Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

+7
Limburg85
Parel
Kowalski
Poubelle
Zwerver
Gympie
Lady Starstruck
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Lady Starstruck za 1 dec 2012 - 2:32

Bij de Only hebben ze van die broeken maar dan van boven met elastiek een halve broek en een halve legging dus. Alleen ik heb hier bij de Only's in de buurt gekeken en ze hebben die dingen nergens meer in mijn maat. Ik wil graag een zwarte. Weet iemand een internet site of iets waar ik ze kan vinden? Ik had al bij de Only zelf gekeken maar daar kreeg ik zoveel leggings dat ik het niet meer snapte.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Gympie za 1 dec 2012 - 2:35

Welke maat heb je? Ik heb een zwarte broeklegging maat M/L, maar is mij te groot. Eén keer aangehad, dus je mag die wel overkopen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Zwerver za 1 dec 2012 - 2:37

Pieces heeft ze altijd. Hoort bij de Only
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Lady Starstruck za 1 dec 2012 - 2:39

Gympie ik moet echt XL hebben want ik heb van die enorm lange benen en dan hangt het broekje zo kort. Maar in ieder geval bedankt voor je aanbod.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Lady Starstruck za 1 dec 2012 - 2:39

Zwerver dank je ik ga even zoeken op Google!


Laatst aangepast door Lady Starstruck op za 1 dec 2012 - 2:54; in totaal 1 keer bewerkt
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Poubelle za 1 dec 2012 - 2:40

Dat model heet de 'Funky' en is idd van Pieces, je hebt er verschillende soorten in. Volgens mij heet die basic in verschillende kleuren de 'Funky Foxy'. Misschien maakt dat je zoektocht wat makkelijker.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Lady Starstruck za 1 dec 2012 - 2:45

Poubelle schreef:Dat model heet de 'Funky' en is idd van Pieces, je hebt er verschillende soorten in. Volgens mij heet die basic in verschillende kleuren de 'Funky Foxy'. Misschien maakt dat je zoektocht wat makkelijker.

Dank je Poubelle. Ik ga gelijk even zoeken want dit maakt het inderdaad makkelijker.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Kowalski za 1 dec 2012 - 3:49

Je kan ook eens op www.sans-online.nl kijken, daar staan ze (vooral van Pieces geloof ik) bij de leggings.

Ik noem zo'n ding trouwens altijd een tregging Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) 561177
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Parel za 1 dec 2012 - 8:55

wehkamp!
heb er vorige week 3 besteld.
zalando heeft ze ook.

en anders de Vila eens bellen, hier liggen de Pieces treggings ook daar.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Limburg85 za 1 dec 2012 - 8:59

Parel schreef:wehkamp!
heb er vorige week 3 besteld.
zalando heeft ze ook.

en anders de Vila eens bellen, hier liggen de Pieces treggings ook daar.

Welke? Ik ga daar ook eens kijken, wil ze ook hebben.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Parel za 1 dec 2012 - 10:06

Limburg85 schreef:
Parel schreef:wehkamp!
heb er vorige week 3 besteld.
zalando heeft ze ook.

en anders de Vila eens bellen, hier liggen de Pieces treggings ook daar.

Welke? Ik ga daar ook eens kijken, wil ze ook hebben.

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Resultaten.aspx?N=186&Nty=1&Ntk=ART&CC=&Ztb=False&VIEW=Grid&cm_pi=Zoeken&cmid=WEHZOE&Ntt=pieces+egging

Voila! Ik heb de donkere jeanslegging, de grijze jeanslegging en de zwarte.
Zijn nu nog in de sale ook bij de wehkamp, voor 15 euro ongeveer, je betaald alleen wel 4,95 verzendkosten Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) 394967
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Caribbeanlover za 1 dec 2012 - 12:01

Kowalski schreef:Je kan ook eens op www.sans-online.nl kijken, daar staan ze (vooral van Pieces geloof ik) bij de leggings.

Ik noem zo'n ding trouwens altijd een tregging Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) 561177

Zo heten ze ook.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Chocoholic za 1 dec 2012 - 12:04

Caribbeanlover schreef:
Kowalski schreef:Je kan ook eens op www.sans-online.nl kijken, daar staan ze (vooral van Pieces geloof ik) bij de leggings.

Ik noem zo'n ding trouwens altijd een tregging Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) 561177

Zo heten ze ook.

Als 't jeans zijn, dan heten ze jeggings. Heb er zelf eentje van de C&A, echt heel fijn! Moet 'm alleen wel heel de tijd ophijsen. Laughing
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Caribbeanlover za 1 dec 2012 - 12:12

Oh nooit van gehoord, ik loop achter, komt denk ik ook omdat ik er toch niet in pas. Ooit een skinnyjeans aan gepast, kwam er later pas achter dat het er een was, nou het stond voor geen meter!

Jeggins zitten zeker ook zo strak he? Hebben ze ook maat xxxxxl?Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) 253468018

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Gast za 1 dec 2012 - 12:28

CBL, jij hebt echt geen maat xxxxxxxl. Zo zonde dat je jezelf altijd zo door het slijk haalt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Shisha za 1 dec 2012 - 23:21

Ze lagen ook bij de vera moda. Dacht 2 voor 25 euro. Ik was nog even aan het twijfelen maar ik mag van mezelf niks kopen omdat ik er straks toch niet meer in pas.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Caribbeanlover zo 2 dec 2012 - 0:55

Maple schreef:CBL, jij hebt echt geen maat xxxxxxxl. Zo zonde dat je jezelf altijd zo door het slijk haalt.

Oke die maat bestaat misschien niet eens of wel? Feit is gewoon dat ik nou eenmaal niet een slanke den ben en dat een skinny jeans mij niet staat en bovendien vind ik ze niet lekker zitten.

Ik pas mijn kleding aan aan mijn figuur, draag wijde truien en niet al te strakke kleding. In de stad zag ik laatst een meid lopen die dikker was en gewoon in een legging liep met een kort jasje boven haar kont dus zodat iedereen haar formaat kont goed kon zien. Dan denk ik ''heb je nou echt niet door dat je niet de slankste bent en dat dit outfit niet kan''.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Sam zo 2 dec 2012 - 0:57

Caribbeanlover schreef:
Maple schreef:CBL, jij hebt echt geen maat xxxxxxxl. Zo zonde dat je jezelf altijd zo door het slijk haalt.

Oke die maat bestaat misschien niet eens of wel? Feit is gewoon dat ik nou eenmaal niet een slanke den ben en dat een skinny jeans mij niet staat en bovendien vind ik ze niet lekker zitten.

Ik pas mijn kleding aan aan mijn figuur, draag wijde truien en niet al te strakke kleding. In de stad zag ik laatst een meid lopen die dikker was en gewoon in een legging liep met een kort jasje boven haar kont dus zodat iedereen haar formaat kont goed kon zien. Dan denk ik ''heb je nou echt niet door dat je niet de slankste bent en dat dit outfit niet kan''.

Dat vind jij dat dat niet kan.. Jouw mening is geen feit.
En trouwens ik vind wijde truien lelijk, vooral bij wat vollere dames.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Gast zo 2 dec 2012 - 1:09

CBL, wat ik bedoel s dat je moet ophouden met jezelf zo door het slijk halen en doen overkomen alsof je zo verschrikkelijk dik bent. Ten eerste, je bent niet dik, ik heb pas nog een foto van je op FB gezien en je valt reuze mee. Dik ben je zeker niet. Je doet jezelf zo verschrikkelijk tekort en het zou je eigen zelfbeeld al zoveel meer goeds doen als je over jezelf zou zeggen: Ik ben mooi en ik mag er wezen.

Verder, idd, geen wijde truien aantrekken. Ik ben aan de maat, steviger dan jij en ik draag misschien geen superstrakke truitjes, maar wijde truien trek ik absoluut niet aan omdat dat je veel dikker maakt dan je daarwerkelijk bent. Gewoon laagjes aantrekken, een colbertje met daaronder een leuk truitje/blousje, en getailleerde dingen.
Thuis trek ik wel zo nu en dan een wijde trui aan, dan vind ik het niet erg om voor tent te spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Caribbeanlover zo 2 dec 2012 - 1:22

Wat is wijd he? De truien die ik draag zijn naar mijn figuur vind ik, maar niet strak, misschien gewoon zoals een trui moet zijn.

Hoe kan jij foto's van mij zien op FB?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Lady Starstruck zo 2 dec 2012 - 1:25

Ah treggings heten ze dus! Weer wat geleerd hahaha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Gast zo 2 dec 2012 - 1:27

Ik weet je voornaam en je woonplaats, dan ben je redelijk makkelijk te vinden op FB smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Caribbeanlover zo 2 dec 2012 - 1:29

Ik heb als avatar onze hond erop staan en de foto's dacht ik afgeschermd voor alleen vrienden. Dacht ik ff dat ik het goed had geregeld..........not. Maar waarom kijk je sowieso op mijn FB als ik vragen mag? Ik ben totaal niet boeiend hoor.

Hoe kan ik dat veranderen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Gast zo 2 dec 2012 - 1:33

Nav een topic hier waarin je ook aangaf dik te zijn, nav daarvan ben ik toch gaan kijken. Er staan een profielfoto met je man (?) en oma (?) en nog een jongen, en jij met je hond op schoot, die staat ook niet afgeschermd. Maar goed ook, want naar aanleiding daarvan kan ik je n elk geval vertellen dat het heus wel meevalt dat jij dik bent smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Caribbeanlover zo 2 dec 2012 - 1:35

Dat is van 2 jaar geleden, dus ik ben inmiddels helaas weer aangekomen. Hoe kan ik die foto's afschermen? Dus dat alleen mensen in mijn lijst ze kunnen zien.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet) Empty Re: Broekleggings (ik weet niet hoe ik ze anders noemen moet)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum