Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar?

+32
Flippin' Bitch
sterremaan
Aggi
Star007
Lonely Goatherd
Katrien
Luce
Shisha
Elliot
Punk'd
Rouxxxe
mauwmauw
Zwerver
JD
Lady4
Printje
Oasis
diddie
Merai
SuperGrover
Taeda
Kowalski
Minx
Snoes
mzcharlotte
Bolleke
Bliss
Pompoen
Middleme
Exogenesis
Fortissimo
Roza
36 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar? Empty Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar?

Bericht  Roza zo 3 feb 2013 - 2:25

Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar? Empty Re: Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar?

Bericht  Fortissimo zo 3 feb 2013 - 2:29

Dan heb ik hopelijk een baan gevonden die bij me past en waar ik mijn ei in kwijt kan. Welk niveau maakt me niet uit, als ik daarin maar gelukkig ben. Verder hoop ik al een aantal jaartjes getrouwd te zijn en hebben we de 2e op komst. Verder wonen we in een dorp hier 10 km vanaf of in de stad zelf met een leuke auto voor de deur. Ik hoop ook dat we kunnen doen wat we willen doen, en dus niet onwijs zuinig hoeven te leven.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar? Empty Re: Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar?

Bericht  Exogenesis zo 3 feb 2013 - 2:33

Over 10 jaar... ben ik 37 :O Neeeee, daar wil ik nog niet over na denken.

Het liefst wonen we dan in een groter huis met vrij uitzicht, liefst met een klein stukje grond er bij.
Verder misschien 1 of 2 kinderen. Naast dit, durf ik niks concreets te hopen. Ik hoop dat mijn dierbaren dan nog steeds om me heen zijn en dat we allemaal nog gezond zijn. Dat vind ik het belangrijkst.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Middleme zo 3 feb 2013 - 2:40

Getrouwd, twee kleine kinderen. Een, liefst meerdere, groot huis. Baan als luchtverkeersleider smile En heeeel veel op vakantie
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Pompoen zo 3 feb 2013 - 2:55

Over 10 jaar... Oh ik vind het heerlijk om daarover te dromen!

Over 10 jaar:
wonen we nog steeds in dit huis, maar dan is het af en hebben we wat aanpassingen gedaan waardoor het nog meer naar onze zin is.
Hebben we samen 1 of meerdere kinderen, eerst maar eens kijken hoe we het vinden met 1.
Geef ik creatieve workshops vanuit huis, doe ik af en toe een illustratieopdracht en heb ik een goedlopende webwinkel met mijn producten. Verder sta ik af en toe op creatieve markten om mijn spullen te verkopen.
Mijn man heeft inmiddels een aantal boeken geschreven en werkt net als ik veel vanuit huis waardoor we er veel kunnen zijn voor onze kinderen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss zo 3 feb 2013 - 3:01

Ik heb wer-ke-lijk geen flauw idee en eerlijk gezegd wil ik er niet eens over nadenken; ben veel te bang dat ik geen steek ben opgeschoten in die tijd en er nog steeds hetzelfde bij zit als nu Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar? 878948377 Ik bekijk het dus maar per jaar denk ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bolleke zo 3 feb 2013 - 3:34

Over 10 jaar zit ik met een zoon in de pubertijd, en geef ik les en verder denk ik niet dat er grote veranderingen zijn.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  mzcharlotte zo 3 feb 2013 - 3:44

Geen idee, zolang ik maar gezond en gelukkig ben.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 3:52

Dan ben ik 40, lise is dan alweer 17 bijna 18 zelfs.

Ik heb werkelijk geen idee voor de rest, ik hoop qua gezondheid een stuk stabieler te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 3 feb 2013 - 6:02

Ik gok dat we over 10 jaar nog steeds in ons huis wonen, dat we dan (hopelijk) nog een kindje erbij hebben. Geen idee of ik dan nog steeds mijn huidige job zal uitvoeren, vind het namelijk soms best wel eentonig worden/geen uitdaging, en ook geen idee hoeveel uur ik dan zal werken. Eerst maar eens kijken hoe het mij bevalt met 1 kindje en met 20 uur per week werken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Minx zo 3 feb 2013 - 6:03

Over tien jaar hoop ik getrouwd te zijn, een leuke baan te hebben en 2 kindjes.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Kowalski zo 3 feb 2013 - 6:07

Over 10 jaar hoop ik een lieve vriend te hebben en misschien een kindje (maar dat is nog ver-van-mijn-bed-show) en ik hoop dan ook nog 'jong' en ondernemend te zijn, eigenlijk net zoals nu, maar dan met een supertoffe baan!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Taeda zo 3 feb 2013 - 7:26

Over tien jaar hoop ik nog steeds gelukkig te zijn met mijn man, familie en vrienden.
Hopelijk hebben we drie kindjes (of twee) en wonen we in een ruime gezinswoning met een zonnige tuin. Mijn werk is uitdagend en drie dagen per week. De andere dagen run ik een keurig huishouden Laughing
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  SuperGrover zo 3 feb 2013 - 7:30

Geen idee. Ik hoop dat ik dan een leuke baan heb en samen woon met een leuke partner (hopelijk niet in limburg, brabant, zeeland, groningen of flevoland). Dan ga ik nadenken over of ik kinderen wil.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 7:38

Ik hoop dat ik dan nog in ons huidige huis woon met mijn vriend en dat we ouders mogen zijn van twee kindjes. Ik wil dan 3 dagen per week werken en hoop dat we onze familie en vrienden nog om ons heen mogen hebben.

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 3 feb 2013 - 7:44

Ik hoop dat ik dan getrouwd ben en we twee kindjes hebben mogen krijgen. Verder wil ik dan in een justitiële jeugdinrichting werken, max 4 dagen per week.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  diddie zo 3 feb 2013 - 9:20

Dan ben ik bijna 40,slik...

Ik hoop dat we dan in een huis met tuin wonen, misschien met een tweede kindje.
Ook hoop ik nog bij dezelfde werkgever te werken en een soort van carriere gemaakt te hebben.

Oja, en een spaarrekening MET geld te hebben :cheering:
diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188

Bericht  Oasis zo 3 feb 2013 - 10:21

Als ik 36 ben, dan...

Hoop ik een mooi koophuis te hebben in B.elgie met grote tuin, 2-3 slaapkamers en toch dichtbij een stad maar wel rust. Hierin hoop ik te wonen met mijn vriend, twee katten en hopelijk nog een hond en misschien kippen;

Hoop ik een tweede studie te hebben afgerond en daarin werkzaam te zijn;

Maar bovenal hoop ik dat iedereen uit mijn directe omgeving nog in goede gezondheid is, en dat ik al mijn lieve vriendinnen nog steeds heb!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Printje zo 3 feb 2013 - 10:23

Ik hoop grotendeels hetzelfde, emotioneel wat stabieler maar nog steeds met inmiddels twee kindjes die dan al gewoon tienerw zjijn..., ons huis gewoon nog met hopelijk een nieuwe badkamer, keuken en boven op zolder ook dubbel glas.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Lady4 zo 3 feb 2013 - 11:01

Over tien jaar ben ik al veertig.. :shock: Vergeleken daarmee was dertig worden waarschijnlijk peanuts, en dat vond ik al zwaar..

Ik hoop dan nog steeds samen te zijn met mijn vriend, misschien dan inmiddels man en dat we nog net zo blij en gelukkig met elkaar zijn. Verder hoop ik dat we een of twee mooie kindjes van ons samen hebben en dat het zoontje van mijn vriend, dan inmiddels zoon, bij ons woont en gelukkig is.

Qua werk hoop ik mezelf nog verder opgewerkt te hebben. In welke richting durf ik nog niet te zeggen.

Qua vriendschappen hoop ik dat die weinig zullen veranderen, hoogstens in positieve zin.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  JD zo 3 feb 2013 - 12:18

Dan ben ik 37 :O

Ik hoop dan getrouwd te zijn met een leuke man, een fijn huwelijk te hebben, en 2 of 3 kindjes.
Daarnaast hoop ik dat we het financieel goed voor elkaar hebben, ik parttime in de zorg werk, en mijn familie en vrienden allemaal nog in goede gezondheid zijn
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Zwerver zo 3 feb 2013 - 12:20

Ik ben dan 32 en mijn vriend 42. Ik hoop dat wij dan 2/3 kindjes hebben, met een mooi huis en financieel gewoon goed zitten. Een heerlijk stabiel leven.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 21:31

Dan zijn mijn vriend en ik beide veertigers. Ik denk niet dat er veel verandert ten opzichte van nu. We zijn eigenlijk al best wel gesettled.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 3 feb 2013 - 21:51

Zwerver schreef:Ik ben dan 32 en mijn vriend 42. Ik hoop dat wij dan 2/3 kindjes hebben, met een mooi huis en financieel gewoon goed zitten. Een heerlijk stabiel leven.

Ik ben nu al jaloers. :nopompom:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 21:53

Ik ben over 10 jaar 33. Ha dat duurt gelukkig nog wel even. Ik hoop dat we dan een leuk huis hebben, 2 kindjes en allebei een leuke baan. Verder hoop ik dat mijn vriendschappen nog hetzelfde zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: