meis!
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Shally volgens mij werken Menopur en Puregon hetzelfde. Ik prik 's avonds om 8 uur, vanuit het ziekenhuis werd dit ook geadviseerd. Als het goed is krijg je een prikpen en het werkt echt super simpel! Opendraaien, ampul erin, dichtdraaien, naald erin draaien en de dosering bepalen. Ik zag er erg tegenop maar het is super simpel! Ik heb wel een alarm ingesteld op mijn telefoon die om 8 uur afgaat zodat ik het niet kan vergeten. En dat gevoel dat je hebt herken ik momenteel ook van mezelf, ik heb er zo de balen van! Zijn alweer bijna een jaar bezig en mijn miskraam is ook alweer ruim 3 maanden geleden. Bah het schiet niet op allemaal... en toch vind ik dat ik niet mag klagen omdat het voor ons de derde al is, en daar baal ik dan ook weer van... nou ja gewoon een baal ronde denk ik, komt wel weer goed hoop ik!
Ik hou het morgen in de gaten, ben benieuwd LCN!!
Ik hou het morgen in de gaten, ben benieuwd LCN!!
Laatst aangepast door Knillis op ma 15 jul 2013 - 5:23; in totaal 1 keer bewerkt
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Ergens vind ik het een beetje een vreemd advies, wat ze je heeft gegeven Weegschaal. Ik begrijp ook wel een beetje wát ze bedoelt; je hóéft geen mooi weer te spelen natuurlijk en het laatste wat ze zou willen is dat je bitter wordt. Ik neem aan dat ze bedoelt dat je je gevoelens niet hoeft weg te relativeren of bagetalliseren.
Ik ken iemand die dichtbij ons staat, die het er moeilijk mee heeft dat het bij ons nu wel goed zit. Toen wij het nieuws vertelden, zei ze erg blij voor ons te zijn, maar je merkte aan alles dat ze heel behouden reageerde. Later toen we even alleen waren, benoemde ze het ook gewoon "Sorry dat ik niet heel enthousiast kan reageren, maar het is zelfbehoud; als ik me laat gaan, ga ik huilen. Maar ik gún het jullie écht wel hoor, ik ben ook erg blij voor jullie". Is het niet zoiets dat ze bedoelt?
Als het voor jou te pijnlijk is om op alle verjaardagen te zijn, kun je er natuurlijk voor kiezen om (hier en daar) alternatieven voor te stellen. Je vriendinnen zullen inmiddels best begrijpen dat het confronterend is om elke keer tussen de zwangeren en kinderen te zitten. Het is zeker niet nodig om naar de andere kant door te slaan en een bittere, onhebbelijke vrouw/vriendin te worden.
Nogmaals een dikke knuffel
Ik ken iemand die dichtbij ons staat, die het er moeilijk mee heeft dat het bij ons nu wel goed zit. Toen wij het nieuws vertelden, zei ze erg blij voor ons te zijn, maar je merkte aan alles dat ze heel behouden reageerde. Later toen we even alleen waren, benoemde ze het ook gewoon "Sorry dat ik niet heel enthousiast kan reageren, maar het is zelfbehoud; als ik me laat gaan, ga ik huilen. Maar ik gún het jullie écht wel hoor, ik ben ook erg blij voor jullie". Is het niet zoiets dat ze bedoelt?
Als het voor jou te pijnlijk is om op alle verjaardagen te zijn, kun je er natuurlijk voor kiezen om (hier en daar) alternatieven voor te stellen. Je vriendinnen zullen inmiddels best begrijpen dat het confronterend is om elke keer tussen de zwangeren en kinderen te zitten. Het is zeker niet nodig om naar de andere kant door te slaan en een bittere, onhebbelijke vrouw/vriendin te worden.
Nogmaals een dikke knuffel
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Lindsya jaaaah jij ook. Gefeliciteerd!!
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Morgen ga ik de gynaecoloog bellen en dan hoop ik snel voor een echo terecht te kunnen.
Weegschaal
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Morgen ga ik de gynaecoloog bellen en dan hoop ik snel voor een echo terecht te kunnen.
Weegschaal
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik heb morgen om 14:00 de echo...duimen jullie?!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ik duim!! Hopelijk zie je 1 of 2 mooie kloppende hartjes morgen!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
lindsya super gefeliciteerd! !
Lcn, ik duim!
Lcn, ik duim!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Le Chat Noir schreef:Ik heb morgen om 14:00 de echo...duimen jullie?!
nou en of!!!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
LCN, succes morgen! Ik ga zeker voor je duimen.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Lindsya: jaaaa! Wat gaaf! Van harte gefeliciteerd!!!!
Susanne84- Fluisteraar
- Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11
Razz: ook gefeliciteerd! Heerlijk zeg. Na al dat wachten!!
LCN: veel succes en plezier morgen! Ik denk aan je! Spannnenddd
Ik ben weer met ovulatietesten begonnen, maar verwacht zelf eig eind van de week of in het weekend of zo pas.
Maar goed, just in case toch maar begonnen, want je wil het niet missen natuurlijk
Ohhh ik hoop dat de positieve vibes van LCN, Razz en lindsya naar ons allemaal overslaan!
Ik word er iig plaatsvervangend vrolijk van. Tis jullie gegund meiden!!
LCN: veel succes en plezier morgen! Ik denk aan je! Spannnenddd
Ik ben weer met ovulatietesten begonnen, maar verwacht zelf eig eind van de week of in het weekend of zo pas.
Maar goed, just in case toch maar begonnen, want je wil het niet missen natuurlijk
Ohhh ik hoop dat de positieve vibes van LCN, Razz en lindsya naar ons allemaal overslaan!
Ik word er iig plaatsvervangend vrolijk van. Tis jullie gegund meiden!!
Susanne84- Fluisteraar
- Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten