Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In welk jaar zou jij willen leven?

+29
Ilovethe90s
VeryCherry
Punk'd
NerdChic
Shisha
Toet
Chocolate Cookie
SarahKey
Razz
Capt'n Zero
Ragazza
Charles
SuperGrover
May
Rovine
Caroow
Atelier Madame
Taeda
Exogenesis
Bliss
Printje
Sanne
Nyx
Bazinga
Kiekeboe
Sterrin_
Lady Starstruck
Jeanette
Paper Crown
33 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

In welk jaar zou jij willen leven? - Pagina 2 Empty Re: In welk jaar zou jij willen leven?

Bericht  Rovine za 9 maa 2013 - 6:24

Jaren 20!
In welk jaar zou jij willen leven? - Pagina 2 Roaring+twenties
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In welk jaar zou jij willen leven? - Pagina 2 Empty Re: In welk jaar zou jij willen leven?

Bericht  Taeda za 9 maa 2013 - 6:25

Waarom staat dit topic eigenlijk in Persoonlijk?
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Bazinga za 9 maa 2013 - 6:28

Taeda schreef:Waarom staat dit topic eigenlijk in Persoonlijk?

Nou, 't is iets heel persoonlijks om te delen, natuurlijk..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  May za 9 maa 2013 - 7:02

Ik zou dan graag naar eind 18de/ begin 19de eeuw willen. De tijd van Jane Austen zeg maar.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 7:08

Ik zou de jaren '90 nog wel een keer over willen doen. En, verder terug: de jaren '30 vind ik altijd heel interessant. Of ergens eind 19e eeuw, maar dan in Noord-Amerika.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover za 9 maa 2013 - 7:17

Bliss schreef:In de 60's, hippietijd, Woodstock etc. Make love, not war!
Yes, me too! Ik kan het soms echt oprecht jammer vinden dat ik niet jong was in de 60s. Ik had ook sit-ins willen houden, bloemen aan soldaten willen geven, en willen demonstreren voor en geloven in een betere wereld. Tegenwoordig kan het de meeste mensen niets meer schelen wat er in de wereld gebeurd, de jongeren vinden vooral zichzelf heel erg belangrijk. De graaicultuur, het materialisme. Ik wil gitaar spelen op een grasveld op de universiteit, en met z'n allen Let it be zingen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741

Bericht  Charles za 9 maa 2013 - 7:41

De riddertijd!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Charles za 9 maa 2013 - 7:41

Wel maar voor een halve dag ofzo.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Ragazza za 9 maa 2013 - 7:50

De jaren 90, heb een hele leuke tijd gehad, maar was zo verdomd verlegen en durfde helemaal niks. Dus ik zou die jaren wel opnieuw willen beleven, maar dan met meer zelfvertrouwen.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Bliss za 9 maa 2013 - 8:39

Ragazza schreef:De jaren 90, heb een hele leuke tijd gehad, maar was zo verdomd verlegen en durfde helemaal niks. Dus ik zou die jaren wel opnieuw willen beleven, maar dan met meer zelfvertrouwen.

Hee dit herken ik wel ja, geldt ook voor t begin van de zeroes trouwens.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 8:51

Ik wil de 50's 60's en 70's wel doormaken. Rock 'n Roll, met mooie jurken, maar ook woodstock, goede muziek, flowerpower, een mooie volkswagenbus, vrijheid blijheid. :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Capt'n Zero za 9 maa 2013 - 8:53

Hm 2150 of zo. Ik ben zo benieuwd wat we dan al hebben uitgevonden, hoe we dan leven en of er al buitenaards leven is ontdekt...

Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Razz za 9 maa 2013 - 9:09

Gewoon nu in het jaar 2013. Ik zou iig niet terug in de tijd willen. Misschien wel 10 jaar verder en nog steeds 28 zijn. Maar ik vind het zo eigenlijk wel goed smile

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  SarahKey za 9 maa 2013 - 11:03

1700 zoveel ofzo. Lijkt me wel leuk dat hele oude eens een dag mee te maken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 11:39

Ohja, honderdvijftig jaar vooruit lijkt me idd ook wel interessant smile

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie za 9 maa 2013 - 12:22

Ik zou graag de jaren 90 overwillen doen. Ik heb er leuke herinneringen aan en wil ze best herbeleven smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet za 9 maa 2013 - 21:00

SuperGrover schreef:
Yes, me too! Ik kan het soms echt oprecht jammer vinden dat ik niet jong was in de 60s. Ik had ook sit-ins willen houden, bloemen aan soldaten willen geven, en willen demonstreren voor en geloven in een betere wereld. Tegenwoordig kan het de meeste mensen niets meer schelen wat er in de wereld gebeurd, de jongeren vinden vooral zichzelf heel erg belangrijk. De graaicultuur, het materialisme. Ik wil gitaar spelen op een grasveld op de universiteit, en met z'n allen Let it be zingen.

Jaa ik wil samen met jullie gitaar spelen op een grasveld en Let it be zingen. En jointjes roken.

De 90's lijkt me ook wel wat, voor een paar weken dan. Lekker gabberen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Shisha za 9 maa 2013 - 21:02

Ik zou wel zo'n 2000/3000 jaar voor christus willen leven. Ik ben vooral erg benieuwd hoe ze nou die piramides hebben gebouwd.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  NerdChic za 9 maa 2013 - 21:35

In de 50's ook in Amerika. Super kleding en vooral de jurkjes, lekker rock&roll.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 0:22

Geen. Ok misschien de 90's want die waren awesome. Maar de 50's, leuk en mooi hoor. Maar dan leef je net na de oorlog, hebt 'm dan ook meegemaakt. Was voor mij vast niet erg leuk geweest met mijn buitenlandse uiterlijk. Of de zwarte mensen die niet eens op dezelfde school mochten zitten. Vrouwen die alleen voor het eten en de kinderen mochten zorgen. En hoe verder je teruggaat in de tijd, hoe erger het was. Ziektes, de plaag. Kindersterfte. Jack the ripper. Barbaarse taferelen. Of reageer ik nu te serieus Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Punk'd zo 10 maa 2013 - 0:23

Rond 1800. De tijd van Pride en Predjudice

Of

Rond 1900 en dan in een rijke familie.. A la Titanic!

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542

Bericht  Punk'd zo 10 maa 2013 - 0:26

haha mijn vriend zegt.. Ik zou willen leven in de '60 madmen style.. Waar vrouwen alleen nog secretaresse waren of thuis voor de kinderen zorgden en mannen de hele dag wisky op hun werk dronken. :P

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542

Bericht  SuperGrover zo 10 maa 2013 - 0:39

Toet schreef:
SuperGrover schreef:

Jaa ik wil samen met jullie gitaar spelen op een grasveld en Let it be zingen. En jointjes roken.

De 90's lijkt me ook wel wat, voor een paar weken dan. Lekker gabberen.
Zullen wij gewoon de 60s terug brengen? Als wij gewoon jointjes rokend op een grasveld zitten en Let it be zingen, misschien komt de wereld dan tot inkeer? Misschien komt iedereen wel tot de conclusie dat de 60s terug moeten, en komt iedereen erbij zitten, en hebben we vrije liefde en geluk en vrede!!! I love you
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741

Bericht  Lady Starstruck zo 10 maa 2013 - 1:44

Indigo schreef:Rond 1800. De tijd van Pride en Predjudice

Of

Rond 1900 en dan in een rijke familie.. A la Titanic!

Jaa dat lijkt mij ook geweldig.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  VeryCherry zo 10 maa 2013 - 2:55

De fifties, de kleding heb ik al en huisvrouw ben ik ook Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: