Ook iets wat je kwijt wil?
+83
silly-one
_Lacey_
Bazinga
Burn
June
Krullebol
Roos'
Parel
Mida4you
Pitufo
SDL
Poubelle
Kiekeboe
Thunder
Steep
mzcharlotte
bolus26
Mari
Charles
Esperanza
Burgemeester Nicky
Bimbam
Saga
Snirp
Lot
mii_joyce
La Senza
Mamsie
JustMeDaan
Slakje
Sea of Trees
Chocolate Cookie
SarahKey
Printje
Whiteflower
Suus
Rouge
Twellie
Cow
Kowalski
Tinkebell
Fortissimo
Rush
Ragazza
Luce
VeryCherry
Caramba
Snoopy
MADDIE
Prosecco
Pompoen
xxjojootjexx
ThinkPink
Capt'n Zero
Ilovethe90s
Exogenesis
Lady4
Arwyn
Caroow
Elliot
Paper Crown
Ibbeltje
May
CCC
FireButterfly
Stuiterbal
Elodie
Middleme
Minx
Punk'd
SoGood
Kikou
Suusie
ShallY
Bacio
Parisienne
Marin
sokpop
Taeda
Mom-Of-3
Gympie
Jasmine
Pommes
87 plaatsers
Pagina 2 van 12
Pagina 2 van 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Re: Ook iets wat je kwijt wil?
x
Laatst aangepast door Pippa op vr 8 maa 2013 - 9:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pippa, wat rot.. Hopelijk heb je toch nog een fijne avond.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
SoGood, moet je uit dan? Dan blijf je toch gewoon lekker thuis?
Gast- Gast
Ja ik moet! We gaan met onze beste vrienden en we zijn al zo lang niet meer geweest! Weet zeker dat mijn vriendinnen heel teleurgesteld zijn als ik thuis blijf. En mijn vriend ook. Op mijn leeftijd borrel ik liever.Pippa schreef:SoGood, moet je uit dan? Dan blijf je toch gewoon lekker thuis?
SoGood- Ratel
@ SoGood.. Ik blijf in het weekend ook liever thuis .. Op mijn werk vinden ze dat maar raar. Maar ik hou gewoon niet van volle kroegen, alcohol en de dag erna te moe zijn om wat te doen. Om vervolgens op maandag weer te gaan werken. Ik bepaal in het weekend lekker zelf wat ik doe. Ik moet al de hele week naar andere luisteren.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik heb dat ook hoor! Na een drukke week wil ik 't weekend gewoon lekker thuis zijn of dingen doen als een bioscoopje pikken of uit eten gaan. Ik hoop dat je toch een leuke avond hebt SoGood! Als je er eenmaal bent wordt het vast wel gezellig
Gast- Gast
Dankjulliewel! Gelukkig hebben jullie dat ook. 10 jaar geleden kon ik me dat niet voorstellen. Ach, een paar wijntjes erin en ik vermaak me wel weer. Hoop ik. Jullie ook een fijne avond! Nog leuke plannen?
SoGood- Ratel
SoGood schreef:Dankjulliewel! Gelukkig hebben jullie dat ook. 10 jaar geleden kon ik me dat niet voorstellen. Ach, een paar wijntjes erin en ik vermaak me wel weer. Hoop ik. Jullie ook een fijne avond! Nog leuke plannen?
Ik moet bezig met m'n studie maar ik denk dat ik vanavond nog een filmpje ga kijken met m'n vriend!
Gast- Gast
x
Laatst aangepast door Pippa op vr 8 maa 2013 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
laat hem lekker in zijn sop gaat koken, anders geef jij weer toe.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx schreef:laat hem lekker in zijn sop gaat koken, anders geef jij weer toe.
Eens met Minx!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Is ie alweer thuis pippa? Klote hoor. Hopelijk biedt hij z'n excuses aan.
Ik wil juist wel graag op stap! Heerlijk die nachtjes. Maar ik vind niet dat ik het kan maken om dat elk weekend te doen. Mijn zoon vindt het super leuk om dan uit logeren te gaan maar ik ben de volgende dag wel iets brakker ja. En dan te beseffen dat ik vroeger 4 keer per week ging;)
Ik wil juist wel graag op stap! Heerlijk die nachtjes. Maar ik vind niet dat ik het kan maken om dat elk weekend te doen. Mijn zoon vindt het super leuk om dan uit logeren te gaan maar ik ben de volgende dag wel iets brakker ja. En dan te beseffen dat ik vroeger 4 keer per week ging;)
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
x
Laatst aangepast door Pippa op vr 8 maa 2013 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Niks te klagen maar wilde wel even kwijt hoe gelukkig ik ben. Ik ben enorm dol op mijn vriend en het gaat allemaal als vanzelf. De kinderen kunnen het goed onder elkaar vinden en ik heb een onwijs leuke schoonfamilie.
Het voelt zo goed allemaal dat ik af en toe de nijging heb mezelf te knijpen om wakker te worden.
IK ben zooooo verliefd
Het voelt zo goed allemaal dat ik af en toe de nijging heb mezelf te knijpen om wakker te worden.
IK ben zooooo verliefd
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Pippa schreef:Lorre schreef:Is ie alweer thuis pippa? Klote hoor. Hopelijk biedt hij z'n excuses aan.
Nee, hij is nog bij zijn ouders! Maar hij weet dat baby hier is, dus die zal niet vroeg komen... Heb hem ff via de app gesproken, maar heb er niks meer over gehoord nog.
Waarom komt ie dan niet vroeg?
Stuiterbal, wat leuk voor je!
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Stuiterbal, echt super leuk voor je.
Ik word een beetje gek van mijn twijfels m.b.t. het kiezen tussen mijn twee favoriete sporten. Helaas kan ik ze niet allebei naast elkaar betalen. Het wordt een hele moeilijke keuze. Maandag begin ik met het onderzoeken met welke van de 2 ik door wil. Ik vind het heel lastig. Eigenlijk wil ik gewoon voor allebei gaan maar dat gaat helaas niet.
Ik word een beetje gek van mijn twijfels m.b.t. het kiezen tussen mijn twee favoriete sporten. Helaas kan ik ze niet allebei naast elkaar betalen. Het wordt een hele moeilijke keuze. Maandag begin ik met het onderzoeken met welke van de 2 ik door wil. Ik vind het heel lastig. Eigenlijk wil ik gewoon voor allebei gaan maar dat gaat helaas niet.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Jeetje Pommes, das echt k*t zeg. Vind het ook alles behalve netjes. Kan me voorstellen dat je hier absoluut niet op zit te wachten.
Marin wat ontzettend gaaf zeg! Heel veel plezier daar nog!
Wij hebben vanavond tijdens ons maandelijkse avondje uit eten besloten dat we lekker 2 tot 3 weken rond gaan touren in I.erland! Heb er zoveel zin in!
Marin wat ontzettend gaaf zeg! Heel veel plezier daar nog!
Wij hebben vanavond tijdens ons maandelijkse avondje uit eten besloten dat we lekker 2 tot 3 weken rond gaan touren in I.erland! Heb er zoveel zin in!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kwam een oude bekende tegen op facebook, en dacht die ziet er wel goed uit nu. Dus heb hem een vriendschapsverzoek gestuurd, maar heel stom, ben nu gewoon zenuwachtig
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dat we gisteren neven/nichtendag hadden we lekker veel kletst hebben en lekker zijn wezen stappen. Heb echt zo genoten!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dat ik gister echt een hele leuke dag heb gehad! Exogenesis heeft me op sleeptouw genomen! Echt leuk en lief!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat ik echt een freaking cute kid heb..
Zijn hoofd lijkt groot maar in het echt is dat niet zo hoor..
Zijn hoofd lijkt groot maar in het echt is dat niet zo hoor..
Laatst aangepast door Paper Crown op za 2 maa 2013 - 22:55; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hij is ook zo lekker serieus! Ik heb het idee dat hij broedt op een of ander briljant plan PC
Gast- Gast
Cute PC! Ik zie er wel iets van jou in terug!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ja echt he.. het is een serieuze zaak, het leven.. ook als je nog maar 2 maandjes oud bent. Maar hij keek vooral zo omdat ik natuurlijk bijna op mijn kop ging staan om hem te laten lachen en hij me aan kijkt van: 'Mam, really?!!'PinkCoelho schreef:Hij is ook zo lekker serieus! Ik heb het idee dat hij broedt op een of ander briljant plan PC
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 2 van 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil iets kwijt....
» Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Wat wil jij nog kwijt?
» Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Wat wil jij nog kwijt?
Pagina 2 van 12
Permissies van dit forum: