Ook iets wat je kwijt wil?
+83
silly-one
_Lacey_
Bazinga
Burn
June
Krullebol
Roos'
Parel
Mida4you
Pitufo
SDL
Poubelle
Kiekeboe
Thunder
Steep
mzcharlotte
bolus26
Mari
Charles
Esperanza
Burgemeester Nicky
Bimbam
Saga
Snirp
Lot
mii_joyce
La Senza
Mamsie
JustMeDaan
Slakje
Sea of Trees
Chocolate Cookie
SarahKey
Printje
Whiteflower
Suus
Rouge
Twellie
Cow
Kowalski
Tinkebell
Fortissimo
Rush
Ragazza
Luce
VeryCherry
Caramba
Snoopy
MADDIE
Prosecco
Pompoen
xxjojootjexx
ThinkPink
Capt'n Zero
Ilovethe90s
Exogenesis
Lady4
Arwyn
Caroow
Elliot
Paper Crown
Ibbeltje
May
CCC
FireButterfly
Stuiterbal
Elodie
Middleme
Minx
Punk'd
SoGood
Kikou
Suusie
ShallY
Bacio
Parisienne
Marin
sokpop
Taeda
Mom-Of-3
Gympie
Jasmine
Pommes
87 plaatsers
Pagina 11 van 12
Pagina 11 van 12 • 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12
Re: Ook iets wat je kwijt wil?
Ik heb een vreemd soort hoofdpijn vandaag. Net paracetamol gehad en de pijn is weg, alleen nog een vol gevoel, maar daarnaast voelt de linkerkant van m'n hoofd, van m'n voorhoofd tot m'n oor, dik, opgezet en warm. Al is dat dikke en opgezette van de buitenkant niet te zien. Hopelijk trek het gauw weg, want ik vind het maar niets en blijf steeds naar m'n hoofd grijpen omdat het zo gek voelt
Gast- Gast
Lennox schreef:Ik heb een vreemd soort hoofdpijn vandaag. Net paracetamol gehad en de pijn is weg, alleen nog een vol gevoel, maar daarnaast voelt de linkerkant van m'n hoofd, van m'n voorhoofd tot m'n oor, dik, opgezet en warm. Al is dat dikke en opgezette van de buitenkant niet te zien. Hopelijk trek het gauw weg, want ik vind het maar niets en blijf steeds naar m'n hoofd grijpen omdat het zo gek voelt
Voel je ook druk op je kaken, en wat voel je als je flink bukt?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zat zelf ook aan een voorhoofdsholte-/bijholteontsteking te denken, druk op m'n kaak valt mee, wel iets. Bukken heb ik vandaag nog niet echt gedaan Maar ik ben er wel bekend mee, heb een chronische holteontsteking, maar normaal heb ik alleen druk op m'n kaak en pijn bij het bukken
Gast- Gast
Ik probeer mijn baas al een dik half uur te bellen ( koopavond ) want ik wil mij ziekmelden voor morgen. Ik loop de hele week al te kwakkelen en gisteren begonnen met diarree en overgeven. Ben nog wel naar het werk geweest maar ik merk dat ik echt even rust moet nemen. Maar ze nemen maar niet op op t werk..... ik heb er al zo'n hekel aan om mij ziek te melden ( overigens doe ik dat nooit, kan me de laatste keer eignenlijk niet herinneren )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Beterschap, Mida!
Ik ben druk bezig met hapjes maken voor morgen (mijn verjaardag).. Man, man, wat ben ik blij dat ik bedacht heb dat ik petit fours op tafel zet ipv zelfgemaakte taart! Ik heb mijn handen al vol aan de kaas & worst, kaasspiesjes en de pigs in a blanket.. Maar, ik ben wel lekker alles aan het opsnoepen, de knaks en mandarijntjes TEGELIJK. Klinkt heel vies, maar ik vind het echt fantastisch haha (wel de mandarijntjes uit blik en echte UNOX knaks).
Dus.
Ik ben druk bezig met hapjes maken voor morgen (mijn verjaardag).. Man, man, wat ben ik blij dat ik bedacht heb dat ik petit fours op tafel zet ipv zelfgemaakte taart! Ik heb mijn handen al vol aan de kaas & worst, kaasspiesjes en de pigs in a blanket.. Maar, ik ben wel lekker alles aan het opsnoepen, de knaks en mandarijntjes TEGELIJK. Klinkt heel vies, maar ik vind het echt fantastisch haha (wel de mandarijntjes uit blik en echte UNOX knaks).
Dus.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb een eigen huis binnenkort
Roos'- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13
Wat leuk Roos!! Woon je nu thuis,samen,student?!
Beterschap Dames!
Mijn broer gaat trouwen en ik vind het ZO leuk
Beterschap Dames!
Mijn broer gaat trouwen en ik vind het ZO leuk
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Ik zou toch haast zweren dat de post van Roos gisteren met een andere naam geplaatst stond, of ik ben gewoon een beetje kierewiet
Gast- Gast
Ik baal ervan dat de mogelijkheid om me in te schrijven voor een selectie vol is en ik hoogstwaarschijnlijk nu een stuk langer moet wachten....
Ennnnnnn ik hoop dat het huis van mijn vriend en mij nu op gaat schieten want ik heb veel zin om te gaan samenwonen
Ennnnnnn ik hoop dat het huis van mijn vriend en mij nu op gaat schieten want ik heb veel zin om te gaan samenwonen
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Pitufo schreef:Haha, inderdaad, deze is toch voor iedereen die hier leest te snappen?Burn schreef:SDL schreef:Taeda schreef:Nee, klein onderons grapje voor de Yesmeiden op Facebook
Daar gaan we weer, de onderonsjes en het verkondigen ervan...
Ja, volgens mij ook. Op Facebook begrijpen alleen de meiden die hier meelezen het, maar het is toch geen geheim dat ik meiden van hier op Facebook heb?
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ik snap het ook niet, maar ik kan er niet wakker van liggen. Al snap ik aan de andere kant ook wel wat SDL bedoelt.
Gast- Gast
[email=$#@!^%#$%#$]$#@!^%#$%#$[/email]. Kut DUO. Ik moet even 650 euries terug dokken, omdat ik teveel stufi heb ontvangen. Geef me dan gewoon waar ik recht op heb..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:[email=$#@!^%#$%#$]$#@!^%#$%#$[/email]. Kut DUO. Ik moet even 650 euries terug dokken, omdat ik teveel stufi heb ontvangen. Geef me dan gewoon waar ik recht op heb..
Je bent altijd zelf verantwoordelijk om te controleren of het klopt wat je krijgt, maar wel heel kut voor je natuurlijk.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Het gaat over 2011, dat moet ik nu nog even terugbetalen. Ik houd het inkomen van mijn moeder niet in de gaten, om zo te zien of ik genoeg krijg. Ik heb het toendertijd door ons geldmannetje laten controleren en mijn moeder kon rustig wat meer werken..June schreef:Burn schreef:[email=$#@!^%#$%#$]$#@!^%#$%#$[/email]. Kut DUO. Ik moet even 650 euries terug dokken, omdat ik teveel stufi heb ontvangen. Geef me dan gewoon waar ik recht op heb..
Je bent altijd zelf verantwoordelijk om te controleren of het klopt wat je krijgt, maar wel heel kut voor je natuurlijk.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik heb 't flipping koud!!
En heb nu al onwijs zin in 't concert van de Kaiser Chiefs, waar ik met mijn broertje heen ga. 't Wordt zijn eerste concert sinds Ernst, Bobbie en de Rest....
En heb nu al onwijs zin in 't concert van de Kaiser Chiefs, waar ik met mijn broertje heen ga. 't Wordt zijn eerste concert sinds Ernst, Bobbie en de Rest....
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Wat leuk Bazinga!
Met zijn grote zus op stap. Schelen jullie veel qua leeftijd?
Met zijn grote zus op stap. Schelen jullie veel qua leeftijd?
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
10 jaar! Meneer is 14 en vindt 't nu al spannend. Ik had 'm ook mee gevraagd naar The Killers, afgelopen week, maar hij vond 't toch wel beetje eng. Achteraf liet ik foto's en filmpjes zien en 't leek 'm toch wel heel leuk. Vandaar herkansing met de Kaiser Chiefs in mei
Laatste tijd doen we steeds meer samen en ik vind 't zo fijn Ik ben echt stapelgek op m'n broertje, ben zo, zó trots op 'm! Het is gewoon een leuk persoon, een goed mens. Goede humor en hij is oprecht lief en zo hulpvaardig.
Haha eigenlijk best beetje raar dat ik zo over m'n broertje praat, maar 't is gewoon zo'n leuk joch! Ik ben gewoon dol op mijn 'kleine' (hij is bijna 1mtr90) broertje!
Laatste tijd doen we steeds meer samen en ik vind 't zo fijn Ik ben echt stapelgek op m'n broertje, ben zo, zó trots op 'm! Het is gewoon een leuk persoon, een goed mens. Goede humor en hij is oprecht lief en zo hulpvaardig.
Haha eigenlijk best beetje raar dat ik zo over m'n broertje praat, maar 't is gewoon zo'n leuk joch! Ik ben gewoon dol op mijn 'kleine' (hij is bijna 1mtr90) broertje!
Bazinga- Ratel
Super dat jullie zo'n goede band hebben en lief dat hij het zo spannend vindt
Mijn broertje en ik kunnen ok goed met elkaar overweg, maar wij schelen dan ook maar 4,5 jaar. Helaas hebben we allebei te weinig tijd om samen iets te ondernemen.
Mijn broertje en ik kunnen ok goed met elkaar overweg, maar wij schelen dan ook maar 4,5 jaar. Helaas hebben we allebei te weinig tijd om samen iets te ondernemen.
_Lacey_- Kletskop
Dat ik er van baal dat mijn favoriete beddengoed de was vandaag niet heeft overleefd. Ik heb hem vanmorgen nog gemaakt, er zat een klein gaatje in. Maar nu is dus de hele bovenkant geschuurd tijdens het wassen. Oke hij is veel gebruikt ( 5 jaar dagelijks op mijn bed en iedere week in de was). Maar hij sliep zo lekker. Nu moet ik op zoek gaan naar mijn reserve. Die moet het nog even uithouden ( is nog vrij nieuw), want ik heb hopelijk dit jaar een ander huisje en dan komt er een tweepersoons bed.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
_Lacey_ schreef:Super dat jullie zo'n goede band hebben en lief dat hij het zo spannend vindt
Wel veel contact via de telefoon? Soms moet ik ook gewoon tijd vrijmáken voor 'm, hoor. Met mijn oudere broer heb k geen contact meer, maar da's ook een eikel... Dus ik doe wel wat meer moeite dan gemiddeld voor de band met mijn kleine broertje!
Bazinga- Ratel
Ja, we appen geregeld met elkaar.
En hij heeft afgelopen maandag voor mij mijn nieuwe internet proberen in orde te maken. Het lukte hem niet (bleek achteraf een fout in de wijkcentrale te zitten), maar hij doet er dan echt alles aan om het wel te laten werken en baalt er dan van dat het niet lukt.
Ook al is hij minstens een kop groter dan ik, het blijft altijd mijn kleine (grote) broertje!
En hij heeft afgelopen maandag voor mij mijn nieuwe internet proberen in orde te maken. Het lukte hem niet (bleek achteraf een fout in de wijkcentrale te zitten), maar hij doet er dan echt alles aan om het wel te laten werken en baalt er dan van dat het niet lukt.
Ook al is hij minstens een kop groter dan ik, het blijft altijd mijn kleine (grote) broertje!
_Lacey_- Kletskop
Lief!!
Heb ik ook met mijn broertje, hij is zo lang en groot, maar 't blijft mijn kleine Dylantje Eerst werd-ie steeds boos, als ik 'm zo noem, maar ik denk dat-ie nu heeft opgegeven en 't maar gewoon toe laat haha.
Heb ik ook met mijn broertje, hij is zo lang en groot, maar 't blijft mijn kleine Dylantje Eerst werd-ie steeds boos, als ik 'm zo noem, maar ik denk dat-ie nu heeft opgegeven en 't maar gewoon toe laat haha.
Bazinga- Ratel
Dit is zo niet mijn week, blegh. Pc crashte deze week, is nog in de maak, dus forum prehistorisch via mobiel en motor van mijn auto ging haperen, die staat ook in de garage.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Burn schreef:Het gaat over 2011, dat moet ik nu nog even terugbetalen. Ik houd het inkomen van mijn moeder niet in de gaten, om zo te zien of ik genoeg krijg. Ik heb het toendertijd door ons geldmannetje laten controleren en mijn moeder kon rustig wat meer werken..June schreef:Burn schreef:[email=$#@!^%#$%#$]$#@!^%#$%#$[/email]. Kut DUO. Ik moet even 650 euries terug dokken, omdat ik teveel stufi heb ontvangen. Geef me dan gewoon waar ik recht op heb..
Dan kun je beter vloeken op je geldmannetje ipv op DUO
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben vanavond alleen en vind het eigenlijk best gezellig Denk dat de drankjes daarbij ook wel helpen. Tot zover mijn nutteloze bijdrage
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Pagina 11 van 12 • 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil iets kwijt....
» Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Wat wil jij nog kwijt?
» Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.
» kat kwijt
» Wat wil jij nog kwijt?
» Wat wil jij nog kwijt?
Pagina 11 van 12
Permissies van dit forum: