Weet iemand hoe je dit moet maken?
+4
*Noosa
Coco
Rovine
Moon
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weet iemand hoe je dit moet maken?
Ik heb een leuk idee gepikt van een website.. Alleen nu is er niet goed bij te vinden hoe je dit nu precies kan maken. Zijn er hier (creatieve) meiden die enig idee hebben?
Zo ziet het eruit:
Zo ziet het eruit:
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Weet iemand hoe je dit moet maken?
Als ik het zo zie op de linker hebben ze gewoon een krukje/voetenbankje in een houten kistje gezet.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hmm, ja dat zou best kunnen! Heeft iemand wel eens een voeten bankje gemaakt?
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien kun je het op pinterest vinden, ik ben zoiets laatst ook tegen gekomen, wilde het maken voor mijn dochter, maar ben het vergeten te pinnen. Er stond ook een uitleg bij hoe het te doen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Bij die linkse lijkt het idd alsof er een krukje in is gezet. Als je dat niet doet lijkt het mij alsof je het op dezelfde manier kan bekleden als dat je bij een stoel doet. Van dat opvulspul er overheen, stof er overheen en dan vast nieten.
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Ik weet niet hoe je dit maakt, maar vind de kratjes erg leuk, mét mijn woonplaats erop!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Is het niet gewoon een plaatje mdf met van dat schuim erop, stof erover vast nieten en klaar?!
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Ik denk dat het pootje wat jullie zien, van de stoel is die erachter staat...
Als ik het zo zie kun je denk ik het beste zo'n kratje nemen, een raamwerkje (goed stevig, eventueel een vierkant raamwerk en dan over de gehele breedte ook nog latjes vast maken) maken wat net iets kleiner is dan het kratje en dan een goede vulling pakken om het kussentje te maken. Dat goed strak over het raamwerk heen spannen en vastnieten en daarna de stof.
Als ik het zo zie kun je denk ik het beste zo'n kratje nemen, een raamwerkje (goed stevig, eventueel een vierkant raamwerk en dan over de gehele breedte ook nog latjes vast maken) maken wat net iets kleiner is dan het kratje en dan een goede vulling pakken om het kussentje te maken. Dat goed strak over het raamwerk heen spannen en vastnieten en daarna de stof.
Gast- Gast
Ik denk niet dat dat pootje van de stoel er achter is. Die is nl van hout en het pootje is zilver.
Je moet de zitting wel verstevigen want die kratjes zijn helemaal niet sterk genoeg om op te zitten.
Voor het mooi maak je dus een krukje wat precies in de krat past zodat het lijkt alsof je op de krat zit ipv op een krukje.
Je moet de zitting wel verstevigen want die kratjes zijn helemaal niet sterk genoeg om op te zitten.
Voor het mooi maak je dus een krukje wat precies in de krat past zodat het lijkt alsof je op de krat zit ipv op een krukje.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Oooh ja! Nu zie ik wat jullie bedoelen. Ik zat naar die houten poot te kijken die je ziet.
Gast- Gast
Is dat wel echt een poot? het lijkt mij meer gewoon een strookje stof??
Wil je er echt op zitten? Gewoon als voetenbankje lijkt het me namelijk wel sterk genoeg. Waar haal je zulke kistjes eigenlijk vandaan? Wil zelf namelijk ook erg graag zo'n soort kistje.
Wil je er echt op zitten? Gewoon als voetenbankje lijkt het me namelijk wel sterk genoeg. Waar haal je zulke kistjes eigenlijk vandaan? Wil zelf namelijk ook erg graag zo'n soort kistje.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Je kunt het eens bij de fruit/groenteboer vragen en anders staan er op marktplaats heel veel.
Gast- Gast
Ik denk dat ze een latje ofzo eronder gezet hebben, zodat het stoeltje open staat. Beetje lastig uit te leggen, maar om te laten zien dat de zitting er los opligt of scharniert, zodat je er nog iets onderin kunt leggen.
op welke.nl zag ik de laatste ook voorbij komen.
op welke.nl zag ik de laatste ook voorbij komen.
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet even niet wat ik moet doen..
» griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....
» Ik weet niet meer hoe het verder moet.
» Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)
» Ik weet niet wat ik met papa's kleding moet doen...
» griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....
» Ik weet niet meer hoe het verder moet.
» Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)
» Ik weet niet wat ik met papa's kleding moet doen...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: