Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtmerrie

+89
slaatje
Fearie
Amber-
blondje1313
studiebol
red rose
Muppetje
Inge
Mees
Pompoen
Zonneschijn
mauwmauw
Vancity_girl
CCC
Susan
Niene
Shisha
sanne-84
mezzoforte
Roodkapje
Jelin
Filoria
MADDIE
Steep
Stranger
mzcharlotte
M-G
Razz
Mrs. Jansen
Elliot
Reva
Siamsa
VeryCherry
Elodie
Manderijn
Lady4
Coco
Ella
Tania
Juliette
Bolleke
Teddyaapje
Aletta
Aggi
Plien84
Catwoman79
_Lana_
Kerel
June
Charles
Parisienne
Cupcake
SDL
Mamsie
Winegum
Jasmine
Sea of Trees
Exogenesis
L!ND@
Lonelymom
Marsy28
Siem
Curious
Paper Crown
Starla
Printje
Twellie
Stuiterbal
Aimee
Jits
Snoes
Viva
Merai
litllejoy
Caro
SoGood
La Senza
Luce
Lady1984
kwebbeltje
Jade
liesje
nillis
Muus
Blue flower
Linda
Ayla
Pink!
Annemie
93 plaatsers

Pagina 15 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Nachtmerrie - Pagina 15 Empty Re: Nachtmerrie

Bericht  MADDIE do 25 apr 2013 - 8:55

Heej meis, lees al zo lang met je mee. Niet echt gereageerd, maar meis, wat ontzettend rot zeg!! Heel veel sterkte!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  sanne-84 do 25 apr 2013 - 8:59

Ik kan me nu wel bekend maken. Niet dat ik.zo heel bekend ben hier.
Maar t schrijft in topic voorjaarmama's 2013 wel wat makkelijker (daar kwam.al ter sprake dat ik.onzeker was, nou hier nog een reden)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sea of Trees do 25 apr 2013 - 9:06

Nachtmerrie - Pagina 15 699888
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Paper Crown do 25 apr 2013 - 9:10

Ik wist al heel gauw dat jij 't was, Sanne Sad

Ik wens je zoveel sterkte.. Ongelofelijk wat voor wending 't leven in ene kan nemen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Filoria do 25 apr 2013 - 9:10

O shit, wat een rotsituatie voor jou zeg hug hug hug
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Printje do 25 apr 2013 - 9:13

He Sanne, nogmaals een dikke knuffel. Hopelijk komt snel de zon weer terug in het leven van jou en je mooie meisje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Luce do 25 apr 2013 - 9:13

Heel veel sterkte...

Zag in een ander topic dat je meisje veel huilt. Baby's voelen spanning heel goed aan he, dus dat kan heel goed daar aan liggen.. Sad
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Printje do 25 apr 2013 - 9:19

Luce schreef:Heel veel sterkte...

Zag in een ander topic dat je meisje veel huilt. Baby's voelen spanning heel goed aan he, dus dat kan heel goed daar aan liggen.. Sad

Dat wilde ik idd ook zeggen. Ze voelt denk ik aan dat je gespannen bent, hopelijk komt er snel meer rust voor je.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 do 25 apr 2013 - 9:20

Sommigen dacht t idd al. Blijft ook lastig om in 2 topics te schrijven:)
En luce, ik weet t.. Hoop zo dat t dat niet alleen maar is, dat wil ik niet voor haar. En ook niet omdat ik nu zo weinig kan, spanning zal er toch blijven..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Printje do 25 apr 2013 - 9:22

sanne-84 schreef:Sommigen dacht t idd al. Blijft ook lastig om in 2 topics te schrijven:)
En luce, ik weet t.. Hoop zo dat t dat niet alleen maar is, dat wil ik niet voor haar. En ook niet omdat ik nu zo weinig kan, spanning zal er toch blijven..

Ik weet niet of je erin gelooft maar hier hielp het, al was dat totaaaaaaal niets vergeleken met waar jij nu mee omgaat, het uitleggen waarom ik verdrietig was. Ik had het idee dat hij dan toch rustiger werd.

En ze weet er later echt niets meer van, daar moet je niet bang voor zijn. Jij bent een supermama voor je meisje. Kun je niet tijdelijk bij je ouders intrekken, of zou je dat niet meer rust geven?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes do 25 apr 2013 - 9:46

Je bent echt een supergoede mama, Sanne. Ik denk niet dat je dochtertje alleen maar huilt vanwege bepaalde spanningen die ze voelt. De eerste 2 weken deed ze het super terwijl je die spanningen toen ook al had natuurlijk.

Ik ben er voor jou en jouw meisje I love you

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Jelin do 25 apr 2013 - 10:17

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik had ook een vermoeden dat jij het was.

Wil je wel heel veel sterkte wensen! En vind het knap dat je naar de ha bent gegaan. Ik hoop echt dat je alles kunt verwerken en dat er rust in je leven gaat komen. Nu snap ik ook dat je zo onzeker bent, maar dat is echt niet nodig. Je bent een goede mama en dochter voelt misschien idd de spanning aan in combinatie dat ze moeilijk in slaap kan komen.

En gewoon in het voorjaarstopic blijven schrijven en ook daar mag je je verhaal kwijt. Maar misschien zit je daar nu niet op te wachten.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Sea of Trees do 25 apr 2013 - 10:19

Printje schreef:

Dat wilde ik idd ook zeggen. Ze voelt denk ik aan dat je gespannen bent, hopelijk komt er snel meer rust voor je.
Ik denk net als Snoes ook niet dat het bijna alleen daardoor komt dat Sannes meisje veel huilt. Ik snap dat jullie het niet zo bedoelen, maar zo wordt het schuldgevoel van Sanne alleen maar groter door. Terwijl het ook goed kan zijn dat het huilen een andere oorzaak heeft.

Sanne, ik ben er ook voor je, als ik iets kan doen...
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  sanne-84 do 25 apr 2013 - 10:26

Ik weet ook wel dat huilen bij baby'tje hoort. Maar moet idd niet teveel nadenken dat t ebt ook.door spanning kan komen.
En daarbij, juist als ze zoveel huilt en ik me door alles niet lekker in mn vel zit dan merk ik dat ik dingen doe zonder 'leuk' te zijn naar haar. Dan wordt verschonen iets wat moet, zonder.dat ik haar daarbij leuke/lieve aandacht geef. En ik wil juist meer genieten van haar
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin do 25 apr 2013 - 10:40

sanne-84 schreef:Ik weet ook wel dat huilen bij baby'tje hoort. Maar moet idd niet teveel nadenken dat t ebt ook.door spanning kan komen.
En daarbij, juist als ze zoveel huilt en ik me door alles niet lekker in mn vel zit dan merk ik dat ik dingen doe zonder 'leuk' te zijn naar haar. Dan wordt verschonen iets wat moet, zonder.dat ik haar daarbij leuke/lieve aandacht geef. En ik wil juist meer genieten van haar

Dat komt wel goed mbt genieten. Ik denk dat als dochter iets beter zal slapen, jij ook iets meer rust krijgt. En daardoor meer aandacht kan geven. Ben je al begonnen met inbakeren of met het boekje rust en regelmaat?

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 do 25 apr 2013 - 10:47

Met boekje rust en regelmaat wel. Ging overdag niet goed, vanavond wel (ze was ook voort zo moe, zo zielig) gisteren was t juist omgedraaid.
Inbakeren wordt woensdag aangeleerd
maar als ik iets in mn kop heb moet t ook meteen gedaan zijn, nog een paar dagen aantobbben vind ik al moeilijk
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin do 25 apr 2013 - 11:00

sanne-84 schreef:Met boekje rust en regelmaat wel. Ging overdag niet goed, vanavond wel (ze was ook voort zo moe, zo zielig) gisteren was t juist omgedraaid.
maar als ik iets in mn kop heb moet t ook meteen gedaan zijn, nog een paar dagen aantobbben vind ik al moeilijk

Ik weet hoe moeilijk het is als je baby niet wil slapen. Maar probeer het soms ook gewoon te accepteren. Lekker samen knuffelen en met haar bezig zijn. Ff je gedachtes op nul zetten, hoe moeilijk het dan ook is.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 do 25 apr 2013 - 11:30

Jelin schreef:
sanne-84 schreef:Met boekje rust en regelmaat wel. Ging overdag niet goed, vanavond wel (ze was ook voort zo moe, zo zielig) gisteren was t juist omgedraaid.

Ik weet hoe moeilijk het is als je baby niet wil slapen. Maar probeer het soms ook gewoon te accepteren. Lekker samen knuffelen en met haar bezig zijn. Ff je gedachtes op nul zetten, hoe moeilijk het dan ook is.

Nu heeft ze 2x paar uur geslapen, en dan sta ik er ff iets anders is. Helaas is dat weer weg als ze weer even veel huilt. Terwijl t andersom zou moeten zijn: meer de positieve momenten blijven herinneren
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 do 25 apr 2013 - 11:47

Ff registratiekamer. Hij snapt wel dat ik die ander nu niet mag, maar snapt niet waarom ik vind dat ze niet spoort. Dat zij dit doet met een getrouwde bent met een hoogzwangere vrouw kwam ook door hem omdat hij t de 1e x niet had verteld en hij later ook contact bleef zoeken (en dan zou t niet logisch zijn dat zij zou moeten zeggen goh, kijk eerst ff naar je relatie thuis oid) en feit dat zij kleertjes mee had genomen (heb ze niet gezien) was toch ook.niet raar.
Mag lijden dat hij er door veel op aangekeken wordt, ook door zn vriendrngroep (maar dan zouden t geen echte vrienden zijn aldus hem) want dat is t enigste wat hij heeft. Zelfs zn moeder zou er niet teveel over mogen zeggen, want tis zijn leven (hallo, die vrouw heeft t er zo moeilijk mee! 3 jaar geleden man overleden, en zn zoon doet nu dit)
En hoop dat t met die ander snel misgaat. Hij kan nu al vrolijk doorgaan met zn leven, en hoewel ik hem uiteindelijk wel geluk gun, mag ie zich liever eerst ff nog flink rot voelen (nog erger dan ie nu doet)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Roodkapje do 25 apr 2013 - 12:53

Ik vind hoe jij er mee omgaat heel dapper hoor! Je moet alleen kijken dat je niet alles voor je relatie doet nu daardoor vergeet je misschien te genieten van die kostbare babytijd! Mocht je vragen hebben mag je me altijd PM-en.

** weg **

Laatst aangepast door Roodkapje op vr 26 apr 2013 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Bolleke do 25 apr 2013 - 18:22

Woooow Roodkapje, wat een verhaal. Vreselijk!!

Sanne, ik hoop dat je de kracht bij jezelf vind en ziet dat je veel meer waard bent dan dit. Sterkte!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mezzoforte do 25 apr 2013 - 19:31

Sanne, ik heb dit topic vanaf het begin gevolgd maar niet eerder gereageerd. Ik ken je natuurlijk vanuit het andere topic, had geen idee dat jij dit was. Wat maak je een moeilijke tijd door. Ik weet niet zo goed wat ik moet/kan zeggen, behalve veel sterkte gewenst.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  sanne-84 do 25 apr 2013 - 19:52

Mezzo, gelukkig nog voor iemand een beetje onbekend gebleven, viel niet mee om in 2 topics e schrijven.

Wo w roodkapje erg heftig idd! Zit heel veel vergelijking in. Alleen man stond hier achteraf niet achter een kind (is er nu ergens wel blij mee gelukkig) en hij wil na de bevalling ook niet erugkomen. Ik geloof ook niet dat hij, mocht hij uiteindelijk inzien dat hij wel verder met me zou willen, dit ook zou toegeven. Hij zegt dat er teveel is gebeurd.
Hoe mensen (zowel de mannen als die,vrouwen) dit toch kunnen doen Sad
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Luce do 25 apr 2013 - 20:10

Sea of Trees schreef:
Printje schreef:

Ik denk net als Snoes ook niet dat het bijna alleen daardoor komt dat Sannes meisje veel huilt. Ik snap dat jullie het niet zo bedoelen, maar zo wordt het schuldgevoel van Sanne alleen maar groter door. Terwijl het ook goed kan zijn dat het huilen een andere oorzaak heeft.

Sanne, ik ben er ook voor je, als ik iets kan doen...

Scheelt dat ik ook niet zeg dat het alleen daar aan ligt. Maar ik denk wel dat het een deel kan verklaren. Sanne, is het niet een mogelijkheid om tijdelijk ergens anders te gaan wonen? Of eigenlijk hij? Totdat jullie verschillende woonruimtes hebben. Of ben je daar al mee bezig?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Shisha do 25 apr 2013 - 20:11

Wat een verschrikkelijke situatie meis. Ik wil je heel veel sterkte wensen! Nachtmerrie - Pagina 15 699888Nachtmerrie - Pagina 15 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud