feest/activiteiten voor een 50 jarige
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
feest/activiteiten voor een 50 jarige
Ik wil een leuk, bijzonder, apart maar vooral onvergetelijk feestje geven of een activiteit doen voor mijn moeder die 50 gaat worden. Ze kijkt er echt naar uit en daarom wil ik iets speciaals doen maar ik heb nog niet echt een idee..
Misschien zijn hier nog goede ideeën?? Buiten de standaard pop en versieringen
Misschien zijn hier nog goede ideeën?? Buiten de standaard pop en versieringen
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Re: feest/activiteiten voor een 50 jarige
Wij hebben 'n suprise-party voor mijn vader georganiseerd, was 'n gróót succes!
Succes met de voorbereidingen!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:Wij hebben 'n suprise-party voor mijn vader georganiseerd, was 'n gróót succes!
Kun je es wat meer vertellen hoe je dat gedaan hebt??
Wij (mijn zussen en ik) willen in januari een surprise party voor mijn vader houden omdat hij 60 wordt, en ook omdat zijn eigen bedrijf dan een jubileum heeft!
Hoe heb je het gedaan met uitnodigingen enzo? En met het lokken van je pa naar de locatie?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ja hoor dat kan ik! Maar ik waarschuw ook van te voren; het is héél lastig! Tenminste als je vader net zo nieuwsgierig en oplettend is als de mijne... haha!
Leuk dat jullie ook 'n feest voor jullie vader willen organiseren!
Wij hielden het feest bij mijn vader thuis, een week na zijn verjaardag. Op zijn verjaardag heeft hij, als zogenaamd kado van ons, een dagje weg gehad met specifieke datum erbij. Op die manier was hij dus weg op de dag van het feest en konden wij alle voorbereidingen treffen.
We hebben op de uitnodigingen gezet dat het om een supriseparty ging en gevraagd of men niets tegen mijn vader wilde zeggen. Voor zover ik weet heeft iedereen z'n mond gehouden.
Zelf zegt mijn vader dat hij wel wat in de gaten had maar wij twijfelen of dat ook daadwerkelijk zo is
Als je nog meer wilt weten dan hoor ik 't wel!
Wij hielden het feest bij mijn vader thuis, een week na zijn verjaardag. Op zijn verjaardag heeft hij, als zogenaamd kado van ons, een dagje weg gehad met specifieke datum erbij. Op die manier was hij dus weg op de dag van het feest en konden wij alle voorbereidingen treffen.
We hebben op de uitnodigingen gezet dat het om een supriseparty ging en gevraagd of men niets tegen mijn vader wilde zeggen. Voor zover ik weet heeft iedereen z'n mond gehouden.
Zelf zegt mijn vader dat hij wel wat in de gaten had maar wij twijfelen of dat ook daadwerkelijk zo is
Angela_1986 schreef:Ja hoor dat kan ik! Maar ik waarschuw ook van te voren; het is héél lastig! Tenminste als je vader net zo nieuwsgierig en oplettend is als de mijne... haha!
haha leuk!
Erg nieuwsgierig is hij niet dus dat komt wel goed. We willen het feest op de zaterdag voor zijn verjaardag houden, hij is die week erop jarig, en meestal doen we alleen koffie en een borrel op de avond van zijn echte verjaardag. Dus als het goed is zal hij niks vermoeden.
We hebben een zaaltje met catering geregeld, dus dat scheelt al heel veel! We wilden het expres niet thuis doen omdat de kans dat hij het dat doorheeft heel groot is.
Het enige moeilijke wordt nog om hem naar de locatie van het zaaltje te krijgen die zaterdag... omdat we op zaterdagmiddag altijd met de familie (zussen +aanhang en kinders) een borrel doen bij mijn ouders thuis.
Dus daar moeten we nog even een smoes voor verzinnen! Waarschijnlijk zegt mijn moeder dat mijn pa en zij zijn uigenodigd voor een borrel van kennissen hun trouwdag ofzo...
Uitnodigingen willen we via internet versturen, dus hopelijk merkt hij daar ook niks van.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Koeknuffelen...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Beachgirl_24 schreef:Angela_1986 schreef:Ja hoor dat kan ik! Maar ik waarschuw ook van te voren; het is héél lastig! Tenminste als je vader net zo nieuwsgierig en oplettend is als de mijne... haha!
haha leuk!
Erg nieuwsgierig is hij niet dus dat komt wel goed. We willen het feest op de zaterdag voor zijn verjaardag houden, hij is die week erop jarig, en meestal doen we alleen koffie en een borrel op de avond van zijn echte verjaardag. Dus als het goed is zal hij niks vermoeden.
We hebben een zaaltje met catering geregeld, dus dat scheelt al heel veel! We wilden het expres niet thuis doen omdat de kans dat hij het dat doorheeft heel groot is.
Het enige moeilijke wordt nog om hem naar de locatie van het zaaltje te krijgen die zaterdag... omdat we op zaterdagmiddag altijd met de familie (zussen +aanhang en kinders) een borrel doen bij mijn ouders thuis.
Dus daar moeten we nog even een smoes voor verzinnen! Waarschijnlijk zegt mijn moeder dat mijn pa en zij zijn uigenodigd voor een borrel van kennissen hun trouwdag ofzo...
Uitnodigingen willen we via internet versturen, dus hopelijk merkt hij daar ook niks van.
Dat lijkt me 'n heel groot pluspunt, dat hij niet nieuwsgierig is! Pff, wat hebben wij het zwaar gehad zeg!
En voor zijn verjaardag is idd ook handiger! Bij ons kon het door omstandigheden pas de week daarna en dat maakte het ook niet makkelijker. Mijn vader had namelijk in de tussentijd bedacht dat hij z'n verjaardag misschien toch maar wel moest gaan vieren En iedereen speelde het spelletje ook zo 'fijn' mee, gingen vragen of hij z'n verjaardag niet eens moest vieren enzo. Goed bedoelt natuurlijk, om maar niet te laten merken dat ze al 'n uitnodiging hadden, maar voor ons wel lastiger want wij moesten mijn vader dus tegenhouden om iets te gaan regelen.
Dat klinkt wel als een goede, geloofwaardige smoes!
Succes nog met de voorbereidingen
Soortgelijke onderwerpen
» Feest voor volwassenen, wat te doen voor de kinderen?
» Betalen voor schoolse activiteiten
» Wat voor activiteiten doen met mensen in de psychiatrie
» Opdrachten voor een vrijgezellen feest
» Muziek voor feest gezocht!
» Betalen voor schoolse activiteiten
» Wat voor activiteiten doen met mensen in de psychiatrie
» Opdrachten voor een vrijgezellen feest
» Muziek voor feest gezocht!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: