Ook iets wat je kwijt wil?
+83
silly-one
_Lacey_
Bazinga
Burn
June
Krullebol
Roos'
Parel
Mida4you
Pitufo
SDL
Poubelle
Kiekeboe
Thunder
Steep
mzcharlotte
bolus26
Mari
Charles
Esperanza
Burgemeester Nicky
Bimbam
Saga
Snirp
Lot
mii_joyce
La Senza
Mamsie
JustMeDaan
Slakje
Sea of Trees
Chocolate Cookie
SarahKey
Printje
Whiteflower
Suus
Rouge
Twellie
Cow
Kowalski
Tinkebell
Fortissimo
Rush
Ragazza
Luce
VeryCherry
Caramba
Snoopy
MADDIE
Prosecco
Pompoen
xxjojootjexx
ThinkPink
Capt'n Zero
Ilovethe90s
Exogenesis
Lady4
Arwyn
Caroow
Elliot
Paper Crown
Ibbeltje
May
CCC
FireButterfly
Stuiterbal
Elodie
Middleme
Minx
Punk'd
SoGood
Kikou
Suusie
ShallY
Bacio
Parisienne
Marin
sokpop
Taeda
Mom-Of-3
Gympie
Jasmine
Pommes
87 plaatsers
Pagina 4 van 12
Pagina 4 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12
Re: Ook iets wat je kwijt wil?
Capt'n Zero schreef:
Ik wil een paar kilo kwijt. I'm one fatty pirate right now.
Ik ben gewoon slecht met diëten, want ik eet in verhouding te weinig. Ik hou niet van tussendoortjes.
Wil je ook kwijt wie je eerst was?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Das niet heel moeilijk Lady. Ze is nu een Captain, hiervoor was ze dat nog niet
Laatst aangepast door Vesper op zo 3 maa 2013 - 22:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Vespo; nare situatie.. Weet dat we niet van 't knuffelen zijn, maar virtueel kan 't wel
(En tegelijkertijd een tik tegen je achterhoofd, jij ging ook checken of 't echt Zero was!! Ja ik lap je er mooi bij)
(En tegelijkertijd een tik tegen je achterhoofd, jij ging ook checken of 't echt Zero was!! Ja ik lap je er mooi bij)
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
grrr.. ik baal. Hele dag bezig geweest om een fotoalbum in elkaar te knutselen. Had een promotiecode die tot en met vandaag geldig is, maar hij wordt niet geaccepteerd! Nou was het bijna middennacht, dus ik was laat, maar je zou denken dat ie tot 0:00 geldig is....Hoop maar dat ze bij Albelli morgen positief op mijn email reageren.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik werd zo straks wakker. Was al klaar, dacht nog even snel op mijn mail kijken hoe mijn rooster er verder uitziet voor deze week. Wat bleek, ik ben vandaag gewoon vrij! Volgens mij heb ik gewoon op het rooster van februari gekeken Heb nog wel naar mijn werk gebeld. Maar ben dus echt vrij! Collega zei, dan ga je toch weer naar bed? Nou nee, heb hier in huis al heel wat gedaan, naar bed ga ik niet meer. Goh, wat kan een mens zich dan vergissen in dagen, is ook de eerste keer sinds jaren.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik wil alleen even kwijt dat ik een blij ei ben
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Capt'n Zero schreef:
Ik wil een paar kilo kwijt. I'm one fatty pirate right now.
Ik ben gewoon slecht met diëten, want ik eet in verhouding te weinig. Ik hou niet van tussendoortjes.
+1! Maar ik ga vandaag echt beginnen! 6 kilo eraf, tjakka.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Wat fijn en lief dat je zo geholpen bent Pompoen!
Ooeh Caramba, gelukkig kwam je er nog achter voor je weg ging haha!
Ik wil even kwijt dat ik héél blij ben dat we gaan verhuizen! We kregen vrijdag te horen dat we ons huis uit moesten (18 maart opleveren) dus ik in de stress, maar we kregen meteen dezelfde dag een nieuwe woning aangeboden waar we 15 maart de sleutel van krijgen. En zul je net zien, nu begeeft alles in huis het haha! Dus ik ben blij dat we naar een heel leuk fijn huisje gaan én maar twee straten verderop!
Ooeh Caramba, gelukkig kwam je er nog achter voor je weg ging haha!
Ik wil even kwijt dat ik héél blij ben dat we gaan verhuizen! We kregen vrijdag te horen dat we ons huis uit moesten (18 maart opleveren) dus ik in de stress, maar we kregen meteen dezelfde dag een nieuwe woning aangeboden waar we 15 maart de sleutel van krijgen. En zul je net zien, nu begeeft alles in huis het haha! Dus ik ben blij dat we naar een heel leuk fijn huisje gaan én maar twee straten verderop!
Gast- Gast
Toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan was er gewoon een kilo af! Terwijl ik de hele week heel slecht heb gegeten; woensdag had ik het avondeten verprutst dus heb ik patat gehaald, zaterdag spare-ribs en gister had ik een taart-feestje bij mijn zus (vier punten taart op, al had ik ze wel klein gesneden). Ik had echt verwacht dat ik was aangekomen deze week, maar ik kreeg zelfs een ster in de Weight Watchers app! Dit had ik net even nodig, geeft me weer moed om door te gaan. Nog één kilo en dan zit ik eindelijk weer onder de 80!
Laatst aangepast door Elliot op zo 3 maa 2013 - 22:29; in totaal 1 keer bewerkt
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Harrison schreef:
Wat leuk Harrison! Naar wat voor woning gaan jullie, weer anti-kraak? Is het net zo groot als wat jullie nu hebben? Veel klusplezier!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Gelukkig Harrison, dat er meteen een oplossing kwam voor het woningprobleem! Veel succes alvast met de verhuizing.
Ik wil even kwijt dat ik moe ben. Ik heb vannacht dik 2 uren wakker gelegen. Dus van mij mag de dag heel snel voorbij gaan!
Ik wil even kwijt dat ik moe ben. Ik heb vannacht dik 2 uren wakker gelegen. Dus van mij mag de dag heel snel voorbij gaan!
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Goed bezig Elliot! Soms is een ongezond weekend juist even een katalysator. Je zult zien dat als je nu weer een week gezond eet dat het dan ook lekker gaat!
Gast- Gast
Thanks Elliot en Ragazza! We gaan nu naar een herenhuis aan een heel leuk pleintje. Niet zo groot als wat we nu hebben, gelukkig haha! Ik zal wel foto's plaatsen als we verhuisd zijn. het is inderdaad weer anti-kraak, dat willen we nog wel even blijven doen totdat we een leuke huurwoning in Amsterdam kunnen betalen. Dat is bijna niet te doen nu helaas helemaal niet met die achterlijk hoge inkomenseisen.Elliot schreef:Harrison schreef:
Wat leuk Harrison! Naar wat voor woning gaan jullie, weer anti-kraak? Is het net zo groot als wat jullie nu hebben? Veel klusplezier!
Wat vervelend dat je zo wakker hebt gelegen Ragazza. ZOmaar?
Gast- Gast
[quote="Harrison"][quote="Elliot"]
Wat dingen die in de familie spelen.. Ik weet dat ik er zelf niks aan kan veranderen, maar het blijven wel mensen waar ik van houd en als het niet goed met ze gaat, dan doet mij dat ook een beetje pijn. Relativeren lukt gelukkig meestal, maar soms (vannacht) dus even niet.. Maar komt wel weer goed, lief dat je er naar vraagt.
Harrison schreef:
Wat vervelend dat je zo wakker hebt gelegen Ragazza. ZOmaar?
Wat dingen die in de familie spelen.. Ik weet dat ik er zelf niks aan kan veranderen, maar het blijven wel mensen waar ik van houd en als het niet goed met ze gaat, dan doet mij dat ook een beetje pijn. Relativeren lukt gelukkig meestal, maar soms (vannacht) dus even niet.. Maar komt wel weer goed, lief dat je er naar vraagt.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ik ben blij met m`n salarisverhoging.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ah vervelend zijn dat soort dingen ja . Hoop dat je vannacht lekker slaapt!Ragazza schreef:
Gast- Gast
Ik wil kwijt dat ik vandaag echt een slechte dag heb, en ik gewoon de hele dag alleen ben en ik alsnog naar mijn stage moet. Ik zie er zo tegenop.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Whoop whoop! Gefeliciteerd!Rush schreef:Ik ben blij met m`n salarisverhoging.
Ik ben ook blij met mijn salarisverhoging!
Gast- Gast
Jij ook gefeliciteerd dan maar Harrison! In april krijg ik alweer salarisverhoging. Je hoort mij niet klagen dit jaar.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hoe doe je dat? Haha!Rush schreef:Jij ook gefeliciteerd dan maar Harrison! In april krijg ik alweer salarisverhoging. Je hoort mij niet klagen dit jaar.
Gast- Gast
Ik ben uitgeslapen, heb nergens pijn en de zon schijnt en ik ben zo vrolijk!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wil kwijt dat ik heel blij ben! Ik heb namelijk net een MAC kwasten set op de kop getikt voor 25 euro! 24-delig!
Tinkebell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 49
Registratiedatum : 19-05-11
Jeej, Caroow, wat fijn! En lekker 38 weken nu toch? You did it well already!!
Ik ben blij, want de zon schijnt en het wordt warmer en ik vind dat mijn fietsseizoen nu geopend is. Dus zometeen cross ik op mijn paarse fietsie naar m'n paard (12km retour), daarna vermoedelijk naar een vriendin (16km retour) en tussendoor moet er nog huiswerk worden gemaakt. Maar dat kan me niet schelen, want hee, de zon schijnt!
Ik ben blij, want de zon schijnt en het wordt warmer en ik vind dat mijn fietsseizoen nu geopend is. Dus zometeen cross ik op mijn paarse fietsie naar m'n paard (12km retour), daarna vermoedelijk naar een vriendin (16km retour) en tussendoor moet er nog huiswerk worden gemaakt. Maar dat kan me niet schelen, want hee, de zon schijnt!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Toen ik die opleving had braken de volgende dag mijn vliezenCaroow schreef:Ik ben uitgeslapen, heb nergens pijn en de zon schijnt en ik ben zo vrolijk!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Haha succes Caroow!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 4 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil iets kwijt....
» Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Wat wil jij nog kwijt?
» Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Wat wil jij nog kwijt?
Pagina 4 van 12
Permissies van dit forum: