Nachtmerrie
+89
slaatje
Fearie
Amber-
blondje1313
studiebol
red rose
Muppetje
Inge
Mees
Pompoen
Zonneschijn
mauwmauw
Vancity_girl
CCC
Susan
Niene
Shisha
sanne-84
mezzoforte
Roodkapje
Jelin
Filoria
MADDIE
Steep
Stranger
mzcharlotte
M-G
Razz
Mrs. Jansen
Elliot
Reva
Siamsa
VeryCherry
Elodie
Manderijn
Lady4
Coco
Ella
Tania
Juliette
Bolleke
Teddyaapje
Aletta
Aggi
Plien84
Catwoman79
_Lana_
Kerel
June
Charles
Parisienne
Cupcake
SDL
Mamsie
Winegum
Jasmine
Sea of Trees
Exogenesis
L!ND@
Lonelymom
Marsy28
Siem
Curious
Paper Crown
Starla
Printje
Twellie
Stuiterbal
Aimee
Jits
Snoes
Viva
Merai
litllejoy
Caro
SoGood
La Senza
Luce
Lady1984
kwebbeltje
Jade
liesje
nillis
Muus
Blue flower
Linda
Ayla
Pink!
Annemie
93 plaatsers
Pagina 18 van 20
Pagina 18 van 20 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20
Re: Nachtmerrie
Sanne ik heb je een bericht gestuurd.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik lees het nu ook pas. Jeetje, wat een hel...
Sterkte...
Sterkte...
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:Ik lees het nu ook pas. Jeetje, wat een hel...
Sterkte...
Hier nog iemand. Wat vreselijk. Heel veel sterkte, en n héle dikke knuffel!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik vind het echt vreselijk om te lezen Sanne, en echt... gooi die gast er alsjeblieft uit. Vind het echt onvoorstelbaar wat hij je aandoet, en zie net pas dat jullie 11 maanden getrouwd zijn. Echt, heb er geen woorden voor. Je verdiend veel beter dan dit en deze stress en onzekerheid.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik heb je verhaal vanaf t begin gevolgd maar had geen idee dat jij t was. Ik vind dat je t hartstikke goed doet met je dochtertje. Regelmaat voor pasgeboren baby's wil in mijn ogen vooral zeggen dat dingen voorspelbaar worden. Je hoeft niet op de klok te kijken, ze hebben nog geen besef van tijd. Wat je wel kunt doen is alles in dezelfde volgorde doen, na t wakker worden verschonen, dan voeden, dan knuffelen, dan weer slapen (Als voorbeeld). En dit dan elke keer zodat ze weet wat er gaat gebeuren. Het huilen kan ook komen doordat ze spanningen opvangt, hopelijk kunnen ze bij de ggz je helpen om dit zo snel mogelijk te minderen.
Ik zou haar zoveel mogelijk aanleggen als ze huilt, dan maken zowel zij als jij 'gelukshormonen' aan en dat kan nooit kwaad, zeker niet in jullie situatie. Ook biedt t troost voor haar om dicht bij je te zijn.
Wat betreft je man, ik kan me goed voorstellendat t moeilijk is om hem de deur te wijzen/ zelf te gaan, maar het is wel iets wat zal gaan gebeuren. Het is voor mij als buitenstaander heel makkelijk om te zeggen, maar ik denk dat t je veel pijn zal besparen als je dit zo snel mogelijk doet. Nu stel je t uit, waardoor je langer verdriet zult houden. Het verwerken kan namelijk pas echt beginnen als die stap gemaakt is.
Wat bij mij hielp, toen t uit was met mn ex (al is die situatie totaal niet te vergelijken) was te bedenken dat er ergens op deze wereld een andere jongen rondliep, die me wel gelukkig zou maken enz. Al moest ik op dat moment totaal niet aan een ander denken, t hielp me wel te relativeren en positief vooruit te kijken.
Ik woon een dik half u van eindh. af, dus alles ik je ergen mee kan helpen dan hoor ik t graag!
Heel veel sterkte meis!
Ik zou haar zoveel mogelijk aanleggen als ze huilt, dan maken zowel zij als jij 'gelukshormonen' aan en dat kan nooit kwaad, zeker niet in jullie situatie. Ook biedt t troost voor haar om dicht bij je te zijn.
Wat betreft je man, ik kan me goed voorstellendat t moeilijk is om hem de deur te wijzen/ zelf te gaan, maar het is wel iets wat zal gaan gebeuren. Het is voor mij als buitenstaander heel makkelijk om te zeggen, maar ik denk dat t je veel pijn zal besparen als je dit zo snel mogelijk doet. Nu stel je t uit, waardoor je langer verdriet zult houden. Het verwerken kan namelijk pas echt beginnen als die stap gemaakt is.
Wat bij mij hielp, toen t uit was met mn ex (al is die situatie totaal niet te vergelijken) was te bedenken dat er ergens op deze wereld een andere jongen rondliep, die me wel gelukkig zou maken enz. Al moest ik op dat moment totaal niet aan een ander denken, t hielp me wel te relativeren en positief vooruit te kijken.
Ik woon een dik half u van eindh. af, dus alles ik je ergen mee kan helpen dan hoor ik t graag!
Heel veel sterkte meis!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het zo respectloos dat hij gewoon met haar omgaat alsof ze gezellig verkering hebben en intussen jou als uitvalsbasis blijft gebruiken. Laat hij dan nog tenminste kiezen: of de consequenties nemen en vertrekken, of het fatsoen opbrengen om haar niet te zien zolang hij nog bij jou in huis woont. Dat hij het je gewoon aandoet dat je hem naar haar ziet vertrekken, dat vind ik echt meedogenloos.
Van die andere vrouw vind ik het overigens ook geen stijl.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik vind het zo respectloos dat hij gewoon met haar omgaat alsof ze gezellig verkering hebben en intussen jou als uitvalsbasis blijft gebruiken. Laat hij dan nog tenminste kiezen: of de consequenties nemen en vertrekken, of het fatsoen opbrengen om haar niet te zien zolang hij nog bij jou in huis woont. Dat hij het je gewoon aandoet dat je hem naar haar ziet vertrekken, dat vind ik echt meedogenloos.
Nou dit zijn echt precies mijn gedachten!
Als ik eraan denk, dan krijg ik echt een heel naar gevoel.
Ik hoop dat je heel snel de kracht vindt om dit te eindigen. Heel erg veel sterkte!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Dank jullie wel:)
Doet me goed dat er zo, lief en behulpzaam gereageerd wordt..!
Hier is net een vriendin langgewenst, en dochter slaapt veel op de borst, dus even niet gedacht aan t feit dat hij nu bij haar is. Maar nu ik alleen ben begint dat wel.. Dalik op tijd naar bed.
En ik ben al een stapje verder in t opkomen voor mezelf, nu hopen dat ik dat vast hou
Doet me goed dat er zo, lief en behulpzaam gereageerd wordt..!
Hier is net een vriendin langgewenst, en dochter slaapt veel op de borst, dus even niet gedacht aan t feit dat hij nu bij haar is. Maar nu ik alleen ben begint dat wel.. Dalik op tijd naar bed.
En ik ben al een stapje verder in t opkomen voor mezelf, nu hopen dat ik dat vast hou
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Goed zo meis! Hele kleine stapjes vooruit zijn ook stapjes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Lang leve google.
De scharrel van mn man is vandaag jarig.. Ik had gezien dat ze deze maand jarig was, maar wist de precieze datum niet meer.
Heb waarschijnlijk ook haar adres en telnr gevonden
De scharrel van mn man is vandaag jarig.. Ik had gezien dat ze deze maand jarig was, maar wist de precieze datum niet meer.
sanne-84- Ratel
Ik lees dit net pas en schrik er wel van dat "jij" het bent. Wat een klote situatie, veel sterkte met alles.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Wil je wat met die informatie gaan doen, Sanne?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Stranger schreef:sanne-84 schreef:Luce, ik wacht op lef.. Lef om de vader bij zn kind weg te sturen. Lef om niet bang te zijn om alleen te zijn. Lef omdat ik weet dat ik mijn dochter dan dalik ook niet altijd meer bij me kan hebben
(wat een raar woordje eigenlijk, lef..)
)
Denk je dat het volgende week, volgende maand, volgend jaar makkelijker is om hem weg te sturen?
Ik snap dat wel hoor, Sanne. Vorig jaar had ik het lef ook niet om hem meteen de deur uit te schoppen. Gelukkig heb ik dat niet gedaan, want het is weer goed gekomen bij ons. Maar onze situatie was ook niet zoals de jouwe nu. Ik hoop dat je de moed krijgt om voor jezelf te kiezen.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
sanne-84 schreef:Lang leve google.
Sanne meid je moet je echt niet dingen gaan opzoeken van haar joh! Daar wordt je alleen maar verdrietiger door en ga je allemaal dingen dingen in je hoofd halen. En daar heb je echt alleen maar jezelf mee. Laat haar, hoe moeilijk dat ook is en ga wat meer aan jezelf denken en aan je dochter. Ik weet dat je dit al vaak hebt gehoord maar het is echt beter
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Laat het los Sanne, probeer het echt los te laten. Hier word je niet vrolijker van...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik moet ook niks met doe gegevens.. Kreeg wel een raar gevoel over me heen toen ik dat vond.
Maar vooruitgang: hij gaat weg. Hij zag ook in dat dit t beste was. Hoe of wat mbt dochter zien moeten we nog kijken, daar heb ik zelf ook nog geen idee over.
T zal zwaar worden, maar hopelijk geeft t ook wel meer rust
Maar vooruitgang: hij gaat weg. Hij zag ook in dat dit t beste was. Hoe of wat mbt dochter zien moeten we nog kijken, daar heb ik zelf ook nog geen idee over.
T zal zwaar worden, maar hopelijk geeft t ook wel meer rust
sanne-84- Ratel
Sanne wil je nogmaals heel veel sterkte wensen. Wat een onmenselijke situatie. Veel succes met alles wat nog gaat komen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ik lees al vanaf het begin mee en had ook wel een vermoeden dat jij het was toen er een topic werd geopend dat je bevallen was.
Ik vind het zo erg wat je overkomt! Ik denk dat er al genoeg gezegd is over wat misschien het beste is dat je gaat doen maar ik snap ook wel dat jij die keuze's moet maken.
Fijn dat je man nu wel weggaat, hoe moeilijk ook ik denk echt dat het voor jou nu wel het beste is.
Ik vind het zo erg wat je overkomt! Ik denk dat er al genoeg gezegd is over wat misschien het beste is dat je gaat doen maar ik snap ook wel dat jij die keuze's moet maken.
Fijn dat je man nu wel weggaat, hoe moeilijk ook ik denk echt dat het voor jou nu wel het beste is.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
He bah, zie nu dat dit topic van jou is Sanne, nu vallen er inderdaad wel dingen op zijn plek vanuit het voorjaarstopic.
Heel veel sterkte met alles!
Heel veel sterkte met alles!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Sanne, heel veel sterkte zeg!
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Sanne, ik volg dit topic al een tijdje en heb me meerdere malen opgewonden over je situatie. Ik wil je heel veel sterkte wensen, en ik geloof dat je het echt red samen met je meisje !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik denk dat het 'goed' is dat hij nu weggaat. Deze stap gaat er toch eens aankomen en ik denk dat het voor jouw beter is als het zo snel mogelijk gebeurd. Je komt er wel meid! het heeft tijd nodig. Sterkte!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Fijn dat er nu een definitieve beslissing is gevallen, ik denk dat het op termijn rust gaat geven. Voor nu, heel veel sterkte!
Gast- Gast
Ik wilde je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Maar je komt er wel met je mooie meisje
Liefs
Liefs
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Pagina 18 van 20 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20
Pagina 18 van 20
Permissies van dit forum: