Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

+6
Kat1980
Mamsie
Annemie
TukTuk
Dolphinne
duckie
10 plaatsers

Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  duckie di 23 aug 2011 - 22:50

af en toe tijdens het eten griezelt mn dochtertje, eeuh ja hoe moet ik het noemen... ze doet dit al een aardig tijdje maar niet bij elke keer dat ze eet. het maakt niet uit wat het is want het is niet echt dat ze het niet lekker vind.... ze doet het namelijk ook bij fruit en dat vind ze echt heerlijk en ze hapt ook elke keer echt naar de lepel. soms doet ze dit ook wel eens als ze gewoon in de box zit. ze trekt dan een raar gezicht zeg maar (tis zo moeilijk uitleggen) herkent iemand dit?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 22:56

Ik snap je verhaal niet echt eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  Dolphinne di 23 aug 2011 - 23:03

Ik denk dat je met griezelen belt dat ze een gezicht trekt alsof ze het vies vind?
Heb dat hier nooit gemerkt, behalve als hij idd iets niet lekker vind. Bijt ze dan misschien op haar wang of tong en dat ze het daardoor doet? Soort schrik reactie?
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  duckie di 23 aug 2011 - 23:07

ja zo iets bedoel ik inderdaad... tis zo lastig uit te leggen/typen
tis een beetje dit idee als in dit filmpje

en dan wat ze doet met ongeveeer 10 seconen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 23:08

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Hier gebeurt dat ook regelmatig, ook bij eten dat over het algemeen niet vies gevonden wordt. Trekt dan een naar gezicht en spant dan de spieren in bijv. de armen en vingers aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  duckie di 23 aug 2011 - 23:09

ja want ze vind het niet vies want dat trekt ze wel een ander gezicht... als ze dat gedaan heeft is het ook weer goed en eet ze rustig verder, maar dit doet ze dus soms ook gewoon als ze in de box zit of iets maar dat is niet zo heel vaak...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  TukTuk di 23 aug 2011 - 23:15

duckie schreef:ja want ze vind het niet vies want dat trekt ze wel een ander gezicht... als ze dat gedaan heeft is het ook weer goed en eet ze rustig verder, maar dit doet ze dus soms ook gewoon als ze in de box zit of iets maar dat is niet zo heel vaak...

Misschien is het meer de substantie van het eten waar ze even aan moet "wennen" zeg maar? Of dat ze heel erg de spieren / bewegingen van haar mondje nu is aan het onderzoeken of "trainen" ?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 23:17

Of misschien even een heftige smaak? Als ik ineens iets heel zoets of zuurs in mijn mond krijg, loopt er ook even een rilling door mijn lichaam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  Annemie wo 24 aug 2011 - 0:17

Mijn zoontje doet dat heel vaak, maar niet perse tijdens eten, ook tijdens spelen of wat dan ook, heel raar, soms dacht ik al eens dat hij "niet helemaal goed" is, maar blijkbaar doen dus meer kindjes dat.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  Mamsie wo 24 aug 2011 - 0:21

Doet mijn jongste ook. Is normaal.
Ik vind het altijd wel grappig.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  Kat1980 wo 24 aug 2011 - 1:22

Mijn jongste kan ook van die rare bekken trekken en dan met name als hij yoghurt eet, maar vervolgens doet hij wel weer zijn mond open voor nog een hapje. Ik dacht eerst dat het kwam, omdat yoghurt zuur is maar toen heb ik hem een keer fruit gegeven na het avondeten en toen deed hij het ook. Als hij gewoon aan het spelen is, doet hij het nooit.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  duckie wo 24 aug 2011 - 1:25

misschien is het ook wel een gewoonte geworden van dr... maar k lees dus wel dat er meer kindjes zijn die het doen Very Happy
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 6:59

Amé doet het ook, ik vind het wel grappig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  Diese wo 24 aug 2011 - 7:11

L. doet het ook. Ik zeg ook altijd dat ze "ervan griezelt" haha.
Ik ben er trouwens ook achter gekomen dat ze soms rilt als ze plast. De dochter van een vriendin van mij doet dat ook! Misschien is dat bij jullie kindjes ook?
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  Wennes wo 24 aug 2011 - 7:15

Heb je het wel helemaal goed glad gepureerd?
Mijn zoontje had het heel erg en kon gewoon nog geen vaste voeding in zijn mond verdragen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  Filoria wo 24 aug 2011 - 21:55

Dat gezicht trekken kinderen als ze een nieuwe smaak ervaren. Het schijnt dat ze er vaak pas mee stoppen als ze die smaak 10 keer geproefd hebben.

Het ziet er uit alsof het eten niet lekker is, maar het is een hele natuurlijke reactie, en zegt niks over de persoonlijke smaak van je kind. Als kinderen iets écht niet lekker vinden spugen ze het meestal gewoon uit.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  Susan wo 24 aug 2011 - 21:56

Ezra ging dan toen hij nog wat kleiner was altijd heel dramatisch zijn tong staan afvegen met zijn handjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  Filoria wo 24 aug 2011 - 21:59

Haha mooi acteerwerk inderdaad laughcry
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen.... Empty Re: griezelen... ik weet niet hoe ik het moet noemen....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum