Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

+22
Lady4
xxjojootjexx
Japie
Saga
Capt'n Zero
Rouxxxe
Silke
Fjell
Oasis
Caroow
Razz
Polly
Ragazza
Just me
Twellie
Printje
Mizz_S
Middleme
Aziraphale
smurfin22
Rush
Ilovethe90s
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  Gast wo 6 maa 2013 - 10:19

Nee, ik zie niemand buiten het werk om. Ik eet weleens bij collega's als we in de avond overleg hebben.

Ik heb geen collega's op Facebook. Collega's willen mij wel. Hoe doe je dat categoriseren dan? Kunnen ze dan niks zien aan status updates, maar wel je foto's bekijken of zo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  Capt'n Zero wo 6 maa 2013 - 10:28



De collega van mijn 'hoofd' baan wel, maar dat is logisch want we runnen samen een bedrijfje, dus we kenden elkaar daar voor al. We waren altijd al sportvriendinnen, precies de juiste relatie - je loopt niet de deur plat bij elkaar maar je vertrouwt elkaar wel volledig.

De collega's van mijn bijbaan wonen verspreid over het land en zie ik al niet eens als ik ga werken, laat staan er na.
Ik zie ze alleen tijdens training, ik ken ze niet zo heel goed maar de paar waar ik wel mee facebook en die ik vaker tegen kom vind ik wel heel gezellig.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  Saga wo 6 maa 2013 - 22:56

Ja, maar ik denk dat dat in de horeca ook veel makkelijker gaat.
Vaak word er na het werken aan de bar nog wat gedronken met zijn allen en ik heb geloof ik iedereen wel op Facebook. Ook borrelen we soms ergens anders of komt er iemand op de koffie ofzo.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  Japie wo 6 maa 2013 - 23:03

Ik ga met een aantal collega's ook buiten het werk om. We gaan dan uit eten, of stappen enzo. Ik heb ze ook op facebook en daar tot nu toe nog geen hinder van gevonden.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  xxjojootjexx wo 6 maa 2013 - 23:15

Mijn ene collega is mijn vader (tevens werkgever) en andere collega is mijn broer.
Daarnaast nog een collega, die tevens mijn buurjongen is. Met hem heb ik ook buiten het werk om wel eens contact.
Komen wel op verjaardag, gaan motorrijden samen oid.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  Ragazza wo 6 maa 2013 - 23:38

Het nadeel van collega's op facebook is wel (tenminste dat merk ik heel erg) dat collega's je heel erg in de gaten houden. Laatst was ik een paar dagen ziek, de laatste dag dat ik ziek was was ik een beetje half.. Niet meer ziek genoeg om in bed te liggen, maar ook nog niet fit genoeg om aan het werk te gaan. Ik heb even op facebook gezeten, wat dingetjes geliked e.d. Maar dat bleek aanleiding te zijn voor roddel.. 'Hee, zie je dat, Ragazza was om 10.34 op facebook, kijk maar, ze heeft een foto geliked. Had ze dus ook wel weer kunnen werken!' Ik hoorde dat de volgende dag via via en ik was best wel pissed of op mezelf dat ik niet voorzichtiger was geweest. Maar aan de andere kant vind ik wel dat er een groot verschil is in 5 minuten facebooken of 8 uren beeldschermwerk doen...
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  Rush wo 6 maa 2013 - 23:39

Belachelijk Ragazza, je kan toch ook op je telefoon even Facebook checken o.i.d. Evil or Very Mad
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  Lady4 wo 6 maa 2013 - 23:43

Ik heb een collega die tevens een goede vriendin van me is. Haar zie ik dus regelmatig buiten het werk om en we vinden het altijd erg leuk om samen te werken.

Verder is mijn vriend indirect een collega van me. Ik kom hem op het werk met enige regelmaat tegen. smile Andere collega's zie ik bijna nooit buiten het werk, maar ik spreek een deel van hen wel regelmatig via whatsapp.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  Ragazza wo 6 maa 2013 - 23:43

Rush schreef:Belachelijk Ragazza, je kan toch ook op je telefoon even Facebook checken o.i.d. Evil or Very Mad

Tsja, maar zo gaat dat bij ons Rush.. En dan wordt er ook nog met nadruk gezegd (zodat ik het kan horen). ' Als ik ziek ben zorg ik wel dat ik niet inlog op facebook!' Ik heb denk ik gewoon hele akelige collega's :nopompom: Twisted Evil
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  Rush wo 6 maa 2013 - 23:47

Ja, dat vind ik inderdaad echt heel akelige collega`s dan, met een rare denkwijze ook. Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  Gast wo 6 maa 2013 - 23:48

Wat een rare manier van denken zeg. Als ik ziek ben, kun je mij ook gewoon op facebook zien, even snel in bed met mijn telefoon, of als ik een spelletje speel. Dat betekent niet dat ik beter ben lijkt me? Alleen met migraine lukt het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  Siamsa do 7 maa 2013 - 0:05

Ik heb volgens mij al mijn collega's op Facebook, zelfs mijn leidinggevende. Als je bij ons niemand van je collega's accepteert op Facebook wordt dat juist als raar gezien.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  Lady1984 do 7 maa 2013 - 1:10

Dat geroddel over je activiteit online bij ziekte vind ik echt belachelijk. Hoe halen ze het in hun hoofd om zich daarmee te bemoeien.

Ik heb veel collega's op Facebook van mijn ene werk. Dit zijn ook echt superleuke mensen.

Bij mijn andere baantje heb ik soms de neiging collega's van Facebook af te gooien. Van die eeuwige klaagzangen over het werk of gezondheid, daar zit ik echt niet op te wachten. Helaas zeggen ze soms ook nog wel eens iets nuttigs. Of zodra collega's zien dat je online bent en dat als reden aangrijpen om direct ook maar van alles over het werk te spuien. Ik doe er alles aan om dat zoveel mogelijk te negeren.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  La Senza do 7 maa 2013 - 10:58

Oei, lastig.
Als ik iemands leidinggevende zou zijn zou ik wel zorgen dat ik afstand bewaar. Sowieso om dit soort dingen te voorkomen. Je kon eigenlijk van tevoren al weten dat je haar zou moeten beoordelen.
Maar goed, dat is nog geen oplossing voor je probleem natuurlijk. Ik denk, dat wanneer je het een beetje tactisch kunt brengen, dat ze het dan wel kan waarderen. Zij weet toch ook dat jij haar LG bent en dat ze dus juist dit soort dingen van jou kan verwachten.
Ik ben met 3 collega's echt heel goed bevriend en zie een aantal van mijn ex-collega's van mijn vorige baan / banen ook nog als vriendinnen.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  Aussie12 za 16 maa 2013 - 6:10

Moet zeggen dat ik ook wel is gaan stappen met de baas erbij haha! Wel erg informele werksfeer maar dat is in sommige situaties zelfs beter denk ik...
Aussie12
Aussie12
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 11
Registratiedatum : 21-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden? - Pagina 2 Empty Re: Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum