Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tijd samen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Tijd samen? Empty Tijd samen?

Bericht  Weetjewel vr 23 aug 2013 - 21:32

Ik merk gewoon dat we veel te weinig tijd voor elkaar hebben, ik werk eigenlijk altijd 's avonds waardoor we elkaar dan gewoon echt een dag niet zien, als ik thuis kom ligt hij al te slapen, als hij naar zijn werk gaat slaap ik nog. Ook door de kinderen kom je gewoon niet aan elkaar toe. 
Nu dus ook maar besloten om morgen de kids ergens onder te brengen en samen een dag wat te gaan doen. Morgen gaan we samen lekker naar de sauna incl lunch, diner en behandeling. Maar eigenlijk doen we dit veel te weinig.

Hoe vaak maken jullie tijd voor elkaar en wat ga je dan doen?
Weetjewel
Weetjewel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd samen? Empty Re: Tijd samen?

Bericht  Charles vr 23 aug 2013 - 22:05

Onze kids gaan elke donderdagmiddag naar de oppas (oma) en we halen ze dan pas 's avonds op. We gaan dus elke donderdagavond (soms ook wel een andere dag dan deze hoor maar iig 1x per week) samen iets doen. We bedenken en regelen omstebeurt wat. Soms is dag gewoon een film kijken op de bank en eten bestellen, soms naar de sauna, dan uit eten of de film. Werkt echt goed voor ons!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd samen? Empty Re: Tijd samen?

Bericht  Weetjewel vr 23 aug 2013 - 22:23

Wij hebben op dit moment niet echt een oppas waarbij we de kids ook 's avonds zouden kunnen brengen, dat is dus best wel lastig.
Weetjewel
Weetjewel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd samen? Empty Re: Tijd samen?

Bericht  Charles vr 23 aug 2013 - 22:24

Je kan toch een oppas aan huis zoeken? Opa en oma kunnen ook niet altijd, dan hebben we een meisje hier aan huis.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd samen? Empty Re: Tijd samen?

Bericht  Weetjewel vr 23 aug 2013 - 22:29

Ja dat is ook nog een optie inderdaad, we hebben wel onze vaste gastouder, maar die kan 's avonds niet oppassen. Ik zal mijn oren en ogen eens openhouden om te kijken of er nog een meisje in de buurt is die kan oppassen. 

Je merkt gewoon dat je niks meer met elkaar doet en zelfs langs elkaar heen leeft. Zoals nu ook, ik moet om 16.00 beginnen en hij is nu aan het werk, hij zal rond 14.00 thuis zijn, dus dan nog een uurtje samen en kan ik alweer weg. Dus morgen echt een hele dag samen gepland.
Weetjewel
Weetjewel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd samen? Empty Re: Tijd samen?

Bericht  Charles vr 23 aug 2013 - 22:31

Ja dat hadden wij ook. Ongemerkt begin je lang elkaar heen te leven. Structureel samen weg klinkt haast te simpel maar werkt gewoon wél.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd samen? Empty Re: Tijd samen?

Bericht  Weetjewel vr 23 aug 2013 - 22:40

Ja daarom heb ik het ook voorgesteld om morgen weg te gaan samen en de kids gaan naar mijn moeder, ze zijn eigenlijk de hele zomervakantie ook niet aan het logeren geweest. Dus zelf ook niet echt rust en tijd samen gehad.
Weetjewel
Weetjewel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd samen? Empty Re: Tijd samen?

Bericht  _Fem vr 23 aug 2013 - 23:06

Ik herken het heel erg Weetjewel.
Wij hebben nu inderdaad een meisje gevonden wat 1x per maand komt oppassen zodat wij samen wat leuks kunnen gaan doen.
Dat is dan wel een avondje.
Een hele dag doen we eigenlijk alleen op onze trouwdag, dan gaan de kids naar school of de gastouder.

Ik merk wel dat het hier helpt om 's avonds de tv/iPad eens uit te laten.
_Fem
_Fem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 37
Punten : 37
Registratiedatum : 23-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd samen? Empty Re: Tijd samen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum