Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Betalen voor schoolse activiteiten

+25
Floor
Tania
Shopaholic
Punk'd
Jade
Snoopy
VeryCherry
Annie24
Aagje!
xxjojootjexx
Bolleke
Fortissimo
Supertalentje
Slakje
Coco
PapillonRose
June
Luce
Sophiee
P.s.
Sanne
SarahKey
Liadan
Rush
Darius
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Betalen voor schoolse activiteiten - Pagina 3 Empty Re: Betalen voor schoolse activiteiten

Bericht  Floor do 14 maa 2013 - 2:08

Darius niks te danken.
ik begreep uit die zin dat je lerares bent en dus leerlingen thuis had zitten hierom. Vandaar dat ik het schreef.
Hoe kijk jij er dan tegenaan?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betalen voor schoolse activiteiten - Pagina 3 Empty Re: Betalen voor schoolse activiteiten

Bericht  Kat1980 do 14 maa 2013 - 2:09

Op de middelbare school had ik vroeger ook wel regelmatig reisjes. Ik ben 1 keer op ski-vakantie geweest voor 5 dagen en verder gingen we regelmatig 2 dagen naar Parijs of een andere culturele stad. Voor die ski-vakantie werd een wat hogere bijdrage gevraagd en ging dus ook niet iedereen mee, maar andere dingen eigenlijk wel altijd.
Als we in de gelegenheid zijn, zou ik mijn kinderen later ook dolgraag mee willen laten gaan met zulke reisjes. Desnoods door dan andere dingen maar te laten.
Nu op de basisschool betalen we alleen €17,50 voor het kamp (is 1 keer per jaar) en €25,- schoolbijdrage. Ik vind het echt ongelooflijk dat ze maar zo weinig vragen, want het is een erg ondernemende school en doen regelmatig leuke dingen.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: