Hoeveel slaapt een baby van 11 maand?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoeveel slaapt een baby van 11 maand?
Mijn dochter is bijna 11 maand en is wat aan het rommelen met haar ritme. Ze ging 2x per dag (eind v/d ochtend en eind v/d middag) op vaste tijden naar bed en sliep dan zo'n 1,5 tot 2 uur per keer. Ze sliep 's nachts ook door.
Op het moment wordt ze 's nachts rond 3.30 uur wakker. Soms wel een paar keer. Het leek eerst op pijn van doorkomende tandjes, maar dat is nu wel weer geweest. De ene keer wil ze 's ochtends wel slapen, maar zoals vandaag lukte het gewoon niet. Ze ging pas rond 12.30 slapen na 10 minuten te hebben gehuild.
Hoeveel slaapt/sliep jullie kind van 11 maand? En hoe laat ging hij/zij dan slapen en hoe laat wakker? En hoe laat 's avonds naar bed en hoe laat 's ochtends wakker?
Op het moment wordt ze 's nachts rond 3.30 uur wakker. Soms wel een paar keer. Het leek eerst op pijn van doorkomende tandjes, maar dat is nu wel weer geweest. De ene keer wil ze 's ochtends wel slapen, maar zoals vandaag lukte het gewoon niet. Ze ging pas rond 12.30 slapen na 10 minuten te hebben gehuild.
Hoeveel slaapt/sliep jullie kind van 11 maand? En hoe laat ging hij/zij dan slapen en hoe laat wakker? En hoe laat 's avonds naar bed en hoe laat 's ochtends wakker?
Laatst aangepast door Robin_ op zo 16 jun 2013 - 23:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Hoeveel slaapt een baby van 11 maand?
Ik wou er ook net een topic over openen. Mijn dochter is 9,5 maand. Maar we zijn erg aan het rommelen met slapen overdag.
's nachts slaapt ze van 19.30-9.30! Maar doordat ze zo laat wakker wordt 's ochtends is haar hele ritme door de war.
Zaterdag heeft ze 's middags van 13.00-15.30 geslapen en daarna niet meer.
En nu ligt ze er ook pas net weer in, maar ik hoor haar nog steeds babbelen:roll:
Ik vind 1 keer slapen zo weinig voor een baby van 9,5 maand...
's nachts slaapt ze van 19.30-9.30! Maar doordat ze zo laat wakker wordt 's ochtends is haar hele ritme door de war.
Zaterdag heeft ze 's middags van 13.00-15.30 geslapen en daarna niet meer.
En nu ligt ze er ook pas net weer in, maar ik hoor haar nog steeds babbelen:roll:
Ik vind 1 keer slapen zo weinig voor een baby van 9,5 maand...
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Hoeveel slaapt een baby van 11 maand?
Onze zoon sliep toen van 10.30 tot 12.00 uur en van 15.30 tot 16.00 uur. En dan van 19.30 tot 7.30. Dit bleef tot hij 14 maanden was, toen ging hij naar 1 slaapje van 12.00 uur tot 14.00 uur.
S'nachts wakker worden hebben we maar weinig gehad hier.
S'nachts wakker worden hebben we maar weinig gehad hier.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Baby van bijna 7 maand slaapt niet s'middags
» baby slaapt weinig.
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» Baby slaapt niet
» Baby 'verleggen' als hij slaapt
» baby slaapt weinig.
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» Baby slaapt niet
» Baby 'verleggen' als hij slaapt
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: