Ons plekkie samen
+30
Blair
Ella
Jezzie
Sjaantje
rapa nui
Happinaz
Suus
Puggle
kwak
Benthe
PapillonRose
Raindrop
Gympie
Discordia
Zwerver
Atelier Madame
Bolleke
Error
Sarah1985
Inge
Bliss
litllejoy
Lavendel
Parisienne
Oasis
Lejow
Paper Crown
kajaka88
Jeanette
Marin
34 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ons plekkie samen
Eindelijk is ons plekkie samen dan wel echt zo'n beetje af! Het heeft even geduurd en was toch best een zoektocht naar onze stijlen combineren, maar al met al zijn we er nu echt heel erg blij mee! M'n vriend woonde er al twee jaar, dus zijn meubels stonden er al, en gezien die groter/nieuwer/beter waren dan de meeste van mijn meubels, hebben we besloten die te houden. Daarentegen hebben mijn spulletjes voor meer aankleding in het huis gezorgd, zoals m'n boekenkasten, Expedit kastje en gewoon vrouwelijke frutsels hier en daar. En tot slot hebben we samen een nieuwe salontafel gekocht, omdat ik ook wel erg graag een meubelstuk van ons beide wilde hebben, een nieuwe lamp cadeau van m'n oma gekregen, en we hebben nieuwe foto's van onszelf aan de muur gehangen. Nou, al met al dus van een allegaartje een heel erg fijn huisje weten te maken!
Hier zijn foto's!
De gang en de wc, niet heel erg boeiend eigenlijk
De studeerkamer. Dit is mijn werkplek en ook wel beetje rommelhok.
De woonkamer, hier is het meeste gebeurd.
Even twee fotootjes van hoe het was:
En nu is het zo:
Stoere, strakke salontafel he?
Met wat details van dingen/decoratie die we belangrijk of mooi vinden:
Plankje in de 'rommelkast' met onze Amerika spulletjes (hebben allebei in Amerika gewoond) en oude camera's op het plankje er boven.
Foto's boven het dressoir
Plankjes tussen de boekenkasten (zo leuk, de boekenkasten kwamen van mij, de plankjes van hem, en zo samen vormt het echt een super leuk geheel met dat zwart rood, wat weer matcht met de rest van het huis)
Mijn 'New York' plankje in de boekenkast
Decoratie op het dressoir
Expedit kastje (en links onderin leuke ijsblok-lampjes die ik nog van m'n vader heb gekregen)
Oke, en dan naar de slaapkamer (zijn jullie al moe van de tour? )
(De helft van de kledingkast is, logischerwijs, van mij, en I'm loving it!)
De badkamer, niet zo veel aan gebeurd, behalve één kastje er bij voor mijn spulletjes
En natuurlijk het domein waar wij erg graag komen maar eigenlijk nog veel te klein is... De keuken! Als we later een huis gaan kopen, kiezen we gewoon een grote keuken uit, en de rest van het huis zit er dan maar bij
Oud kruidenrekje wat de opa van m'n vriend nog gemaakt heeft!
Schattig hoekje
Nou ik hoop dat jullie van deze tour genoten hebben, nu weten jullie weer waar ik vandaan forum
Hier zijn foto's!
De gang en de wc, niet heel erg boeiend eigenlijk
De studeerkamer. Dit is mijn werkplek en ook wel beetje rommelhok.
De woonkamer, hier is het meeste gebeurd.
Even twee fotootjes van hoe het was:
En nu is het zo:
Stoere, strakke salontafel he?
Met wat details van dingen/decoratie die we belangrijk of mooi vinden:
Plankje in de 'rommelkast' met onze Amerika spulletjes (hebben allebei in Amerika gewoond) en oude camera's op het plankje er boven.
Foto's boven het dressoir
Plankjes tussen de boekenkasten (zo leuk, de boekenkasten kwamen van mij, de plankjes van hem, en zo samen vormt het echt een super leuk geheel met dat zwart rood, wat weer matcht met de rest van het huis)
Mijn 'New York' plankje in de boekenkast
Decoratie op het dressoir
Expedit kastje (en links onderin leuke ijsblok-lampjes die ik nog van m'n vader heb gekregen)
Oke, en dan naar de slaapkamer (zijn jullie al moe van de tour? )
(De helft van de kledingkast is, logischerwijs, van mij, en I'm loving it!)
De badkamer, niet zo veel aan gebeurd, behalve één kastje er bij voor mijn spulletjes
En natuurlijk het domein waar wij erg graag komen maar eigenlijk nog veel te klein is... De keuken! Als we later een huis gaan kopen, kiezen we gewoon een grote keuken uit, en de rest van het huis zit er dan maar bij
Oud kruidenrekje wat de opa van m'n vriend nog gemaakt heeft!
Schattig hoekje
Nou ik hoop dat jullie van deze tour genoten hebben, nu weten jullie weer waar ik vandaan forum
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Ons plekkie samen
Wat wonen jullie saampjes zo leuk Marin! Leuk gedaan zo met jullie beiden spulletjes gecombineerd.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk!!
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Het is een fijn thuisje volgens mij maar, ik ze eigenlijk op een paar dingen na van je oude gezellige huisje vooral zijn interieur terug..
Niet dat ik het lelijk vind, maar ik denk dat dit niet jouw stijl is. Ben je er zelf ook echt helemaal blij mee?
Niet dat ik het lelijk vind, maar ik denk dat dit niet jouw stijl is. Ben je er zelf ook echt helemaal blij mee?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Erg leuk Marin!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben het wel eens met PC. Het is vooral zijn smaak die ik terug zie, weinig romantische jij. Nu is het ook helemaal niet mijn smaak hoe het is ingericht (ik vind rood en zwart echt lelijk bij elkaar), maar je moet het wel heel erg met alleen de accessoires doen, vind ik :-).
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Het is een fijn thuisje volgens mij maar, ik ze eigenlijk op een paar dingen na van je oude gezellige huisje vooral zijn interieur terug..
Dat komt omdat de grote dingen van hem zijn. Daardoor lijkt het alsof het overheerst, maar bijv mijn boekenkasten staan ook heel prominent in de woonkamer.
Zijn bank, eettafel, bed, Kledingkast enzo zijn veel groter en van betere kwaliteit, dus was de keuze nogal makkelijk om die te laten staan. Ik zou zelf de bank bijvoorbeeld nooit uitkiezen en is niet echt mijn smaak, maar je gaat ook niet een goede, dure bank zomaar vervangen. Het past in het interieur en over vijf jaar zien we wel weer verder. Het is nu toch meer een allegaartje van twee interieurs samen. En ja daarom ben ik er juist zo blij mee, omdat het echt best wel zoeken was naar wat we allebei leuk vonden en de spullen zo hebben gecombineerd dat we er blij mee zijn. Als we over een aantal jaar gaan verhuizen gaan we wel echt samen nieuwe meubels kopen, maar voor nu is dit leuk uitvogelen hoe we een mannen- en vrouwenstijl kunnen combineren. Dus ja, ben er heel trots op en woon er met plezier. Het is zo netjes en volwassen! ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind eigenlijk dat er behoorlijk veel van die romantische plekjes in t huis zijn, zie de detail foto's ;-)
Een aantal dingen heb ik wel weggedaan, maar t merendeel van m'n oude huis staat toch wel erg hier, op m'n meubels na. Die zijn verkocht of terug naar m'n moeder (helft van m'n oude huis was in bruikleen van m'n moeder haha)
Maar laat ik het zo zeggen: alle dingen die ik belangrijk vind hebben een plekje gekregen in het huis. En dat vind ik belangrijk.
Een aantal dingen heb ik wel weggedaan, maar t merendeel van m'n oude huis staat toch wel erg hier, op m'n meubels na. Die zijn verkocht of terug naar m'n moeder (helft van m'n oude huis was in bruikleen van m'n moeder haha)
Maar laat ik het zo zeggen: alle dingen die ik belangrijk vind hebben een plekje gekregen in het huis. En dat vind ik belangrijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind het heel leuk, Marin! Geniet van jullie paleisje!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik vind het leuk geworden Marin!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Zwart, rood en strak is niet mijn ding maar jullie hebben er samen iets leuks van gemaakt Fijn dat je er zo blij mee bent! Ik vind het voor mijn smaak ook wel een beetje druk..dat wordt veel afstoffen
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Haha lavendel, ik vind t juist zo rustig ;-) ik heb altijd in chaos geleefd en mn vriend ook, en zit nu steeds verwonderd om me heen te kijken en te denken dat het hier zo netjes is ;-)
Maar die salontafel is wel een crime, ja, qua stof. Maar dat wisten we van te voren met hoogglans.
Maar die salontafel is wel een crime, ja, qua stof. Maar dat wisten we van te voren met hoogglans.
Marin- Lady Post-a-lot
Hoewel je vorige stijl meer overeenkomt met mijn smaak, vind ik het wel heel leuk dat je nu bijna volledig naar de andere kant qua stijl bent overgegaan.
Ik denk dat je als je verandering wilt, best eens helemaal op het andere eind van de 'weegschaal' kunt staan, om zo uiteindelijk na een aantal jaren de precieze stijl te vinden die écht bij jou of jullie samen past.
En ik vind dat jij/jullie met de mogelijkheden en spullen die voorhanden waren iets heel leuks voor elkaar hebben gekregen! Kan me voorstellen dat je heel trots bent, en ik hoop dat jullie heel veel woongeluk ervaren op jullie mooie nieuwe plekkie
Ik denk dat je als je verandering wilt, best eens helemaal op het andere eind van de 'weegschaal' kunt staan, om zo uiteindelijk na een aantal jaren de precieze stijl te vinden die écht bij jou of jullie samen past.
En ik vind dat jij/jullie met de mogelijkheden en spullen die voorhanden waren iets heel leuks voor elkaar hebben gekregen! Kan me voorstellen dat je heel trots bent, en ik hoop dat jullie heel veel woongeluk ervaren op jullie mooie nieuwe plekkie
Gast- Gast
Dank je PC! Het liefst zou ik/we iets meer industrieels willen, maar dat is zo moeilijk in NL, omdat de ruimtes zich er al amper voor lenen. Maar m'n hele Pinterest staat vol met dat soort plaatjes, om inspiratie op te doen haha.
Marin- Lady Post-a-lot
Wat leuk! Ik vind het echt wel leuk, ook al hou ik niet van zwart/ wit/ rood. Zie wel ook echt die romantische plekjes.
Laatst aangepast door litllejoy op zo 15 jul 2012 - 22:39; in totaal 1 keer bewerkt
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
En daarin heb je ook gewoon een punt, hè?
De ruimte waarin je woont bepaalt gewoon ook voor een deel de stijl. Ik was laatst bij een kennis die in een vierkante blokkendoosnieuwbouwwoning wonen, en die hadden Engelse Cottage stijl inrichting.
Nou vind ik dat meestal wel een leuke inrichting, maar er klopte helemaal niks van. Hoge, lichte, vierkante strakke ruimtes, met tierlantijntjes.
De ruimte waarin je woont bepaalt gewoon ook voor een deel de stijl. Ik was laatst bij een kennis die in een vierkante blokkendoosnieuwbouwwoning wonen, en die hadden Engelse Cottage stijl inrichting.
Nou vind ik dat meestal wel een leuke inrichting, maar er klopte helemaal niks van. Hoge, lichte, vierkante strakke ruimtes, met tierlantijntjes.
Gast- Gast
Ja dat klopt echt PC! Mijn oude huis had ook veel meer haakjes en hoekjes enzo voor dingetjes, en elk hoekje werd dan benut. Hier is het veel meer recht toe recht an en zoeken naar dat soort plekjes. Ik kwam laatst in het appartement er naast van de buurvrouw en die heeft dat dus wel! Toen zei ik echt tegen m'n vriend van waarom heb je die niet gekozen! (hij twijfelde tussen die twee appartementen toen ie t kocht) maar ja, het was wel €8000 duurder in koopprijs en voor een paar hoekjes is dat toch wat veel ;-)
Maar hierna willen we dolgraag naar een jaren 30 woning dus dat is weer anders.
Maar hierna willen we dolgraag naar een jaren 30 woning dus dat is weer anders.
Marin- Lady Post-a-lot
En in een jaren 30 woning zul je ook wel weer tot een net iets andere stijl komen.
Ik had hiervoor een woning met hele hoge ruimtes, dus had ik meer kleur gebruikt, nu woon ik redelijk compact dus is de basis veel rustiger omdat het huis anders twee keer zo klein lijkt.
Je past jezelf toch aan.
Ik had hiervoor een woning met hele hoge ruimtes, dus had ik meer kleur gebruikt, nu woon ik redelijk compact dus is de basis veel rustiger omdat het huis anders twee keer zo klein lijkt.
Je past jezelf toch aan.
Gast- Gast
Ja hoge ruimtes en kleur doen het goed! Merk ook wel dat sinds de boekenkasten en foto's aan de muur hier zijn, het al snel propperiger lijkt. Sfeervoller, maar wel optisch kleiner.
Marin- Lady Post-a-lot
Ziet er leuk uit! Volgens mij ben ik hier dan ook één van de weinigen die wel van zwart/wit/rood houd
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Leuk Marin, ziet er mooi uit
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik mis wel één ding in je interieur.. je schattige tafeltje! Wat heb je daar mee gedaan?
Gast- Gast
Terug naar m'n moeder (was van haar).
Marin- Lady Post-a-lot
Mooi geworden. Heel anders dan je.vorige huisje.
Veel woonplezier voor.jullie
Veel woonplezier voor.jullie
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Leuk geworden! Mooi gemixt Volgens mij zit er ook wel een leuk balkon bij he?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: