PGB werk
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
PGB werk
Is er iemand hier die via pgbwerk.com werkt?
Zo ja, hoe bevalt dit? had je er snel werk?
Zo ja, hoe bevalt dit? had je er snel werk?
Gast- Gast
Re: PGB werk
Ik doe het niet via een site, ik doe het gewoon particulier. Dus heb zelf mijn clienten/kinderen gevonden.
Gast- Gast
Ik heb me toen aangemeld via zoekpgbzorg.nl en werk nu 1 uur per week PGB bij ons in het dorp. Er staat zat , maar dan moeten mensen ook wel reageren en jij ook. Opzich werkt het prima!
Gast- Gast
Hallo,
Ik heb in het verleden veel gewerkt via pgb. Nooit via een bemiddelingsbureau maar zelf mijn clienten gezocht via de site persaldo, maar tegenwoordig kan dat volgens mij niet meer.Via zoekpgb vind ik dat er slecht gereageerd wordt. Ik was laatst ook op zoek naar nieuwe gezinnen, maar men reageerd niet of wijst je af zonder de reden te weten terwijl je wel voldoet aan wat men vraagt?!...suc6 met het vinden van een pgb clienten.
Ik heb in het verleden veel gewerkt via pgb. Nooit via een bemiddelingsbureau maar zelf mijn clienten gezocht via de site persaldo, maar tegenwoordig kan dat volgens mij niet meer.Via zoekpgb vind ik dat er slecht gereageerd wordt. Ik was laatst ook op zoek naar nieuwe gezinnen, maar men reageerd niet of wijst je af zonder de reden te weten terwijl je wel voldoet aan wat men vraagt?!...suc6 met het vinden van een pgb clienten.
Shanna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 68
Registratiedatum : 21-11-10
Even een beetje iets anders: Zijn jullie niet bang voor je baan, als je de kabinetsplannen zo hoort? Of maken jullie je daar nog geen zorgen om?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Even een beetje iets anders: Zijn jullie niet bang voor je baan, als je de kabinetsplannen zo hoort? Of maken jullie je daar nog geen zorgen om?
Ik deed het altijd naast mijn baan een paar uurtjes.
Shanna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 68
Registratiedatum : 21-11-10
Ik werk ook via Pgb, maar het desbetreffende gezin heeft ook met mij contact gezocht. Ik ben wel op zoek geweest via die site, maar ik kreeg geen reacties.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Toevallig ken ik iemand die via die site een aantal gezinnen had gevonden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
» werk.nl
» Werk dilemma's
» n.a.v. kleding op je werk
» Sfeer op het werk
» werk.nl
» Werk dilemma's
» n.a.v. kleding op je werk
» Sfeer op het werk
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: