Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onzeker op het werk

2 plaatsers

Ga naar beneden

Onzeker op het werk Empty Onzeker op het werk

Bericht  Rizzo do 29 nov 2012 - 2:43

Pfff soms word ik zo gek van mezelf. Ik kan zo onzeker zijn over mijn functioneren op het werk. Meestal werk ik met collega's samen en ik merk dat ik mezelf dan vergelijk met hen. Die vergelijking is niet helemaal eerlijk, mijn collega's zijn ouder zijn en hebben meer ervaring dan ik. Als ik hen aan het werk zie dan vraag ik me af of ik wel kan wat zij kunnen. Ook als ik bijvoorbeeld een keer een fout heb gemaakt en hier wordt iets over gezegd kan ik me dat erg aantrekken. Gelukkig gaat dit met ups en downs, de ene keer heb ik meer last van die onzekerheid dan de andere keer. Ik werk trouwens als groepswerker. Ik ben benieuwd of mensen dit herkennen en wellicht tips hebben om hier mee om te gaan?
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker op het werk Empty Re: Onzeker op het werk

Bericht  love do 29 nov 2012 - 3:25

Vervelend zeg ! Onzeker op het werk 699888

Ik herken je verhaal heel erg.
Ik werk als ambulant begeleidster, maar ben zo onzeker de laatste tijd Onzeker op het werk 1371890812.
Vergelijk me ook elke keer met collega`s, krijg amper feedback, heb het idee dat ze elke keer over `mij ` hebben (dat ik het niet goed doe etc) en kan dit erg moeilijk loslaten.
Nu speelt er momenteel prive ook wat maar lig nu echt overal bijna wakker van Onzeker op het werk 1371890812.

Dus kom maar op met de tips Onzeker op het werk 253468018
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker op het werk Empty Re: Onzeker op het werk

Bericht  Rizzo do 29 nov 2012 - 3:55

Ja het is echt vervelend he.. Ik kan het op zich wel relativeren. Heb pas een vast contract gekregen, en dat hadden ze heus niet gedaan als ik mijn werk niet goed zou doen. Maar dat gevoel blijft.

Heb je bij ambulant veel contact met je collega's? Want in principe werk je dan veel alleen toch?
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker op het werk Empty Re: Onzeker op het werk

Bericht  love do 29 nov 2012 - 4:02

Ja heb weinig contact met mijn collega`s, een keer in de week een werkoverleg.
Dat maakt het denk ik ook wel lastig, heb voorheen altijd in de 24uurs zorg gewerkt. Mis toch wel de contacten die je dan met collega`s hebt.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker op het werk Empty Re: Onzeker op het werk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum