Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

+13
Rouxxxe
Vlinder26
Jilke
bolus26
Arwyn
M@niek
Zwerver
Antibes
SuperGrover
Bazinga
Tinus
_Lacey_
Poubelle
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Poubelle wo 18 jul 2012 - 0:41

Ik heb net de voorstukjes gekeken van het komende seizoen van Over Mijn Lijk.
Ik vind dit altijd een heel indrukwekkend programma, zal ook al meteen weer te janken.
Nav dit programma vraag ik me af, wat zou jij doen als je te horen krijgt dat je nog een half jaar te leven hebt?

Ik zou een aantal weken willen rondreizen door Amerika, en bij thuiskomst een megagroot feest geven.
Andere dingen heb ik nog niet bedacht.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  _Lacey_ wo 18 jul 2012 - 0:42

Nog zoveel mogelijk plekken van de wereld zien die op mijn lijstje staan.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Tinus wo 18 jul 2012 - 0:44

Ik vind dit altijd wel moeilijke dingen. Zou ook echt niet weten hoe ik zou reageren als ik zulk nieuws te horen zou krijgen.
Maar ik denk dat ik die tijd zoveel mogelijk met mijn naasten zou willen doorbrengen. Veel willen praten en herinneringen op doen. Ik zou ook wel wat 'na willen laten' in de vorm van een (video)dagboek o.i.d.
Ik denk niet dat ik nog heel veel grote dingen zou gaan doen. Maar meer genieten met de mensen om me heen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Bazinga wo 18 jul 2012 - 0:46

Parttime blijven werken, omdat ik daar gewoon van geniet. Tijd doorbrengen met m'n familie en vrienden, veel schrijven, afscheidsbrieven, brieven voor de toekomst, m'n uitvaart zelf tot in de details regelen.. Ik zou geen grote feesten of lange reizen hoeven te maken, als ik echt nog maar een half jaar heb, telt mijn bucketlist niet meer, maar gaat m'n rust en familie voor.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  SuperGrover wo 18 jul 2012 - 0:46

Heel veel uitgaan, op vakantie gaan, mijn studie verwaarlozen en allemaal ludieke acties uithalen die ik nu niet doe met het oog op de toekomst.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 0:47

Ik zou stoppen met werken, nog een mooie verre reis maken, misschien nog 1 of 2 korte reisjes. Het is natuurlijk wel afhankelijk van hoe ziek ik ben en waar ik lichamelijk toe in staat ben. En verder vooral heel veel tijd doorbrengen met familie en vrienden, de leuke en mooie dingen opzoeken, de tijd nemen om afscheid te nemen van mijn dierbaren..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 0:58

Als ik nu nog maar een half jaar te leven heb, heb ik zo'n 15000 euro aan spaargeld op te maken (maar dan moeten mn ouders mn erfenis incl. studieschuld niet accepteren) Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? 281626781Ik zou met dat geld lekker gaan backpacken en in een half jaar zoveel mogelijk mooie plekken bezoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Antibes wo 18 jul 2012 - 1:15

SuperGrover schreef:Heel veel uitgaan, op vakantie gaan, mijn studie verwaarlozen en allemaal ludieke acties uithalen die ik nu niet doe met het oog op de toekomst.

+1

Ik zou sowieso een lange, verre reis met ons gezin willen maken.. Dat kunnen we ons best veroorloven als ik niet meer jarenlang hoef te studeren.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 1:16



Zorgen dat ik zo veel mogelijk sex heb. Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Zwerver wo 18 jul 2012 - 1:18

Ik zou ontzettend veel willen reizen, genieten van de zon. Inderdaad een groot feest thuis geven. Mijn spaargeld er door heen jagen. Direct stoppen met school/werk. Ook wil ik aan iedereen duidelijk maken dat ik een ondanks mijn zware jeugd etc een leuk leven heb gehad en ze daarvoor wil bedanken. Natuurlijk ook dat ik van ze hou nerd
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  M@niek wo 18 jul 2012 - 1:23

Zero schreef:

Zorgen dat ik zo veel mogelijk sex heb. Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? 3079029344

lol! maar dan wel met verschillende mannen Twisted Evil (heb anders al zolang dezelfde haha)
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Bazinga wo 18 jul 2012 - 1:25

Ja maar eh. Dan krijg je..

"Hier rust *naam*, dochter, vrouw, moeder, vriendin en slet."
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  M@niek wo 18 jul 2012 - 1:26

Tris schreef:Ja maar eh. Dan krijg je..

"Hier rust *naam*, dochter, vrouw, moeder, vriendin en slet."

ja jammer dan ben ik er toch niet meer Laughing
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 1:30

Tris schreef:Ja maar eh. Dan krijg je..

"Hier rust *naam*, dochter, vrouw, moeder, vriendin en slet."


Neeee joh, je grafsteen kan zeggen wat je wil Yes


Bij mij komt er te staan: GAME OVER - lvl 25

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Arwyn wo 18 jul 2012 - 1:43

Ik zou dan willen trouwen, me over mijn vliegangst heen zetten en naar Nieuw-Zeeland gaan (dood ga ik dan toch al) en als ik dan toch bezig ben, ook naar Australië en de VS. Stedentrips maken en vooral heel erg genieten van alles. Van m'n vriend, m'n familie, vrienden.. En alsnog ook gewoon lekker eens op de bank hangen en Friends voor de 1000e keer kijken.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  bolus26 wo 18 jul 2012 - 2:41

goede regelingen treffen voor mijn kindje (dat wordt binnen een half jar geboren) en heel gauw op reis richting nieuw zeeland en canada.



verder lunchen,dineren en leuke dingen doen met vrienden en familie en een laatste poging wagen om t contact met mn vader te herstellen.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 2:43

Ik zou stoppen met werken, en naar Amerika reizen met mijn vriend, daar willen we graag een rondreis maken! En trouwen. En veel tijd met mijn belangrijkste vrienden en familie doorbrengen, zolang het kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Jilke wo 18 jul 2012 - 2:46

Ligt aan hoe de situatie is wat betreft ziekte. Als het goed zou gaan zou ik lekker op vakantie gaan, stoppen met werken. Leuke dingen doen bv een dagje helpen in een asiel/pension en daar alle dieren knuffelen. Ik zou gewoon lekker ervan genieten, uit eten gaan etc. Niet veel bijzonders denk ik.

Uiteraard ook veel tijd met mijn vriend en familie doorbrengen. Samen mooie foto's van ons laten maken. En mijn katten en cavia's platknuffelen.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Vlinder26 wo 18 jul 2012 - 2:56

Dit is een lastige. Ik ben niet zo reislustig, dus dan vast ook niet opeens de behoefte om veel te gaan reizen. Ik zou veel tijd met familie en vrienden door willen brengen en tegen ze zeggen hoe belangrijk ze voor me zijn. Dat weten ze wel, maar helaas worden zulke dingen niet zo vaak uitgesproken.

Voor ieder familielid en vriend(in) een persoonlijke brief schrijven en wat foto's samen gaan maken. Denk er liever niet over na moet ik eerlijk zeggen, maar ja..het is wel iets wat helaas (teveel) mensen treft..
Vlinder26
Vlinder26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 34
Registratiedatum : 19-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 3:06

Enorm veel chips eten, hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 3:09

stoppen met werken, rondreizen over de hele wereld en lekker eten wat ik wil Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 3:13

Geen idee. In ieder geval stoppen met werken, naar Disney met mijn ouders en gezin en verder zou ik zoveel mogelijk bij hun willen blijven en plezier met ze willen maken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Rouxxxe wo 18 jul 2012 - 4:49

Ik vind dit altijd van die lastige vragen haha. Maar ik zou voornamelijk gewoon zoveel mogelijk tijd met m'n familie en vriendinnen willen doorbrengen. En ook nog wel een mooie reis maken.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  SuperGrover wo 18 jul 2012 - 4:55

Powerbabe schreef:Enorm veel chips eten, hahaha.

Oh dat ook ja, dan ga ik echt dichtgroeien.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Susan wo 18 jul 2012 - 4:57

Ik denk dat we grotendeels doorgaan zoals we nu doen, het zou niet in Ezra's belang zijn om alles compleet om te gooien en een heel ander leven te gaan leiden. Ik zou hopen dat ik nog zo goed mogelijk kan bijdragen aan het ontwikkelingsproces dat hij nu doormaakt en de lijn die we nu volgen. Hopen dat ik nog veel mijlpalen mee kan krijgen. Dat geldt ook voor Yrsa natuurlijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij? Empty Re: Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum