Tijd samen.
+21
Shopaholic
SarahKey
Bacio
Zonnetje
Razz
sanne-84
Merai
Lady4
Tania
myloon
Paper Crown
Charles
Printje
Snoes
Fortissimo
CCC
Verona
Punk'd
studiebol
Xanna
Mamsie
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Tijd samen.
Mijn vriend en ik zijn regelmatig samen, in de zin van 's avonds op de bank met de televisie aan of onze iPads op schoot. Gisteravond hebben we samen een spelletje gedaan en ik merk dan wel dat we op zo'n moment écht samen zijn. Er komen goede gesprekken op gang en ik voel me daarna altijd weer wat meer verbonden met hem. Dus we zijn veel samen, maar voor echt samen zijn moet je wat mij betreft tijd vrij maken.
We gaan verder regelmatig leuke dingen doen samen. Uit eten, winkelen, lunchen, hotel, sauna pakken
We zijn vandaag trouwens een jaar samen. En mijn vriend is 24 uur aan het werk, dus vandaag zijn we niet samen.
Dat is heel veel samen in een post.
We gaan verder regelmatig leuke dingen doen samen. Uit eten, winkelen, lunchen, hotel, sauna pakken
We zijn vandaag trouwens een jaar samen. En mijn vriend is 24 uur aan het werk, dus vandaag zijn we niet samen.
Dat is heel veel samen in een post.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend en ik zien elkaar heel weinig omdat we totaal andere werkritmes hebben. We plannen tijd samen ook echt met de agenda ernaast in. Die tijd samen kan dan overigens ook best betekenen dat we allebei ons eigen ding aan het doen zijn, dat voelt voor ons ook als samen zijn.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Op de manier samen dat hier bedoeld wordt zijn we niet veel samen.
Maar ook ik vind samen zijn als samen op de bank zitten met een filmpje of laptop ofzo. Je kunt dan nog wel dingen tegen elkaar zeggen en tijd nemen voor elkaar.
Het samen op de bank zitten zou hier ook nog wel meer moeten kunnen..
Maar ook ik vind samen zijn als samen op de bank zitten met een filmpje of laptop ofzo. Je kunt dan nog wel dingen tegen elkaar zeggen en tijd nemen voor elkaar.
Het samen op de bank zitten zou hier ook nog wel meer moeten kunnen..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Hier ook veel te weinig. Ik denk dat wij een keer in de 3 maanden een avondje iets leuks doen. Uit eten en na de bioscoop ofzo.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Bij ons is dat ook te weinig. Mijn vriend heeft het erg druk, met zijn werk en zijn bedrijf voornamelijk. Als we het niet samen afspreken of niks plannen, zijn we bijna elke avond ons eigen ding aan het doen. In het weekend gaan we regelmatig samen naar feestjes, vrienden, ouders of met z'n tweeen iets doen, maar moet hij ook regelmatig werken.
We ontbijten wel altijd samen aan tafel en eten 's avonds meestal samen aan tafel. Dan kletsen we wat en tafelen we ook regelmatig na.
Wij boeken ook wel eens bewust een weekendje weg of vakantie om tijd met elkaar door te brengen. Daarna moet ik altijd weer een beetje wennen, want dan ben je allebei weer heel veel met je eigen dingen bezig.
We ontbijten wel altijd samen aan tafel en eten 's avonds meestal samen aan tafel. Dan kletsen we wat en tafelen we ook regelmatig na.
Wij boeken ook wel eens bewust een weekendje weg of vakantie om tijd met elkaar door te brengen. Daarna moet ik altijd weer een beetje wennen, want dan ben je allebei weer heel veel met je eigen dingen bezig.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
1x in de week gaan we samen iets doen. Dan gaan de telefoons uit (of blijven thuis), tv uit etc. Het kan zijn dat we gewoon een rondje in de buurt gaan lopen en dan een borreltje ergens doen of een spelletje gaan spelen. Het gaat er vooral om dat we alleen even samen zijn, zonder al die "apparatuur".
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Echt tijd voor elkaar hebben we niet zoveel. Ja 's avonds in bed praten we nog even de dag door enzo. Maar ik denk ook vaak: en nu slapen! Want soms zijn we best moe.
We zitten wel vaak op de bank tv te kijken en dat is dan zonder laptop/mobiel.
Dus dat vind ik ook wel tijd voor elkaar, want weggaan kan dan niet omdat S slaapt.
Sowieso willen we S niet al te vaak wegbrengen omdat wij persé leuke dingen willen doen, dus daarom gaan we niet vaak samen weg. We gaan wel met S weg en dat zien we dan ook als tijd voor elkaar.
We zitten wel vaak op de bank tv te kijken en dat is dan zonder laptop/mobiel.
Dus dat vind ik ook wel tijd voor elkaar, want weggaan kan dan niet omdat S slaapt.
Sowieso willen we S niet al te vaak wegbrengen omdat wij persé leuke dingen willen doen, dus daarom gaan we niet vaak samen weg. We gaan wel met S weg en dat zien we dan ook als tijd voor elkaar.
Veels te weinig..jammer!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Onze tijd samen, besteden we ook echt optimaal aan 'samen zijn'. Soms ook iets te, haha: om half 7 's ochtends mensen naar het werk zien vertrekken terwijl wij nog op de bank zaten te praten :S
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Charles schreef:Wij hebben wel tijd samen, maar weinig quality time. De therapeut heeft ons een heel simpele opdracht gegeven, en die werkt zo goed. Allebei 15 dingen op een briefje zetten die je graag samen wil doen, en dan afwisselend eentje van de ander uitkiezen en dat doen. Klinkt zo simpel en logisch, maar zo effectief. We gaan wel als het kan elke zaterdagochtend met z'n viertjes ergens ontbijten of lunchen.
Hé, wat goed. Toch de stap genomen. Hoe gaat het tussen jullie?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Wat een goed idee van die briefjes Charles!
Naar aanleiding van dit topic hebben wij binnenkort allebei een dag vrij genomen om iets samen te gaan doen!
Naar aanleiding van dit topic hebben wij binnenkort allebei een dag vrij genomen om iets samen te gaan doen!
Gast- Gast
1 keer per jaar gaan we samen twee dagen en 1 nacht weg, altijd in december, heerlijk.
Verder proberen we 1 keer in de 2 à 3 maanden samen te gaan eten of naar de film.
En elke week op vrijdag avond is ons avondje, lekker op de bank, wijn en hapjes erbij!
Op zondagmiddag doen we vaak een "borrel uurtje" aan de keukentafel, soms met een potje monopoly erbij.
Verder proberen we 1 keer in de 2 à 3 maanden samen te gaan eten of naar de film.
En elke week op vrijdag avond is ons avondje, lekker op de bank, wijn en hapjes erbij!
Op zondagmiddag doen we vaak een "borrel uurtje" aan de keukentafel, soms met een potje monopoly erbij.
Gast- Gast
Flippin' Bitch schreef:Onze tijd samen, besteden we ook echt optimaal aan 'samen zijn'. Soms ook iets te, haha: om half 7 's ochtends mensen naar het werk zien vertrekken terwijl wij nog op de bank zaten te praten :S
Ohhh heerlijk is dat he, die beginperiode! Deden wij ook in het begin, tot 3 of 4 uur in de nacht praten, praten, praten en wijntjes drinken en borrelhapjes. Terwijl we de volgende dag gewoon moesten werken
Gast- Gast
Flippin' Bitch schreef:Onze tijd samen, besteden we ook echt optimaal aan 'samen zijn'. Soms ook iets te, haha: om half 7 's ochtends mensen naar het werk zien vertrekken terwijl wij nog op de bank zaten te praten :S
Ja, toen wij net smoorverliefd waren was het natuurlijk ook wel anders haha.
Luce, ja we hebben het gedaan en het is echt super! Kan het iedereen aanraden!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Paper Crown schreef:Mijn man heeft mij niet vergeten met onze kleine baby hoor. DIe zegt ook gerust tegen Julian: 'Zo Julian, als jij nou even in je wipper gaat, gaat papa even mama zoenen en dan wil mama wel even mee naar boven' (oh wat erg als ik dit zo tik) haha. Edit: en als ik dan zeg: nee dat kun je toch niet zeggen tegen hem..? Zegt mijn man: het is je eigen dirty mind want ik wilde toevallig gewoon even een boek samen lezen.. maar is goed we doen wel jouw idee..
OF ze zingen een dom liedje over de babyfoon als ze beneden zijn over dat ze alletwee wel van mama's borsten houden
Ja, mijn man is soms best kansloos maar wél een hele leuke!
Hahahaha herkenbaar..
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Carrie schreef:Flippin' Bitch schreef:Onze tijd samen, besteden we ook echt optimaal aan 'samen zijn'. Soms ook iets te, haha: om half 7 's ochtends mensen naar het werk zien vertrekken terwijl wij nog op de bank zaten te praten :S
Ohhh heerlijk is dat he, die beginperiode! Deden wij ook in het begin, tot 3 of 4 uur in de nacht praten, praten, praten en wijntjes drinken en borrelhapjes. Terwijl we de volgende dag gewoon moesten werken
Ik moet zeggen dat ons dat nog wel eens overkomt hoor, na 14 jaar.
Gast- Gast
Artemis schreef:Carrie schreef:Flippin' Bitch schreef:Onze tijd samen, besteden we ook echt optimaal aan 'samen zijn'. Soms ook iets te, haha: om half 7 's ochtends mensen naar het werk zien vertrekken terwijl wij nog op de bank zaten te praten :S
Ik moet zeggen dat ons dat nog wel eens overkomt hoor, na 14 jaar.
Ja? Nee dat doen wij echt niet meer als we de volgende dag vroeg opmoeten. Wel in het weekend.
Gast- Gast
Hier komt het regelmatig voor dat we allebei aan de eettafel zitten en bezig zijn met onze eigen hobby, ik vind dat wel samen zijn!
Soms moeten we wel echt tijd maken om samen weg te gaan, of iets leuks te ondernemen. Ik vind die momenten echt heerlijk! Wij doen trouwens wel regelmatig een spelletje of liggen samen op de bank een film te kijken.
Hoe het straks allemaal gaat, moeten we natuurlijk nog afwachten.
Soms moeten we wel echt tijd maken om samen weg te gaan, of iets leuks te ondernemen. Ik vind die momenten echt heerlijk! Wij doen trouwens wel regelmatig een spelletje of liggen samen op de bank een film te kijken.
Hoe het straks allemaal gaat, moeten we natuurlijk nog afwachten.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: