Waar zijn jullie bang voor?
+57
Lot
Mari
BlackPoint
Printje
Ayla
Rush
Middleme
Siamsa
Rouxxxe
Kowalski
Esperanza
bolus26
Aagje!
Mystique
Caramba
SarahKey
Exogenesis
Alex
Suusie
Twellie
Blond
liesje
Razz
nina
Mizz_S
Bliss
TukTuk
kajaka88
Caresses
Polly
Jeanette
SuperGrover
Elliot
Fayebella
Ragazza
Caroow
Lejow
Bazinga
Arwyn
Atelier Madame
Taeda
Toet
rapa nui
Sea of Trees
Aziraphale
sokpop
SoCali
_Lacey_
Kiekeboe
Lady Starstruck
Elodie
Summerlovin
Capt'n Zero
Antibes
Ilovethe90s
loura
Sam
61 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Waar zijn jullie bang voor?
Ik ook.Siamsa schreef:Ik ben bang om kanker te krijgen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik herkende tot nu toe niks, tot Bolus. Ik ben ook bang dat onze dochter dood gaat óf dat wij komen we overlijden en dat ze in een pleeggezin oid terecht komt (we zijn het niet eens over waar ze heen gaat als dat gebeurt, en het is dus nog niet geregeld)
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik ben ook bang dat mijn kinderen ernstig ziek worden en overlijden. Of dat mijn man en ik samen een ongeluk krijgn en wat er dan met de kinderen gebeurd, we hebben niets vastliggen.
Voor mezelf ben ik minder bang voor enge ziektes, liever ik dan mijn kind. Wat mij dan wel erg lijkt is dat de kinderen je dan nooit zullen herinneren enzo.
Voor mezelf ben ik minder bang voor enge ziektes, liever ik dan mijn kind. Wat mij dan wel erg lijkt is dat de kinderen je dan nooit zullen herinneren enzo.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Voor harige spinnen, onweer, dood door verstikking. Ik zwem ook niet graag in de zee alleen ergens op vakantie waar het water heel helder is en dan nog voel ik me niet heel erg op me gemak in het water.
BlackPoint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 115
Registratiedatum : 22-02-13
Muizenlijken. Kan ik nu zeggen aangezien ik er vanmiddag twee achter mn koelkast aantrof en ik net de resten van de vloer heb staan schrobben
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Muizenlijken. Kan ik nu zeggen aangezien ik er vanmiddag twee achter mn koelkast aantrof en ik net de resten van de vloer heb staan schrobben
Ieehh
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Naaktslakken
+ 100000 echt zo vies, eng. Vorige week zat er 1 binnen op mijn kozijn. Ik ben gaan janken en gillen, gelukkig kwam mijn vriend.
In ons vorige huis zat er 1 op het hamstervoer, ik nietsvermoedend de hamster verschonen, liep dat vieze slijmerige beest op mijn aanrecht. Ik mijn schoonvader gebeld die om de hook woonde, die heeft de indringer verwijderd.
In het laatste half jaar 4 naaktslakken binnen gehad, nu is sinds een week het huis aan de buitenkant verzorgd van zout en slakkenkorrels.
En ik ben bang voor vuur, hoogtes, dieptes, kleine ruimtens, horror films, enge honden.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb heel veel angsten, ik ben bang voor insecten en spinnen, knaagdieren, in het donker (dat ik aangevallen word door enge mannen). Maar ik ben bijv. ook bang dat ik iets breek met skiën, ik zie overal wel gevaar in, stom eigenlijk.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
*wolven en veel honden
*horror films en monsters e.d. die daar in voorkomen
*heftige achtbanen en andere attracties
*alleen in een bos zijn, met iemand anders vind ik het juist leuk
*grote groepen mensen en daar middenin staan / doorheen moeten lopen. Wil graag wat ruimte en de mogelijkheid hebben om ergens heen te lopen wanneer ik dat wil.
*horror films en monsters e.d. die daar in voorkomen
*heftige achtbanen en andere attracties
*alleen in een bos zijn, met iemand anders vind ik het juist leuk
*grote groepen mensen en daar middenin staan / doorheen moeten lopen. Wil graag wat ruimte en de mogelijkheid hebben om ergens heen te lopen wanneer ik dat wil.
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Pippa schreef:Ik ben doodsbang voor wespen (en bijen/hommels).
Haha mijn man ook.. Die rende het hele parkeerdek van de ikea over omdat een wesp hem
achterna zat hahaha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Pippa schreef:Ik ben doodsbang voor wespen (en bijen/hommels).
Haha mijn man ook.. Die rende het hele parkeerdek van de ikea over omdat een wesp hem
achterna zat hahaha!
Haha. Ik probeer altijd stil te blijven zitten en te doen of ik hem niet zie, maar meestal ren ik inderdaad kei en keihard weg en komen ze nog achter me aan ook
Gast- Gast
Bang is niet het juiste woord, maar ik kan absoluut niet tegen kikkers/padden en nat papier/karton. Dat vind ik wel zo goor, yuk, yuk, yuk.
Ik ben wel bang mijn man/dochter/baby te verliezen. Of juist dat mij wat overkomt en dat ik mijn dochter niet kan zien opgroeien.
Ik ben wel bang mijn man/dochter/baby te verliezen. Of juist dat mij wat overkomt en dat ik mijn dochter niet kan zien opgroeien.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Eigenlijk bang voor wat iedere moeder hier al heeft gepost, dat D iets overkomt of dat ons iets overkomt. We hebben onze voogden al wel gekozen en gevraagd. Alleen nog niet laten vastleggen, dat willen we dit jaar toch wel doen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Bliss schreef:Muizenlijken. Kan ik nu zeggen aangezien ik er vanmiddag twee achter mn koelkast aantrof en ik net de resten van de vloer heb staan schrobben
Daar ben ik ook bang voor. Ik heb geen moeite me levende muizen maar dood vind ik ze heel eng. Nog banger wordt ik als ik getuige ben van het overlijden van een muis.
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn jullie ook wel 'ns bang geweest voor de (2e+) bevalling
» Waar zijn jullie voor aan het sparen?
» Zijn jullie soms ook zo bang?
» Waar ben jij bang voor?
» Waren jullie bang voor de bevalling?
» Waar zijn jullie voor aan het sparen?
» Zijn jullie soms ook zo bang?
» Waar ben jij bang voor?
» Waren jullie bang voor de bevalling?