Waar zijn jullie bang voor?
+57
Lot
Mari
BlackPoint
Printje
Ayla
Rush
Middleme
Siamsa
Rouxxxe
Kowalski
Esperanza
bolus26
Aagje!
Mystique
Caramba
SarahKey
Exogenesis
Alex
Suusie
Twellie
Blond
liesje
Razz
nina
Mizz_S
Bliss
TukTuk
kajaka88
Caresses
Polly
Jeanette
SuperGrover
Elliot
Fayebella
Ragazza
Caroow
Lejow
Bazinga
Arwyn
Atelier Madame
Taeda
Toet
rapa nui
Sea of Trees
Aziraphale
sokpop
SoCali
_Lacey_
Kiekeboe
Lady Starstruck
Elodie
Summerlovin
Capt'n Zero
Antibes
Ilovethe90s
loura
Sam
61 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Waar zijn jullie bang voor?
Bloedprikken
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
spinnen,wespen\bijen
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Sybella schreef:En roltrappen!!:
Hier ben ik ook jaren bang voor geweest. Ik liep nog liever naar de 10e etage, dan dat ik met een roltrap moest. Dat kwam omdat mijn moeder vertelde dat ze ooit iemand had gezien die met haar haren vast kwam te zitten in de roltrap en dat haar halve hoofdhuid werd losgetrokken (of zoiets, het was in ieder geval doodeng dat verhaal). Inmiddels durf ik weer met roltrappen, maar het is niet mijn favoriete manier om boven te komen.
Ik ben oprecht heel erg bang om mijn ouders te verliezen. En om zelf dood te gaan. De dood an sich dus. Vreselijk, kan er benauwd van worden als ik eraan denk.
En ik ben doodsbang om dik te worden. Als ik foto's zie waarop ik 15 kg zwaarder ben word ik weer net zo ongelukkig als ik destijds was.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Heftig nina. Je mag me altijd PM'en! (Ik heb ook een fobie en angsten).
Gast- Gast
Ik ben bang voor spinnen en houd er niet van om alleen in het bos te komen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Bedankt voor je reactie. Vind ik echt heel erg lief. Ik denk dat ik je van de week nog wel even een berichtje stuur.Vesper schreef:Heftig nina. Je mag me altijd PM'en! (Ik heb ook een fobie en angsten).
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Voor lijken in het water en voor enge mannen...
Suusie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 192
Punten : 202
Ballonnen. Ik moest laatst de ballonnenboom vullen op mijn werk en terwijl ik dat aan het doen was klapten er twee ballonnen vlak na elkaar. Ik begon helemaal te trillen, het zweet brak me uit en ik stond op het punt in huilen uit te barsten. Als ik er nu alleen maar aan denk ballonnen te moeten opblazen krijg ik datzelfde weer. Ik heb op de vorige vestiging waar ik werkte aangegeven dat ik het echt niet wilde doen, nu werk ik sinds vorige week op een nieuwe vestiging en ik ben bang dat ik daar de vraag weer krijg. Ik zie er nu al tegenop om te zeggen dat ik het niet wil, er werd door m'n vorige collega's al heel lacherig over gedaan.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Ballonnen. Ik moest laatst de ballonnenboom vullen op mijn werk en terwijl ik dat aan het doen was klapten er twee ballonnen vlak na elkaar. Ik begon helemaal te trillen, het zweet brak me uit en ik stond op het punt in huilen uit te barsten. Als ik er nu alleen maar aan denk ballonnen te moeten opblazen krijg ik datzelfde weer. Ik heb op de vorige vestiging waar ik werkte aangegeven dat ik het echt niet wilde doen, nu werk ik sinds vorige week op een nieuwe vestiging en ik ben bang dat ik daar de vraag weer krijg. Ik zie er nu al tegenop om te zeggen dat ik het niet wil, er werd door m'n vorige collega's al heel lacherig over gedaan.
Ik weiger op pauze te gaan als Ronald zich aan het schminken is. Kan je lachen, maar dan kom ik overspannen terug. Ik heb ook een collega gehad die het karton niet wilde opruimen omdat ze niet tegen het gevoel van buigend karton kon.. Ieder zijn ding
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dus jij vindt dat ik het wel gewoon aan kan geven? Ik heb morgen set up en ben bang dat ik de sjaak ben wb de ballonnenboom. Ik heb daar nu al buikpijn van
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ja joh, gewoon zeggen! Het is niet alsof het iets is wat niemand anders kan doen toch? Ik denk dat er meerdere mensen zijn die dat hebben, bij ons zijn er volgens mij ook gewoon mensen die het niet doen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ja hoor. Het is niet dat je je aanstelt ofzo of dat je geen werk wil verrichten.Alex schreef:Dus jij vindt dat ik het wel gewoon aan kan geven? Ik heb morgen set up en ben bang dat ik de sjaak ben wb de ballonnenboom. Ik heb daar nu al buikpijn van
Ik zou dat gewoon aangeven en erbij zeggen dat je t moeilijk vindt om toe te geven.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik ben bang voor diep water waarbij ik de bodem niet kan zien.
Ook ben ik ontzettend bang mijn ouders te verliezen.
En na het kijken van een enge film ben ik ook ineens bang voor spoken maar ik denk dat die angst komt van de angst voor inbrekers.
Oh en ik ben bang voor grote spinnen. En slangen.
En clowns.
Ook ben ik ontzettend bang mijn ouders te verliezen.
En na het kijken van een enge film ben ik ook ineens bang voor spoken maar ik denk dat die angst komt van de angst voor inbrekers.
Oh en ik ben bang voor grote spinnen. En slangen.
En clowns.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Op mijn werk wonen 3.500 vleermuizen helemaal bovenin. Soms als het rustig is zie je er een over de gang vliegen.sokpop schreef:Muizen, als ik er een zie dan krijg ik ook zo een typische tekenfilm reactie. Ik begin met mijn handen te wapperen en met mijn voeten te trappelen en het liefst ga ik ergens boven op staan .
En ik hou ook niet van vliegende vogels en vleermuizen, ben altijd bang dat ze tegen me aan gaan vliegen. En dat vleermuizen vast komen te zitten in mijn haar.
Gast- Gast
Spinnen, liften en ik kan niet tegen houten dingen in de keuken. Niet dat ik daar bang voor ben, maar krijg daar zo de kriebels van. Hier dus allemaal plastice spaden, roerdingen etc.
-Water waarbij ik de bodem niet kan zien, in een zwembad durf ik amper over de bodem met streep te zwemmen.
-Ben als de dood voor duiven en meeuwen. Als die over mee heen vliegen dan duik ik in elkaar, moet ik er tussendoor lopen, loop ik liever om.
-Er is al eens iemand op mij ingereden met 50/60 km/u, stond zelf stil, omdat ik voorrang moest geven. De afloop ging goed, maar een afloop die slechter afloopt maakt mij angstiger. Sowieso een ongeluk waar ik of mijn vriend en andere dierbaren bij betrokken zijn, maakt mij bang.
-Ben als de dood voor duiven en meeuwen. Als die over mee heen vliegen dan duik ik in elkaar, moet ik er tussendoor lopen, loop ik liever om.
-Er is al eens iemand op mij ingereden met 50/60 km/u, stond zelf stil, omdat ik voorrang moest geven. De afloop ging goed, maar een afloop die slechter afloopt maakt mij angstiger. Sowieso een ongeluk waar ik of mijn vriend en andere dierbaren bij betrokken zijn, maakt mij bang.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Spinnen en overgeven, ik zie om deze reden al behoorlijk tegen een toekomstige zwangerschap op
Zwemmen in troebel water/water waarin ik de bodem en diepte niet goed in kan schatten en, vooral, wat er mogelijk onder me zwemt
Zwemmen in troebel water/water waarin ik de bodem en diepte niet goed in kan schatten en, vooral, wat er mogelijk onder me zwemt
Mystique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11
Ik ben bang voor spinnen. Krijg het bloedheet als ik er een dichtbij zie lopen, laat staan op moet ruimen.
Ook ben ik bang (tenminste het geeft me een beangstigend gevoel) dat iets mij overkomt en dat mijn man, dochter en familie/vrienden niet weten waar ik ben, en ik ze dus ook niet kan bereiken. Dus wetende dat ze verdrietig zullen zijn, en mij zoeken maar dit niets opgeleverd. Misschien beetje vaag, maar misschien begrijpen jullie het toch
Ook ben ik bang (tenminste het geeft me een beangstigend gevoel) dat iets mij overkomt en dat mijn man, dochter en familie/vrienden niet weten waar ik ben, en ik ze dus ook niet kan bereiken. Dus wetende dat ze verdrietig zullen zijn, en mij zoeken maar dit niets opgeleverd. Misschien beetje vaag, maar misschien begrijpen jullie het toch
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Haaien en dat m'n kind dood gaat.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben bang voor:
-Overgeven in het openbaar
-Het krijgen van een psychose (niet dat ik het ooit gehad heb of denk te krijgen, maar het lijkt me echt verschrikkelijk als je de realiteit helemaal kwijt bent)
-Vogels en honden als ik ze niet ken
-Vuurwerk
-Overgeven in het openbaar
-Het krijgen van een psychose (niet dat ik het ooit gehad heb of denk te krijgen, maar het lijkt me echt verschrikkelijk als je de realiteit helemaal kwijt bent)
-Vogels en honden als ik ze niet ken
-Vuurwerk
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik kan me zo niet iets bedenken waar ik bang voor ben, behalve dat ik ontzettend bang ben voor de dood. Zowel voor mezelf als mensen om me heen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Om slachtoffer te worden van een misdrijf, b.v verkrachting of een woningoverval ofzo... Ik kijk misschien teveel opsporing verzocht en dat sport programma's
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben bang om kanker te krijgen.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Zwanen ...