In welk jaar zou jij willen leven?
+29
Ilovethe90s
VeryCherry
Punk'd
NerdChic
Shisha
Toet
Chocolate Cookie
SarahKey
Razz
Capt'n Zero
Ragazza
Charles
SuperGrover
May
Rovine
Caroow
Atelier Madame
Taeda
Exogenesis
Bliss
Printje
Sanne
Nyx
Bazinga
Kiekeboe
Sterrin_
Lady Starstruck
Jeanette
Paper Crown
33 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: In welk jaar zou jij willen leven?
Geschiedenis deed me nooit zoveel en ik heb dan ook geen tijd waar ik terug naartoe zou willen. Ik vind het jammer dat ik net te laat geboren ben om de 90's heel actief mee te maken. Ik was midden jaren negentig lekker aan het puberen maar eigenlijk vind ik het jammer dat ik toen niet een jaar of 18-20 was.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
In de tijd dat alles nog heeeeel goedkoop was
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
SuperGrover schreef:Zullen wij gewoon de 60s terug brengen? Als wij gewoon jointjes rokend op een grasveld zitten en Let it be zingen, misschien komt de wereld dan tot inkeer? Misschien komt iedereen wel tot de conclusie dat de 60s terug moeten, en komt iedereen erbij zitten, en hebben we vrije liefde en geluk en vrede!!!Toet schreef:SuperGrover schreef:Yes, me too! Ik kan het soms echt oprecht jammer vinden dat ik niet jong was in de 60s. Ik had ook sit-ins willen houden, bloemen aan soldaten willen geven, en willen demonstreren voor en geloven in een betere wereld. Tegenwoordig kan het de meeste mensen niets meer schelen wat er in de wereld gebeurd, de jongeren vinden vooral zichzelf heel erg belangrijk. De graaicultuur, het materialisme. Ik wil gitaar spelen op een grasveld op de universiteit, en met z'n allen Let it be zingen.Bliss schreef:In de 60's, hippietijd, Woodstock etc. Make love, not war!
Jaa ik wil samen met jullie gitaar spelen op een grasveld en Let it be zingen. En jointjes roken.
De 90's lijkt me ook wel wat, voor een paar weken dan. Lekker gabberen.
Ik kom er wel bij zitten!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
De jaren 60! Mijn moeder heeft een soort dagboekje van die tijd met allemaal verhalen wat zij mee maakte. Echt heel leuk om te lezen! Gewoon kunnen liften (wat heel normaal was) zonder bang te hoeven zijn dat je aangerand word. Geweldige muziek en leuke feesten! De economie trok toen helemaal bij en mensen waren opeens rijk en konden alles kopen. Alles was nog nieuw en er kwam steeds mee luxe. De kledingstijl vind ik ook helemaal super . Ik zeg meteen volmondig ja! Als ik in die tijd zou mogen leven.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Idd!Antibes schreef:SuperGrover schreef:Zullen wij gewoon de 60s terug brengen? Als wij gewoon jointjes rokend op een grasveld zitten en Let it be zingen, misschien komt de wereld dan tot inkeer? Misschien komt iedereen wel tot de conclusie dat de 60s terug moeten, en komt iedereen erbij zitten, en hebben we vrije liefde en geluk en vrede!!!Toet schreef:SuperGrover schreef:Yes, me too! Ik kan het soms echt oprecht jammer vinden dat ik niet jong was in de 60s. Ik had ook sit-ins willen houden, bloemen aan soldaten willen geven, en willen demonstreren voor en geloven in een betere wereld. Tegenwoordig kan het de meeste mensen niets meer schelen wat er in de wereld gebeurd, de jongeren vinden vooral zichzelf heel erg belangrijk. De graaicultuur, het materialisme. Ik wil gitaar spelen op een grasveld op de universiteit, en met z'n allen Let it be zingen.Bliss schreef:In de 60's, hippietijd, Woodstock etc. Make love, not war!
Jaa ik wil samen met jullie gitaar spelen op een grasveld en Let it be zingen. En jointjes roken.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Idd!Antibes schreef:SuperGrover schreef:Zullen wij gewoon de 60s terug brengen? Als wij gewoon jointjes rokend op een grasveld zitten en Let it be zingen, misschien komt de wereld dan tot inkeer? Misschien komt iedereen wel tot de conclusie dat de 60s terug moeten, en komt iedereen erbij zitten, en hebben we vrije liefde en geluk en vrede!!!Toet schreef:SuperGrover schreef:Yes, me too! Ik kan het soms echt oprecht jammer vinden dat ik niet jong was in de 60s. Ik had ook sit-ins willen houden, bloemen aan soldaten willen geven, en willen demonstreren voor en geloven in een betere wereld. Tegenwoordig kan het de meeste mensen niets meer schelen wat er in de wereld gebeurd, de jongeren vinden vooral zichzelf heel erg belangrijk. De graaicultuur, het materialisme. Ik wil gitaar spelen op een grasveld op de universiteit, en met z'n allen Let it be zingen.Bliss schreef:In de 60's, hippietijd, Woodstock etc. Make love, not war!
Wel in de lente dan hè.. Nu blijf ik even lekker bij mijn verwarming zitten..
Antibes- Ratel
loura schreef:De jaren 60! Mijn moeder heeft een soort dagboekje van die tijd met allemaal verhalen wat zij mee maakte. Echt heel leuk om te lezen! Gewoon kunnen liften (wat heel normaal was) zonder bang te hoeven zijn dat je aangerand word. Geweldige muziek en leuke feesten! De economie trok toen helemaal bij en mensen waren opeens rijk en konden alles kopen. Alles was nog nieuw en er kwam steeds mee luxe. De kledingstijl vind ik ook helemaal super . Ik zeg meteen volmondig ja! Als ik in die tijd zou mogen leven.
Mijn moeder zegt ook altijd dat het een fantastische tijd was. Ik ben echt jaloers als ze dat zegt!!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
1991, onbezorgde kindertijd.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik voorzie een lente-60s-meeting!!! Wie neemt de gitaar mee?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Ik voorzie een lente-60s-meeting!!! Wie neemt de gitaar mee?
Ik! Heb gitaarles, al bak ik er nog niks van, dus iemand anders mag hem bespelen
Edit: en van "Let it be" heb ik de akkoorden!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Yeah! Ik zorg voor bloemen en liefde!Bliss schreef:SuperGrover schreef:Ik voorzie een lente-60s-meeting!!! Wie neemt de gitaar mee?
Ik! Heb gitaarles, al bak ik er nog niks van, dus iemand anders mag hem bespelen
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Yeah! Ik zorg voor bloemen en liefde!Bliss schreef:SuperGrover schreef:Ik voorzie een lente-60s-meeting!!! Wie neemt de gitaar mee?
Free hugs!
Bliss- Lady Post-a-lot
En ik ben een bijzonder bekwaam madeliefjes-bloemenkransjes-vlechtster!
Laatst aangepast door Antibes op zo 10 maa 2013 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
Ja! Laten we onze krachten bundelen in onze eigen 60s!
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Ja! Laten we onze krachten bundelen in onze eigen 60s!
Utrecht Hippies festival 2013?
Antibes- Ratel
Ja! In een van de parken!Antibes schreef:SuperGrover schreef:Ja! Laten we onze krachten bundelen in onze eigen 60s!
Utrecht Hippies festival 2013?
SuperGrover- Ratel
Ich bin dabei!
Bliss- Lady Post-a-lot
Jaaa ik ben er ook bij! Ik zorg ook voor liefde. En ik neem wel wijn mee. Of bier? Wat drinkt een coole hippie?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Een coole hippie drinkt alles denk ik!
SuperGrover- Ratel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Welk beeld had je 10 jaar terug over je leven van nu?
» Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?
» Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar?
» Dit kost je toch 10 jaar van je leven
» Welk beroep zou jij een dag willen doen?
» Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?
» Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar?
» Dit kost je toch 10 jaar van je leven
» Welk beroep zou jij een dag willen doen?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: