Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

+27
Roza
RYW
Dennenappel
Zwoesj
Thary
Susan
Mari
Sweety
Burn
Makamba
Ellebel
Lotus
Parisienne
Roze Roos
Xanna
Toet
Verde
smooch
ekiaam87
Zora
Sjors
Zininzon
May
Lynn_
Tyrael
Minx
TGR
31 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  TGR do 17 feb 2011 - 9:35

Natuurlijk is dat 9 van de 10 keer een eufemisme voor zelfmoord.

Wat denk/voel jij als je dit hoort of leest?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Minx do 17 feb 2011 - 9:43

Ja ik denk daar als ik vaak ben niet zo heel erg over na. Ik heb dat wel eens gehad op een dag dat ik geen zin in school had en dan dacht ik ok ik mag weer naar huis. Maar over het algemeen heb ik er weinig last van en is het eerder vervelend voor de familie.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 9:45

Dan denk/voel ik niet veel eerlijk gezegd. Ik vind het wel vervelend voor de reizigers die er vertraging door oplopen, en voor de machinist die zoiets nooit meer vergeet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Tyrael do 17 feb 2011 - 9:46

Eerlijk gezegd niet veel, meestal ben ik boos als ik er vertraging door heb. Uiteraard triest voor de familie e.d. maar ik ken die mensen niet...
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Lynn_ do 17 feb 2011 - 9:46

Ik ga nooit met de trein maar ik kan me zo voorstellen dat ik op zo'n moment wel even baal. Wat natuurlijk niet betekent dat ik het niet verschrikkelijk vind voor de persoon en de nabestaanden.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  May do 17 feb 2011 - 9:47

Hè bah!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Zininzon do 17 feb 2011 - 9:48

Ik denk meteen aan de machinist, hulpverlening die ter plekke komt en de nabestaanden.

Voor passagiers is het vervelend, maar die komen over het algemeen wel op de plek van bestemming.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Sjors do 17 feb 2011 - 9:50

Zininzon schreef:Ik denk meteen aan de machinist, hulpverlening die ter plekke komt en de nabestaanden.

Voor passagiers is het vervelend, maar die komen over het algemeen wel op de plek van bestemming.

+1
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Zora do 17 feb 2011 - 9:52

Ik denk aan mijn oom die ook een paar jaar geleden the need voelde om op die manier een eind aan zijn leven te moeten maken. Ik denk eraan dat ik het nog steeds zo erg vind dat hij al blijkbaar zo ver was dat hij dacht dat dat de beste oplossing was... en ik denk inderdaad ook aan de machinist.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  ekiaam87 do 17 feb 2011 - 9:53

Voor de 2e keer in 3 weken, hier in het dorp Sad
Reden overvolle bussen langs, allemaal mensen die niet van het ene naar het andere station konden komen.
Maar wel heel erg en heel heftig voor de mensen die dit dichtbij meemaken!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  smooch do 17 feb 2011 - 9:56

Ik had dat twee weken geleden en de trein reed niet verder dan Den-Haag HS. Was ik even blij dat ik maar tot daar hoefde te reizen. Ik zag wel aan de rest dat ze er enorm van baalde want het kon ongeveer 2 uur gaan duren en dat loopt altijd wel uit. Ik zag geen mensen in mijn buurt die echt boos werden.

Zoals ZininZon al zei denk ik wel meteen aan de machinist. Dat lijkt me zo erg!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Verde do 17 feb 2011 - 9:56

Zininzon schreef:Ik denk meteen aan de machinist, hulpverlening die ter plekke komt en de nabestaanden.

Voor passagiers is het vervelend, maar die komen over het algemeen wel op de plek van bestemming.

+1

Hoorde een tijd geleden alleen een verhaal van iemand die voorin de trein had gezeten en die had echt een hobbel (zoals een drempel op de weg) gevoeld en zag bloed e.d. langs/op de ramen zitten... Het was via via dat ik het hoorde, dus zou me niets verbazen als het wel enigszins overdreven is, maar nu heb ik er wel een nog naarder beeld bij.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Toet do 17 feb 2011 - 9:59

Ik denk aan de persoon, ik vraag me af wat zijn problematiek was en waarom hij deze keus heeft gemaakt. Daarnaast denk ik aan zijn dierbare en hoe verschrikkelijk dit voor hen moet zijn. Vervolgens komen voor mij de machinist en hulpverleners. Aan de reizigers die hier door vertraging hebben denk ik eigenlijk helemaal niet, puur omdat ik hier zelf nooit last van heb en niet weet hoe het is.


Laatst aangepast door toetje_ op do 17 feb 2011 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 9:59

Sjors schreef:
Zininzon schreef:Ik denk meteen aan de machinist, hulpverlening die ter plekke komt en de nabestaanden.

Voor passagiers is het vervelend, maar die komen over het algemeen wel op de plek van bestemming.

+1

+ nog 1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Zininzon do 17 feb 2011 - 10:03

Sabgirl schreef: Hoorde een tijd geleden alleen een verhaal van iemand die voorin de trein had gezeten en die had echt een hobbel (zoals een drempel op de weg) gevoeld en zag bloed e.d. langs/op de ramen zitten... Het was via via dat ik het hoorde, dus zou me niets verbazen als het wel enigszins overdreven is, maar nu heb ik er wel een nog naarder beeld bij.

Ik heb een tijdje terug een trein gezien waar iemand voor was gesprongen, die zat echt wel onder het bloed aan de voorkant en zijkanten Neutral
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Xanna do 17 feb 2011 - 10:08

Zininzon schreef:Ik denk meteen aan de machinist, hulpverlening die ter plekke komt en de nabestaanden.

Voor passagiers is het vervelend, maar die komen over het algemeen wel op de plek van bestemming.

+1

Vorige week is hier iemand voor de trein 'gevallen'. Er waren een aantal jongens met elkaar aan het ouwehoeren (in de zin van stoeien) op het perron en net op dat moment kwam er een intercity in volle vaart voorbij en viel één van de jongens ervoor..

Dus ja, voorheen baalde ik van het feit dat ik later thuis was (ik zit dagelijks al 4 uur in de trein), wanneer er weer eens iemand onder de trein lag. Maar zo'n ongeval doet je wel weer beseffen dat er erge dingen zijn dan een beetje vertraging..

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  ekiaam87 do 17 feb 2011 - 10:12

smooch schreef:Ik had dat twee weken geleden en de trein reed niet verder dan Den-Haag HS. Was ik even blij dat ik maar tot daar hoefde te reizen. Ik zag wel aan de rest dat ze er enorm van baalde want het kon ongeveer 2 uur gaan duren en dat loopt altijd wel uit. Ik zag geen mensen in mijn buurt die echt boos werden.

Zoals ZininZon al zei denk ik wel meteen aan de machinist. Dat lijkt me zo erg!

Dat was dus de 1e keer waarschijnlijk, vanavond voor de 2e keer in 3 weken :S
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 10:21

Sneu voor diegene en de mensen die erbij betrokken zijn. En verder niet zoveel, zal helaas toch wel af en toe blijven voorkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 10:24

Het enige wat ik op zo'n moment denk is hoe ik op dat moment thuis kan komen en hoelang dat gaat duren. Eerlijk gezegd sta ik daar nooit bij stil. Heb ik ook geen zin in op zo'n moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Zininzon do 17 feb 2011 - 10:29

Xanna schreef:Vorige week is hier iemand voor de trein 'gevallen'. Er waren een aantal jongens met elkaar aan het ouwehoeren (in de zin van stoeien) op het perron en net op dat moment kwam er een intercity in volle vaart voorbij en viel één van de jongens ervoor..

Woon jij nog steeds waar ik denk dat je woont? Volgens mij heb ik wel gehoord dat er vertraging was.. Dan denk ik echt niet aan zo'n situatie die jij nu schrijft :shock:
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Xanna do 17 feb 2011 - 10:55

Zininzon schreef:
Xanna schreef:Vorige week is hier iemand voor de trein 'gevallen'. Er waren een aantal jongens met elkaar aan het ouwehoeren (in de zin van stoeien) op het perron en net op dat moment kwam er een intercity in volle vaart voorbij en viel één van de jongens ervoor..

Woon jij nog steeds waar ik denk dat je woont? Volgens mij heb ik wel gehoord dat er vertraging was.. Dan denk ik echt niet aan zo'n situatie die jij nu schrijft :shock:

Ik woon nog steeds waar jij denkt dat ik woon (ga ik vanuit smile ), maar het was een station verder met een dubbele naam en gerelateerd aan voetbal. Snap je hem nog? Wink

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Roze Roos do 17 feb 2011 - 10:57

Kippenvel! En denk vaak aan de persoon die gesprongen is, de machinist en diegene die de opruimwerkzaamheden doet.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Parisienne do 17 feb 2011 - 13:06

Ik heb het ook wel eens meegemaakt.. een aantal jaar geleden. Ook hierbij zag je de bloedspetters op de ramen. Iedereen moest blijven zitten in de trein totdat er meer bekend werd gemaakt. Ik zat voorin en zag uit het raam (het was donker) dat ze onder mij met zaklampen schenen en daar waren ze druk bezig. Het was dus duidelijk dat hij/zij daar ergens lag.. bah! Ben toen heel snel een stukje verderop gaan zitten.

Mij deed het toen heel erg veel, omdat net een aantal weken ervoor mijn schoonvader zelfmoord had gepleegd (wel op een andere manier). Het eerste waar ik aan dacht was aan de nabestaanden, daarna de machinist. Vreselijk!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 13:15

Ik heb in een trein gezeten die over iemand heen reed en je voelde dat inderdaad best goed. Het was een hele nare ervaring, ook omdat een vrouw in de trein nogal raar reageerde (ze werd heel boos), de machinist behoorlijk in shock was (die was gaan kijken of hij nog iets kon doen met z'n ehbo koffertje) en het gewoon akelig was dat de trein daarna schoongemaakt werd met de hogedrukspuit en door de "restjes" van de trein te halen en in een vuilniszak te doen door de brandweer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Lotus do 17 feb 2011 - 19:57

Xanna schreef:
Zininzon schreef:
Xanna schreef:Vorige week is hier iemand voor de trein 'gevallen'. Er waren een aantal jongens met elkaar aan het ouwehoeren (in de zin van stoeien) op het perron en net op dat moment kwam er een intercity in volle vaart voorbij en viel één van de jongens ervoor..

Woon jij nog steeds waar ik denk dat je woont? Volgens mij heb ik wel gehoord dat er vertraging was.. Dan denk ik echt niet aan zo'n situatie die jij nu schrijft :shock:

Ik woon nog steeds waar jij denkt dat ik woon (ga ik vanuit smile ), maar het was een station verder met een dubbele naam en gerelateerd aan voetbal. Snap je hem nog? Wink

Ik denk dat ik het dan ook weet. Ik moest daar vorige week met de bus. Had verder niet meer gehoord dat het zo was gegaan als jij zegt. Wat erg...

Het raakt mij altijd wel, als er iemand voor de trein is gesprongen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon Empty Re: Geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum