Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering? Empty Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering?

Bericht  Coco wo 4 apr 2012 - 4:49

Voor je kind? En bij welke verzekering zit je? Of betaal je niets?


Ik dacht altijd dat zij gratis hetzelfde pakket als de ouders kregen. Na al maandenlang een hoger bedrag te hebben betaald dan onze verzekeringen samen zouden moeten zijn, kwam ik er vandaag na ingelogd te hebben achter dat ik bijna € 25,- per kind betaal. Dus ik heb gebeld en de één zei dat het gratis is en de ander weer dat het wel betaald moet worden, dus ben nog niet veel wijzer.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering? Empty Re: Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering?

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 4:51

Huh, voor je kinderen? dat is gratis toch? Wij betalen in ieder geval niks voor de aanvullende module voor onze dochter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering? Empty Re: Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering?

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 4:54

Ik betaal aanvullend ook niks voor mijn kinderen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering? Empty Re: Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering?

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 4:54

ik geloof dat je kind inderdaad bij je verzekerd is tot zijn/haar 18e. Dan moet hij/zij een zorgverzekering hebben op zijn/haar naam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering? Empty Re: Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering?

Bericht  Coco wo 4 apr 2012 - 4:55

Dat dacht ik ook, dus snapte ik er al niets van. Nu heb ik ook de maand januari al 4 x betaald voor ons alle 4 zag ik net via internetbankieren dus ik ga morgen nog maar eens bellen, want dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering? Empty Re: Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering?

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 4:55

Ik heb zelf de basis verzekering + diverse aanvullende dingen lopen. Y. is voor alleen gratis mee verzekerd tot haar 18e.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering? Empty Re: Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering?

Bericht  studiebol wo 4 apr 2012 - 5:55

Ook hier diverse aanvullingen maar ik betaal niks voor de meiden hoor! Ik zit bij zilverenkruis achmea.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering? Empty Re: Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering?

Bericht  Fearie wo 4 apr 2012 - 6:31

Kinderen tot 18 jaar zijn gratis meeverzekerd met hetzelfde pakket als bij wie ze op de polis staan, als ik dat zo lees is er wat fout gegaan bij je.
Ik ben trouwens voor 110 euro per maand basis en aanvullend verzekerd bij CZ direct.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering? Empty Re: Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering?

Bericht  Bruintje Beer wo 4 apr 2012 - 8:04

Raar!!
Wij betalen voor de kinderen niks extra's voor de aanvullende verzekeringen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering? Empty Re: Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering?

Bericht  Darius wo 4 apr 2012 - 8:13

Je kinderen zijn gratis meeverzekerd bij 1 van de ouders. Als jij een aanvullende module hebt voor bv fysio, en je kinderen moeten ook naar fysio, dan krijg je hieruit een vergoeding. Heb jij geen aanvullende verzekering, dan krijgen noch jij, noch je kinderen hiervoor een vergoeding.

Je kids zijn dus evenveel verzekerd als 1 van de ouders, maar het is volledig gratis.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering? Empty Re: Wat betalen jullie voor de aanvullende zorgverzekering?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum