Waar zijn jullie voor aan het sparen?
+40
bolus26
slaatje
Japie
mzcharlotte
Oasis
Dolphinne
loura
Bimbam
Gizmo
rianne287
Slakje
Shisha
Femmem
Esperanza
_Lacey_
Parisienne
Paper Crown
Pandora
Miss G
Inge
Sarah1985
Rush
Bosjesvrouw
Caroow
Tsjip
kajaka88
Prosecco
SoGood
Blond
Dennenappel
Bazinga
Lima
Laced
Zwerver
Lejow
Bacio
Arwyn
Muis
Aziraphale
SnowWhite
44 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Waar zijn jullie voor aan het sparen?
Zoals de titel het al zegt, waar zijn jullie voor aan het sparen? Het kunnen grote bedragen zijn maar ook minder grote.
Ik wil graag volgend jaar naar New York en ben dus ook al aan het rondkijken. Ondertussen natuurlijk iedere maand mijn spaarrekening aanvullen om op die manier een leuk bedrag te hebben als ik wil gaan boeken (en ook om daar uit te geven).
Ik wil graag volgend jaar naar New York en ben dus ook al aan het rondkijken. Ondertussen natuurlijk iedere maand mijn spaarrekening aanvullen om op die manier een leuk bedrag te hebben als ik wil gaan boeken (en ook om daar uit te geven).
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?
Ik heb net mijn spaargeld uitgegeven aan een spiegelreflexcamera. Alles wat ik nu weer opspaar zal voor een verhuizing zijn.
Gast- Gast
Los van het sparen voor 'noodgevallen' sparen we voor een VW oldtimer Camper. Het liefst een T2 maar de kans bestaat dat het de goedkopere T3 variant wordt.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Voor een dikke spaarrekening . We hebben straks geld nodig voor alle babyspullen, maar dat hebben we al gespaard.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Nergens specifiek voor.
Nu leg ik in de maanden dat ik behoorlijk wat (voor mijn doen dan) verdien vooral wat opzij voor de maanden waarin ik niet/nauwelijks werk.
Vind het sowieso fijn om een goede buffer te hebben.
Nu leg ik in de maanden dat ik behoorlijk wat (voor mijn doen dan) verdien vooral wat opzij voor de maanden waarin ik niet/nauwelijks werk.
Vind het sowieso fijn om een goede buffer te hebben.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Op het moment houden wij niets over om van te gaan sparen, maar volgend jaar gaan we sparen voor een nieuwe auto en daarna voor noodgevallen.
Gast- Gast
een reis door zuid amerika een aantal maanden + gelijk daarna verhuizen naar het buitenland
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Het opnappen van de tuin
plan 2: Een nieuwe keuken
plan 3: Een bruiloft
plan 4: het laseren van mijn ogen
plan 2: Een nieuwe keuken
plan 3: Een bruiloft
plan 4: het laseren van mijn ogen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Voor mijn toekomstige nieuwe huisje, inboedel etc.
En voor nu de vakantie.
En voor nu de vakantie.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Een nieuwe badkamer.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Nu voor niks bijzonders, maar voor in de toekomst voor een nieuwe inboedel, en voor een auto.
Gast- Gast
Voor mijn rijbewijs! Die wil ik voor mijn 30ste halen.
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Een bruiloft Lejow, wat leuk!
Ik spaar niet voor specifieks. Ben aan het proberen om een huisje te krijgen, dus je zou kunnen zeggen dat ik daarvoor spaar, maar dat wil niet echt lukken helaas.
Ik spaar niet voor specifieks. Ben aan het proberen om een huisje te krijgen, dus je zou kunnen zeggen dat ik daarvoor spaar, maar dat wil niet echt lukken helaas.
Gast- Gast
Jaya schreef:Een bruiloft Lejow, wat leuk!
Ja, ben nog niet gevraagd hoor..
Dit is mijn spaarlijstje, geen idee of die van mijn vriend overeenkomt
Lejow- Lady Post-a-lot
Rijbewijs denk ik. Verder niks specifieks.. Gewoon, om 't sparen, zekerheid, voor extra'tjes etc.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Alleen; camera, nieuwe auto (over twee jaar )
Samen; voor een koophuis (qua verbouwen en hopelijk ook wat als inleg) Voor dat laatste gaat het nu nog veels te traag.
Samen; voor een koophuis (qua verbouwen en hopelijk ook wat als inleg) Voor dat laatste gaat het nu nog veels te traag.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Lejow schreef:Jaya schreef:Een bruiloft Lejow, wat leuk!
Oh ik dacht dat jullie al plannen hadden haha. Maar wie weet, als B. straks wat groter is
Gast- Gast
Voor een inboedel om straks het huis het huis uit te kunnen gaan. En nu ook al gericht voor mijn reis naar Suriname, daar heb ik een aparte spaarrekening voor geopend en daar spaar ik maandelijks 100 euro op. Ik hoop over 2 jaar een rondreis te kunnen makne
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Jaya schreef:Lejow schreef:Jaya schreef:Een bruiloft Lejow, wat leuk!
Oh ik dacht dat jullie al plannen hadden haha. Maar wie weet, als B. straks wat groter is
Plannen zijn er wel, ik vind het alleen nog wel erg leuk om gevraagd te worden hahaha.
En inderdaad als B wat groter is, ik zou het leuk vinden als ze een jaar of 2/3 is, dan kan ze bruidsmeisje zijn
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Jaya schreef:Lejow schreef:Jaya schreef:Een bruiloft Lejow, wat leuk!
Plannen zijn er wel, ik vind het alleen nog wel erg leuk om gevraagd te worden hahaha.
En inderdaad als B wat groter is, ik zou het leuk vinden als ze een jaar of 2/3 is, dan kan ze bruidsmeisje zijn
Dat lijkt mij ook het leukst hoor, om gevraagd te worden. Ik vind dat ook wel een beetje erbij horen, burgerlijk als ik ben
Maar als ze wat ouder is kan ze inderdaad bruidsmeisje zijn en maakt ze het ook allemaal bewust mee, volgens mij is dat hartstikke leuk voor die kleintjes.
Gast- Gast
De nieuwe inrichting voor een groter huis en ondertussen voor vakanties.
Het lukt goed want we wonen maar in een klein appartementje dat niet wordt verkocht en we werken beiden.
Het lukt goed want we wonen maar in een klein appartementje dat niet wordt verkocht en we werken beiden.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zou willen dat ik kon sparen. Sowieso heb ik nog gordijnen en plinten nodig, en moet ik echt op vakantie dit jaar (aangezien ik er nogal doorheen zit). Ook zou ik zoooo graag weer eens wat leuks willen shoppen...
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Momenteel zijn we ons spaargeld aan het uitgeven aan de inrichting van ons huis. Als we er eenmaal wonen willen we sparen voor een carport..
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Doel 1: Startbedrag voor koophuis (notariskosten, verf, vloeren, gordijnen, indien nodig nieuwe keuken/badkamer, etc.)
Doel 2: Financiële buffer voor een gezinnetje
Doel 2: Financiële buffer voor een gezinnetje
Gast- Gast
Nu nog voor onze bruiloft. Daarna sparen we lekker verder want we moeten nog genoeg dingen doen de komende tijd. (tuin, nieuwe bank, nieuwe matrassen)
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nav Waar sparen jullie voor?
» Waar zijn jullie bang voor?
» Waar zijn jullie verzekerd?
» Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?
» Sparen voor jullie kindjes
» Waar zijn jullie bang voor?
» Waar zijn jullie verzekerd?
» Nav hoeveel sparen, waar spaar je voor?
» Sparen voor jullie kindjes
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: