Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen met Kroatië

+11
Zora
Tinus
Bliss
Pomodori
love
Aziraphale
Atelier Madame
Carmen
Primrose
mzcharlotte
_Femme
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Ervaringen met Kroatië

Bericht  _Femme do 17 feb 2011 - 8:41

Mijn vriend en ik hebben plannen om naar kroatië te gaan van de zomer, door wat gedoe met de auto willen we met het vliegtuig gaan. We willen naar een plekje waar het wel al een beetje "ontwikkeld" is, daar wil ik mee zeggen dat je niet alleen maar tussen de orginele bevolking zit, en waar je wat keus hebt in restaurants en barretjes enzo, maar niet dat de 16 jarigen kotsend voor je hoteldeur liggen (hoorde namelijk dat er al wat reizen van Beachmasters en Gogo naar Kroatië gaan). Iemand tips? Very Happy Of in ieder geval wat mensen met ervaringen met Kroatië?

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  mzcharlotte do 17 feb 2011 - 9:06

Wij zaten vorig jaar via D-Reizen in Porec (Istrie), een leuk vissersdorpje met veel restaurantjes, winkeltjes en een leuke kustlijn. We hebben een paar dagen goedkoop een auto gehuurd om de rest van Kroatie te zien (de Plitvice meren zijn echt super gaaf) en verder veel tochtjes gedaan.

Je vliegt al dan niet via Zagreb naar Pula.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 9:17

Ik hou dit topic even in de gaten, want wil heel graag een keer op vakantie naar Kroatië!

Die meren zijn echt super mooi! Is dat eigenlijk nog ver rijden vanaf Porec?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Primrose do 17 feb 2011 - 9:25

Wij gaan in april een weekje, maar vliegen met Ryanair op Zadar en huren een auto. We willen ook naar de Plitvice meren, en o.a. naar Zagreb. Als t goed is hebben wij verder weinig tot geen last van kotsende 16 jarigen Wink daar zit ik inderdaad ook niet op te wachten. Wil je met Ryanair of een pakketreis boeken?
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  mzcharlotte do 17 feb 2011 - 11:33

Mila schreef:Die meren zijn echt super mooi! Is dat eigenlijk nog ver rijden vanaf Porec?

Ik geloof dat we er 4 uur over hebben gedaan.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Carmen do 17 feb 2011 - 22:02

Ik heb ervaring met Kroatië! Ik ben er 2 jaar terug 2 weken geweest. Niet op 1 plek, maar we hebben die 2 weken een auto gehuurd en hebben rondgereisd. Een echte aanrader, want Kroatië is zo mooi! Wij zijn begonnen in Pula, toen via de eilandjes Cres en Krk weer terug aan land, en daarna naar de Plitvice meren (zo mooi!), daarna wat naar het zuiden, via de eilanden Pag en Rab terug omhoog aan land, via de kust terug naar Istrië gereden, en daar zijn we nog een paar nachten in Motovun geweest (ook weer echt zo mooi, boven op een berg!). Het is in Kroatië heel normaal om bij mensen thuis te overnachten, een soort van bed&breakfast idee. Die mensen hebben dan een kamer over, of een heel appartementje bij hun huis, en voor 15 euro pppn heb je een slaapplek. Ik vond het juist ontzettend leuk om tussen de lokale bevolking te zitten, want ze zijn zo aardig (niet te verstaan daarentegen, maar wel hartstikke gastvrij). En het is daar net zo ontwikkeld als hier hoor Wink Ze rijden echt niet meer met paard en wagen ofzo :P
Maar, concluderend, Istrië is heel mooi, maar meer naar het zuiden, Split of Dubrovnik schijnen ook heel leuk te zijn.
Carmen
Carmen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 31-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Atelier Madame vr 18 feb 2011 - 10:16

Ben er 3 keer geweest. Vond Zagreb een hele gave stad! Istrie is heel toeristisch maar wel heel erg mooi. Kvarnerregio is gaaf, plitvice meren vond ik prachtig. Ja kroatie is echt wel een leuk land om heen te gaan!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Aziraphale vr 18 feb 2011 - 10:52

Wij zijn vorig jaar naar Krk geweest. Ik vond het helemaal niks, we zijn 3 dagen eerder naar huis gegaan. Betonplaten wat functioneerde als strand, vreselijk eten in het hotel. Erg armoedig allemaal.
Het was ook nog boven de 40 graden, zonder wind. Handdoeken waren na 1 dag en nacht nog steeds nat. Maar dat weer konden ze op Krk natuurlijk niks aan doen Wink Het belemmerde ons om de auto te pakken en wat te ondernemen. Ben hitte wel gewend maar dit was echt vreselijk.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 7:13

PlugInBaby schreef:Wij gaan in april een weekje, maar vliegen met Ryanair op Zadar en huren een auto. We willen ook naar de Plitvice meren, en o.a. naar Zagreb. Als t goed is hebben wij verder weinig tot geen last van kotsende 16 jarigen Wink daar zit ik inderdaad ook niet op te wachten. Wil je met Ryanair of een pakketreis boeken?

Nee hehe logisch ook, want TO gaat in de zomer en jij niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Primrose zo 20 feb 2011 - 0:56

Caribbeanlover schreef:
PlugInBaby schreef:Wij gaan in april een weekje, maar vliegen met Ryanair op Zadar en huren een auto. We willen ook naar de Plitvice meren, en o.a. naar Zagreb. Als t goed is hebben wij verder weinig tot geen last van kotsende 16 jarigen Wink daar zit ik inderdaad ook niet op te wachten. Wil je met Ryanair of een pakketreis boeken?

Nee hehe logisch ook, want TO gaat in de zomer en jij niet.

Dus? Alsof dat alles zegt? Als je niets nuttigs toe hebt te voegen reageer dan niet.
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  love zo 20 feb 2011 - 1:24

Ik lees ook even mee, ga samen met mijn vriend eind juni naar Kroatie en we zijn er beiden ook nog nooit geweest.
We gaan met de auto dus ben benieuwd Very Happy
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Pomodori zo 20 feb 2011 - 1:33

Kroatie is geweldig. Wij zijn er nu geloof 3/4 keer geweest. We zijn begonnen met een weekje Istrië.
Dat is het meest toeristische deel van Kroatië. Je hebt daar leuke stadjes. Wij zaten op een vrij grote camping, maar hadden wel de ruimte. Overigens gaan wij meestal midden/eind augustus op vakantie. Dus tegen het einde van het hoogseizoen.

Het is er vaak wel heel warm, maar aan zee nog best te doen. Strand is vaak geen zandstrand, maar meestal kiezelstenen of keien. Neem dan van die schoentjes mee voor in het water, want met blote voeten is het geen pretje.
De zee zelf is erg mooi, de hele kustlijn ook. Kroatië heeft vroeger bij Italië gehoord en heeft dus veel italiaanse invloeden.

Wij hebben ook een kleine 3 weken rond getoerd door Kroatië met tent en auto. En vooral helemaal in het zuiden, daar ligt een prachtige plaats. Dubrovnik. Daar hebben wij echt ons hart aan verloren. Prachtige oude stad (wel grotendeels herbouwd, tijdens de oorlog is veel verwoest). Wij zaten toen op een schiereiland op een kleine camping.

Omgeving Split/Zadar is ook mooi, vooral ook omdat het Plitvice in de buurt is. Dat is echt een prachtig waterpark. Maar ook het waterpark Kra Kra is schitterend. Veel watervallen, hoogteverschil, mooie wandelpaden en lekker veel bomen dus schaduw. In park ra Kra mag je zelfs tot vlakbij de waterval zwemmen.

Kortom wij zijn groot fan! We hebben niet veel jongeren gezien, maar dat kan ook liggen aan de campings die we gekozen hebben. Verder is het allemaal best ontwikkeld en heb je niet het idee dat je in onontwikkeld gebied bent. De binnenlanden zijn wellicht wat minder ver ontwikkeld, maar ook daar hebben ze tv en riolering.

En uit eten kon nog voor een leuk prijsje. 25 euro voor met zijn twee. (voor- en hoofdgerecht en drankjes. Koffie na)
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Bliss zo 20 feb 2011 - 1:34

Ik heb een paar jaar geleden een roadtrip gedaan door een paar landen en we zijn uiteindelijk een paar dagen op het eiland Rab geweest. Erg gaaf, alleen de route erheen was al prachtig, door die bergen, vlak langs die knalblauwe zee!
Ik wil er nog wel eens heen, ben ook benieuwd naar de Plitvice-meren.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  love zo 20 feb 2011 - 1:39

Wij gaan vlakbij Porec
Naar deze camping (hebben alleen bij Tjingo geboekt )
http://www.vacansoleil.nl/campinginfo/camping.php?ITAAL=1&FILIAAL3=VAC&FILIAAL=&BOEKEN=N&RLCO=2701001

Iemand daar geweest of in de buurt geweest?
We wouden indd naar de meren die hier genoemd zijn en verder weten we het nog niet.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Pomodori zo 20 feb 2011 - 1:51

love schreef:Wij gaan vlakbij Porec
Naar deze camping (hebben alleen bij Tjingo geboekt )
http://www.vacansoleil.nl/campinginfo/camping.php?ITAAL=1&FILIAAL3=VAC&FILIAAL=&BOEKEN=N&RLCO=2701001

Iemand daar geweest of in de buurt geweest?
We wouden indd naar de meren die hier genoemd zijn en verder weten we het nog niet.

Ik ken de camping niet. Porec is wel de grootste stad volgens mij in Istrië.
Ik zou zeker naar Rovinj gaan. Is een leuk stadje. Pula ligt helemaal onderdaan het schiereiland en heeft een heel groot amfitheater. Het 5 na grootste van de wereld. (staat ook op hun bankbiljetten).
Er moet onderin in Istrië ook nog een natuurpark zitten. Heb ik niets van gezien, maar schijnt wel mooi te zijn.
Stadjes moet je overigens niet als toerist midden op de dag gaan bezoeken. Is geen bal aan en veel te warm. Het begint daar te leven na een uur of 6. Mensen komen op straat, straatartiesten zijn er dan en het bruist veel meer.

Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  love zo 20 feb 2011 - 1:53

Pomodori schreef:
love schreef:Wij gaan vlakbij Porec
Naar deze camping (hebben alleen bij Tjingo geboekt )
http://www.vacansoleil.nl/campinginfo/camping.php?ITAAL=1&FILIAAL3=VAC&FILIAAL=&BOEKEN=N&RLCO=2701001

Iemand daar geweest of in de buurt geweest?
We wouden indd naar de meren die hier genoemd zijn en verder weten we het nog niet.

Ik ken de camping niet. Porec is wel de grootste stad volgens mij in Istrië.
Ik zou zeker naar Rovinj gaan. Is een leuk stadje. Pula ligt helemaal onderdaan het schiereiland en heeft een heel groot amfitheater. Het 5 na grootste van de wereld. (staat ook op hun bankbiljetten).
Er moet onderin in Istrië ook nog een natuurpark zitten. Heb ik niets van gezien, maar schijnt wel mooi te zijn.
Stadjes moet je overigens niet als toerist midden op de dag gaan bezoeken. Is geen bal aan en veel te warm. Het begint daar te leven na een uur of 6. Mensen komen op straat, straatartiesten zijn er dan en het bruist veel meer.

Klinkt echt leuk allemaal!
Heb er veel zin aan, en vooral nu ik het allemaal lees smile En waar betalen ze eigenlijk mee Embarassed en hoeveel is een euro dan omgerekend zeg maar.
Is Pula ver reizen vanaf Porec of is het allemaal wel te doen?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 2:11

wij zijn al twee keer in Kroatie geweest, een keer in Vrsar, plaatsje tussen Porec en Rovinj. Hadden daar een appartement, echt super mooi! Geloof dat het Belvedere heet. Omdat het toen zo fantastisch was zijn we het jaar erop opnieuw naar Kroatie gegaan. Zaten toen in een hotel in Porec. Het was echt niet leuk, te groot hotel, niet zo zuiver, eten niet zo super. We hebben ons prima vermaakt hoor maar het viel gewoon tegen omdat het jaar ervoor zo gaaf was. Overigens zijn we allebei de keren met de auto gegaan, ging ook echt super goed, zou het zo weer doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Pomodori zo 20 feb 2011 - 2:21

love schreef:
Pomodori schreef:
love schreef:Wij gaan vlakbij Porec
Naar deze camping (hebben alleen bij Tjingo geboekt )
http://www.vacansoleil.nl/campinginfo/camping.php?ITAAL=1&FILIAAL3=VAC&FILIAAL=&BOEKEN=N&RLCO=2701001

Iemand daar geweest of in de buurt geweest?
We wouden indd naar de meren die hier genoemd zijn en verder weten we het nog niet.

Ik ken de camping niet. Porec is wel de grootste stad volgens mij in Istrië.
Ik zou zeker naar Rovinj gaan. Is een leuk stadje. Pula ligt helemaal onderdaan het schiereiland en heeft een heel groot amfitheater. Het 5 na grootste van de wereld. (staat ook op hun bankbiljetten).
Er moet onderin in Istrië ook nog een natuurpark zitten. Heb ik niets van gezien, maar schijnt wel mooi te zijn.
Stadjes moet je overigens niet als toerist midden op de dag gaan bezoeken. Is geen bal aan en veel te warm. Het begint daar te leven na een uur of 6. Mensen komen op straat, straatartiesten zijn er dan en het bruist veel meer.

Klinkt echt leuk allemaal!
Heb er veel zin aan, en vooral nu ik het allemaal lees smile En waar betalen ze eigenlijk mee Embarassed en hoeveel is een euro dan omgerekend zeg maar.
Is Pula ver reizen vanaf Porec of is het allemaal wel te doen?

Ze betalen er met kuna's. Er gingen destijds ongeveer 7,5 kuna in een euro. Maar ook euro's willen ze er wel hebben.
Porec - Pula is denk ik ongeveer een uurtje rijden (volgens google/maps ook)
Ik zie nu op google maps ook dat er bij Vsar een kloof is. Das waar ook! Was ook best leuk om eens heen te gaan. Als je er toch vlakbij zit...
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  _Femme zo 27 feb 2011 - 6:28

De plannen zijn gewijzigd, we gaan toch met de auto en dan rondreizen in Italië.. Dus iets heel anders :P
Toch bedankt voor de reacties, het klinkt erg leuk dus ik ga het onthouden!

Edit: Dus als er nog meer tips of ervaringen zijn kunnen ze nog geplaatst worden want er zijn geloof ik meer mensen die erheen willen en ik hou het ook nog even in de gaten smile

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 21:19

Aziraphale schreef:Wij zijn vorig jaar naar Krk geweest. Ik vond het helemaal niks, we zijn 3 dagen eerder naar huis gegaan. Betonplaten wat functioneerde als strand, vreselijk eten in het hotel. Erg armoedig allemaal.
Het was ook nog boven de 40 graden, zonder wind. Handdoeken waren na 1 dag en nacht nog steeds nat. Maar dat weer konden ze op Krk natuurlijk niks aan doen Wink Het belemmerde ons om de auto te pakken en wat te ondernemen. Ben hitte wel gewend maar dit was echt vreselijk.

Hebben wij het over hetzelfde eiland? Ik was helemaal lyrisch van Krk. En ik heb wel degelijk op een prachtig zandstrand gelegen, in Basca. Het was prachtig! Maar ik kan me voorstellen dat als het zo heet is, er niet veel aan is, hoe prachtig (of niet) de omgeving ook is..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 21:20

_Femme schreef:De plannen zijn gewijzigd, we gaan toch met de auto en dan rondreizen in Italië.. Dus iets heel anders :P
Toch bedankt voor de reacties, het klinkt erg leuk dus ik ga het onthouden!

Edit: Dus als er nog meer tips of ervaringen zijn kunnen ze nog geplaatst worden want er zijn geloof ik meer mensen die erheen willen en ik hou het ook nog even in de gaten smile

O, maar Italië is ook geweldig. Weten jullie al naar welke regio(s) jullie gaan? Ben benieuwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  _Femme ma 28 feb 2011 - 2:08

Break Of Day schreef:
_Femme schreef:De plannen zijn gewijzigd, we gaan toch met de auto en dan rondreizen in Italië.. Dus iets heel anders :P
Toch bedankt voor de reacties, het klinkt erg leuk dus ik ga het onthouden!

Edit: Dus als er nog meer tips of ervaringen zijn kunnen ze nog geplaatst worden want er zijn geloof ik meer mensen die erheen willen en ik hou het ook nog even in de gaten smile

O, maar Italië is ook geweldig. Weten jullie al naar welke regio(s) jullie gaan? Ben benieuwd.

Ja ik hoop het smile We zijn er nooit eerder geweest dus de plannen zijn om voor de 1e keer wat in het noorden te blijven, Milaan, Gardameer, Verona, Venetië en misschien dat we nog wat naar beneden gaan richting Florence, San Marino, Rimini enz. Ik ben benieuwd Very Happy

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Aziraphale do 10 maa 2011 - 10:27

Break Of Day schreef:
Aziraphale schreef:Wij zijn vorig jaar naar Krk geweest. Ik vond het helemaal niks, we zijn 3 dagen eerder naar huis gegaan. Betonplaten wat functioneerde als strand, vreselijk eten in het hotel. Erg armoedig allemaal.
Het was ook nog boven de 40 graden, zonder wind. Handdoeken waren na 1 dag en nacht nog steeds nat. Maar dat weer konden ze op Krk natuurlijk niks aan doen Wink Het belemmerde ons om de auto te pakken en wat te ondernemen. Ben hitte wel gewend maar dit was echt vreselijk.

Hebben wij het over hetzelfde eiland? Ik was helemaal lyrisch van Krk. En ik heb wel degelijk op een prachtig zandstrand gelegen, in Basca. Het was prachtig! Maar ik kan me voorstellen dat als het zo heet is, er niet veel aan is, hoe prachtig (of niet) de omgeving ook is..

Wij zaten in het plaatsje Njivice. Maar goed om te lezen dat jullie het wel mooi hadden smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 3:28

Ik haal even een oude koe uit de sloot hoor!

Wij gaan in augustus naar Kroatië, naar Medulin. Heeft iemand ervaring met Medulin?

We willen dan sowieso Pula bekijken en naar de Plitvice-meren. Maar die laatste plaats is vrij ver reizen, dus wij vragen ons af of het handig is om ergens een overnachting te boeken. Of valt er ter plaatse nog iets te regelen? Wie kan er iets nuttigs over zeggen? We zijn met de auto en hebben een tent mee, dus geen belemmeringen.

Alvast bedankt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Pomodori wo 16 mei 2012 - 3:35

Bij het Plitvice zit een camping, Autocamp Korana. Vanaf daar is het een kilometer of 10 denk ik naar het park. Er gaat in de morgen een pendelbus heen vanaf de camping waar je mee mee kunt.
Wij hebben daar al twee keer gestaan. Wij gaan meestal eind augustus en dan is het absoluut niet nodig om een plaats te reserveren. We mochten beide keren zelf kiezen waar we wilden staan. Prima camping en lekker restaurant erbij ook.
Wij hebben afgelopen jaar twee dagen in het plitvice doorgebracht. Daarmee hadden we voldoende tijd om alles goed te zien. Het is best groot en in één dag stevig doorlopen. Maar wel heel erg mooi!
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met Kroatië Empty Re: Ervaringen met Kroatië

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum