Samen met je ex
+33
Paper Crown
Jazzlyn
Mermaid
Ooh La La!
MADDIE
Sarah1985
studiebol
Fiebje
Tania
Guusje
Raven
Middleme
M-G
Manderijn
Niekske
Polly
Livine
SoGood
Parisienne
Erza Scarlet
Tabbert
Aimee
Sterre
Roxi3
Caro
Lonely Goatherd
Rush
Caramba
Exogenesis
_Lacey_
RioolSpook
Fearie
Fenna
37 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Samen met je ex
Hoe zou je leven zijn als je nog samen zou zijn met je ex?
Mijn ex was verder een goede jongen maar we waren erg ingekakt. Ik denk dat mijn leven nu best saai geweest zou zijn. We hadden toen weinig sociale contacten en zaten veel thuis. Ik denk dat ik nog wel hetzelfde werk zou hebben. Mijn ex en ik hadden wel dezelfde passie, namelijk reizen. Onze droom was veel reizen en we hadden het er zelfs weleens over om te emigreren.
Hoe zou jouw leven zijn?
Mijn ex was verder een goede jongen maar we waren erg ingekakt. Ik denk dat mijn leven nu best saai geweest zou zijn. We hadden toen weinig sociale contacten en zaten veel thuis. Ik denk dat ik nog wel hetzelfde werk zou hebben. Mijn ex en ik hadden wel dezelfde passie, namelijk reizen. Onze droom was veel reizen en we hadden het er zelfs weleens over om te emigreren.
Hoe zou jouw leven zijn?
Fenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11
Re: Samen met je ex
Ik weet niet of ik gelukkig zou zijn geweest, mijn vriend was erg gelovig en ik helemaal niet. We zouden samen wonen, waarschijnlijk een huis gekocht, ik mijn studie afgemaakt en aan het werk.
Uber burgerlijk (maar dat ben ik nu met de juiste vent ook) en erg saai.
Mijn ouders vonden het een fantastische vent, maar ik kwam er al snel achter dat dit hem niet zou worden.
Uber burgerlijk (maar dat ben ik nu met de juiste vent ook) en erg saai.
Mijn ouders vonden het een fantastische vent, maar ik kwam er al snel achter dat dit hem niet zou worden.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
hmm.. dan zou ik waarschijnlijk nooit echt tevreden zijn geweest. Had ik bijna dagelijks twijfels en miste ik nog steeds iets.. Ik voel me nu mbt relaties veel prettiger.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Dan had ik nu aan de andere kant van het land gewoond.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Dan had ik een vriend met een broodjeszaak gehad en misschien runde hij die dan wel samen met mij. Ik moet er niet aan denken
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Dan had ik een vriend die nog thuis woonde. Ook zouden we nog altijd veel woorden samen hebben en had ik een loeder van een schoonmoeder.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Stel dat ik nu nog samen zou zijn met mijn ex. Dat was niet goed geweest.. Helemaal niet goed zelfs. Ik kan me niet eens voorstellen hoe het dan met me zou zijn vergaan en hoe het dan nu met me zou zijn geweest. Heel slecht waarschijnlijk. Een emotioneel wrak.
Gast- Gast
Dat ligt er aan met welke ex, maar in de meeste gevallen zou het niet veel soeps zijn.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
We zouden samenwonen, maar nog niet getrouwd zijn of kinderen hebben. Wel om de week gezellig 's zondags bij zijn ouders langs (als compromis omdat hij elke zondag had gewild ). Verder zou ik op bepaalde vlakken waarschijnlijk nog steeds mijn heil bij een ander zoeken.
Oftewel, not a pretty picture.
Oftewel, not a pretty picture.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Broodjes zijn best lekker...Exogenesis schreef:Dan had ik een vriend met een broodjeszaak gehad en misschien runde hij die dan wel samen met mij. Ik moet er niet aan denken
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Poeh.. dan was ons leven op dezelfde manier verder gegaan. Niet erg gelukkig, niet echt ongelukkig.. Ik tolereerde hem op een gegeven moment, dan zou ik met vlagen gedacht hebben: is dit het nu? Dan voelde ik me nog steeds niet gekoesterd, geliefd en gewaardeerd. Dan was ons seksleven nog steeds prut.
Oftewel: dan stond ik nog net zo vast als begin dit jaar.. Er is een hoop veranderd in mijn leven, niet ten goede en op papier sta ik er een stuk slechter voor dan een jaar geleden maar ik voel me wel beter. Ik werk aan een andere toekomst, voel me een stuk zekerder... ook al is de toekomst niet te voorspellen.
Oftewel: dan stond ik nog net zo vast als begin dit jaar.. Er is een hoop veranderd in mijn leven, niet ten goede en op papier sta ik er een stuk slechter voor dan een jaar geleden maar ik voel me wel beter. Ik werk aan een andere toekomst, voel me een stuk zekerder... ook al is de toekomst niet te voorspellen.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Als ik nog samen zou zijn met mijn ex dan zou ik een heel ander leven hebben. Dan zou ik veel reizen en zouden we weinig samen zijn vanwege zijn drukke baan. Ik zou waarschijnlijk nooit zijn gaan studeren en heel ander werk doen. Onze relatie was extreem in alles, dus we waren super gelukkig of hadden enorme ruzie. Ik dacht echt dat hij de liefde van mijn leven was maar ik kon niet leven met het feit dat ik niet zijn enige vriendin was. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik er nooit over nagedacht heb maar ik ben heel gelukkig met mijn man en het leven dat wij samen hebben opgebouwd dus ik heb geen spijt van de keuze die ik toen heb gemaakt.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Mijn laatste ex heeft een enorme zooi van zijn leven gemaakt. Daar was hij al mee bezig ten tijde van onze relatie en is ook de grootste reden waarom het uit is gegaan. Ik weet niet hoe we het samen hadden gered, maar ik was er ongetwijfeld deels in meegezogen.
Mijn leven nu is in alle opzichten beter.
Mijn leven nu is in alle opzichten beter.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb geen echte ex (ik kreeg een relatie met mijn vriend toen ik 17 was, mijn eerste echte vriendje ).
Maar toevallig kwam ik eergister in de supermarkt wel een oude scharrel tegen. Toen was hij behoorlijk stevig, en daarom wilde ik toen verder niets met hem (haha hoe oppervlakkig kan je zijn, maargoed ik was dan ook 16 ofzo). Maar nu is hij best goed opgedroogd en flink wat kilo's verloren! En toen dacht ik: hmm hoe zou het geweest zijn als we toen wel wat gehad zouden hebben. Hij heeft inmiddels ook een vriendin, een rijtjeshuis en een hond, dus ons leven komt wel aardig overeen Alleen het kindje dus niet!
Maar toevallig kwam ik eergister in de supermarkt wel een oude scharrel tegen. Toen was hij behoorlijk stevig, en daarom wilde ik toen verder niets met hem (haha hoe oppervlakkig kan je zijn, maargoed ik was dan ook 16 ofzo). Maar nu is hij best goed opgedroogd en flink wat kilo's verloren! En toen dacht ik: hmm hoe zou het geweest zijn als we toen wel wat gehad zouden hebben. Hij heeft inmiddels ook een vriendin, een rijtjeshuis en een hond, dus ons leven komt wel aardig overeen Alleen het kindje dus niet!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Dan zou ik in het noorden wonen in een huis, gelukkig zijn, maar niet beter weten. Dan zou ik nooit mijn studie afgemaakt hebben en elke dag om half 6 het eten op tafel zetten. Niet kunnen reizen en mijn ouders amper spreken.
Het zou een ander leven zijn en ik een ander mens.
Het zou een ander leven zijn en ik een ander mens.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Dan zou ik nu heel verdrietig zijn denk ik. Ik kwam er anderhalf jaar geleden achter dat mijn ex vreemdgaat terwijl hij weer terug is bij zijn vorige vriendin. Tijdens haar zwangerschap al en nu met een 1 jarig kindje nog steeds. Waarschijnlijk had ie dat dan bij mij ook geflikt. Dus ben blij dat het tussen ons niet lang heeft geduurd. Al vind ik het eigenlijk wel zielig voor zijn vriendin, maar ik bemoei me er verder niet mee. Nu heb ik gelukkig een heel lief vriendje die ik dat niet zo snel zie doen.
Erza Scarlet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 46
Registratiedatum : 01-08-12
Dan zou ik nu de schoonzus van mijn huidige vriend zijn, in plaats van zijn vriendin Daarnaast zouden mijn ex en ik een nog erg vrij leven hebben samen, althans.. gescheiden van elkaar. Ik gok dat we dan nog niet samengewoond zouden hebben en hij te druk was met zijn vrienden, studie en muziek. Als ik kijk naar zijn huidige vriendin zou ik zeker niet willen ruilen. Wat dat betreft houd ik van mijn huidige 'burgerlijke' leventje!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben samen met mijn ex.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dan had ik met een man samengewoond die bij de Marine zit. Iets wat ik altijd tegen hield, omdat ik dat gewoon echt niet wilde. Voor de rest zouden we een saai leven hebben gehad. Achteraf gezien ben ik namelijk nooit echt verliefd geweest, maar doodsbang om alleen over te blijven.
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
- Dan zou ik mijn vrijheid op hebben moeten geven en minder moeten reizen.
- Dan had ik in plaats van een stap hoger een stap lager moeten gaan in mijn carriere.
Ik had dingen op moeten geven voor hem. Dat had ik met liefde gedaan voor hem, maar ik ben blij dat ik er op tijd achter ben gekomen dat er een andere toekomst voor mij in het verschiet ligt.
- Dan had ik in plaats van een stap hoger een stap lager moeten gaan in mijn carriere.
Ik had dingen op moeten geven voor hem. Dat had ik met liefde gedaan voor hem, maar ik ben blij dat ik er op tijd achter ben gekomen dat er een andere toekomst voor mij in het verschiet ligt.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Met mijn eerste ex... dan was ik nu waarschijnlijk huisvrouw geweest en had ik al drie kinderen ofzo. Hij had zijn leven al helemaal bedacht en hij had de rol van zijn aanstaande ook al geschreven en zocht alleen nog een meisje om die rol te vervullen. Hij wilde snel kinderen en kinderopvang was uit den boze en hij vond zichzelf veel slimmer dan ik (we deden dezelfde studie) dus hij zou blijven werken. Hij heeft goede pogingen gedaan om me te kneden hoe hij het wilde, maar gelukkig heb ik uiteindelijk gezien waar hij mee bezig was.
Met mijn andere exen... niks bijzonders denk ik, maar gewoon niet gelukkig.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Niekske schreef:Met mijn eerste ex... dan was ik nu waarschijnlijk huisvrouw geweest en had ik al drie kinderen ofzo. Hij had zijn leven al helemaal bedacht en hij had de rol van zijn aanstaande ook al geschreven en zocht alleen nog een meisje om die rol te vervullen. Hij wilde snel kinderen en kinderopvang was uit den boze en hij vond zichzelf veel slimmer dan ik (we deden dezelfde studie) dus hij zou blijven werken. Hij heeft goede pogingen gedaan om me te kneden hoe hij het wilde, maar gelukkig heb ik uiteindelijk gezien waar hij mee bezig was.
Poeh, klinkt als een lot uit de loterij. Gelukkig ben je daar vanaf
Met mijn andere ex zou ik al een tijdje een huisje-boompje-beestje leven hebben, dat werd 'm dus niet voor mij. Met exen daarvoor kan ik me niet eens voorstellen hoe het nu zou zijn, brrrrrrrrrrrrrrrr
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Dan hadden we in plaats van 5 jaar zonder elkaar, 5 jaren samen extra gehad.
Ik woon dus samen met mijn ex, en we hebben samen 2 kinderen.
Waren toen alleen nog te jong. Uiteindelijk elkaar dus weer tegen gekomen.
Ik woon dus samen met mijn ex, en we hebben samen 2 kinderen.
Waren toen alleen nog te jong. Uiteindelijk elkaar dus weer tegen gekomen.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: