Veel bloedverlies
+4
Parel
Maudy
Catwoman79
nillis
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Veel bloedverlies
Ik heb sinds week 8 van de zwangerschap veel bloedverlies. het blijft wel oud bloed, maar je wordt er zo onzeker van. Ik heb nu 4 goede echo's gehad en er is een 2e vruchtzakje te zien waar niets in zat, dus dat kan het bloedverlies verklaren. Nu heb ik al twee ochtenden dat als ik ga plassen, dat er gewoon heel veel oud bloed meekomt. Het lijkt een beetje op te hopen in de nacht. Gisteren stopte het erge bloeden wel na een uur en bleef het bij druppeltjes op de dag. Weet niet goed wat ik met dit verhaal wil, maar baal er zo van en wil ook niet elke week de vk bellen voor een echo. Hebben anderen dit ook gehad.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Veel bloedverlies
Mijn beste vriendin heeft dit ook gehad.
Tot week 30/31 aan toe zelfs. Maar daar loopt een heel vrolijk/druk meisje door de kamer.
Maar zij heeft ook niet echt kunnen genieten. Steeds die onzekerheid
Tot week 30/31 aan toe zelfs. Maar daar loopt een heel vrolijk/druk meisje door de kamer.
Maar zij heeft ook niet echt kunnen genieten. Steeds die onzekerheid
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het niet gehad, maar vind het wel echt heel vervelend voor je. Als het je onzeker maakt dan zou ik gewoon bellen voor een echo. Het is gewoon hun werk he en even zwart wit gezegd; of hun nu van mevr A of mevr B een echo maken dat maakt ze niks uit. Al kom je 100x. Als het goed is doen die mensen hun werk met passie, en die willen niks anders als blije moeders, gezonde baby's, en vrolijke zwangerschappen. Ze zullen er alles aan doen om jou dit ook te geven.
Kom op Nillis, als je bang bent dan moet je bellen. Jij verdiend ook een fijne zwangerschap!
Kom op Nillis, als je bang bent dan moet je bellen. Jij verdiend ook een fijne zwangerschap!
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
Ik heb het tot 15 weken gehad, zenuwslopend!
Gewoon de vk bellen hoor!
Strawberry heeft het haar hele zwangerschap gehad.
Gewoon de vk bellen hoor!
Strawberry heeft het haar hele zwangerschap gehad.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Als het je niet lekker zit, gewoon de verloskundige bellen. Het hoeft niks te betekenen, bij T. had je immers ook lang last van bloedverlies. Maar je bent ook een miskraam verder, dus als jij hier zo onzeker van wordt, is dat reden genoeg om te bellen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik heb het bij T ook gehad tot week 12, maar dan was het meer dik oud slijm bloed zeg maar, dit is heel dun vloeibaar. Inderdaad echt genieten is er nog niet bij. Ik kijk het nog een paar dagen aan.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb het bij A. tot de 10 weken gehad.
Enorme stolsels die ik verloor en heel veel bloed.
Mijn gyn wilde zelf dat ik elke week voor een echo kwam.
Met 10 weken hield het plotseling op, toen we op vakantie waren.
Hopelijk betekend het bij jou ook niks.
Succes en sterkte!
Enorme stolsels die ik verloor en heel veel bloed.
Mijn gyn wilde zelf dat ik elke week voor een echo kwam.
Met 10 weken hield het plotseling op, toen we op vakantie waren.
Hopelijk betekend het bij jou ook niks.
Succes en sterkte!
Gast- Gast
Ik heb het ook gehad. Het was ook waterig bloed. Klinkt wat raar, maar het was niet van dat menstruatie bloed. Bij mij kwam het omdat ik teveel deed. Toen ik in de ziektewet kwam en meer rust had, was het bloeden ook over.
Gast- Gast
Ik heb t tijdens de zwangerschap van T. ook gehad. Tot 12w aan een stuk en daarna als ik rond mijn menstruatie zat (als ik niet zwanger was geweest). Heb eens gelezen dat t bij ong. 10% van de zwangeren voor komt. Bij de MA en deze zwangerschap heb ik er geen last van (gehad).
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Sterkte meid! Heb je de vk nog gebeld? Gewoon doen hoor, als je het niet vertrouwd!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook veel oud bloed verlies gehad. Wij werden (in het weekend) naar de gyn gestuurd voor een echo. Hij heeft na de echo met een eendenbek gekeken waar het bloedverlies vandaan kwam, zodoende zag hij dat het niet uit de baarmoeder kwam en dat er nog meer bloed zat. We waren er toen op voorbereid dat er nog wat aan zat te komen.
Hopelijk ben je ondertussen door de vk al gerustgesteld!
Hopelijk ben je ondertussen door de vk al gerustgesteld!
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Echt Nillis, je onzekerheid is groot genoeg om er topics over te openen, het houdt je bezig. Echt, gewoon bellen, kijken ze echt niet raar van op.
Bij mij heeft er tot nu toe nooit meer dan twee weken tussen de controles gezeten, daar werd ook niet moeilijk over gedaan. Het is hun werk, ze worden er voor betaald en ze hoeven er niet voor uit hun bed te komen.
Bij mij heeft er tot nu toe nooit meer dan twee weken tussen de controles gezeten, daar werd ook niet moeilijk over gedaan. Het is hun werk, ze worden er voor betaald en ze hoeven er niet voor uit hun bed te komen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» Fluxus, veel bloedverlies/laag hb
» bloedverlies....(zwanger???)
» Bloedverlies, MK?
» Bloedverlies
» Bloedverlies
» bloedverlies....(zwanger???)
» Bloedverlies, MK?